Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το συγκεκριμένο είναι πολύ δύσκολο σημείο. Ακριβώς πριν από αυτό υπάρχει το φανάρι όπου μπαίνουν από δεξιά όσοι έρχονται από Μηχαλακοπούλου (και οι περισσότεροι θέλουν να πάνε αριστερά) και από αριστερά όσοι έρχονται από Βασ. Σοφίας (και σχεδόν όλοι θέλουν να πάνε δεξιά ώστε να συνεχίσουν για Μεσογείων). Άρα σε λιγότερα από 100μ πρέπει να γίνει σχεδόν πλήρη αναδιάρθρωση της κυκλοφορίας. Οι δύο δεξιές λουρίδες πρέπει να προλάβουν να πάνε αριστερά την ίδια στιγμή που οι δύο αριστερές λουρίδες πρέπει να προλάβουν να πάνε δεξιά. Το μήκος είναι πολύ μικρό για να γίνει ομαλά αυτή η αναδιάρθρωση άρα αναγκαστικά γίνεται γρήγορα και λίγο "βίαια". Σαν λαός δεν είμαστε ούτε και πολύ ήρεμοι ούτε και πολύ ανεκτικοί. Σε αυτό πρέπει να προσθέσεις και τον εκνευρισμό από τις καθυστερήσεις και γενικά την οδήγηση στην Αθήνα (το σημείο είναι και βασικός κόμβος του δαχτυλίου) όποτε εύκολα καταλαβαίνεις ότι στο συγκεκριμένο σημείο ο εκνευρισμός, τα κορναρίσματα και τα "γαλλικά" περισσεύουν.

Όποτε ηρεμία και δείξτε την ανοχή που θα θέλατε να (αλλά μάλλον δεν) σας δείχνουν οι άλλοι.

  • Like 6
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, kallair είπε

Θα κανω τον δικηγορο του διαβολου στην προκειμενη περιπτωση. Εστω οτι ειναι τερμα αριστερα ο αλλος και θελει να παει τερμα δεξια. Θα παραβλεψω την ηλιθιοτητα τους στο σημειο αυτο. Ο νομος λεει το εξης:

4. Στις περιπτώσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου αυτού και εφόσον ο οδηγός που προτίθεται να αλλάξει κατεύθυνση καταστήσει γνωστή την πρόθεσή του αυτή, σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 21 του παρόντος Κώδικα, οι οδηγοί που τον ακολουθούν και κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες, υποχρεούνται να τον διευκολύνουν με τη μείωση της ταχύτητας του οχήματός τους, αυτός δε να μην αλλάξει κατεύθυνση, αν δεν μπορεί να το πράξει με ασφάλεια.
https://www.glavopoulos.com/el/kok-023/


Το οτι τους κορναρες και απο οτι φαινεται καποιους τους εκλεισες και επιτηδες, ειναι αντιθετο στον ΚΟΚ και για αυτο ακουσες και τα γαλλικα σου κ πηγες να φας και ξυλο.

γιατι δε βαζεις και τη παραγραφο 1 στην οποια αναφερεται?

1. Ο οδηγός, προκειμένου να αλλάξει κατεύθυνση προς τα δεξιά, υποχρεούται να κινηθεί έγκαιρα προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος και να πραγματοποιήοει τη στροφή κατά το δυνατόν κλειστή. (source ©: www.glavopoulos.gr)

μιλαει για κατευθυνση οχι λωριδα

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

γιατι δε βαζεις και τη παραγραφο 1 στην οποια αναφερεται?

