Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrLo είπε

Μέχρι εδώ διάβασα γιατί αυτό που γράφεις στη τελευταία πρόταση είναι απλά λάθος.

Το ελατωματικό προιόν το παει ο καταναλωτής στο μαγαζί.

Εκτός εάν πρόκειται για υπέρογκο προϊόν όπως τηλεόραση μεγάλου μεγέθους, ψυγεία κλπ. Και πάλι σου λέω ότι μπορεί το κατάστημα να σε εξυπηρετήσει σε τέτοιες περιπτώσεις, όχι απαραίτητα ανέξοδα. Δεν είπα πουθενά να έρθουν να την πάρουν χωρίς δικιά μου χρέωση.9

 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εμπειρία από το πλαίσιο, πάω για έρευνα αγορά για κινητό τηλέφωνο, εκεί που βρίσκομαι δίπλα μου ήταν ο προϊστάμενος και μίλαγε με μία υπάλληλο, ο τρόπος που της μίλαγε ήταν απαράδεκτος, αν διαβάζουν άνεργοι αυτά που γράφω, θέλω να τους πω ότι ούτε για συνέντευξη να μην πάνε.... είναι απαράδεκτοι..... άσε και η σαβούρα τα τούρπο εξ που πασάρουν..... για την ιστορία ψωνίζω όσο μπορώ απο ebay  και amazon..... μονοπώλιο τα κωτσόβολος,πλαίσιο,public και mediamarkt με τιμές στα ύψη...

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Εκτός εάν πρόκειται για υπέρογκο προϊόν όπως τηλεόραση μεγάλου μεγέθους, ψυγεία κλπ. Και πάλι σου λέω ότι μπορεί το κατάστημα να σε εξυπηρετήσει σε τέτοιες περιπτώσεις, όχι απαραίτητα ανέξοδα. Δεν είπα πουθενά να έρθουν να την πάρουν χωρίς δικιά μου χρέωση.9

Μπορεί να σε εξυπηρετήσει αν θες ναι (με χρέωσή σου). Το να γράφεις "που το γράφει αυτό" λες και είναι υποχρέωσή τους , όχι.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Το παρόν αποτελεί ενημέρωση και σκοπεύει στο να αγρυπνήσει τους καταναλωτές αναφορικά με τα δικαιώματά τους.

Πρόσφατα αγόρασα τηλεόραση Samsung από τα πλαίσιο. Όντας ελαττωματική, επικοινώνησα πρώτα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

Για να μην κουράζει, θα γράψω την συνομιλία με τον πρώτο υπάλληλο (τηλεφωνικό κέντρο):

(χαιρετούρες)

Εγώ: Θα ήθελα να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν, πρόκειται για μια τηλεόραση Samsung, την παρέλαβα πριν λίγες ώρες και θα ήθελα να με ενημερώσετε πόσο κοστίζει να έρθετε να την παραλάβετε από το σπίτι μου και να την πάτε στο κατάστημα.

Υπάλληλος: Δεν γίνεται να την παραλάβουμε εμείς, πρέπει να την πάτε στο κατάστημα από όπου την πήρατε. Όμως εάν η συσκευασία της τηλεόρασης έχει ανοικτεί, δεν γίνεται επιστροφή του προϊόντος.

Εγώ: Συγγνώμη δηλαδή εγώ πρέπει να καταλάβω αν η τηλεόραση είναι ελαττωματική πριν καν ανοίξω την συσκευασία; Που αναφέρεται αυτό; Ξέρετε ότι δεν υφίσταται αυτό που λέτε;

Υπάλληλος: Ισχύει αυτό που σας λέω (επιμένει ότι δεν γίνεται να την επιστρέψω εφόσον την άνοιξα)

Εγώ: Επειδή μάλλον δεν καταλάβατε τι είπατε, ακούστε ξανά την συνομιλία μας την οποία ηχογραφείτε

Υπάλληλος: Είπατε πως με ηχογραφείτε; Είναι παράνομο αυτό δεν ξέρω αν το γνωρίζετε

Εγώ: Δεν είπα κάτι τέτοιο, αντιθέτως, με το που τηλεφώνησα σε εσάς άκουσα ηχογραφημένο μήνυμα που έλεγε πως η κλήση ενδέχεται να ηχογραφηθεί για λόγους διασφάλισης ποιότητας

Υπάλληλος: Δεν ηχογραφείται η κλήση, ενδέχεται λέει το μήνυμα που ακούσατε, είναι παράνομο να ηχογραφείται μια τηλεφωνική κλήση

Εγώ: ΟΚ, ευχαριστώ για τον χρόνο σας

--

Λέω εντάξει, θα πάω από το κατάστημα και θα βγάλουμε άκρη

Την πέρνουμε με τον πατήρ μου, φτάνοντας στο κατάστημα έρχεται ο υπο-διευθυντής του εξηγούμε ότι η τηλεόραση φέρει ελάττωμα, την επιστρέφουμε να την ελέγξουν και ή θα μας δώσουν κάτι αντίστοιχο ή θα πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.

Για να ολοκληρώσουμε την παραπάνω φράση μας πήρε τουλάχιστον 3 λεπτά καθώς ο υπο-διευθυντής από την πρώτη κιόλας στιγμή μας διέκοπτε συνεχώς και με περίσιο θράσος δίχως να θέλει να ακούσει τι έχει συμβεί. Του αναφέρω το άρθρο 540 του αστικού κώδικα περί δικαιωμάτων καταναλωτή, κάνει τον Αλέκο και πως δεν ακούει τι λέμε, πραγματικά σαν να μιλάς σε παιδάκι, σοκαριστικό σε τέτοια θέση να βρίσκεται αυτός ο άνθρωπος. Μας λέει ότι θα πρέπει να σταλθεί η τηλεόραση στην Samsung και μετά να περιμένουμε απάντησή τους. Εννοείται πως δεν περιμένουμε όλη αυτή την διαδικασία και απαιτούμε να πραγματοποιηθεί σύντομος έλεγχος εντός του καταστήματος. Μάλιστα, αρνείται να μας δώσει προϊόν αντικατάστασης. Αναφέρει επίσης με ύφος χιλίων καρδιναλίων πως μπορούμε να πάμε το θέμα νομικά. Συγκεκριμένα: "Πάντε μας νομικά αν δεν είστε ευχαριστημένοι, μας έχουν πάει κι'άλλοι και έχουμε νικήσει στο δικαστήριο" (όσο απίστευτο και αν φαίνεται, αυτά ήταν τα λόγια του αυτολεξεί). Μετά από 5 λεπτά μας λέει να την πάμε πάνω για έλεγχο. Εννοείται πως δεν την πάμε πουθενά, οφείλουν αυτοί να την μετακινήσουν εντός του καταστήματος. Πραγματοποιείται 15λεπτος έλεγχος εντός καταστήματος όπου βγαίνει πόρισμα πως η τηλεόραση είναι ελαττωματική. Κατεβαίνουμε στον κάτω όροφο και βρίσκουμε δίπλα στον υπο-διευθυντή, τον διευθυντή του καταστήματος ο οποίος ήρθε να σώσει την κατάσταση. Μας συστήνεται, μας αναφέρει με περίσσεια ευγένεια πως σε περίπτωση που θέλουμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω, είναι εφικτό και επίσης μας έκανε σούπερ ντούπερ προσφορά για άλλη τηλεόραση. Μόνο Facebook δεν ανταλλάξαμε(εξαιρετικός). Ο υπο-διευθυντής την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια από δίπλα μας ενώ πήγε να πει κάτι του στυλ "αυτό προσπαθούσα να σας πω και πριν". Ο νεαρός κόπηκε μόνος του. 

Μάλιστα, ο διευθυντής μας ανέφερε πως το μοντέλο της τηλεόρασης που πήραμε είναι ελαττωματικό. Του λέμε, γιατί δεν μας το είπατε από την αρχή και καθόμαστε επι μισή ώρα και μαλώνουμε με τον άλλον; Γιατί πουλάτε ακόμα αυτές τις τηλεοράσεις εφόσον είναι ελαττωματικές; Η απάντησή του; Γιατί δεν τις θεωρεί η Samsung ελαττωματικές. ΛΟΛ

Πας να υποστηρίξεις Ελληνικό κατάστημα για τις αγορές σου και σου το βγάζουν ξυνό. Πολύ προσοχή παιδιά με τα δικαιώματά σας. Πιέζουν και μάλιστα με παράνομες μεθόδους ώστε να σε κάνουν να αποχωρήσεις και να την γλιτώσουν. Κρίμα που σε τόσο υψηλές θέσεις βάζουν άτομα που όχι μόνο δεν έχουν εμπειρία, χαρακτηρίζονται από τερατώδες θράσος και άγνοια πάνω σε βασικά θέματα.

