Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Στο black Friday παρηγγειλα το headset G933 από το amazon.co.uk. αφού περασε η προθεσμία είπα να επικοινωνήσω σήμερα να δω τι παίζει. Στον 3ο υπάλληλο μαθαίνω ότι η παραγγελία μου δεν θα παραδωθεί γιατί την έχασε ο μεταφορέας!!! Καμια ειδοποίηση με email. Παραμένει φυσικά ενεργη στα my orders του άμαζον με αργότερη ημερομηνία παράδοσης. 

Με τα πολλά μου δίνουν ένα promo code για να καλύψει την διαφορά στην αρχική τιμή του προϊόντος. Ωστόσο εγώ είχα ένα άλλο promo των 5 λιρων το οποίο χάθηκε φυσικά. Το καταπίνω αυτό, ας τα δώσω και λέω απλά στείλτε μου με expedited (χωρίς extra charge, να δώσω σύνολο 6-7 παραπάνω δηλαδή) γιατί περιμένω ήδη 15 μέρες και θα πρέπει να περιμένω minimum άλλες 15. Αρνήθηκαν και αρνήθηκα κι εγώ να παραγγείλω με απλό ταχυδρομείο. Του είπα ότι θα απευθυνθώ στη ευρωπαϊκή προστασία καταναλωτή.

Αυτή είναι η ιστοριουλα. Το λεπον:

Έχει κάνει κάποιος καταγγελία στην ευρωπαϊκή προστασία; Αν ναι με ποιο τρόπο και πως κατέληξε;

 

Δημοσ.

Μου κάνει εντύπωση γιατί πάντα όταν είχα πρόβλημα μου έστελναν νέο προϊόν χωρίς να πρέπει να το ξαναπαραγγείλω μόνος μου

Επίσης μου κάνει εντύπωση πως κάτι τόσο ακριβό το στέλνουν χωρίς tracking

Δεν είναι υποχρεωμένοι να στο στείλουν με courier

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως λέει και ο αποπάνω συνήθως στέλνουν αντικατάσταση και μάλιστα με εξπρές. 2 στα 2 έχω έτσι. 

Γιατί δε σου προτάθηκε αντικατάσταση; 

Πως στο έστειλαν; Με i-parcel;

Επεξ/σία από mpokwsths
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Μου κάνει εντύπωση γιατί πάντα όταν είχα πρόβλημα μου έστελναν νέο προϊόν χωρίς να πρέπει να το ξαναπαραγγείλω μόνος μου

Επίσης μου κάνει εντύπωση πως κάτι τόσο ακριβό το στέλνουν χωρίς tracking

Δεν είναι υποχρεωμένοι να στο στείλουν με courier

 

1 λεπτό πριν, mpokwsths είπε

Όπως λέει και ο αποπάνω συνήθως στέλνουν αντικατάσταση και μάλιστα με εξπρές. 2 στα 2 έχω έτσι. 

Γιατί δε σου προτάθηκε αντικατάσταση;

Αρχικά σας ευχαριστώ και τους δύο. Άλλη μια φορά που είχε τύχει μου κάνανε αντικατασταση και μάλιστα με expedited χωρίς πολλά πολλά. (σε εκείνη την προσφορα με τα γερμανικά g810, ο Κωστής σίγουρα θυμάται). 

Αυτή τη φορά η καλύτερη τους πρόταση μετά από πολλή πολλή συζήτηση είναι να πληρώσω 6+ ευρώ παραπάνω για να στείλουν με τον ίδιο τρόπο. (Καλό Ιανουάριο γιατί έρχονται και Χριστούγεννα) 

Είμαι παράλογος σε αυτό που ζητάω; Ας τα δώσω τα ρημαδια τα 6 ευρώ του προηγούμενου credit που χάθηκε, αλλά παραλάβω τουλάχιστον κοντά στην ημερομηνία που είχε συμφωνηθεί...

 

Δημοσ.

Πως το έστειλαν (DP, Royal Mail, i-parcel); Είχε tracking; Μάλλον όχι από ότι καταλαβαίνω. 

Στην περίπτωση αυτή πως σκατα μόνο ο 3ος ήξερε ότι το έχασε ο μεταφορεας; 

Το πιθανότερο είναι ότι σου έλεγε μπούρδες και θα παραλάβεις εντός της εβδομάδας. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mpokwsths είπε

Πως το έστειλαν (DP, Royal Mail, i-parcel); Είχε tracking; Μάλλον όχι από ότι καταλαβαίνω. 

