Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Αν του ειπε δεν γινεται να το παραλαβετε γιατι δεν σας ηρθε μηνυμα,  αλλα μπορειτε να το παρετε τωρα και να ακυρωσετε την παραγγελια και να πληρωσει την κανονικη τιμη

^ αυτό ακριβώς. τί συζητάμε 7 σελίδες. σου ακύρωνε την παραγγελία, πλήρωνες την τιμή καταστήματος και τέλος. πού ακριβώς ήταν το πρόβλημα;

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δωστε και αλλο πονο στα ματακια μας, αυτο πια με τις παραγγελιες απο το ιντερνετ την πληρωμη με την καρτα και το δεν κουβαλαω ρευστο πανω μου δειχνει το ποσο αστειος ειναι ο ελληνας καταναλωτης, την επομενη φορα κοντεψε να πεθανεις για να παρεις την εκπτωση απο το ιντερνετ τοσο πια βλακεια ? το εχουμε γραψει ουκ ολιγες φορες αλλο πληρωμη στο καταστημα αλλο αγορα μεσω ιντερνετ ακομα και να ηταν χθες διαθεσιμο.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Παιδια,  ολα καλα αυτα που λετε αλλα ενα ειναι το θεμα. 

Αν μπηκε ο ts στο φαρμακειο και ειπε θελω αυτο το προιον,  που πηρα ιντερνετικα και ο υπαλληλος του ειπε ελατε σε τρεις μερες ξερα και με αγενεια και εγω θα τα επαιρνα (οχι τοσο πολυ ωστε να μην το αγορασω). 

Αν του ειπε δεν γινεται να το παραλαβετε γιατι δεν σας ηρθε μηνυμα,  αλλα μπορειτε να το παρετε τωρα και να ακυρωσετε την παραγγελια και να πληρωσει την κανονικη τιμη (αν ιντερνετικα ηταν προσφορα) τοτε μια χαρα φερθηκε ο υπαλληλος. 

Γενικα ομως κανενα μαγαζι δεν δινει προιοντα αν δεν ερθει επιβεβαιωση για ολους τους λογους που αναφερατε. 

Εγω προτεινω να μην αγορασεις ξανα απο το φαρμακειο αν σε πειραξε τοσο και ολα καλα 😊

Έγινε το πρώτο ακριβώς όπως το αναφέρεις ξερά και αγενεστατα χωρίς να προταθεί οποιαδήποτε ακύρωση και αγορά επιτοπου η οτιδήποτε άλλο είχε ένα στυλακι στα @@ μου αν έχεις πρόβλημα, Περνα σε 3 μέρες αν σου αρέσει αν δεν σου αρέσει τραβά αλλου.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπαμε δεν του άρεσε η φατσα σου για αυτο.

Εμ αφου τα θελει ο ποπος σου

Επεξ/σία από spyros007
  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, DAIDALUS0084 είπε

Έγινε το πρώτο ακριβώς όπως το αναφέρεις ξερά και αγενεστατα χωρίς να προταθεί οποιαδήποτε ακύρωση και αγορά επιτοπου η οτιδήποτε άλλο είχε ένα στυλακι στα @@ μου αν έχεις πρόβλημα, Περνα σε 3 μέρες αν σου αρέσει αν δεν σου αρέσει τραβά αλλου.

Αν εγινε ετσι σου δινω ενα δικιο γιατι ειχες και το προβλημα σου...

Αλλα γενικα συμφωνω με τους αλλους συνομιλητες οτι αν παραγγελνεις κατι απο το ιντερνετ,  το συγκεκριμενο προιον δεν μπορεις να το παραλαβεις αν δεν σου ερθει μηνυμα. 

Νομιζω οτι απλα δεν αγοραζεις ξανα απο εκει και το θεμα εληξε,  δεν αξιζει να χαλιεσαι με τετοια πραγματα,  ευτυχως επιλογες υπαρχουν παρα πολλες. 

  • Like 2
Δημοσ.

αν του πρότεινες πάντως να σου ακυρώσει την παραγγελία και να αγοράσεις το προϊόν από το κατάστημα θα έληγε εκεί και δε θα είχε δικαίωμα να στο αρνηθεί.

