HerculesKon Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα , πρόσφατα αγόρασα ένα προϊόν από το Amazon, αλλά μου ήρθε χαλασμένο. Έκανα αίτηση για επιστροφή στο Amazon και μου έστειλα τρια labels, που δεν ξέρω που πρέπει να τα κολλήσω. Το ένα μάλιστα λέει πως πρέπει να το δώσω στην μεταφορική που θα επιλέξω ( ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγω). Έχει επιστρέψει κανείς τίποτα στο Amazon για να με βοηθήσει;
Hapatingo Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Τα 2 πρώτα είναι ίδια, το ένα το δίνεις χειρόγραφο στην εταιρία μεταφοράς και το άλλο το φακελώνεις στους διάφανους φακέλους που κολλάνε πάνω στα πακέτα και συνήθως έχουν μέσα την απόδειξη αγοράς. Το τρίτο και τελευταίο είναι η διεύθυνση αποστολής μαζί με το tracking number, αυτό το κολλάς πάνω στο πακέτο.
Salvation81 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Θα στα κολησει η μεταφορικη οταν ερθει, εκτος αν βεβαια ειναι καμια για σφαλιαρες (εμενα παντα τα κολανε αλλα μιλαμε για UPS/FedEx-TNT/DHL).
HerculesKon Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Επειδη η πιο φθηνη μεταφορικη που εχω βρει ειναι ελτα στα 27€ , αμα παω εκει θα εχω ελπιδα ;
Salvation81 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, HerculesKon είπε Επειδη η πιο φθηνη μεταφορικη που εχω βρει ειναι ελτα στα 27€ , αμα παω εκει θα εχω ελπιδα ; Οταν λες ΕΛΤΑ εννοεις ΕΛΤΑ κουριερ; Αν ναι μπορει να στα κολλησουν εκεινοι (εμενα τα κολανε οι οδηγοι δεν εχω παει σε υποκαταστημα).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα