Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα μαγκες αρχικα να πω ειναι πρωτη φορα που συνανταω υγραεριοκινητο οχημα και δεν ξερω πως λειτουργει,λοιπον

 

στην δουλεια εχουμε ενα παλιο νισσαν ναβαρα 15πλας χρονων,ειναι βενζινοκινητο και εχει περαστει κιτ για υγραεριο,ισως επειδη ειναι παλιο το συστηματακι με το υγραεριο το μικρο κουμπι/μοχλος για επιλογη σε υγραεριο η βενζινη ειναι μανουαλ αριστερα για βενζινη δεξια για υγραεριο και το γυρναω εγω,δεν ειναι δηλ αυτοματο οπως καποια ,ενας παλιος απο τη δουλεια μας ειπε κανονικα πρεπει οταν βαζουμε μπρος την μιζα να το εχουμε στην επιλογη βενζινης και μετα απο λιγο να το γυρναμε,νομιζω ετσι ειναι κανονικα σωστα??ωστε να ψεκαζει και λιγο βενζινη στις βαλβιδες και στη μηχανη.

 

εχει το εξης θεμα,οταν βαζω μπρος και εχω το μικρο μοχλο στην μερια για βενζινη ζοριζεται πολυ η μιζα μπαταρια παιρνει με την τριτη η τεταρτη μιζια,αυτο δεν σημαινει οτι και η μπαταρια ειναι στα τελειωματα,το παραξενο ειναι οτι αν το βαλω μπρος και εχω το μοχλο στο υγραεριο παιρνει κατευθειαν,τι περιεργο ειναι αυτο και γιατι συμβαινει????

Επεξ/σία από di maria kun
Δημοσ.

Επειδή και εγώ σε ένα Caddy του 97 έχω τέτοιο κιτ αερίου ναι πρέπει πρώτα να το ξεκινάς με βενζινα και μόλις λίγο ανέβει η θερμοκρασία τότε το γυρνάς στο αέριο.Το ότι δεν παίρνει αμέσως με βενζινα αλλά με αέριο κατευθείαν μάλλον είναι ένδειξη προβλήματος στην τρόμπα βενζίνης.Στο λέω αυτό γιατί και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα και στην αρχή δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά με βενζινα αλλά με αέριο ήταν τσακμακι.Μεχρι που κάποια στιγμή απλά δεν ξαναπήρε με βενζινα ποτέ.Βεβαια τη χτύπησα από κάτω τη τρόμπα 😁και πήρε αλλά αυτό δεν είναι μόνιμη λύση..Πήγαινε ριχτου μια μια ματιά.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, di maria kun είπε

καλησπερα μαγκες αρχικα να πω ειναι πρωτη φορα που συνανταω υγραεριοκινητο οχημα και δεν ξερω πως λειτουργει,λοιπον

στην δουλεια εχουμε ενα παλιο νισσαν ναβαρα 15πλας χρονων,ειναι βενζινοκινητο και εχει περαστει κιτ για υγραεριο,ισως επειδη ειναι παλιο το συστηματακι με το υγραεριο το μικρο κουμπι/μοχλος για επιλογη σε υγραεριο η βενζινη ειναι μανουαλ αριστερα για βενζινη δεξια για υγραεριο και το γυρναω εγω,δεν ειναι δηλ αυτοματο οπως καποια ,ενας παλιος απο τη δουλεια μας ειπε κανονικα πρεπει οταν βαζουμε μπρος την μιζα να το εχουμε στην επιλογη βενζινης και μετα απο λιγο να το γυρναμε,νομιζω ετσι ειναι κανονικα σωστα??ωστε να ψεκαζει και λιγο βενζινη στις βαλβιδες και στη μηχανη.

εχει το εξης θεμα,οταν βαζω μπρος και εχω το μικρο μοχλο στην μερια για βενζινη ζοριζεται πολυ η μιζα μπαταρια παιρνει με την τριτη η τεταρτη μιζια,αυτο δεν σημαινει οτι και η μπαταρια ειναι στα τελειωματα,το παραξενο ειναι οτι αν το βαλω μπρος και εχω το μοχλο στο υγραεριο παιρνει κατευθειαν,τι περιεργο ειναι αυτο και γιατι συμβαινει????

Όταν λες παιρνει αμεσα εμπρος με τον διακοπτη στο υγραεριο χρησιμοποιει υγραεριο για εκκινση ?Αυτό δεν γινεται...Όλα τα αμαξια ακομα και αυτά που εχουν εργοστασιακο υγραεριο με βενζινη ξεκινανε.

Αφου το γυριζεις χειροκίνητα σε υγραεριο μετα ποτε ξερεις ότι είναι "ετοιμο" το αυτοκινητο για κατι τετοιο?

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Όταν λες παιρνει αμεσα εμπρος με τον διακοπτη στο υγραεριο χρησιμοποιει υγραεριο για εκκινση ?Αυτό δεν γινεται...Όλα τα αμαξια ακομα και αυτά που εχουν εργοστασιακο υγραεριο με βενζινη ξεκινανε.

Αφου το γυριζεις χειροκίνητα σε υγραεριο μετα ποτε ξερεις ότι είναι "ετοιμο" το αυτοκινητο για κατι τετοιο?

-Δεν υπάρχει όλα. Τα πρώτα κιτ σε αμάξια μάλιστα με καρμπυρατέρ είχαν τέτοιο σύστημά δεν ήταν αυτόματα. 

-σου απάντησε ο από πάνω περιμένεις να ζεσταθεί κάποιο χρόνο. 

 Ρωτάω κάτι συγκεκριμενο για ένα μη καθημερινό περίεργο θέμα που συναντήσα σε ένα παλιό όχημα με παλιό σύστημα.

Μην γενικεύουμε με επιπλέον θεωρίες δεν θα βγει άκρη 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ισως μια λύση που θα βοηθούσε στην εκκίνηση να ήταν προτού το σβήσετε να το γυρνάτε Κανα 2 λεπτά στη βενζίνη 

άλλο μυστήριο αν γυρίσει από υγραεριο σε βενζίνη σβήνει άμεσα. 

 

 

Ένα ακόμα που ανακαλυψα χθες που έβρεχε. Όταν περνούσα πάνω από λιμνουλα με νερά στο δρόμο παρόλο που ήταν ζεστό έσβηνε. Απότομα μάλιστα. Σενάρια να κάνουμε αμέτρητα. Είναι από αυτά τα περίεργα που έχουν οχήματα παλιάς γενιάς υποθέτω. Να βρήκε το νερό σε κανα λ και να σβήνει? Να δημιουργεί κάνα υδρατμο στο καρμπ? Να περνάει υγρασία κάπου μέσα σε ξανά μπουζωκαλωδιο? 

 

 

Περισσότερο ρωτάω αν εχει συμβεί σε κάποιον κατι παρομοιο?

  • Like 1
Δημοσ.

Το αμάξι σου κάνει ακριβώς οτι και το δικό μου.Μολις το γυρίσω από αέριο σε βενζίνη σβήνει αμέσως.Οπως και αυτό με το νερό μου το κάνει.Θελει μετά αρκετά λεπτά μέχρι να ξαναπάρει.Εχω ήδη αγοράσει τρόμπα βενζίνης αλλά δεν έχω προλάβει να πάω να μου την αλλάξουν.Σου λέω ότι είναι τρόμπα βενζίνης για μόλις τη χτυπήσω λίγο από κάτω δουλεύει κανονικά για λίγο με βενζίνη και μετά πάλι κολλάει.Αν ήταν κάτι άλλο λογικά δεν θα επηρεαζόταν με το χτύπημα και θα εξακολουθούσε να μη δουλευει.Τωρα αυτό με το νερό δεν ξέρω γιατί συμβαίνει.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...