Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο δισκος ειναι εντος εγγυησης αλλα με μολις 2 βδομαδες υπολοιπο.

μου εχει εμφανισει στα εξης 2 πεδια την τιμη δυο

197
0xC5
Current Pending Sector Count[4
198
0xC6
(Offline) Uncorrectable Sector Count[45]

οι υπολοιπες ενδειξεις φυσιολογικες.

με δεδομενο οτι για να ειμαι εντος εγγυησης δεν μπορω να περιμενω 1-2 μηνες να δω αν ο  δισκος εχει  deterioration τελικα.

και με δεδομενο οτι σε γενικες γραμμες αυτα αποτελουν bad sectors, μπορω να κανω το δισκο rma?

 

to sentinel δινει υγεια 97% και The drive found 2 bad sectors during its self test.
There are 2 weak sectors found on the disk surface. They may be remapped any time in the later use of the disk.

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.

κατεβάζεις το διαγνωστικό απο την εταιρία (αν ειναι WD,Seagate) και το τρέχεις, αν σε αυτό σου βγάλει πρόβλημα τότε θα γίνει 100% η αντικατάσταση του δίσκου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το διαγνωστικο της WD ουτε καν δειχνει τιμες smart απλα δειχνει Pass η Fail. και στην περιπτωση των 2 αυτων τιμων ειναι always pass.

τα τεστ ακομη τα περναει και δεν εχει ακομη καμια ορατη μειωση σε επιδοσεις.

η ερωτηση μου ειναι αν μπορω να αιτηθω αλλαγη για τα 2 bad sectors, ακομα και αν ο δισκος δεν εχει εμφανες προβλημα σε επιδοσεις.

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.

Απο προσωπική εμπειρία θα σου πω τουλάχιστον για τους WD, με 1 bad sector, το τεστ της WD τον εβγαλε fail αφού έτρεξε το short test αν θυμάμαι καλά(99% ζωη,100% επιδόσεις).

Μου τον άλλαξαν εντός της ημέρας απο το κιτρινομάγαζο.

 

Πιθανότατα αν στείλεις κανένα mail στη WD να πάρεις σωστή απάντηση, Αν δεν κάνω λάθος όμως σε περίπτωση αποστολής του δίσκου θέλουν συγκεκριμένη διαδικασία και πακετάρισμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

οντως το επισημο τεστ δεν το ολοκληρωσε ( δεν το περιμενα να αποτυχει, και δεν το χα δοκιμασει καθως μου εβγαζε pass σε μισοπεθαμενους σκληρους στο παρελθον) 

οποτε προχωραω σε rma σ ευχαριστω

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν σου κάνουν νερά και δεν σου τον αλλάζουν, πάρε ένα backup και ρίξε του ένα δεξί κροσέ την ώρα που δουλεύει!! Εκεί να δεις bad sector και κλικ κλικ κλικ 😛

Taaadaaa! Μετά θέλουν δεν θέλουν θα σου δώσουν νέο με εγγύηση :)

ΥΓ. Κάνω πλάκα προφανώς, είχα διαβάσει κάποτε σε νήμα για ένα παιδί που κάθε φορά που έφτανε στο τελος η εγγύηση του τροφοδοτικόυ που είχε αγοράσει το έκαιγε  και του έδινε το κίτρινο μαγαζί άλλο! Και repeat. :)

Επεξ/σία από Mr^Robot
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Αν σου κάνουν νερά και δεν σου τον αλλάζουν, πάρε ένα backup και ρίξε του ένα δεξί κροσέ την ώρα που δουλεύει!! Εκεί να δεις bad sector και κλικ κλικ κλικ 😛

Taaadaaa! Μετά θέλουν δεν θέλουν θα σου δώσουν νέο με εγγύηση :)

ΥΓ. Κάνω πλάκα προφανώς, είχα διαβάσει κάποτε σε νήμα για ένα παιδί που κάθε φορά που έφτανε στο τελος η εγγύηση του τροφοδοτικόυ που είχε αγοράσει το έκαιγε  και του έδινε το κίτρινο μαγαζί άλλο! Και repeat. :)

Καλα αυτο το κανουν πολλοι ειδικα εδω μεσα, βεβαια αν αρχισεις να τους κραζεις αρχιζουν τα δικα τους (γιαυτο μερικες φορες - αν και μου την δινει αφου μας θεωρουν μακακες - παιρνω το μερος των καταστηματων).

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό που ξέρω είναι ότι το κάθε μαγαζί είτε είναι μεγάλο είτε είναι μικρό πρέπει να τιμήσει την εγγύηση του προϊόντος που πούλησε.

Εχω βρεθεί και στης 2 όχθες, και στου πελάτη αλλά και σε υπεύθυνη θέση όσο αφορά την αντικατάσταση ενός προϊόντος! 

Μπορώ να πω ότι υπάρχουν 2 τύποι καταστάσεων που επεκτείνονται σε αμέτρητες κατηγορίες αλλά συνοπτικά :

Αυτός που όντως έχει πρόβλημα με το προϊόν και έχει αδικηθεί η το μαγαζί δεν συνεργάζεται όπως πρέπει , αλλά και αυτός που το έχει βάλει στο μπλέντερ και απαιτεί αλλά και θέλει να του δώσουν καινούργιο.

Υοαρχουν και μαγαζιά που δεν θέλουν να ασχοληθούν, πρέπει να βρεθούν σειριακόι αριθμοί να γίνει αίτηση rma στον προμηθευτη, να επωμιστει το μαγαζί τα μεταφορικά πήγαινε και έλα και ξανά πήγαινε στον πελάτη αν είναι από σκρουτζομαγαζο και όχι φυσικό κατάστημα ή έστω σε κάποια προτευουσα. 

Υπάρχει και μια λεπτή γκρίζα ζώνη που μπορούν αν έχεις δικό σου άνθρωπο να κάνεις τα στραβά μάτια και να αντικατασταθεί προϊόν το οποίο χάλασε από ανθρώπινο λάθος και όχι αστοχία υλικού. 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...