Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου απο Γερμανια


the_PLDS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους! Σαν τριτεκνος μπορω να αγορασω αυτοκινητο μεχρι 2000 κυβικα χωρις τελος ταξινομησης, και ετσι σκεφτομαι να αγορασω καποιο μεταχειρισμενο απο Γερμανια. Οταν καταληξω στο αυτοκινητο, θα παω ο ιδιος εκει για το παραλαβω και θα το οδηγησω μεχρι Ελλαδα. Μιλαω για αγορα απο dealer που προσφερει εγγυηση και εισπραττει το ΦΠΑ και οχι απο ιδιωτη. 

Ηθελα την βοηθεια οποιου εχει εμπειρια στα εξης:

1. Τι προτεινετε για τον τεχνικο ελεγχο του οχηματος; Εχω διαβασει για την ADAC η οποια απο οτι καταλαβα ειναι κατι σαν το δικο μας ΚΤΕΟ (διορθωστε με αν κανω λαθος). Σκεφτομαι αυτο που ακουω για σκουρια λογω αλατιου καθως και πειραγμενα χιλιομετρα. Η ADAC θα ειναι σε θεση να τα τσεκαρει; Εχετε να προτεινετε καποια εναλλακτικη;

2. ΦΠΑ. Στην Γερμανια ειναι 19%. Αυτο σημαινει οτι στο τελωνειο θα πρεπει να πληρωσω την διαφορα 4% απο τον δικο μας ΦΠΑ; Επισης η επιλογη που πρεπει να τσεκαρω στο Mobile.de/Autoscout24 ειναι το VAT reclaimable/VAT deductible η αυτα εχουν να κανουν με κατι αλλο;

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την πρώτη σου ερώτηση υπάρχει η ADAC (Οδική βοήθεια) και η Dekra (ΚΤΕΟ) για έλεγχο.Φυσικά υπάρχουν και άλλοι όπως εκτιμητές ή διάφορα συνεργεία.
Η ADAC παίρνει γύρω στα 130 ευρά για να το κοιτάξει εξονυχιστικά και ένα πιο φτηνό πακέτο για μερικό έλεγχο.
Για σκουριές ή αν βάφτηκε το αμάξι οκ θα τα δούνε όλα αν έχει,οπότε μια σιγουριά θα την έχεις.

Ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα γερμανικά αμάξια και δεν το λένε πουθενά είναι ότι συνήθως στην Γερμανία έχει τρελά μποτιλιαρίσματα καθημερινώς και σε 24ωρη βάση.

Εδώ που μένω περιοχή Βόννη,Κολωνία,Λεβερκούζεν,Ντίσελντορφ,Ζόλινγεν,Βούπερταλ κτλ. ακούω καθημερινά στο ράδιο για 10-15-20 χιλιόμετρα μποτιλιαρίσματα πρωί σχεδόν σε όλους τους κεντρικούς δρόμους.Οπότε αν έχεις αμάξι από τέτοιο καθημερινό φαινόμενο,την έκατσες και δεν μπορεί να το καταλάβει κανείς.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι πάρα πολλά μεγάλα αμάξια για πούλημα,είναι συνήθως ενοικιαζόμενα και τα σερβις τους γίνανε στην αντιπροσωπεία μεν,άρπα-κόλλα δε από 17χρονα τσιράκια.

 
 

Επεξ/σία από palawiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, palawiaris είπε

Για την πρώτη σου ερώτηση υπάρχει η ADAC (Οδική βοήθεια) και η Dekra (ΚΤΕΟ) για έλεγχο.Φυσικά υπάρχουν και άλλοι όπως εκτιμητές ή διάφορα συνεργεία.
Η ADAC παίρνει γύρω στα 130 ευρά για να το κοιτάξει εξονυχιστικά και ένα πιο φτηνό πακέτο για μερικό έλεγχο.
Για σκουριές ή αν βάφτηκε το αμάξι οκ θα τα δούνε όλα αν έχει,οπότε μια σιγουριά θα την έχεις.

Ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα γερμανικά αμάξια και δεν το λένε πουθενά είναι ότι συνήθως στην Γερμανία έχει τρελά μποτιλιαρίσματα καθημερινώς και σε 24ωρη βάση.

Εδώ που μένω περιοχή Βόννη,Κολωνία,Λεβερκούζεν,Ντίσελντορφ,Ζόλινγεν,Βούπερταλ κτλ. ακούω καθημερινά στο ράδιο για 10-15-20 χιλιόμετρα μποτιλιαρίσματα πρωί σχεδόν σε όλους τους κεντρικούς δρόμους.Οπότε αν έχεις αμάξι από τέτοιο καθημερινό φαινόμενο,την έκατσες και δεν μπορεί να το καταλάβει κανείς.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι πάρα πολλά μεγάλα αμάξια για πούλημα,είναι συνήθως ενοικιαζόμενα και τα σερβις τους γίνανε στην αντιπροσωπεία μεν,άρπα-κόλλα δε από 17χρονα τσιράκια.

 
 

Να συμπληρώσω επίσης ότι εάν είναι αυτόματο κιόλας την έχεις κάτσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, De@th L0rd είπε

Να συμπληρώσω επίσης ότι εάν είναι αυτόματο κιόλας την έχεις κάτσει...

Για ποιο λόγο;Δεν είπε τι αμάξι σκεφτεται να πάρει.

Όσο για τα μποτιλιαρισματα που αναφέρθηκαν,ναι ισχύει,εντάξει όχι όλο το 24ωρο,σχεδόν παντα πρωί και απόγευμα και είπα εκατοντάδες φορές πάνω στην Α3 και Α46 να είχα αυτόματο σαζμαν.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μποτιλιαρισμα προφανως, εχει να κανει με τις απειρες ωρες λειτουργιας του κινητηρα κατι που δε φαινεται. Με το αυτοματο κιβωτιο ισως να εννοει οτι τα πολλα σταματα ξεκινα το καταπονουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, the_PLDS είπε

Σε τι επηρεάζει τόσο πολύ το μποτιλιαρισμα; και ειδικά στο αυτόματο; 

Σκέψου ότι ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά ενώ ο χιλιομετρητής μένει σταθερός. Οπότε το αμάξι μπορεί να έχει 100.000χλμ "εν κινηση" αλλά στην ουσία ο κινητήρας να έχει δουλέψει για διπλάσια πχ. Για αυτό και υπάρχει εδώ στην Ελλάδα ο όρος αμάξι επαρχίας στα μεταχειρισμένα. Δηλαδή δεν έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητήρας στην κίνηση και το μποτιλιάρισμα των μεγάλων πόλεων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Σκέψου ότι ο κινητήρας λειτουργεί κανονικά ενώ ο χιλιομετρητής μένει σταθερός. Οπότε το αμάξι μπορεί να έχει 100.000χλμ "εν κινηση" αλλά στην ουσία ο κινητήρας να έχει δουλέψει για διπλάσια πχ. Για αυτό και υπάρχει εδώ στην Ελλάδα ο όρος αμάξι επαρχίας στα μεταχειρισμένα. Δηλαδή δεν έχει ταλαιπωρηθεί ο κινητήρας στην κίνηση και το μποτιλιάρισμα των μεγάλων πόλεων.

Αυτό ναι ισχύει, αλλά για το αυτοματο κιβώτιο που είπε ο φίλος πιο πάνω δεν παίζει ρόλο, αντιθέτως το χειροκίνητο σαζμαν υποφέρει και παραλανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...