rofl Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) ο δισκος ειναι εντος εγγυησης αλλα με μολις 2 βδομαδες υπολοιπο. μου εχει εμφανισει στα εξης 2 πεδια την τιμη δυο 197 0xC5 Current Pending Sector Count[4 198 0xC6 (Offline) Uncorrectable Sector Count[45] οι υπολοιπες ενδειξεις φυσιολογικες. με δεδομενο οτι για να ειμαι εντος εγγυησης δεν μπορω να περιμενω 1-2 μηνες να δω αν ο δισκος εχει deterioration τελικα. και με δεδομενο οτι σε γενικες γραμμες αυτα αποτελουν bad sectors, μπορω να κανω το δισκο rma? to sentinel δινει υγεια 97% και The drive found 2 bad sectors during its self test. There are 2 weak sectors found on the disk surface. They may be remapped any time in the later use of the disk. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από rofl
Xristaras12 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 κατεβάζεις το διαγνωστικό απο την εταιρία (αν ειναι WD,Seagate) και το τρέχεις, αν σε αυτό σου βγάλει πρόβλημα τότε θα γίνει 100% η αντικατάσταση του δίσκου.
rofl Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) το διαγνωστικο της WD ουτε καν δειχνει τιμες smart απλα δειχνει Pass η Fail. και στην περιπτωση των 2 αυτων τιμων ειναι always pass. τα τεστ ακομη τα περναει και δεν εχει ακομη καμια ορατη μειωση σε επιδοσεις. η ερωτηση μου ειναι αν μπορω να αιτηθω αλλαγη για τα 2 bad sectors, ακομα και αν ο δισκος δεν εχει εμφανες προβλημα σε επιδοσεις. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από rofl
Xristaras12 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Απο προσωπική εμπειρία θα σου πω τουλάχιστον για τους WD, με 1 bad sector, το τεστ της WD τον εβγαλε fail αφού έτρεξε το short test αν θυμάμαι καλά(99% ζωη,100% επιδόσεις). Μου τον άλλαξαν εντός της ημέρας απο το κιτρινομάγαζο. Πιθανότατα αν στείλεις κανένα mail στη WD να πάρεις σωστή απάντηση, Αν δεν κάνω λάθος όμως σε περίπτωση αποστολής του δίσκου θέλουν συγκεκριμένη διαδικασία και πακετάρισμα. 1 1
rofl Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 οντως το επισημο τεστ δεν το ολοκληρωσε ( δεν το περιμενα να αποτυχει, και δεν το χα δοκιμασει καθως μου εβγαζε pass σε μισοπεθαμενους σκληρους στο παρελθον) οποτε προχωραω σε rma σ ευχαριστω 2
Salvation81 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Μιλα με το support τους και δες τι θα σου πουν, τι θα πουν εκεινοι μετραει εξαλλου.
Mr^Robot Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν σου κάνουν νερά και δεν σου τον αλλάζουν, πάρε ένα backup και ρίξε του ένα δεξί κροσέ την ώρα που δουλεύει!! Εκεί να δεις bad sector και κλικ κλικ κλικ 😛 Taaadaaa! Μετά θέλουν δεν θέλουν θα σου δώσουν νέο με εγγύηση ΥΓ. Κάνω πλάκα προφανώς, είχα διαβάσει κάποτε σε νήμα για ένα παιδί που κάθε φορά που έφτανε στο τελος η εγγύηση του τροφοδοτικόυ που είχε αγοράσει το έκαιγε και του έδινε το κίτρινο μαγαζί άλλο! Και repeat. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2019 από Mr^Robot
Salvation81 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 41 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε Αν σου κάνουν νερά και δεν σου τον αλλάζουν, πάρε ένα backup και ρίξε του ένα δεξί κροσέ την ώρα που δουλεύει!! Εκεί να δεις bad sector και κλικ κλικ κλικ 😛 Taaadaaa! Μετά θέλουν δεν θέλουν θα σου δώσουν νέο με εγγύηση ΥΓ. Κάνω πλάκα προφανώς, είχα διαβάσει κάποτε σε νήμα για ένα παιδί που κάθε φορά που έφτανε στο τελος η εγγύηση του τροφοδοτικόυ που είχε αγοράσει το έκαιγε και του έδινε το κίτρινο μαγαζί άλλο! Και repeat. Καλα αυτο το κανουν πολλοι ειδικα εδω μεσα, βεβαια αν αρχισεις να τους κραζεις αρχιζουν τα δικα τους (γιαυτο μερικες φορες - αν και μου την δινει αφου μας θεωρουν μακακες - παιρνω το μερος των καταστηματων). 2
Mr^Robot Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2019 Αυτό που ξέρω είναι ότι το κάθε μαγαζί είτε είναι μεγάλο είτε είναι μικρό πρέπει να τιμήσει την εγγύηση του προϊόντος που πούλησε. Εχω βρεθεί και στης 2 όχθες, και στου πελάτη αλλά και σε υπεύθυνη θέση όσο αφορά την αντικατάσταση ενός προϊόντος! Μπορώ να πω ότι υπάρχουν 2 τύποι καταστάσεων που επεκτείνονται σε αμέτρητες κατηγορίες αλλά συνοπτικά : Αυτός που όντως έχει πρόβλημα με το προϊόν και έχει αδικηθεί η το μαγαζί δεν συνεργάζεται όπως πρέπει , αλλά και αυτός που το έχει βάλει στο μπλέντερ και απαιτεί αλλά και θέλει να του δώσουν καινούργιο. Υοαρχουν και μαγαζιά που δεν θέλουν να ασχοληθούν, πρέπει να βρεθούν σειριακόι αριθμοί να γίνει αίτηση rma στον προμηθευτη, να επωμιστει το μαγαζί τα μεταφορικά πήγαινε και έλα και ξανά πήγαινε στον πελάτη αν είναι από σκρουτζομαγαζο και όχι φυσικό κατάστημα ή έστω σε κάποια προτευουσα. Υπάρχει και μια λεπτή γκρίζα ζώνη που μπορούν αν έχεις δικό σου άνθρωπο να κάνεις τα στραβά μάτια και να αντικατασταθεί προϊόν το οποίο χάλασε από ανθρώπινο λάθος και όχι αστοχία υλικού. 1
rofl Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 εγινε το rma και ηδη εχω τον καινουργιο δισκo απ τη πεμπτη. thanks guys 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα