gavros10 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Αντιγραφω απο το https://www.athenstransport.com/2019/01/psifoforia-tram/ Η ψηφοφορία μηδενίστηκε την τελευταία μέρα και μαζί και η επιλογή του κοινού (γαλάζιο) έγινε πορτοκαλί Σε Βατερλώ κατέληξε η πρωτοβουλία της Αττικό Μετρό να απευθυνθεί στους πολίτες για την επιλογή του χρώματος των 15 νέων συρμών του Τραμ που θα προμηθευτεί η εταιρεία. Ενώ τις πρώτες 12 μέρες της ψηφοφορίας που ξεκίνησε την 1η Ιανουαρίου η επιλογή του κοινού (γαλάζιο) είχε συγκεντρώσει το 75% των προτιμήσεων με τον συνολικό αριθμό των ψήφων να ξεπερνά τις 80.000, οι ψήφοι μηδενίστηκαν το πρωί της Κυριακής 13 Ιανουαρίου, τελευταία μέρα της ψηφοφορίας. Αυτό που ακολούθησε ήταν σχεδόν κωμικό. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας έδειχναν πως το poll δεχόταν δεκάδες ψήφους ανά δευτερόλεπτο σε σημείο που σε 12 περίπου ώρες (από τις 12 το μεσημέρι ως τα μεσάνυχτα είχαν συγκεντρωθεί παραπάνω από 67.000 ψήφοι, κάτι που παραπέμπει στην χρήση bot. Σε επικοινωνία μας με την εταιρεία Opinion Stage η οποία παρείχε το widget που χρησιμοποίησε η Αττικό Μετρό για την ψηφοφορία, διευκρινίστηκε πως ο μόνος τρόπος να μηδενιστούν οι ψήφοι είναι αν το επιλέξει ο ιδιοκτήτης του poll, στην προκειμένη περίπτωση η Αττικό Μετρό. Το γιατί συνέβησαν τα γεγονότα της Κυριακής ίσως κρύβεται στην ανατροπή στο αποτέλεσμα της ψηφοφορίας. Ενώ μέχρι το βράδυ του Σαββάτου το γαλάζιο ήταν η ξεκάθαρη επιλογή του κοινού (ήδη από την 1η Ιανουαρίου) συγκεντρώνοντας το 75% των ψήφων έναντι 21% του πορτοκαλί και 4% του γκρι, τα τελικά αποτελέσματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Όταν τα μεσάνυχτα της Κυριακής η ψηφοφορία έκλεισε, τα αποτελέσματα είχαν ως εξής: πορτοκαλί 66% (45.822 ψήφοι), γαλάζιο 20% (13.922 ψήφοι) και γκρι 14% (9.602 ψήφοι). Σημειώνεται ότι στις 21:00 ακριβώς (βλ. παρακάτω) το πορτοκαλί είχε συγκεντρώσει το 94% των ψήφων, το γαλάζιο το 6% και το γκρι το 0% (!). Αν και κάτι τέτοιο φανερώνει πως προφανώς χρησιμοποιήθηκαν bot ή κάποιος άλλος τρόπος επηρεασμού του αποτελέσματος (ακόμα και πριν την τελευταία μέρα της ψηφοφορίας), κανείς δεν μπορεί να ξέρει από πού προέρχονται αυτά. Γεγονός όμως είναι πως μέχρι την προτελευταία μέρα το γαλάζιο επικρατούσε με διαφορά ενώ η κατάσταση αντεστρέφη πλήρως την τελευταία μέρα. Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση από την Αττικό Μετρό σχετικά με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας και το λόγο του μηδενισμού των ψήφων. Προκαλεί δε απορία για ποιο λόγο η Αττικό Μετρό μπήκε στη διαδικασία να απευθυνθεί στο κοινό για να ακυρώσει στη συνέχεια την ψηφοφορία και να παρουσιάσει στη συνέχεια ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα. Η όλη διαδικασία όντας ανεπίσημη δεν καλυπτόταν από όρους συμμετοχής και κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει κανένας ανεξάρτητος τρόπος επιβεβαίωσης του αποτελέσματος. Λόγω του ανεπίσημου χαρακτήρα της είναι προφανές πως η Αττικό Μετρό δεν είχε κάποια υποχρέωση να ακολουθήσει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.
*Kopanos* Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Μίζα σε μπογιατζή μου μυρίζει, είχε καπου πεταμένα κουτιά με πορτοκάλι μπογιά και βρήκε τρόπο να τα σπρώξει.
Πανος999 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Θα μπορουσαν απλα να μην κανουν κανενα γκαλοπ...Θα γινουν πορτοκαλι, τελος! Τι ηθελαν να μας το παιξουν, δημοκρατες?!? 1
Curtis76 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Τα ίδια γινονται και στις εκλογες καθε τυπου αλλα μας αρεσει να κοροιδευομαστε. Καλα μονοχρωμα θα ειναι?
l337 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Το νόημα του νήματος -και που είναι και ένα ξερό link- ποιο ακριβώς είναι; 1
Oscar_Mike Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 μπορεί να διάλεξαν τελικά αυτό, για να τα βλέπουν καλύτερα οι ζαβοί που πάνε και κλείνουν τις ράγες ή να είναι φαν του Κιούμπρικ άμα είναι σαν το πορτοκάλι της lamborghini πάει στο γεροδιάβολο, άμα είναι σαν το πορτοκάλι των οχημάτων της ΔΕΗ, χε$ε μέσα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις