Προς το περιεχόμενο

Gigabyte RX Vega 64 457.30 euro με μεταφορικά @ amazon.es [ΤΕΛΟΣ]


DsLmAnIaC

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, kostiger είπε

Καθολου PUBG δεν επαιξες παντως..😂

Και μεγειες εννοειται..

Pubg και ultrawide και 60+fps και απλα εισαι killer. Αν μπορεις φιλε leros μετρησε με το κινητο ποσα db σου δινει η gpu στο 60% που την εχεις να δουμε απο θορυβο πως τα παει. 

Aπο εδω

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamebasic.decibel&hl=en_US

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παρέλαβα σήμερα την Ισπανική και θέλω να την στείλω πίσω. Έκανα τα βήματα για την επιστροφή και τύπωσα το return label.

Επειδή είναι η πρώτη φορά που επιστρέφω προϊόν πίσω στην amazon θέλω να μου πείτε κάποιες πληροφορίες.

Το Return label αποτελείται από 3 σελίδες.

Oι 2 πρώτες σελίδες είναι ολόιδιες και αναγράφουν στην κορυφή international customer return - (κωδικός) και από κάτω commercial invoice

Εκεί έχει shipper: εμένα, delivery to: Amazon.es, Bill to: Amazon.es, Carrier: κενό και Carrier tracking number: Κενό. Μετά ακολουθεί η περιγραφή του προιόντος που έχει η αποστολή και τέλος έχει ένα πεδίο Shipper signature και Date.

H τρίτη σελίδα έχει την ετικέτα που κολλάς έξω από το κουτί From ...... to Amazon.es ....

Τα ερωτήματα μου είναι.

Μπορώ να στείλω με οποιοδήποτε Carrier; (θέλω να στείλω με TNT που δουλεύει φιλικό πρόσωπο).

H χρέωση θα γίνει στην amazon; δηλαδή χρέωση παραλήπτη; καθώς αυτό αντιλαμβάνομαι από τα commercial invoices.

Και τέλος η μία σελίδα με το commercial invoice θα μπει μέσα στο κουτί; Και τα δύο θα μπουν στο κουτί; Το ένα θα το πάρει η εταιρεία courrier;

Πραγματικά δεν έχω ιδέα και θα ήθελα αν γνωρίζετε να με διαφωτίσετε. 

Θα πρέπει να την στείλω πριν τις 18/02 για να πάρω πίσω τα χρήματά μου. 

Επισυνάπτω τη μια σελίδα με το commercial invoice (είναι 2 πανομοιότυπες). Έχω αφαιρέσει κάποια ευαίσθητα στοιχεία για ευνόητους λόγους. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

αμαζον.εσ.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2 πραγματα που εχω στειλει αγγλια Amazon, τα εστειλα με ΕΛΤΑ που ηταν το πιο φθηνο  και τα εγραψα με το χερι οπως στελνουμε και δεμα . Πανω αριστερα τα δικα μου στοιχεια και κατω δεξια και με πιο μεγαλα γραμματα οτι γραφει στο Delivery to . Τα πληρωσα κανονικα και μετα στο support τους εστειλα την αποδειξη απο τα ελτα και μου βαλανε τα εξοδα αποστολης στον λογαριασμο μου.

Δεν ξερω κατα ποσο θα δουλεψει να τους χρεωσουν οπως λεει το χαρτι . Ισως καπου κολλησα και το χαρτακι που τυπωσα αλλα δεν εχει και ιδαιτερη σημασια επειδη στο ελτα ετσι και αλλιως συμπληρωνεις χαρτι οπως αυτο που συμπληρωνεις στις αντικαταβολες με τα στοιχεια αποστολεα - παραλυπτη.

Νομιζω οτι πρεπει στο δεμα σου να βαλεις ενα χαρτι που τυπωνεις μαζι για να ξερουν ποιος εκανε την επιστροφη

Επεξ/σία από Aias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να το στείλεις με όποιον θες και τα χρήματα στα δίνουν κατευθείαν για τα μεταφορικά αν τους στείλεις μια φωτογραφία της απόδειξης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως σύμφωνα με αυτό απο το Αγγλικό βάζεις (το ένα απο τα 2 λογικά) customer invoive μέσα στη συσκευασία. 

Μου κάνει εντύπωση πάντως που αναγράφει Bill to το amazon. Αυτό σημαίνει χρέωση παραλήπτη. 

amazon.uk.jpg

2 λεπτά πριν, cineaste είπε

Μπορείς να το στείλεις με όποιον θες και τα χρήματα στα δίνουν κατευθείαν για τα μεταφορικά αν τους στείλεις μια φωτογραφία της απόδειξης.

Θα το κάνω έτσι μάλλον για να ξεμπερδεύω. Απλά με τους Ισπανούς λίγο δύσκολα βγάζεις άκρη. 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 hours ago, lionheart75 said:

Πάντως σύμφωνα με αυτό απο το Αγγλικό βάζεις (το ένα απο τα 2 λογικά) customer invoive μέσα στη συσκευασία. 

Μου κάνει εντύπωση πάντως που αναγράφει Bill to το amazon. Αυτό σημαίνει χρέωση παραλήπτη. 

amazon.uk.jpg

Θα το κάνω έτσι μάλλον για να ξεμπερδεύω. Απλά με τους Ισπανούς λίγο δύσκολα βγάζεις άκρη. 

Στο Ισπανικό και Ιταλικό μπακάλικο παίζει να σου ζητήσουν να το στείλεις με την πιο φτηνή tracked μέθοδο, για βαριά δέματα η πιο φτηνή ήταν η ACS που τα στέλνει μέσω GLS. Η καλύτερη εξυπηρέτηση ήταν από Amazon Japan για επιστροφή ελαττωματικού Kindle, μου είχαν πει να το στείλω με DHL με δική τους χρέωση!

Επεξ/σία από cineaste
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Ένα χαρτι το βάζεις μέσα ( λέει ποιο)

2) ένα χαρτι κολλάς από έξω 

3) το 3ο είναι άχρηστο. Και καλά το δίνεις στη μεταφορική σε περίπτωση που περάσουν σύνορα κτλ. Εμενα μου είπαν δεν το θέλουν 

Το στελνεις με οποία ταχυδρομική θες. Εγώ είχα δίπλα μου ΕΛΤΑ Courier. Πανάκριβη. Νομιζω 24 ευρώ βγήκε. Εστειλα μετά την απόδειξη σε ένα μειλ που με ειπε ένας υπάλληλος μέσα από customer support που μιλήσαμε και μου βαλαν πίσω 30 λίρες!!!!! ΑΠΛΕΣ

Μολις έφτασε το δέμα που εστειλα πίσω σε αυτούς, βαλαν και τα λεφτά του προϊόντος στον λογαριασμό μου  αμέσως. Χάλασε ένας σκληρός μετά από 1μιση χρόνο και μου βαλαν τα λεφτά που έκανε τοτε όταν το αγόρασα!!!! Οχι την μειωμένη τιμη που είχε τώρα καθώς πέρασαν τα χρόνια!!!

Η επιστροφή ήταν από αμαζον Αγγλίας! Πριν κάνω οτιδήποτε μίλησα με έναν τύπο στο τσατ και μου τα εξήγησε ολα!

Καλυτερη εγγυηση από αμαζον δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου!

Επεξ/σία από kokyriakidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη προηγούμενη βδομάδα επέστρεψα κι εγώ στο αμαζον Αγγλίας. Μακάρι να ειχα βοήθεια όπως εσύ. Τα έκανα όλα μόνος και πήρα τα refund σήμερα (αξίας προϊόντος +εξόδων επιστροφής).

Λοιπόν είναι 4 χαρτιά (ετικέτες).

Είναι 2 ετικέτες ολοιδιες όπου την μια δεν την χρειάζεται κανείς και την άλλη την κολλάς απέξω στην κούτα (αυτή που γράφει για customs είναι που δεν χρειάζεται).

1 ετικέτα που έχει κτ κενά που θα γραψεις τα στοιχεία σου: κι αυτή την κολλάς απέξω.

και 1 barcode με την περιγραφή του προιοντος: αυτό το βάζεις μέσα στην κούτα. 

