Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Κλειδώνει μέχρι να ξορκισουμε το κακό summon. 

Θα επανέλθουμε σύντομα. 

Edit: Το νήμα ξανα-ανοίγει. Παρακαλώ παραμείνετε on-topic.

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδιά ηρεμήστε λίγο. Ρώτησε ένα παλικάρι για το αν υπάρχει κανένα νέο τόσες μέρες που ήταν το θέμα κλειδωμένο. Βρήκε ο Drake αυτά τα νέα και με το που σας τα είπε πέσατε στην ειρωνεία. Ποιος σας είπε ότι και οι φήμες δεν είναι νέα; Νέα σημαίνει κάτι που είναι γεγονός η και που ακούστηκε/λένε. Λιγάκι σεβασμός δεν βλάπτει εδώ μέσα. Αλλά τι λέω...είμαστε Έλληνες...είμαστε πολύξεροι!!!

Σημείωση: Και δεν το γράφει μόνο σε εκείνο το φόρουμ (που λέτε ότι κάνει διαφήμιση στου μπλογκ του εξυπνάκιδες.Αλλά φυσικά τι λέω,ότι δεν το μαθαίνουμε από εδώ μέσα πρώτα μας κακοφαίνεται αν το μαθαίνουμε από αλλού!) το γράφουν και σε άπειρα Ελληνικά και ξένα φόρουμ! (Google it). Λέτε να είναι όλα blog του Drake?!!!😂

https://www.tweaktown.com/news/68202/ps5-natively-play-ps1-ps2-ps3-game-discs/index.html

https://gamerant.com/ps5-backward-compatibility-ps1-ps2-ps3-ps4/

Δημοσ.

Βασικά δεν το λες και νέο όταν το tweet (για BC) έγινε πριν 1 μήνα περίπου, επίσης το ίδιο λινκ από το ελληνικό site είναι στο πρώτο σχόλιο της προηγούμενης σελίδας (σελ. 97) από την προηγούμενη εβδομάδα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ τεχνικά δεν έχω καταλάβει πως μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται πλέον τον Cerny. 

O μέγα hardware-architect, έχει δώσει ήδη δείγματα.

- Knack.

- Rapid Packed Math - που από τότε που αποδείχτηκε φιάσκο με τις GF-5800/5950FX, το FP-16 δεν τόλμησε κανείς να κυκλοφορήσει game, με το συγκεκριμένο precision.

- CB Rendering που πάλι κανένα-δύο games και αυτά 1st party το χρησιμοποίησαν και πάλι 3rd party Dynamic Resolution λύσεις χρησιμοποιούν οι περισσότεροι και αν (PS4pro 1080p machine).

Τέλος τι να σχολιάσεις για lead architect που έβγαλε (ή συμφώνησε να βγει) το ps4pro με 2πλασια Teraflop και το ίδιο gpu mem bandwidth με το slim.

Πραγματικά θα ανησυχούσα είτε για την τεχνική του κατάρτιση, είτε για τις software δυνατότητες του ή τέλος και σημαντικότερο... για το πόσο περνάει ο λόγος του στην εταιρεία.

Δεν καταλαβαίνω.

Το αποτέλεσμα του που είναι?

  • Confused 2
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Inside X είπε

Εγώ τεχνικά δεν έχω καταλάβει πως μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται πλέον τον Cerny. 

O μέγα hardware-architect, έχει δώσει ήδη δείγματα.

- Knack.

- Rapid Packed Math - που από τότε που αποδείχτηκε φιάσκο με τις GF-5800/5950FX, το FP-16 δεν τόλμησε κανείς να κυκλοφορήσει game, με το συγκεκριμένο precision.

- CB Rendering που πάλι κανένα-δύο games και αυτά 1st party το χρησιμοποίησαν και πάλι 3rd party Dynamic Resolution λύσεις χρησιμοποιούν οι περισσότεροι και αν (PS4pro 1080p machine).

Τέλος τι να σχολιάσεις για lead architect που έβγαλε (ή συμφώνησε να βγει) το ps4pro με 2πλασια Teraflop και το ίδιο gpu mem bandwidth με το slim.

Πραγματικά θα ανησυχούσα είτε για την τεχνική του κατάρτιση, είτε για τις software δυνατότητες του ή τέλος και σημαντικότερο... για το πόσο περνάει ο λόγος του στην εταιρεία.

Δεν καταλαβαίνω.

Το αποτέλεσμα του που είναι?

στις πωλησεις του PS4. Ο τυπος αυτος ανεστρεψε πληρως το κλιμα και κερδισε ξανα την εμπιστοσυνη των καταναλωτων εβαλε την sony back to the game που λεμε και στο χωριο μου

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποτε ο Cerny θεωρούνταν ο Molyneux των μηχανικών. Βέβαια το PS4 του βγήκε σαν απήχηση, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι δεν ήταν ο μοναδικός μηχανικός που εργάστηκε πάνω στην κονσόλα, άσχετα αν διαφημίστηκε ως lead architect. (Κάτι σαν τον executive producer στις ταινίες, που όμως μετράει τι θα βγάλει ο σκηνοθέτης).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα το ποσο μαπα καθαρα τεχνικα ειναι το pro σε σχεση με το X το εχουμε καταλαβει οσοι τα εχουμε  .  Βγαινει απο τη ντουλαπα μονο για τα exclusive αλλα εκει τους τη κανει . Μακαρι να  παίρνει και ολα τα δισκακια ps1 ,2 ,3 ετσι και αλλιως θα το παρω και design γκουμουτσα VCR prototype 1 να εχει :P Κανα νεο με το VR ;

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
Στις 26/10/2019 στις 7:58 ΜΜ, Inside X είπε

Εγώ τεχνικά δεν έχω καταλάβει πως μπορεί κάποιος να εμπιστεύεται πλέον τον Cerny. 

O μέγα hardware-architect, έχει δώσει ήδη δείγματα.

- Knack.

- Rapid Packed Math - που από τότε που αποδείχτηκε φιάσκο με τις GF-5800/5950FX, το FP-16 δεν τόλμησε κανείς να κυκλοφορήσει game, με το συγκεκριμένο precision.

- CB Rendering που πάλι κανένα-δύο games και αυτά 1st party το χρησιμοποίησαν και πάλι 3rd party Dynamic Resolution λύσεις χρησιμοποιούν οι περισσότεροι και αν (PS4pro 1080p machine).

Τέλος τι να σχολιάσεις για lead architect που έβγαλε (ή συμφώνησε να βγει) το ps4pro με 2πλασια Teraflop και το ίδιο gpu mem bandwidth με το slim.

Πραγματικά θα ανησυχούσα είτε για την τεχνική του κατάρτιση, είτε για τις software δυνατότητες του ή τέλος και σημαντικότερο... για το πόσο περνάει ο λόγος του στην εταιρεία.

Δεν καταλαβαίνω.

Το αποτέλεσμα του που είναι?

Μα δεν απέτυχε, το ps4 κυκλοφόρησε σαν η ποιο δυνατή κονσόλα και η μόνη που μπορουσε να παίξει όλα τα παιχνιδια σε native 1080p σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό. Από την στιγμή που κυριάρχησε εύκολα και ξεσκίστηκε στις πωλήσεις λογικό να τον εμπιστευονται.

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Raiden5 είπε

Μα δεν απέτυχε, το ps4 κυκλοφόρησε σαν η ποιο δυνατή κονσόλα και η μόνη που μπορουσε να παίξει όλα τα παιχνιδια σε native 1080p σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό. Από την στιγμή που κυριάρχησε εύκολα και ξεσκίστηκε στις πωλήσεις λογικό να τον εμπιστευονται.

Και 100 ευρώ λιγότερα από τον ανταγωνισμό στο launch....

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...