Το Πλαίσιο που γνώριζα, δεν υπάρχει πλέον. Την ίδια στιγμή, ένας κύριος στο κατάστημα μάλωνε με την εξυπηρέτηση και το σέρβις καθώς η μόλις 2 μηνών turbo-x τηλεόρασή του κάηκε. Απίστευτα πράγματα, ο άνθρωπος πιθανόν να είναι ακόμη στο κατάστημα και να προσπαθεί να βγάλει άκρη.

Επίσης ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

Εφόσον διαπυστωθεί ελάττωμα της τηλεόρασης, μπορείτε να απαιτήσετε άμεσα τα χρήματά σας πίσω. Τακτικές τύπου περιμένετε 20-30 μέρες να την στείλουμε στην Χ αντιπροσωπεία αποσκοπούν στην παραπλάνηση.

Μου κάνανε δώρο μια 4K 50' Turbo X (ποτέ δεν θα την έπαιρνα προσωπικά) μετά απο 6 μήνες παρατήρησα μαυρίλες εσωτερικά στο panel της αν το λέω σωστά σε πολλά σημεία, τηλεφώνησα στο plaisio και μου είπαν αυτό:

Καλησπέρα σας,  μπορείτε να την φέρετε στο τμήμα service να την ελέγξουμε και εφόσον έχει όντως πρόβλημα θα γίνει επισκευή διαφορετικά αντικατάσταση λόγο ότι είναι εντός εγγύησης.

Διαφορετικά μπορούμε να κανονίσουμε ραντεβού να έρθουμε να την παραλάβουμε απο τον χώρο σας με κόστος στα 20€ και γίνεται η ίδια διαδικασία.

Απο βδομάδα θα πάω και θα ενημερώσω τι έγινε. Btw μίλησα με τεχνικό μόνο.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DrLo είπε

Μπορεί να σε εξυπηρετήσει αν θες ναι (με χρέωσή σου). Το να γράφεις "που το γράφει αυτό" λες και είναι υποχρέωσή τους , όχι.

Καλε μου φίλε διάβασες την συνομιλία; Το «που αναφέρεται» αυτό πηγαίνει προφανώς στα λόγια του υπαλλήλου πως δεν μπορώ να επιστρέψω το προϊόν εφόσον το άνοιξα, όντας ελαττωματικό 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, TzortzisJosh είπε

Καλε μου φίλε διάβασες την συνομιλία; Το «που αναφέρεται» αυτό πηγαίνει προφανώς στα λόγια του υπαλλήλου πως δεν μπορώ να επιστρέψω το προϊόν εφόσον το άνοιξα, όντας ελαττωματικό 

Και αυτό καλέ μου άνθρωπε δεν προβλέπεται από πουθενά.

Ποτέ δεν έχεις το δικαίωμα να επιστέψεις ελλατωματικό προίόν πέρα από DOA.

ακολουθείται η διαδικασία της εγγύησης που δε σημαίνει αυτόματα επιστροφή.

Απλά όταν δεν το ανοίξεις στην ουσία μιλάμε για υπαναχώρηση στην οποία έχεις δικαίωμα.

Το που "αναφέρεται αυτό" εξακολουθεί να παραμένει λάθος.

ΔΕ

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DrLo είπε

Και αυτό καλέ μου άνθρωπε δεν προβλέπεται από πουθενά.

Ποτέ δεν έχεις το δικαίωμα να επιστέψεις ελλατωματικό προίόν πέρα από DOA.

ακολουθείται η διαδικασία της εγγύησης που δε σημαίνει αυτόματα επιστροφή.

Απλά όταν δεν το ανοίξεις στην ουσία μιλάμε για υπαναχώρηση στην οποία έχεις δικαίωμα.

Το που "αναφέρεται αυτό" εξακολουθεί να παραμένει λάθος.

