giannhs.pav Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα είμαι φοιτητής στα Γιάννενα είμαι από Θεσσαλονίκη και έχω πάει στα Γιάννενα στο νοσοκομείο έχω κύστη κοκκυγος και μου είπαν ότι χρειάζεται εγχείρηση... Αλλά επειδή θα χρειάζεται αλλαγές πρέπει να γίνει στηξ Θεσσαλονίκη καλοκαίρι η Πάσχα πως μπορώ να κανονίσω για εγχείρηση στην Θεσσαλονίκη; 1
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 ρωτάς τον γιατρό που θα σε αναλάβει. σίγουρα θα μπορέσει να σε βοηθήσει.
giannhs.pav Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Πως μπορώ να το κάνω αυτό δεν έχω πάει σε νοσοκομείο στηξ Θεσσαλονίκη
GothicCrusader Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, giannhs.pav είπε Πως μπορώ να το κάνω αυτό δεν έχω πάει σε νοσοκομείο στηξ Θεσσαλονίκη Κοίτα οι μεγαλύτεροι συμμαχοί σου σε τέτοια πράγματα είναι οι γονείς. Αν δεν έχεις τα μεγάλα όπλα διαθέσιμα τότε έχεις πολλές εναλλακτικές: ρωτάς το γιατρό που σου έκανε τη διάγνωση. Έπειτα ρωτάς στο νοσοκομείο που σου έκανε τη διάγνωση. Έπειτα ρωτάς στο νοσοκομείο στο οποίο θες να χειρουργηθείς (hint: τηλέφωνο) ή αν είσαι πολύ τυχερός βγαίνει κάποιος εδώ που κλείνει ραντεβού στη θεσσαλονική και σε βολεύει. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2019 από GothicCrusader 1
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Φιλε εγω απο προσωπικη εμπειρια θα σου ελεγα να αποφυγεις τα δημοσια νοσοκομεια Κοντινο προσωπο με το ιδιο ακριβως προβλημα , ειχε παει στο νοσοκομειο και το μονο που καταφερε ειναι να του δωσουν λαθος διαγνωση και λαθος φαρμακα(!) επειδη συνεχισε να τον ποναει αρκετα ενω με τα φαρμακα επρεπε να ηρεμει εστω πηγε σε ιδιωτικο γιατρο οπου κοντεψε να καψει τα πτυχια του μολις ειδε τι συνταγη του ειχαν γραψει για μενα πηγενε σε ενα ιδιωτικο γιατρο αμα εχεις βιβλιαριο καποιον θα χεις δωρεαν στ περιοχη ή και να δωσεις 10-20 ευρω και να σου πει με σιγουρια τι και πως να κανεις και βεβαια να σε καθοδηγησει στα ερωτηματα που εθεσες.