Στην περίπτωση αυτή πως σκατα μόνο ο 3ος ήξερε ότι το έχασε ο μεταφορεας; 

Το πιθανότερο είναι ότι σου έλεγε μπούρδες και θα παραλάβεις εντός της εβδομάδας. 

I-parcel, δεν είχε tracking. Μου είπε ότι έγινε refund και τώρα που βλέπω τις κινήσεις του λογαριασμού όντως έγινε, χωρίς ειδοποίηση με e-mail ωστόσο (και φυσικά χωρίς τα 2 ευρώ που πήρε η Εθνική για το συνάλλαγμα). 

Θα πίστευα κι εγώ αυτό που λες, αλλά έκαναν refund μόνοι τους... 

  • Moderators
Δημοσ.

99% θα παραλαβεις. Νομιζω οτι βιαζεσαι και δεν εχεις εμπειρια σχετικη απο αμαζον. Αν εχεις εμπειρια παρολα αυτα και εχουν περασει πανω απο 25 μερες απο την παραγγελια τοτε δεν ειναι οπως τα λεω και κανω λαθος.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, matrixxx είπε

99% θα παραλαβεις. Νομιζω οτι βιαζεσαι και δεν εχεις εμπειρια σχετικη απο αμαζον. Αν εχεις εμπειρια παρολα αυτα και εχουν περασει πανω απο 25 μερες απο την παραγγελια τοτε δεν ειναι οπως τα λεω και κανω λαθος.

Όντως δεν έχω παραλάβει ποτέ εντός χρονοδιαγράμματος, αλλά ποτέ δεν μου έκαναν refund μόνοι τους (γενικά δεν μου κάνανε ποτέ refund γιατί κάπως τα βρίσκαμε). Μια 20αρα-30αρα παραγγελίες έχω ρίξει κι εγώ από την Amazon. Αυτός που με ενημέρωσε για το refund μου είπε ότι έγινε refund γιατί λέει τους ειδοποίησε ο carrier. Αλήθεια ψέματα δεν ξέρω... Πάντως το πληκτρολόγιο που είχε "χαθεί" όντως δεν ήρθε ποτέ και ήρθε το άλλο με το expedited. Η παραγγελία είναι από τις 23 Νοέμβρη. 

  • Moderators
Δημοσ.

23 Νοεμβρη ειναι ΠΟΛΥ νωρις για να πεις οτι χαθηκε. Εισαι σχεδον μολις μια βδομαδα απο την αποστολη. (φανταζομαι τους πηρε 3-4-5 μερες για το dispatch). Βλακεια σου ειπε 99% και θα παραλαβεις, το πιθανοτερο μεσα στην βδομαδα. Υπομονη.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τι φταιει το Αμαζον και το καθε Αμαζον αν ο μεταφορεας εχασε το πακετο;

Εδω Ελλαδα γινεται αυτο και σου βγαζουν την Παναγια για να σου δωσουν λυση και ας μιλαμε για αποστασεις μηδαμινες σε αναλογια.

Το οτι σου εκαναν Refund απο μονοι τους καλο ειναι δεν ειναι κακο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, matrixxx είπε

23 Νοεμβρη ειναι ΠΟΛΥ νωρις για να πεις οτι χαθηκε. Βλακεια σου ειπε 99% και θα παραλαβεις, το πιθανοτερο μεσα στην βδομαδα. Υπομονη.

Το κακό είναι ότι εγώ δεν είπα ποτέ ότι χάθηκε. Αυτοί το είπανε και μάλιστα έχει γίνει το refund. Ίσως γίνει όπως τα λες παρά την αμεσότητα των κινήσεων τους. Θα ενημερώσω αν παραλάβω τελικώς.

8 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Τι φταιει το Αμαζον και το καθε Αμαζον αν ο μεταφορεας εχασε το πακετο;

Εδω Ελλαδα γινεται αυτο και σου βγαζουν την Παναγια για να σου δωσουν λυση και ας μιλαμε για αποστασεις μηδαμινες σε αναλογια.

Το οτι σου εκαναν Refund απο μονοι τους καλο ειναι δεν ειναι κακο.

 

Είναι κακό, ήθελα το headset στην τιμή που το πήρα εντός 1 μήνα ΤΟ ΠΟΛΥ όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία (εφόσον δεν έχει συμφωνηθεί άλλη ημερομηνία). Δεν το θέλω ούτε πιο φθηνό , ούτε πιο αργά.

Η αμαζον φυσικά δεν φταίει για τον μεταφορέα, φταίει όμως που δεν με ενημέρωσε ποτέ ότι συνέβη και δεν δέχεται να γίνει νέα αποστολή με τους αρχικούς όρους. Δεν είναι άδικο για μένα; (έχω χάσει ήδη 2 ευρώ και κάτι ψιλά από το κόμιστρο της εθνικής, που θα κληθώ να ξαναπληρώσω αν κάνω νέα παραγγελία, δεν είναι το ποσό, it's about the idea).

Σας ευχαριστώ παιδιά για την συμβολή.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Μακιαβέλλι είπε

Το κακό είναι ότι εγώ δεν είπα ποτέ ότι χάθηκε. Αυτοί το είπανε και μάλιστα έχει γίνει το refund. Ίσως γίνει όπως τα λες παρά την αμεσότητα των κινήσεων τους. Θα ενημερώσω αν παραλάβω τελικώς.

 

Είναι κακό, ήθελα το headset στην τιμή που το πήρα εντός 1 μήνα ΤΟ ΠΟΛΥ όπως προβλέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία (εφόσον δεν έχει συμφωνηθεί άλλη ημερομηνία). Δεν το θέλω ούτε πιο φθηνό , ούτε πιο αργά.

Η αμαζον φυσικά δεν φταίει για τον μεταφορέα, φταίει όμως που δεν με ενημέρωσε ποτέ ότι συνέβη και δεν δέχεται να γίνει νέα αποστολή με τους αρχικούς όρους. Δεν είναι άδικο για μένα; (έχω χάσει ήδη 2 ευρώ και κάτι ψιλά από το κόμιστρο της εθνικής, που θα κληθώ να ξαναπληρώσω αν κάνω νέα παραγγελία, δεν είναι το ποσό, it's about the idea).

Σας ευχαριστώ παιδιά για την συμβολή.

Δεν νομιζω πως η Ευρωπαικη νομοθεσια προβλεπει πως αν χασει ενα κουριερ πακετο οτι το καταστημα αποστολης ειναι υποχρεωμενο να το ξαναστειλει με χασουρα και το κοστος του πακετου αλλα και τα μεταφορικα. Νομιζω πως προβλεπει refund, αυτο ακριβως που εκαναν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Δεν νομιζω πως η Ευρωπαικη νομοθεσια προβλεπει πως αν χασει ενα κουριερ πακετο οτι το καταστημα αποστολης ειναι υποχρεωμενο να το ξαναστειλει με χασουρα και το κοστος του πακετου αλλα και τα μεταφορικα. Νομιζω πως προβλεπει refund, αυτο ακριβως που εκαναν.

Μπορεί, αφηνώ την επόμενη εβδομάδα να περάσει και αν δεν ας αποφανθεί η προστασία καταναλωτή σχετικά με το τι έπρεπε να γίνει...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Μπορεί, αφηνώ την επόμενη εβδομάδα να περάσει και αν δεν ας αποφανθεί η προστασία καταναλωτή σχετικά με το τι έπρεπε να γίνει...

Ποια προστασια καταναλωτη νομιζεις οτι εχει να κανει με το θεμα αναρωτιεμαι; Σιγουρα οχι η εδω, θα πρεπει να επικοινωνησεις με την εκει προστασια καταναλωτη (εκει = βαση καταστηματος) και ως λογικο δεν θα βγαλεις ακρη (στην καλυτερη να σου πουν εστω πως το refund ηταν αυτο που επρεπε να γινει βαση Ευρωπαικων οδηγιων).

Καλη τυχη βεβαια, πες μας τι εγινε οταν κανεις οτι ειναι να κανεις.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Ποια προστασια καταναλωτη νομιζεις οτι εχει να κανει με το θεμα αναρωτιεμαι; Σιγουρα οχι η εδω, θα πρεπει να επικοινωνησεις με την εκει προστασια καταναλωτη (εκει = βαση καταστηματος) και ως λογικο δεν θα βγαλεις ακρη (στην καλυτερη να σου πουν εστω πως το refund ηταν αυτο που επρεπε να γινει βαση Ευρωπαικων οδηγιων).

Καλη τυχη βεβαια, πες μας τι εγινε οταν κανεις οτι ειναι να κανεις.

Με την european consumers protection authority. Είναι για ακριβώς αυτούς τους λόγους (συναλλαγές καταναλωτών από διαφορετικές χώρες τις ΕΕ). 

Ελπίζω να παραλάβω και να μη χρειαστεί τίποτα, σε κάθε περίπτωση θα ενημερώσω. Σ' ευχαριστώ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...