ΔΕ

Δεν καταλαβαίνεις. Πάμε μια ακόμα, ο άνθρωπος μου λέει ότι δεν μπορώ να επιστρέψω ελαττωματικό προϊόν επειδή το άνοιξα. DOA ξεDOA δεν έχει, εφόσον του λέω πως πριν λίγο παρέλαβα την τηλεόραση. DOA έχουν όλοι υποχρεωτικά. Όλα τα καταστήματα. Άστοχο το σχόλιο  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Δεν καταλαβαίνεις. Πάμε μια ακόμα, ο άνθρωπος μου λέει ότι δεν μπορώ να επιστρέψω ελαττωματικό προϊόν επειδή το άνοιξα. DOA ξεDOA δεν έχει, εφόσον του λέω πως πριν λίγο παρέλαβα την τηλεόραση. DOA έχουν όλοι υποχρεωτικά. Όλα τα καταστήματα. Άστοχο το σχόλιο  

Δε θες να καταλάβεις. Λογικό μιας και δικό σου είναι το πρόβλημα.

Επιστροφή ελλατωματικού προϊόντος με κλειστή συσκευασία οπως σωστά λες δεν υφίσταται.

Πήρες τηλέφωνο και λες "είναι ελλατωματικό" και σου είπε ΟΚ ακολουθήστε την διαδικασία εγγύησης.

Λες θέλω να το αλλάξω.

Και σου λέει από τη στιγμή που το άνοιξες δε προβλέπεται δικαίωμα αλλαγής (ελλατωματικόυ ξεελατωματικου) όπως στην υπαναχώτηση αλλά η μόνη διαδικασία που μπορει να ακολουθεί ειναι της εγγύησης και εκέι δεν προβλέπεται αλλαγή.  Δε ξέρω τι ακριβώς σου είπε λέξη προς λέξη αλλά έτσι έχει η διαδικασία. Εταιρείες μπορεί να αλλάζουν ελλατωματικά προϊόντα αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.

Δε θες να καταλάβεις ότι το ελλατωματικό προίον δεν αντιμετωπίζεται το ίδιο με το "dead" προϊόν.

Τέλος πάντων, πρίξε τους λίγο και δες αν ενδώσουν για να σε ξεφορτωθουν.

 

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Kαλησπερα,
Ειχα παρει τον 1ο μου υπολογιστη απο το Πλαισιο στη Στουρναρη το 1990-1 απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη (Γεράρδο) με γραμματια. Κοστος τοτε 3 μηνιαιους μισθους του πατερα μου. Ο υπολογιστης του πλαισιου τοτε εβγαινε 1ος στα τεστ περιοδικων μεταξυ άλλων 8088 γιατι ηταν υπερχρονισμενος στα 10.5 MHZ. Αποτέλεσμα αυτου του υπερχρονισμου ηταν να μην μπορεις να αντιγραψεις απευθειας μεταξύ των 2 floppy drive 5.25" στο 3.5" ή και αντιστροφα παρα μονο μεσω του hdd των 20 Mbytes. Ειχα ξανα στενη συνεργασια με το Πλαισιο απο το 1997-2004 γιατι έκανε ευκολιες πληρωμης σε επαγγελματίες. Ποτε δεν επαιρνα δικα του ετοιμα pc αλλα επώνυμα parts (asus, matrox) μετα απο δικη μου ερευνα τα οποια και συναρμολογουσα για λογαριασμό της εταιρειας στην οποια εργαζόμουν. Εκτοτε τα πραγματα εχουν αλλαξει αρκετα, δυσκολα βρισκεις αλλες μαρκες και μοντελα περαν αυτων που προωθούν (turbo-x). Οι πωλητες τους ακομα και οι b2b δεν εχουν ιδιαιτερες γνώσεις  στο χωρο των Η/Υ. Με εξαιρεση ελαχίστων τεχνικών τους, σπανια βρισκω καποιον να με βοηθησει ειδικα σε θεματα συμβατοτητας. Αντίθετα στο θεμα πωλητων αρκετα ενημερωμενοι είναι στην msystems αλλα το service τους ειναι απαραδεκτο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, pymarios είπε