1. Ο οδηγός, προκειμένου να αλλάξει κατεύθυνση προς τα δεξιά, υποχρεούται να κινηθεί έγκαιρα προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος και να πραγματοποιήοει τη στροφή κατά το δυνατόν κλειστή. (source ©: www.glavopoulos.gr)

μιλαει για κατευθυνση οχι λωριδα

πιο πανω αναφερει ατομο για το συγκεκριμενο σημειο οτι ειναι τετοιο που εχεις μονο 100 μετρα για να κανεις αυτη την αλλαγη λωριδας. επισης μαθε να κατανοεις τι διαβαζεις.. ειτε στριβεις ειτε αλλαζεις λωριδα, ειναι αλλαγη πορειας. λαδωσαμε;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, kallair είπε

πιο πανω αναφερει ατομο για το συγκεκριμενο σημειο οτι ειναι τετοιο που εχεις μονο 100 μετρα για να κανεις αυτη την αλλαγη λωριδας. επισης μαθε να κατανοεις τι διαβαζεις.. ειτε στριβεις ειτε αλλαζεις λωριδα, ειναι αλλαγη πορειας. λαδωσαμε;

εμ εισαι λαθος εμ προσβαλεις..

"οσο το δυνατον στροφη κλειστη", προφανως δεν μιλαει για αλλαγη λωριδας... αλλα αφου δε σ φτανει διαβασε και τη δευτερη παραγραφο αυτου που ποσταρες, και συγκεκριμενα εκει που λεει "για να εισελθει στη καθετη οδο".

στη τελικη δοκιμασε και κοψε αλλον στη λωριδα του και οταν ερθει η τροχαια πες τους οτι ο αλλος ειναι υποχρεωμενος να σ αφησει ν αλλαξεις λωριδα

επισης 2 χρονια περνουσα απο κει και το παληκαρι τα χει μπερδεψει, εχεις 350 μετρα μετα απο ΦΑΝΑΡΙ να μπεις δεξια, δε μπορω να καταλαβω που ειναι το δυσκολο κ ουτε ειχα θεμα ποτε.. μπορεις να δεις στο ggogle maps αμα δε με πιστευεις

Δημοσ.

Γενικα μαθετε να εχετε αυτοεκτιμηση. Δεν ειναι μονο τα προστιμα η παιδεια ειναι το βασικο και να ξερετε πως καποιος σας περιμενει ζωντανους σπιτι πριν κανετε μ@λακιες στο δρομο. Ο τριβλακας οδηγος με τσιγαρο κινητο και μπινελικι

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kallair είπε

Το οτι τους κορναρες και απο οτι φαινεται καποιους τους εκλεισες και επιτηδες, ειναι αντιθετο στον ΚΟΚ και για αυτο ακουσες και τα γαλλικα σου κ πηγες να φας και ξυλο.

Τους κόρναρε για να τους ειδοποιήσει να προσέξουν! Γενικά κορνάρουμε για τέτοιους σκοπούς, αυτό είναι το νόημα, όχι για να βρίσουμε ή κάτι άλλο. Και μάλλον είναι αδύνατον να τον έκλεισε επίτηδες γιατί αν δεν ήταν κοντά του έτσι κι αλλιώς, ο άλλος θα πρόφταινε να μπει μπροστά της.

Γενικά πιστεύω και εγώ οτι ίσως εγωιστικά να μην τον άφησε αλλά είναι αδύνατον να καταλογίσουμε σφάλμα στην TS λόγω εγωισμού. Σφάλματα καταλογίζουμε με βάση τον ΚΟΚ. Και με βάση τον κοκ... έχει απλά δίκιο.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, nipoa είπε

θα επρεπε να προνοησεις να εισαι ΗΔΗ στην αριστερη λωριδα  οταν κανεις αυτη τη διαδρομη

Στον συγκεκριμμένο δρόμο ναι, συμφωνώ και εγώ μαζί σου, για να αποφύγει τα χειρότερα γιατί δεν βγαίνει άκρη.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, paylidis είπε

Γενικά οι οδηγοί στην Αθήνα από το 2011 έως σήμερα έχουν γίνει ακόμα πιο κάφροι. Στην επαρχία που ταξιδεύω η κατάσταση είναι αισθητά καλύτερη.

Αμα αρχισουν οι (πραγματικοι) πλειστηριασμοι σπιτιων να δειτε τι εχει να γινει, δεν θα βγαινετε απο το σπιτι χωρις κρανος

Προστατεψτε τους εαυτους σας,παραχωρειτε προτεραιοτητα,μην κανετε χειρονομιες,μην πατατε ασκοπα κορνες,το να φτασεις στο σπιτι αρτιμελης ειναι αξια ανεκτιμητη

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

γιατι δε βαζεις και τη παραγραφο 1 στην οποια αναφερεται?

1. Ο οδηγός, προκειμένου να αλλάξει κατεύθυνση προς τα δεξιά, υποχρεούται να κινηθεί έγκαιρα προς το δεξιό άκρο του οδοστρώματος και να πραγματοποιήοει τη στροφή κατά το δυνατόν κλειστή. (source ©: www.glavopoulos.gr)

1.μιλαει για κατευθυνση οχι λωριδα

51 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

εμ εισαι λαθος εμ προσβαλεις..

1."οσο το δυνατον στροφη κλειστη", προφανως δεν μιλαει για αλλαγη λωριδας... 2.αλλα αφου δε σ φτανει διαβασε και τη δευτερη παραγραφο αυτου που ποσταρες, και συγκεκριμενα εκει που λεει "για να εισελθει στη καθετη οδο".

3.στη τελικη δοκιμασε και κοψε αλλον στη λωριδα του και οταν ερθει η τροχαια πες τους οτι ο αλλος ειναι υποχρεωμενος να σ αφησει ν αλλαξεις λωριδα

επισης 2 χρονια περνουσα απο κει και το παληκαρι τα χει μπερδεψει, εχεις 350 μετρα μετα απο ΦΑΝΑΡΙ να μπεις δεξια, δε μπορω να καταλαβω που ειναι το δυσκολο κ ουτε ειχα θεμα ποτε.. μπορεις να δεις στο ggogle maps αμα δε με πιστευεις

Εχετε μπερδεψει καποια πραγματα. Ο ΚΟΚ δεν καθοριζει μονο τα προστιμα αλλά και τί οδηγική συμπεριφορά πρέπει να εχει καποιος.
https://www.glavopoulos.com/el/kok-023/
Συνεχιζω να πιστευω ότι δεν μπορεις να κατανοήσεις τι διαβαζεις. 
1. τελικα μιλαει για κατευθυνση ή λωριδα το παληκαρι; και αφου μιλάει για ΛΩΡΙΔΑ το παιδι, για ποιον λογο μου ανεφερες την 1η παραγραφο;;;;  η πρωτη παραγραφο αναφερεται αποκλεστικα για οταν στριβεις δεξια...
2. συνεχιζεις να εκτιθεσαι. η 2η παραγραφο αναφερεται για στροφη αριστερα.
3. εχεις προβλημα κατανοησης κειμενου; αντιγραφω ξανα ΜΠΑΣ και καταλαβεις


οι οδηγοί που τον ακολουθούν και κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες, υποχρεούνται να τον διευκολύνουν με τη μείωση της ταχύτητας του οχήματός τους,
 

αρα θα πρεπει βαση νομου που καθοριζει την οδικη συμπεριφορα, να μην τον κλεισεις επιτηδες ΑΛΛΑ να τον διευκολυνεις. και συνεχιζει με:


αυτός δε να μην αλλάξει κατεύθυνση, αν δεν μπορεί να το πράξει με ασφάλεια.

που σημαινει οτι προφανως οτι αμα τρακαρεις φταιει αυτος που αλλαξε λωριδα.

οπως επισης αν καποιος σε κοβει επιτηδες και εχει επικινδυνη οδικη συμπεριφορα, του κοβει προστιμο η τροχαια. Παμπολλα τα παραδειγματα με ηλιθιους οδηγους ΚΤΕΛ και φορτηγων που με ενα τηλεφωνο η τροχαια στα επομενα διοδια τους σταματαει κ μετα παρακαλανε για το διπλωμα τους...