Δημοσ.

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πάντως γιατί να προπληρώσεις κάτι το οποίο θα πας να παραλάβεις από φυσικό κατάστημα.

Εχω βάλει άπειρες φορές παραλαβή από κατάστημα και φυσικά πάντα πληρώνω με το που το παραλαμβάνω 

Καθόμαστε τώρα και συζητάμε γιατί δε σου έδωσε ένα προϊόν που το έβλεπες μπροστά σου ενώ ήταν σαφές ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σου παραγγελία και αρα δε μπορούσες να το παραλάβεις 

Ο όρος τους ήταν σαφής, όταν είναι έτοιμη η παραγγελία σου στέλνουν μυνημα και πας και παραλαμβάνεις 

Τωρα εσυ μας τα κανεις τσουρέκια επειδή δε μπορείς να καταλάβεις ότι έκανες μια αγορά με κάποιους όρους και ήθελες ντε και καλά να τους παρακάμψεις 

Ήμαρτον με μερικούς, δεν έχετε με τι να ασχοληθείτε μου φαίνεται και δημιουργείτε θέματα εκ του μη όντως... 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω πάντως γιατί να προπληρώσεις κάτι το οποίο θα πας να παραλάβεις από φυσικό κατάστημα.

Εχω βάλει άπειρες φορές παραλαβή από κατάστημα και φυσικά πάντα πληρώνω με το που το παραλαμβάνω 

Καθόμαστε τώρα και συζητάμε γιατί δε σου έδωσε ένα προϊόν που το έβλεπες μπροστά σου ενώ ήταν σαφές ότι δεν είχε ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σου παραγγελία και αρα δε μπορούσες να το παραλάβεις 

Ο όρος τους ήταν σαφής, όταν είναι έτοιμη η παραγγελία σου στέλνουν μυνημα και πας και παραλαμβάνεις 

Τωρα εσυ μας τα κανεις τσουρέκια επειδή δε μπορείς να καταλάβεις ότι έκανες μια αγορά με κάποιους όρους και ήθελες ντε και καλά να τους παρακάμψεις 

Ήμαρτον με μερικούς, δεν έχετε με τι να ασχοληθείτε μου φαίνεται και δημιουργείτε θέματα εκ του μη όντως... 

Προφανώς αν διάβαζες πιο προσεχτικά θα έβλεπες ότι έχω Γράψει πως το συγκεκριμένο δεν δέχετε παραγγελία αν δεν έχεις προπληρώσει αλλιώς δεν είχα λόγο να πρωοληρωσω. Αν στα έχω κάνει τσουρέκια μπορείς απλά να μην ασχολείσαι δεν νομίζω να πήρα κανέναν με το ζόρι και να τον έβαλα να ασχοληθεί ,πλήρωσα κάτι το οποίο πωλούνταν σαν άμεσα διαθέσιμο με τεράστια γράμματα, στα ψιλά στους όρους του site γράφει πως για την παραλαβή πρέπει να σας έρθει ενημερωτικό μύνημα ακόμα και να το είχα διαβάσει από την αρχη θα συμπέρανα πως σε άμεσα διαθέσιμο αντικείμενο το μύνημα θα έρθει εντός 1-2-3 ωρών οχι σε 3  μέρες αλλιώς τι σκατα άμεσα διαθέσιμο είναι.... Καθόμαστε και συζητάμε όσοι γουστάρουμε να το αναλύσουμε και να το συζητήσουμε εσύ αν δεν είσαι από αυτούς η αν σου έγιναν τσουρέκια από το θέμα,ασχολησου με κάτι που σε ευχαριστεί.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα, διάβασα όλα τα σχόλια , εγώ που δεν έχω σχέση με φαρμακεία ,αλλά με τη λογική του πράγματος+με μικρό εμπειρία σε παραγγελίες για γκατζετ ηλεκτρονικα  είδη  κτλ ,έχω να πω ότι: 

 

1) αφού ήταν ιντερνετική παραγγελία και ήταν έτσι ώστε να σας έρθει μήνυμα για παραλαβή ,δε μπορούσε να σας το δώσει,εφόσον είχε άλλη Τιμή πιο κάτω κιόλας από αυτά που είχε ήδη εκεί.