Kαλησπερα,
Ειχα παρει τον 1ο μου υπολογιστη απο το Πλαισιο στη Στουρναρη το 1990-1 απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη (Γεράρδο) με γραμματια. Κοστος τοτε 3 μηνιαιους μισθους του πατερα μου. Ο υπολογιστης του πλαισιου τοτε εβγαινε 1ος στα τεστ περιοδικων μεταξυ άλλων 8088 γιατι ηταν υπερχρονισμενος στα 10.5 MHZ. Αποτέλεσμα αυτου του υπερχρονισμου ηταν να μην μπορεις να αντιγραψεις απευθειας μεταξύ των 2 floppy drive 5.25" στο 3.5" ή και αντιστροφα παρα μονο μεσω του hdd των 20 Mbytes. Ειχα ξανα στενη συνεργασια με το Πλαισιο απο το 1997-2004 γιατι έκανε ευκολιες πληρωμης σε επαγγελματίες. Ποτε δεν επαιρνα δικα του ετοιμα pc αλλα επώνυμα parts (asus, matrox) μετα απο δικη μου ερευνα τα οποια και συναρμολογουσα για λογαριασμό της εταιρειας στην οποια εργαζόμουν. Εκτοτε τα πραγματα εχουν αλλαξει αρκετα, δυσκολα βρισκεις αλλες μαρκες και μοντελα περαν αυτων που προωθούν (turbo-x). Οι πωλητες τους ακομα και οι b2b δεν εχουν ιδιαιτερες γνώσεις  στο χωρο των Η/Υ. Με εξαιρεση ελαχίστων τεχνικών τους, σπανια βρισκω καποιον να με βοηθησει ειδικα σε θεματα συμβατοτητας. Αντίθετα στο θεμα πωλητων αρκετα ενημερωμενοι είναι στην msystems αλλα το service τους ειναι απαραδεκτο.

θα συμφωνησω τo πλαισιο  για μενα χανει κυριως στην ποικιλια και στις τιμες οχι στην εξυπηρετηση.

μπορει να ειμαι τυχερος αλλα στα αρκετα rma  στο πλαισιο που εχω κανει ηταν ολα σωστα και γρηγορα- για την ακριβεια δεν εχω συναντησει ποτε προβλημα σε κανενα καταστημα :P

imo ειτε πολλοι απο αυτους που εχουν θεμα, καπου δεν το διαχειριζονται σωτα επικοινωνιακα, παρολο που παντα πιστευουν το αντιθετο, ειτε εγω ειμαι απιστευτα κωλοφαρδος.

και για να λεμε και τα θετικα το πλαισιο ειναι απο τους λιγους που σου δινει τη δυνατοτητα  να παρεις κατι αλλο στο rma και να πληρωσεις τη διαφορα της τρεχουσας τιμης. εννοειται οτι κανενα σκρουτζαδικο δεν το κανει αυτο.

+ οτι σε δισκους εχει το καλυτερο και ταχυτερο rma, με αλλαγη απο αυθημερον μεχρι λιγες μερες, με καινουργιο δισκο με νεα εγγυηση. που πραγματικα ειναι ισως η μοναδικη περιπτωση που προτιμω να πληρωσω ενα μικρο premium και ακομα αγοραζω τους περισσοτερους δισκους μου απο εκει. μολις την περασμενη βδομαδα μου αλλαξαν δισκο επιτοπου, και αναβαθμισα πηγαινοντας σε μεγαλυτερο μοντελο πληρωνοντας τη διαφορα.

δυστυχως ομως παντα ηταν ακριβο, ιδιως σε καρτες γραφικων οι τιμες του ειναι αστειες, αν και αυτο που δεν παλευεται ειναι η τραγικη ποικιλια που εχει πλεον, ενω μεχρι 2010~ ειχε τα παντα απο μαρκες και μοντελα.

Επεξ/σία από rofl
  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Το παρόν αποτελεί ενημέρωση και σκοπεύει στο να αγρυπνήσει τους καταναλωτές αναφορικά με τα δικαιώματά τους.

--

Λέω εντάξει, θα πάω από το κατάστημα και θα βγάλουμε άκρη

Την πέρνουμε με τον πατήρ μου, φτάνοντας στο κατάστημα έρχεται ο υπο-διευθυντής του εξηγούμε ότι η τηλεόραση φέρει ελάττωμα, την επιστρέφουμε να την ελέγξουν και ή θα μας δώσουν κάτι αντίστοιχο ή θα πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.

Για να ολοκληρώσουμε την παραπάνω φράση μας πήρε τουλάχιστον 3 λεπτά καθώς ο υπο-διευθυντής από την πρώτη κιόλας στιγμή μας διέκοπτε συνεχώς και με περίσιο θράσος δίχως να θέλει να ακούσει τι έχει συμβεί. Του αναφέρω το άρθρο 540 του αστικού κώδικα περί δικαιωμάτων καταναλωτή, κάνει τον Αλέκο και πως δεν ακούει τι λέμε, πραγματικά σαν να μιλάς σε παιδάκι, σοκαριστικό σε τέτοια θέση να βρίσκεται αυτός ο άνθρωπος.

Μας λέει ότι θα πρέπει να σταλθεί η τηλεόραση στην Samsung και μετά να περιμένουμε απάντησή τους. Εννοείται πως δεν περιμένουμε όλη αυτή την διαδικασία και απαιτούμε να πραγματοποιηθεί σύντομος έλεγχος εντός του καταστήματος. Μάλιστα, αρνείται να μας δώσει προϊόν αντικατάστασης. 

Στα υπολοιπα που αναφερεις εχεις δικιο αλλα στο παραπανω ησουν τερμα αδικος.

Το οτι εισαι καταναλωτης και εχεις καποια δικαιωματα στο κομματι της εγγυησης δεν σημαινει οτι εχεις και δικαιωμα να πουλας τσαμπουκα και να κανεις οτι σου κατεβει σαν καταναλωτης.

Πηγες μια τηλεοραση πισω στον πωλητη που εγινε η αγορα επειδη διαπιστωσες καποιο προβλημα.

ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ αν δεν γινει πρωταο ελεγχος απο την αντιπροσωπεια/εταιρεια.

Τι παει να πει εννοειται οτι δεν περιμενετε ολη αυτη την διαδικασια?

Η προβλεπομενη διαδικασια για ολα τα προιοντα ειναι η παραπανω που σου περιεργραψε ο κυριος(αν και σε καποια αλλα πραγματα ειναι λαθος),ειτε μιλαμε για τηλεοραση,ειτε για κινητο,ειτε για playstation.

Παρε αν θες την ΓΓΚ ή τον συνηγορο να στο επιβεβαιωσει κιολας αν θες.

Στο site το Πλαισιο λεει ξεκαθαρα διπλα στην τηλεοραση 2χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας.

Για να ξερουμε τι λεμε

 

  • Like 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Εμένα όποτε παίρνουν κινητό είτε σταθερό αριθμοί που δεν ανήκουν στον κατάλογο ηχογραφούνται. Μια φορά όταν χρειάστηκε με έσωσε. Με πήραν τηλέφωνο στο σταθερό από Nova να μου πουν ότι από τον ΟΤΕ που είμαι τώρα μου τα δίνουν όλα στα 2/5 της τιμής. Τους είπα ότι είμαι σε δοκιμαστικό δίκτυο από τον ΟΤΕ/VODAFONE με FTTH και μου είπαν ότι αυτό θα παραμείνει. Είπα "θα κάνω ένα τηλεφωνώ να ενημερώσω την αρραβωνιαστικιά μου για τέτοια αλλαγή και θα ήθελα να μου πείτε ονοματεπώνυμο να σας ζητήσω εσάς τον ίδιο ξανά αν το αποφασίσουμε." μου τα έδωσε... φυσικά δεν πήρα την αρραβωνιαστικιά μου αλλά τον ΟΤΕ, τους έπαιξα το ηχογραφημένο και ηχογραφούσα και αυτούς που μου λέγανε ότι η NOVA λέει ψέματα και να μην παίρνω στα σοβαρά την εταιρεία καθώς χρωστάει λεφτά και είναι υπό περιορισμούς.... Οπότε ξαναπαίρνω την NOVA ζητάω τον ίδιο και του έπαιξα το ηχογραφημένο από τον ΟΤΕ. Όταν τελείωσε να ακούει το έκλεισε και ξανά έπαιρνα μετά και βούιζε αντί για αυτοματοποιημένο μήνυμα.

  • Like 16
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Στα υπολοιπα που αναφερεις εχεις δικιο αλλα στο παραπανω ησουν τερμα αδικος.

Το οτι εισαι καταναλωτης και εχεις καποια δικαιωματα στο κομματι της εγγυησης δεν σημαινει οτι εχεις και δικαιωμα να πουλας τσαμπουκα και να κανεις οτι σου κατεβει σαν καταναλωτης.

Πηγες μια τηλεοραση πισω στον πωλητη που εγινε η αγορα επειδη διαπιστωσες καποιο προβλημα.

ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ αν δεν γινει πρωταο ελεγχος απο την αντιπροσωπεια/εταιρεια.

Τι παει να πει εννοειται οτι δεν περιμενετε ολη αυτη την διαδικασια?