Γενικά ισχυει το εξης για να μην μπερδευεσαι.. Προτεραιοτητα εχουν ΠΑΝΤΑ οσοι κινουνται στην πορεια τους. Αλλαγη λωριδας και στροφες θεωρουνται αλλαγη πορειας οποτε σε περιπτωση ατυχηματος, φταιει αυτος που αλλαξε πορεια.
Αλλα επαναλαμβανω. ο ΚΟΚ δεν οριζει μονο τις απαγορευσεις αλλα και την σωστη οδική συμπεριφορα. Εξου και το παραδειγμα που σου δινω με την επιθετικη οδικη συμπεριφορα, πιο πανω.

Εγω δεν ειπα οτι φταιει το παλικαρι αλλά η ΑΣΚΟΠΗ χρηση κορνας και (πιθανοτατα) η επιθετικη οδηγηση για να κλεισεις τον αλλον κ να μην αλλαξει λωριδα, ναι ειναι παραβαση του ΚΟΚ. Το να μην παραχωρησεις προτεραιοτητα επιτηδες, δυστυχως δεν μπορει να το αποδειξει ο αλλος που θελει να αλλαξει πορεια για αυτο δεν προκειται να δικαιωθει σε δικαστηριο.

16 λεπτά πριν, Stamer είπε

Τους κόρναρε για να τους ειδοποιήσει να προσέξουν! Γενικά κορνάρουμε για τέτοιους σκοπούς, αυτό είναι το νόημα, όχι για να βρίσουμε ή κάτι άλλο. Και μάλλον είναι αδύνατον να τον έκλεισε επίτηδες γιατί αν δεν ήταν κοντά του έτσι κι αλλιώς, ο άλλος θα πρόφταινε να μπει μπροστά της.

Γενικά πιστεύω και εγώ οτι ίσως εγωιστικά να μην τον άφησε αλλά είναι αδύνατον να καταλογίσουμε σφάλμα στην TS λόγω εγωισμού. Σφάλματα καταλογίζουμε με βάση τον ΚΟΚ. Και με βάση τον κοκ... έχει απλά δίκιο.

δες πιο πανω τι εξηγω. ο ΚΟΚ δεν καθοριζει μονο τι ΔΕΝ πρεπει να κανουμε αλλά και τι συμπεριφορα πρεπει να εχουμε. Ουδεμια περιπτωση δεν δικαιολογω οποιονδηποτε παει να χειροδικησει. Αιτιολογω μονο την συμπεριφορα βαση του τι διαβαζω. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kallair είπε

Θα κανω τον δικηγορο του διαβολου στην προκειμενη περιπτωση. Εστω οτι ειναι τερμα αριστερα ο αλλος και θελει να παει τερμα δεξια. Θα παραβλεψω την ηλιθιοτητα τους στο σημειο αυτο. Ο νομος λεει το εξης:

4. Στις περιπτώσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου αυτού και εφόσον ο οδηγός που προτίθεται να αλλάξει κατεύθυνση καταστήσει γνωστή την πρόθεσή του αυτή, σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 21 του παρόντος Κώδικα, οι οδηγοί που τον ακολουθούν και κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες, υποχρεούνται να τον διευκολύνουν με τη μείωση της ταχύτητας του οχήματός τους, αυτός δε να μην αλλάξει κατεύθυνση, αν δεν μπορεί να το πράξει με ασφάλεια.
https://www.glavopoulos.com/el/kok-023/


Το οτι τους κορναρες και απο οτι φαινεται καποιους τους εκλεισες και επιτηδες, ειναι αντιθετο στον ΚΟΚ και για αυτο ακουσες και τα γαλλικα σου κ πηγες να φας και ξυλο.

Ακριβώς στη στροφή έγινε και διπλα ήταν το κράσπεδο . Φυσικά και έκοψα και τους άφησα . Αν δεν εκοβα θα είχα τρακαρει.

Επεξ/σία από μπιπ μπιπ
Δημοσ.
Μόλις τώρα, μπιπ μπιπ είπε

Ακριβώς στη στροφή έγινε και διπλα ήταν το κράσπεδο . Φυσικά και έκοψα και τους άφησα . Αν δεν εκοβα θα είχα τρακαρει.

