Προς το περιεχόμενο

Δουλειά στην Αυστραλία με ελληνικό πτυχίο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Είμαι 3η λυκείου μαθητής ΓΕΛ και πάω οικονομικα. Σκέφτομαι όταν τελειώσω τις σπουδές μου να παω να δουλέψω στην Αυστραλία οπου η κατάσταση εκεί είναι πολύ καλύτερη από την Ελλάδα και έχω και ομογένεια.. Θα ήθελα να με συμβούλεψετε για το ποιο πανεπηστιμιο ή πια σχολή θα ήταν καλύτερη να επιλέξω έτσι ώστε να αναγνωρίζετε το πτυχίο εκεί ή ποιο πανεπιστήμιο θα με βοηθήσει να βρω δουλειά με αρκετά χρήματα.. Ευχαριστώ για την κατανόηση περιμένω απαντήσεις.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πτυχια των Εληνικων πανεπιστημιων αναγνωριζονται , αλλα το σημαντικοτερο προσον που ζηταν ειναι εμπειρια εργασιας στη χωρα. Συνεπως κανενα χαρτι δεν θα σε βοηθησει ιδιαιτερα.

Εχεις Αυστραλεζικη υπηκοοτητα?  Αν οχι, με μονο προσον ενα πτυχιο οικονομικων δεν προκειτε να παρεις βιζα. Αν με το ομογενεια εννοεις οτι εχεις συγγενεις εκει να ξερεις οτι δεν μπορεις να εξασφαλισεις βιζα με αυτο το τροπο

Γνωριζεις απταιστα Αγγλικα?  απαραιτητο αφου στοχευεις διοικητικη θεση....

Τελος παντων.... Μπες στο www.seek.com.au ψαξε τις δουλειες που σε ενδιαφερουν, κοιτα τα προσοντα που ζητουν,  συνεκρινε με τα προγραμματα σπουδων των σχολων που ενδιαφερεσαι και πραξε αναλογως.

Επεξ/σία από australis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός κι αν πας σε ivy league, το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό που θα κρίνει τι δουλειές θα βρεις και με πόσα χρήματα ΔΕΝ είναι η επιλογή της σχολής που θα βγάλεις μεταξύ ομοίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, giorgosg776 είπε