Πας ΕΛΤΑ (εκεί πήγα) ή όπου αλλού θες και θα ξαναχρειαστει (στα ΕΛΤΑ τουλάχιστον) να ξαναγράψεις στοιχεία αποστολέα και παραλήπτη σε χαρτάκι που θα δώσει το ίδιο το ΕΛΤΑ. Του παραλήπτη τα στοιχεία θα τα βρεις εκει που λέει delivery to στα δύο ίδια χαρτιά (όπου το ένα είναι άχρηστο). Δες από το σπίτι σου ποιο στοιχείο είναι οδός και ποιο πόλη γτ στα ΕΛΤΑ μου έγραψαν το ταμπέλακι όπως να'ναι. Εκεί που είναι η πόλη έγραψαν την οδο και εκεί που είναι η οδός  έγραψαν κτ άλλο, ούτε που θυμαμαι. Πάραυτα έφτασε! :-) ζητά να έχει tracking number το δέμα. 

Σημαντικό. Αφού μέσω τρακινγκ ναμπερ δεις ότι παρέλαβαν (μου έγραφε "στοιχεία παράδοσης" και αυτό σημαίνει ότι παρέλαβαν) τότε και μόνο τότε έχεις δικαίωμα να στείλεις σε φώτος (στο support Mail τους) την απόδειξη των μεταφορικών και σε 2 με 3 μέρες θα έχεις όλα σου τα λεφτά πίσω (τα λευτα της αξίας του προϊόντος θα μπουν πρώτα). 

Αυτά. 

 

Επεξ/σία από Ίων Δραγούμης
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως στα είπαν και τα υπόλοιπα παιδιά 

Το barcode μέσα και τα άλλα 2 απ'έξω 

Το refund των μεταφορικών όσες φορές χρειάστηκε μιλούσα αμέσως με το chat και σε 2 ημέρες τα επέστρεφαν...Δεν χρειάζεται να παραλάβουν και μετά.

Υπολόγισε ότι με ΕΛΤΑ θέλει 4 ημέρες να πάει κάνα 2-3 να γίνει έλεγχος παραλαβής από το αρμόδιο τμήμα και μετά την έγκριση 2 ημέρες για τα χρήματα οπότε περίπου 10 ημέρες...Αναφέρομαι για το αγγλικό οπότε πάνω κάτω το ίδιο είναι για όλα 

Γενικά το support του Amazon.co.uk είναι ασύλληπτο και ακολουθούν ωχ Amazon.de και Amazon.fr...Για το Ισπανικό δεν γνωρίζω αν και με εξυπηρέτησαν άψογα μια φορά που χρειάστηκε..

Επεξ/σία από Inler
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερώσω το νήμα μιας και μίλησα χτες το βραδι με έναν εκπρόσωπο στο chat. Από τις 3 σελίδες το ενα απο τα 2 commercial invoice σαν αυτο που επισυνάπτω παραπάνω μπαίνει μέσα στην συσκευασία. Το δεύτερο το έδωσα στην μεταφορική αλλά δεν θα χρειαστει. Το τρίτο label μπαίνει εξωτερικά του κουτιού όπου συμπληρώνεται ο αποστολέας μονο. Πληρώνω τα μεταφορικά και τους στέλνω σε ενα email το αποδεικτικό με το tracking number. Δεν μου ανέφερε ότι πρέπει να παραληφθεί πρώτα απο αυτούς. Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Να ενημερώσω το νήμα μιας και μίλησα χτες το βραδι με έναν εκπρόσωπο στο chat. Από τις 3 σελίδες το ενα απο τα 2 commercial invoice σαν αυτο που επισυνάπτω παραπάνω μπαίνει μέσα στην συσκευασία. Το δεύτερο το έδωσα στην μεταφορική αλλά δεν θα χρειαστει. Το τρίτο label μπαίνει εξωτερικά του κουτιού όπου συμπληρώνεται ο αποστολέας μονο. Πληρώνω τα μεταφορικά και τους στέλνω σε ενα email το αποδεικτικό με το tracking number. Δεν μου ανέφερε ότι πρέπει να παραληφθεί πρώτα απο αυτούς. Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας. :)

Νομίζω με καλυψες, thanx

Επεξ/σία από ax6250
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...