αστα καθε μερα βλεπω τετοια κουλα. φαληρο, σχεδον στην διασταυρωση που ευθεια πας πειραια κ τερμα δεξια βγαινεις για ποταμι, ενας καταπληκτικος οδηγος τελευταια μετρα πριν τελειωσει ο δρομος, εστριψε δολοφονικα απο τερμα αριστερα, 4 λωριδες ταχειας κυκλοφοριας, προς τερμα δεξια για να βγει για ποταμι.... Γενικα πρεπει να προσεχεις την ηλιθιοτητα του αλλου και να μην τον προκαλεις γτ το πιο βασικο απο ολα ειναι οτι εχεις και ενα σπιτι να επιστρεψεις.. δεν ξερεις τι σκατα κουβαλα ο αλλος στο κεφαλι του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Κλασσική περίπτωση οδηγού που δεν έχει προνοήσει να στηθεί από πριν σωστά στο δρόμο για να αποφύγει κακοτοπιά σε σημείο που ξέρει ότι μπορεί να του κάνουν βλακεία (και ας έχει δίκιο)

Και η γυναίκα μου το κάνει συχνά και καταλήγουμε να τσακωνόμαστε κάθε φορά :P

Μετά θα βγω σε έναν δρόμο με 2 νησίδες.η αριστερή πάει Γουδί η μεσαία βασ.σοφιας, η αριστερή Αλεξάνδρας .αν δεν πιάσω τη τέρμα δεξιά μετά την έβαψα 

Μόλις στρίψω βγαίνω εδώ οπότε δε γίνεται να μην δεν πιάσω την τέρμα δεξιά λωρίδα . Έχει νησίδες 

IMG_20181219_145438.jpg

Επεξ/σία από μπιπ μπιπ
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kallair είπε

Εχετε μπερδεψει καποια πραγματα. Ο ΚΟΚ δεν καθοριζει μονο τα προστιμα αλλά και τί οδηγική συμπεριφορά πρέπει να εχει καποιος.
https://www.glavopoulos.com/el/kok-023/
Συνεχιζω να πιστευω ότι δεν μπορεις να κατανοήσεις τι διαβαζεις. 
1. τελικα μιλαει για κατευθυνση ή λωριδα το παληκαρι; και αφου μιλάει για ΛΩΡΙΔΑ το παιδι, για ποιον λογο μου ανεφερες την 1η παραγραφο;;;;  η πρωτη παραγραφο αναφερεται αποκλεστικα για οταν στριβεις δεξια...
2. συνεχιζεις να εκτιθεσαι. η 2η παραγραφο αναφερεται για στροφη αριστερα.
3. εχεις προβλημα κατανοησης κειμενου; αντιγραφω ξανα ΜΠΑΣ και καταλαβεις


οι οδηγοί που τον ακολουθούν και κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες, υποχρεούνται να τον διευκολύνουν με τη μείωση της ταχύτητας του οχήματός τους,
 

αρα θα πρεπει βαση νομου που καθοριζει την οδικη συμπεριφορα, να μην τον κλεισεις επιτηδες ΑΛΛΑ να τον διευκολυνεις. και συνεχιζει με:


αυτός δε να μην αλλάξει κατεύθυνση, αν δεν μπορεί να το πράξει με ασφάλεια.

που σημαινει οτι προφανως οτι αμα τρακαρεις φταιει αυτος που αλλαξε λωριδα.

οπως επισης αν καποιος σε κοβει επιτηδες και εχει επικινδυνη οδικη συμπεριφορα, του κοβει προστιμο η τροχαια. Παμπολλα τα παραδειγματα με ηλιθιους οδηγους ΚΤΕΛ και φορτηγων που με ενα τηλεφωνο η τροχαια στα επομενα διοδια τους σταματαει κ μετα παρακαλανε για το διπλωμα τους...