Η προβλεπομενη διαδικασια για ολα τα προιοντα ειναι η παραπανω που σου περιεργραψε ο κυριος(αν και σε καποια αλλα πραγματα ειναι λαθος),ειτε μιλαμε για τηλεοραση,ειτε για κινητο,ειτε για playstation.

Παρε αν θες την ΓΓΚ ή τον συνηγορο να στο επιβεβαιωσει κιολας αν θες.

Στο site το Πλαισιο λεει ξεκαθαρα διπλα στην τηλεοραση 2χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας.

Για να ξερουμε τι λεμε

Ότι να’ναι. Έλεγχο δέχομαι. Διάβασε την σημείωση που έχω ποστάρει σχετικά με ελέγχους καταστήματος/αντιπροσωπείας. Μην λέμε τα ίδια πάλι.

Βεβαιως και απαιτώ να γίνει άμεσα αλλαγή. Ξέρουμε όλοι τι κάνουν οι εταιρείες όπως η παραπάνω σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα. Περιμένετε ένα δυο μήνες να μιλήσουμε με την αντιπροσωπεία και όταν φτάνεις στο αμήν και τα κανεις λαμπόγυαλο ξαφνικα ικανοποιούν το αίτημα σου. 

Οι παραπάνω ενεργείες πραγματοποιήθηκαν έπειτα από συνεννόηση με δικηγόρο. Εάν δεν γνωρίζετε, μην γράφετε γιατί εκτίθεστε. Εάν νομίζετε ότι γνωρίζετε, ψάξτε καλύτερα τι παίζει με δικαιώματα, απαιτήσεις κοκ. Απλά τα πράγματα. Ή σε χορεύουν ή τους χορεύεις. Εάν δεν «απαιτούσα» η τηλεόραση θα βρίσκονταν στο κατάστημα τους για κανένα μήνα και θα παίζαμε πινγκ πονγκ με τις επικοινωνίες.

Δεχομαι τεχνικό έλεγχο άμεσα στο μαγαζί εφόσον υπάρχει η δυνατότητα αυτή. Μετά τον έλεγχο, εφόσον διαπιστώθηκε ελάττωμα, ακολουθεί άρθρο 540 Α.Κ

ΥΓ: τσαμπουκάς είναι το να υπερασπίζεσαι τα δικαιώματα σου αντί να κανεις μπεεε σε ότι εξυπνάδα σου πει ο κάθε υπάλληλος; Τότε είμαι τσαμπουκάς ΟΚ

ΥΓ2: Μήπως είσαι ο υποδιευθυντής από το κατάστημα; 😂

 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Confused 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Mindworm είπε

Εμένα όποτε παίρνουν κινητό είτε σταθερό αριθμοί που δεν ανήκουν στον κατάλογο ηχογραφούνται. Μια φορά όταν χρειάστηκε με έσωσε. Με πήραν τηλέφωνο στο σταθερό από Nova να μου πουν ότι από τον ΟΤΕ που είμαι τώρα μου τα δίνουν όλα στα 2/5 της τιμής. Τους είπα ότι είμαι σε δοκιμαστικό δίκτυο από τον ΟΤΕ/VODAFONE με FTTH και μου είπαν ότι αυτό θα παραμείνει. Είπα "θα κάνω ένα τηλεφωνώ να ενημερώσω την αρραβωνιαστικιά μου για τέτοια αλλαγή και θα ήθελα να μου πείτε ονοματεπώνυμο να σας ζητήσω εσάς τον ίδιο ξανά αν το αποφασίσουμε." μου τα έδωσε... φυσικά δεν πήρα την αρραβωνιαστικιά μου αλλά τον ΟΤΕ, τους έπαιξα το ηχογραφημένο και ηχογραφούσα και αυτούς που μου λέγανε ότι η NOVA λέει ψέματα και να μην παίρνω στα σοβαρά την εταιρεία καθώς χρωστάει λεφτά και είναι υπό περιορισμούς.... Οπότε ξαναπαίρνω την NOVA ζητάω τον ίδιο και του έπαιξα το ηχογραφημένο από τον ΟΤΕ. Όταν τελείωσε να ακούει το έκλεισε και ξανά έπαιρνα μετά και βούιζε αντί για αυτοματοποιημένο μήνυμα.

κατω απο πυλωτικη διαβαση 281 με τριγωνικο ρανταρ qr tone?

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...