Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα , πρόσφατα αγόρασα ένα προϊόν από το Amazon, αλλά μου ήρθε χαλασμένο. Έκανα αίτηση για επιστροφή στο Amazon και μου έστειλα τρια labels, που δεν ξέρω που πρέπει να τα κολλήσω. Το ένα μάλιστα λέει πως πρέπει να το δώσω στην μεταφορική που θα επιλέξω ( ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγω). Έχει επιστρέψει κανείς τίποτα στο Amazon για να με βοηθήσει;

1.png

2.png

3.png

Δημοσ.

Τα 2 πρώτα είναι ίδια, το ένα το δίνεις χειρόγραφο στην εταιρία μεταφοράς και το άλλο το φακελώνεις στους διάφανους φακέλους που κολλάνε πάνω στα πακέτα και συνήθως έχουν μέσα την απόδειξη αγοράς. Το τρίτο και τελευταίο είναι η διεύθυνση αποστολής μαζί με το tracking number, αυτό το κολλάς πάνω στο πακέτο.

Δημοσ.

Θα στα κολησει η μεταφορικη οταν ερθει, εκτος αν βεβαια ειναι καμια για σφαλιαρες (εμενα παντα τα κολανε αλλα μιλαμε για UPS/FedEx-TNT/DHL).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, HerculesKon είπε

Επειδη η πιο φθηνη μεταφορικη που εχω βρει ειναι  ελτα στα 27€ , αμα παω εκει θα εχω ελπιδα ;

Οταν λες ΕΛΤΑ εννοεις ΕΛΤΑ κουριερ; Αν ναι μπορει να στα κολλησουν εκεινοι (εμενα τα κολανε οι οδηγοι δεν εχω παει σε υποκαταστημα).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...