 

2) όμως,το σωστό ήταν και λόγω ότι ήταν προϊόν περο υγείας ,που δε έπρεπε να περιμένετε μέρες,λογικό αυτό για σας ,να σας προτεινε με ευγενικό τρόπο φυσικά ,να το πάρετε από το stand με όσο Τιμή είχε(+2€ ) να κάνετε "τη δουλειά σας" όμορφα και ώρα να αφού επείγει,και να ακυρώσετε τη ηλεκτρονική παραγγελία,να σας υποδείκνυε το τρόπο .

Εγώ έτσι θα ήθελα να με αντιμετώπιζε,δε ξέρω πως και τι μιλήσατε.

 

3) από περιέργεια πόσο είχε με παραγγελία Και πόσο εκεί;

4) αν σας φέρθηκε αγενές κτλ  μη ξαναψωνισετε από εκεί,τόσο απλό.

5) υπάλληλος ήταν ή ιδιοκτήτης άραγε; 

Καταλαβαίνω το θυμό σας,εκείνης της στιγμής,απλά το φταίξιμο του ήταν αν σας μιλησε αγενές ή δε σας βοήθησε να το αποκτήσετε.

 

Εγώ θα το αγόραζα επιτόπου με την αυξανουσα Τιμή αφού το είχα ανάγκη και θα ακυρωνα τη ηλεκτρονική παραγγελία ,θα σας το έλεγε και αυτός.

Χωρίς εντάσεις νεύρα κτλ.

Αν σας φέρθηκε απαξιωτικά άλλο θέμα αυτό,έχετε δίκιο εσεις και μη ξαναπατε εκεί.  

 

Η υγεία πάνω από όλα.

 

Πώς σας μιλησε ; τόσο χάλια; πάνω στα νεύρα σας θα είπατε και εσείς κάτι...

 

Τελος πάντων,σας εύχομαι περαστικά.

Ξεχάστε το,μη χαλιέστε, καληνύχτα σας.

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού πλήρωσες με κάρτα και εγκρίθηκε η συναλλαγή από την τράπεζα πήγε στον διαχειριστή του site ένα mail.

Από εκεί και πέρα για να σου έρθει το mail ότι μπορείς να παραλάβεις το προιόν σου πρέπει αυτός που είναι υπεύθυνος για τις ιντερνετικές συναλλαγές, χειροκίνητα να επιλέξει ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί για να προχωρήσει η παραγγελία σου.

Αν ο υπεύθυνος απουσίαζε θα ήταν δύσκολο για τον κάθε υπάλληλο να μπορέσει να δει τα email και αν εσύ έχεις πληρώσει.

Καλώς ή κακώς δεν μπορούν όλα να είναι αυτοματοποιημένα και έτυχε για αυτό το λόγο να ταλαιπωρηθείς...

Με τα νεύρα μονό κακό σε σένα κάνεις... Λες και ο υπάλληλος είχε όρεξη να τα ''ακούσει'' από το να σε εξυπηρετήσει.

Περαστικά σου
 

Επεξ/σία από dimitris30
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Goriillaki5 είπε

Καλησπέρα, διάβασα όλα τα σχόλια , εγώ που δεν έχω σχέση με φαρμακεία ,αλλά με τη λογική του πράγματος+με μικρό εμπειρία σε παραγγελίες για γκατζετ ηλεκτρονικα  είδη  κτλ ,έχω να πω ότι: 

1) αφού ήταν ιντερνετική παραγγελία και ήταν έτσι ώστε να σας έρθει μήνυμα για παραλαβή ,δε μπορούσε να σας το δώσει,εφόσον είχε άλλη Τιμή πιο κάτω κιόλας από αυτά που είχε ήδη εκεί.

