DNA180 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Xristaras12 είπε ποιο κατάστημα είναι αυτό και τι γράφει στη σελίδα του περι εγγύησης; To kaizershop.gr και εδώ είναι το προϊόν που αγόρασα. Αν κοιτάξεις επάνω δεξιά λέει ένα έτος εγγύηση. Και στο τηλέφωνο που τους πήρα μου είπαν "δεν ξέρουμε τι λέει η Samsung εμείς δίνουμε ένα έτος εγγύηση από εκεί και πέρα μιλάτε με τη Samsung". Και όταν ρώτησα, "δηλαδή έχω ένα έτος εγγύηση από εσάς και τα υπόλοιπα τέσσερα από την Samsung;" πήρα την απάντηση "δεν ξέρω θα πρέπει να μιλήσετε με τη Samsung"!!!!!!
darkman Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Απο οτι καταλαβαίνω ειναι 1 χρονο απο το κατάστημα και 5 απο την Samsung , αν παθει κατι στον 1 χρονο πας σε αυτους και αναλαμβάνουν να στον φτιάξουν η να στον αντικαταστήσουν σε συνεννόηση με την samsung , αν περασει ο χρονος πρεπει να απευθυνθείς με την αποδειξη αγοράς στην samsung μονος σου . 1
Xristaras12 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 για μίλα με samsung greece ότι έχω το συγκεκριμένο απο αυτό το κατάστημα και τι σου είπαν. αλλίως αν ΔΕΝ έχεις ανοιξει το προιόν επέστρεψέ το πίσω (φαντάζομαι έγινε ηλεκτρονική αγορά) και πάρε τα λεφτά σου και αγόρασε τον απο αλλού. τι βλακεία είναι αυτό τώρα δεν γνωρίζω. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Παπατζιλίκια των εμπόρων είναι αυτά για να γλυτώσουν την δουλειά της αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης. Μεταθέτουν δηλαδή το τρέξιμο στον καταναλωτή ο οπόιος θα πρέπει να επικοινωνεί από μόνος του με τον εκάστοτε εισαγωγέα.
DNA180 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, darkman είπε Απο οτι καταλαβαίνω ειναι 1 χρονο απο το κατάστημα και 5 απο την Samsung , αν παθει κατι στον 1 χρονο πας σε αυτους και αναλαμβάνουν να στον φτιάξουν η να στον αντικαταστήσουν σε συνεννόηση με την samsung , αν περασει ο χρονος πρεπει να απευθυνθείς με την αποδειξη αγοράς στην samsung μονος σου . 1 ώρα πριν, Xristaras12 είπε για μίλα με samsung greece ότι έχω το συγκεκριμένο απο αυτό το κατάστημα και τι σου είπαν. αλλίως αν ΔΕΝ έχεις ανοιξει το προιόν επέστρεψέ το πίσω (φαντάζομαι έγινε ηλεκτρονική αγορά) και πάρε τα λεφτά σου και αγόρασε τον απο αλλού. τι βλακεία είναι αυτό τώρα δεν γνωρίζω. 46 λεπτά πριν, elorant είπε Παπατζιλίκια των εμπόρων είναι αυτά για να γλυτώσουν την δουλειά της αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης. Μεταθέτουν δηλαδή το τρέξιμο στον καταναλωτή ο οπόιος θα πρέπει να επικοινωνεί από μόνος του με τον εκάστοτε εισαγωγέα. Μετά από συνομιλίες με Samsung και Συνήγορο Καταναλωτή, έκανα ακύρωση της παραγγελίας γιατί συμπέρανα ότι όντως, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το "ένας χρόνος εγγύηση από εμάς..." και μετά τρέχα να βρεις την άκρη!!! Τελικά αντί των δύο SSD 500άρηδων, παράγγειλα τον Samsung 860 Evo 1TB από άλλο κατάστημα, από το οποίο μου επιβεβαίωσαν την πενταετή εγγύηση της Samsung και πως για οποιαδήποτε βλάβη (μηχανική) αναλαμβάνουν αυτοί τις διαδικασίες κτλ και για τα πέντε έτη της εγγύησης (και όχι να τρέχω μόνος μου σαν τον Βέγγο)!!! Σας ευχαριστώ όλους παλικάρια για την πολύτιμη βοήθεια!!! 2
JimGer Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2019 On 25/01/2019 at 11:05, DNA180 said: Μετά από συνομιλίες με Samsung και Συνήγορο Καταναλωτή, έκανα ακύρωση της παραγγελίας γιατί συμπέρανα ότι όντως, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το "ένας χρόνος εγγύηση από εμάς..." και μετά τρέχα να βρεις την άκρη!!! Τελικά αντί των δύο SSD 500άρηδων, παράγγειλα τον Samsung 860 Evo 1TB από άλλο κατάστημα, από το οποίο μου επιβεβαίωσαν την πενταετή εγγύηση της Samsung και πως για οποιαδήποτε βλάβη (μηχανική) αναλαμβάνουν αυτοί τις διαδικασίες κτλ και για τα πέντε έτη της εγγύησης (και όχι να τρέχω μόνος μου σαν τον Βέγγο)!!! Σας ευχαριστώ όλους παλικάρια για την πολύτιμη βοήθεια!!! Πάντως για αυτό με το M2 ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί θα έχεις θέματα με θερμοκρασία.... Δεν βγάζει πολύ νόημα. Τώρα αν θα έβλεπες ουσιαστική διαφορά δεν έχω ιδέα
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2019 Στις 25/1/2019 στις 1:05 ΜΜ, DNA180 είπε Μετά από συνομιλίες με Samsung και Συνήγορο Καταναλωτή, έκανα ακύρωση της παραγγελίας γιατί συμπέρανα ότι όντως, κάτι δεν πάει καλά με αυτό το "ένας χρόνος εγγύηση από εμάς..." και μετά τρέχα να βρεις την άκρη!!! Τελικά αντί των δύο SSD 500άρηδων, παράγγειλα τον Samsung 860 Evo 1TB από άλλο κατάστημα, από το οποίο μου επιβεβαίωσαν την πενταετή εγγύηση της Samsung και πως για οποιαδήποτε βλάβη (μηχανική) αναλαμβάνουν αυτοί τις διαδικασίες κτλ και για τα πέντε έτη της εγγύησης (και όχι να τρέχω μόνος μου σαν τον Βέγγο)!!! Σας ευχαριστώ όλους παλικάρια για την πολύτιμη βοήθεια!!! Υπάρχει η περίπτωση οι ssd να είναι παραεισαγωγή γι αυτό και δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Πολλές κατασκευαστικές εταιρείες δεν καλύπτουν την εγγύηση αυτών των προϊόντων. Όπου παραεισαγωγή = την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια. Καταστήματα-eshop του κώλου σαν το kaizershop.gr μπαίνουν black list. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα