Προς το περιεχόμενο

Wind fiber 100 ρυθμισεις tplink vr2800


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

παιδια απο το πρωι μου εκανε η wind Αλλαγη απο vdsl50 σε fiber 100.

μοντεμ δε μου στειλανε ακομα αλλα κ να στειλουν δε το θελω.

εχω ενα tplink vr2800 και μου ειπαν σηκωνει μεχρι τη 200αρα.

Το θεμα μου ειναι οτι δεν εχω ιντερνετ(το λαμπακι ειναι κοκκινο)

σε τηλεφωνο μου στην εταιρια για να μ δωσουν ρυθμισεις να παραμετροποιησω το μοντεμ μου μου ειπαν «μονο στα δικα μας το κανουμε αυτο».

Πηρα 3 τηλεφωνα αλλα τπτ. Περαστικά.

γνωριζει καποιος τις ρυθμισεις; 

Νομιζω κατι vlan ppoe κλπ πρεπει να πειραξω; 

Νομιζω δεν παιρνω ip

Τα username password ταδικα μου τα εχω ταβαζω αλλα τπτ.

αααα και μου ειπαν οτι η 100/10 δεν ειναι voip οπως και το μοντεμ μου οποτε πιστευω πρπει να παιξει το δικο μου μοντεμ αν δεν κανω λαθος.

καθε βοηθεια καλοδεχουμενη.

 

ευχαριστω εκ των προτερων

F0C84625-2EA8-479B-959D-FE970C7C0C50.jpeg

4C738773-5903-49CA-81DB-142ABD5EB4FD.jpeg

Επεξ/σία από papanikos79
Δημοσ.

Καλημέρα φίλε μου. Έβαλες άκρη μήπως ? Έχω και εγώ fiber 50άρα και θέλω να δουλέψω το ίδιο router αλλά δεν παίρνει ip.. Μου είπαν στη wind ότι πρέπει να δηλώσεις ποιο μόντεμ έχεις και να το καταχωρήσουν στο σύστημα ώστε να παίζει μετά αλλά έχουν περάσει 2 μέρες και τίποτα. Ούτε εγώ έχω voip αλλά δεν μου λειτουργεί και το σταθερό..όμως μου είπαν ότι θα το φτιάξει ο ΟΤΕ τη Δευτέρα αυτό 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δοκιμασε με username [email protected] και password otenet μηπως δουλεψει. Επισης vlan βαλε 835. Επισης με το μοντεμ/ρουτερ που δινει η wind παιρνει ip;

Επεξ/σία από timos71
Δημοσ.
2 ώρες πριν, timos71 είπε

δοκιμασε με username [email protected] και password otenet μηπως δουλεψει. Επισης vlan βαλε 835. Επισης με το μοντεμ/ρουτερ που δινει η wind παιρνει ip;

Χθες το βράδυ με πήραν τελικά από wind και έβγαλα άκρη.  Εβαλα vlan 835 που δεν μου το είχαν πει αρχικά και έκαναν και αυτοί μια ρύθμιση και έπαιξε.. Απλά οι υπάλληλοι στην τεχνική υποστήριξη ήταν άσχετοι και δεν ήξεραν να μεταφέρουν σωστά το θέμα στους παραπάνω στο δεύτεροβαθμιο τμήμα υποστήριξης με αποτέλεσμα να μην με παίρνουν να βγάλω άκρη. Εν τέλει μίλησα με τεχνικό που ήξερε και με έφτιαξε..

Εν τω μεταξύ στo up παίζω 2mbps πιο πάνω, από 5 στα 7.5..

Δημοσ.

Νικόλα μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς τους είπες και πως σου λύσανε το πρόβλημα. Έχω και εγώ Wind Fiber 50 με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα (δεν παίρνει ip) αλλά όσες φορές και αν μίλησα μαζί τους δε μου δώσανε λύση.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, vagelisfil είπε

Νικόλα μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς τους είπες και πως σου λύσανε το πρόβλημα. Έχω και εγώ Wind Fiber 50 με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα (δεν παίρνει ip) αλλά όσες φορές και αν μίλησα μαζί τους δε μου δώσανε λύση.

Καταρχάς όταν ξεκινάς να στήνεις δεν διάλεξα wind vdsl αλλά other και έβαλα εκεί username και pass.  Username μου είχαν δώσει είτε το σταθερό μου τηλ είτε ένα άλλο με κατάληξη @tellas.gr 

Ο τεχνικός που μίλησα μου είπε ότι αυτό μόνο θα λειτουργεί με fiber, όχι το σταθερό τηλ που μου είχαν πει αρχικά. Φαντάζομαι κάτι ανάλογο πρέπει να προσέξεις και εσύ. 