Γενικά ισχυει το εξης για να μην μπερδευεσαι.. Προτεραιοτητα εχουν ΠΑΝΤΑ οσοι κινουνται στην πορεια τους. Αλλαγη λωριδας και στροφες θεωρουνται αλλαγη πορειας οποτε σε περιπτωση ατυχηματος, φταιει αυτος που αλλαξε πορεια.
Αλλα επαναλαμβανω. ο ΚΟΚ δεν οριζει μονο τις απαγορευσεις αλλα και την σωστη οδική συμπεριφορα. Εξου και το παραδειγμα που σου δινω με την επιθετικη οδικη συμπεριφορα, πιο πανω.

Εγω δεν ειπα οτι φταιει το παλικαρι αλλά η ΑΣΚΟΠΗ χρηση κορνας και (πιθανοτατα) η επιθετικη οδηγηση για να κλεισεις τον αλλον κ να μην αλλαξει λωριδα, ναι ειναι παραβαση του ΚΟΚ. Το να μην παραχωρησεις προτεραιοτητα επιτηδες, δυστυχως δεν μπορει να το αποδειξει ο αλλος που θελει να αλλαξει πορεια για αυτο δεν προκειται να δικαιωθει σε δικαστηριο.

δες πιο πανω τι εξηγω. ο ΚΟΚ δεν καθοριζει μονο τι ΔΕΝ πρεπει να κανουμε αλλά και τι συμπεριφορα πρεπει να εχουμε. Ουδεμια περιπτωση δεν δικαιολογω οποιονδηποτε παει να χειροδικησει. Αιτιολογω μονο την συμπεριφορα βαση του τι διαβαζω. 

μαλλον δεν ξερω να διαβαζω διοτι 3 φορες τα χω διαβασει τα ποστ του ΤΣ και ουτε μια φορα δε βρηκα οτι γκαζωσε επιτηδες για να εμποδισει..

επισης σου λεω να διαβασεις τη 1η και 2η παραγραφω διοτι ετσι λεει η ιδια η παραγραφος που παρεθεσες

4. Στις περιπτώσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου αυτού και εφόσον ο οδηγός που προτίθεται να αλλάξει κατεύθυνση καταστήσει γνωστή την πρόθεσή του αυτή, σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 21 του παρόντος Κώδικα, οι οδηγοί που τον ακολουθούν και κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες, υποχρεούνται να τον διευκολύνουν με τη μείωση της ταχύτητας του οχήματός τους, αυτός δε να μην αλλάξει κατεύθυνση, αν δεν μπορεί να το πράξει με ασφάλεια.
https://www.glavopoulos.com/el/kok-023/

οπως ειπες και εσυ αναφερονται σε στροφες, αλλα η παραγραφος 4 που παρεθεσες αναφερεται ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ 1 ΚΑΙ 2, με βαση τη κοινη λογικη λοιπον και η παραγραφος 4 αναφερεται στις στροφες

δεν ειναι μονο τα προστιμα που λες, αλλα και η ασφαλεια. δε μπορει ο καθε πικραμενος να αλλαζει λωριδα οποτε γουσταρει και να πρεπει οι αλλοι να σκοτοθουν να του δωσουν προτεραιοτητα. εφοσον δε μεριμνησε να κανει νωριτερα αλλαγη λωριδας θα πρεπει να παραμεινει στη πορεια του και να βρει νεο δρομο. στη προκειμενη περιπτωση εχει 300-350 μετρα σε δρομο που ανετα μπορεις να αλλαξεις λωριδα πολυ πριν φτασεις στο σημειο αυτο, οποτε κατ εμε αδικαιολογητος οποιος αποφασιζει να στριψει τελευταια στιγμη (με κανα κινητο θα παιζαν)

Δημοσ.
5 ώρες πριν, μπιπ μπιπ είπε

 Μιχαλακοπούλου με Μεσογείων .5 λωρίδες . Οι τρεις πάνε αριστερά πίσω κατεβαίνουν τη Μεσογείων.οι 2 δεξιά φεύγουν πάνω στη Μεσογείων.

 Επιτέλους και κάποιος άλλος!

OXjjKSu.png

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...