Στη συνέχεια προχώρησα αλλά δεν έπαιξε. Έκανα μια επανεκκίνηση, έκανε αυτός μια ρύθμιση και έπαιξε. 

Πάντως στο 13700 είναι άσχετοι και δεν καταλαβαίνουν με τίποτα τι θες. Είχα πάρει 10 τηλ επειδή δε μου δούλευε και το σταθερό το οποίο έφτιαξε τη 2η μέρα και μου έλεγαν, αφού έφτιαξε τι πρόβλημα έχετε.. Και τους έλεγα ότι θέλω να βάλω το δικό μου ρουτερ και μι έλεγαν, χάλασε το ρουτερ ? Να σας στείλουμε άλλο ? 

Κάτι τέτοια.  

Εν τέλει την τελευταία φορά είπα με λόγια 5χρόνου...  

Έχω δικό μου ρουτερ και ενώ έχει τις προδιαγραφες,  δεν παίρνει ip. Θέλω να με πάρει αρμόδιος τεχνικός να το κάνει να παίξει. 

Και με πήρε από το δεύτεροβαθμιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης που ξέρουν  τι τους γίνεται και έπαιξε. Επίσης ήθελε να  κάνω ρεσετ ξανά μόλις αυτός έκανε κάτι δικές του ρυθμίσεις.. 

Αυτά.  5 λεπτά δουλειά δηλαδή 

 

Δημοσ.

Συμπέρασμα: πρέπει να κρατάμε τηλέφωνο και όνομα τεχνικού άμα πετύχουμε κανένα γνώστη γιατί αλλιώς δε γίνεται δουλειά.

Username και password δε κατάλαβα τελικά τι έβαλες?

Εγώ έβαλα αυτό που είναι [το όνομα μου]@tellas.gr και password το τηλέφωνο της γραμμής.

Δημοσ.
Στις 7/2/2019 στις 9:51 ΜΜ, vagelisfil είπε

Συμπέρασμα: πρέπει να κρατάμε τηλέφωνο και όνομα τεχνικού άμα πετύχουμε κανένα γνώστη γιατί αλλιώς δε γίνεται δουλειά.

Username και password δε κατάλαβα τελικά τι έβαλες?

Εγώ έβαλα αυτό που είναι [το όνομα μου]@tellas.gr και password το τηλέφωνο της γραμμής.

Αυτά και εγώ, αλλά μου είχαν πει ότι σαν username παίζει και ο αριθμός τηλεφώνου.. 

Όμως ο τεχνικός που νε πήρε είπε ότι αυτό παίζει με adsl,  στο fiber θέλει το άλλο που έχεις κάι εσύ. 

Δε χρειάζεται όνομα τεχνικού, αρκεί να τους πεις να σε καλέσουν από το δεύτεροβαθμιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και απο μένα,

πιο δευτεροβάθμιο και πιο πρωτοβάθμιο. 

Κανενας δεν κάλεσε ποτέ όποτε μου το λέγαν αυτο.

Ουτε η αυτοματοποιημένη υπηρεσία για να αξιολογησω που 30 φορες στο κλείσιμο του τηλεφώνου μου έλεγε ο καθε υπάλληλος οτι θα μου γίνει για να αξιολογήσω γιατι η γνώμη μου μετράει έγινε ποτέ!!!

ΑΣΧΕΤΟΙ όλοι.

ΜΟΝΟ 10 φορες κάλεσες? 

13800, 13700, customer care απο καταστημα wind με δικαιοδοσια να σου λυνουν αμεσα το προβλημα(για τα τεχνικα οχι επι τοπου αλλα σε 1-2 μερες) ΤΙΠΟΤΑ και απο κανενα. 

Πρέπει να κάλεσα καμια 30αρια φορες.

Μαλιστα σε μια κοπελα που μου ειπε οτι "θα σας καλέσει δευτεροβάθμιο τεχνικό τμήμα γιατι εγω δεν ειμαι αρμοδια ουτε τεχνικος", παταω μια κλωτσια ενα παιχνιδι της κόρης μου που ειχα μπροστά μου και της λεω φωναζοντας οτι "δεν θα με καλέσει κανενας και το ξερω γιατι ολο Ετσι λέτε και κανενας δε καλει" και ΞΑΦΝΙΚΑ έγινε τεχνικός η κοπελα και βημα βημα καναμε ρυθμισεις του μοντεμ για κανενα 10λεπτο!!! Δεν έπιασαν βεβαια αλλα δε πειράζει. Την εκανα "τεχνικο" απο εκει που ελεγε οτι δεν ηταν!!!! 

Λυπαμαι τα 0,25€/κληση που πλήρωσα.

Απο τα τηλεφωνα τελικα κατέληξαν ότι πρέπει να μου στείλουν τεχνικο.

Ο τεχνικός ηρθε και δηλωσε με τα κεντρικα της WIND "βλάβη ΟΤΕ" και οτι θα παρει 3 εργάσιμες(5 μαζι με το ΣΚ γιατι ηταν Παρασκευή).

Τη Δευτέρα μου ηρθε μήνυμα οτι θα ερθει ο τεχνικος του ΟΤΕ στη πολυκατοικία να μεριμνήσω να μπει μέσα.

Επειδή η πολη μου ειναι στην επαρχία και ο τεχνικός της WIND ηταν κολλητός και γνωστός, γελούσε οταν του διάβασα το μήνυμα. 

Τι δουλεια έχει ο τεχνικος οτε στη πορτα σου?

Και ετσι απλα Δευτερα μεσημέρι ΧΩΡΙΣ να ερθει κανενας τεχνικός του ΟΤΕ  πρασίνισε το λαμπάκι του ιντερνετ στο δικό τους μοντεμ technicolor 789 και κούμπωσα το δικό μου tplink και επαιξε χωρις να ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ και καμια ρύθμιση.

Απο τα λιγα που καταλαβα απο τον τεχνικο της wind η "βλαβη" μου ηταν μαλλον οτι ξεχασε να δηλωσει η wind στον οτε το serial number του modem και το username & password το δικό μου ωστε να "καταλαβει το δικτυο του ΟΤΕ οτι ΑΥΤΟΣ ο πελατης της WIND με αυτό το username παρακαλώ να παει απο 50 στα 100".

Κατι τοσο απλο με ταλαιπώρησε απο τις 30/1 μέχρι τις 4/2. 

Αυτά είναι τα χάλια μας στην Ελλάδα.

Επεξ/σία από papanikos79
Δημοσ.

Κοίτα, εγώ πάντα θέλω να είμαι δίκαιος. Εγώ πήγα από adsl σε fiber και δούλευε σωστά με δικό τους μοντεμ αλλά δεν είχα σταθερό.. Τους πήρα τηλ λοιπόν και τους είπα ότι δεν έχω σταθερό και παράλληλα ζήτησα να δουλέψω το δικό μου μοντεμ..

Αυτοί μου είπαν θα έρθει τεχνικός ΟΤΕ συν ότι θα με πάρουν τηλ.  Με πήραν τηλ στις 11 παρά το βράδυ αλλά δεν το πρόλαβα, πήρα στο καπάκι  13700 να πω ότι δεν το πρόλαβα και να με συνδέσουν αν γίνεται με το αρμόδιο τμήμα και μου είπαν δε γίνεται να σας συνδέσουμε, θα σας καλέσουν αυτοί. 

Με πήραν την επόμενη στις 11 παρά πάλι... Το βράδυ.. Αφού είχα πάρει άλλες 2-3 φορές βέβαια και πάλι το έχασα γιατί μιλούσα με πελάτη μου. 

Το ίδιο έγινε και την επόμενη που ήμουν έξω και δεν είχα σήμα. 

Την τελευταία φορά αφού εν τω μεταξύ είχε φτιάξει τι σταθερό από μόνο του, ίσως είχε έρθει ο τεχνικός δεν ξέρω, μου είπαν ότι δεν υπάρχει άλλη  βλάβη και τους κάνα εξήγησα με ελληνικά για βλακες τι θέλω, και όντως με πήραν σε μισή ώρα και το φτιάξαμε.. Μάλιστα στην πρώτη απόπειρα δεν έπαιξε, μου είπε να περιμένω, έκανε κάτι αλλαγές, μου είπε να κάνω reset ξανά το ρουτερ και στήσιμο και έπαιξε. 

 

Άρα ναι με πήραν, τραγική ώρα όμως, τραγικό ότι δεν έκαναν μια προσπάθεια μετά από 5 λεπτά πάλι που θεωρητικά έχεις το νου σου σου, τραγικό ότι με ξανά πήραν τέτοια ώρα, τραγικό ότι στο 13700 δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά να θες να βάλεις δικό σου ρουτερ, αλλά μέχρι εκεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...