2) όμως,το σωστό ήταν και λόγω ότι ήταν προϊόν περο υγείας ,που δε έπρεπε να περιμένετε μέρες,λογικό αυτό για σας ,να σας προτεινε με ευγενικό τρόπο φυσικά ,να το πάρετε από το stand με όσο Τιμή είχε(+2€ ) να κάνετε "τη δουλειά σας" όμορφα και ώρα να αφού επείγει,και να ακυρώσετε τη ηλεκτρονική παραγγελία,να σας υποδείκνυε το τρόπο .

Εγώ έτσι θα ήθελα να με αντιμετώπιζε,δε ξέρω πως και τι μιλήσατε.

3) από περιέργεια πόσο είχε με παραγγελία Και πόσο εκεί;

4) αν σας φέρθηκε αγενές κτλ  μη ξαναψωνισετε από εκεί,τόσο απλό.

5) υπάλληλος ήταν ή ιδιοκτήτης άραγε; 

Καταλαβαίνω το θυμό σας,εκείνης της στιγμής,απλά το φταίξιμο του ήταν αν σας μιλησε αγενές ή δε σας βοήθησε να το αποκτήσετε.

Εγώ θα το αγόραζα επιτόπου με την αυξανουσα Τιμή αφού το είχα ανάγκη και θα ακυρωνα τη ηλεκτρονική παραγγελία ,θα σας το έλεγε και αυτός.

Χωρίς εντάσεις νεύρα κτλ.

Αν σας φέρθηκε απαξιωτικά άλλο θέμα αυτό,έχετε δίκιο εσεις και μη ξαναπατε εκεί.  

Η υγεία πάνω από όλα.

Πώς σας μιλησε ; τόσο χάλια; πάνω στα νεύρα σας θα είπατε και εσείς κάτι...

Τελος πάντων,σας εύχομαι περαστικά.

Ξεχάστε το,μη χαλιέστε, καληνύχτα σας.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας,δεν μίλησε απαξιωτικά αλλά τελείως αδιάφορα...νομίζω ήταν υπαλληλος, το σπρέι είχε 6 ευρώ στο ίντερνετ δεν γνωρίζω πόσο είχε στο καταστημα  αλλά δεν προτείνε καν το οτιδήποτε μου είπε θα παραλάβετε σε περίπου 3 μέρες τίποτα άλλο δεν ήθελε καν να ασχοληθεί περαιτέρω. Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και τις απαντήσεις σας. 

3 λεπτά πριν, dimitris30 είπε

Αφού πλήρωσες με κάρτα και εγκρίθηκε η συναλλαγή από την τράπεζα πήγε στον διαχειριστή του site ένα mail.

Από εκεί και πέρα για να σου έρθει το mail ότι μπορείς να παραλάβεις το προιόν σου πρέπει αυτός που είναι υπεύθυνος για τις ιντερνετικές συναλλαγές, χειροκίνητα να επιλέξει ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί για να προχωρήσει η παραγγελία σου.

Αν ο υπεύθυνος απουσίαζε θα ήταν δύσκολο για τον κάθε υπάλληλο να μπορέσει να δει τα email και αν εσύ έχεις πληρώσει.

Καλώς ή κακώς δεν μπορούν όλα να είναι αυτοματοποιημένα και έτυχε για αυτό το λόγο να ταλαιπωρηθείς...

Με τα νεύρα μονό κακό σε σένα κάνεις... Λες και ο υπάλληλος είχε όρεξη να τα ''ακούσει'' από το να σε εξυπηρετήσει.

Περαστικά σου
 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε έχεις δίκιο όπως το αναλύεις.

Δημοσ.

Αν είναι έτσι όπως τα λέτε ήταν αγενές,λόγω υγείας σας έπρεπε να ήταν πιο ευγενικός και να σας βοηθήσει άμεσα ,να σας δώσει από αυτά που είχε εκεί και να σας εξηγήσει πάλι με ευγενικό τρόπο τη διαδικασία.

Θα το αγοράζατε και μια χαρά όλοι.κρίμα να γίνει έτσι.

Ούτε θα βάζατε ποστ εδώ....

Περαστικά σας.

Το πάθημα έγινε μάθημα ,θα προσέχετε και εσείς την επόμενη φορά με οτιδήποτε προϊόν μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας,πως γίνετε η παραλαβή κτλπ.

Όλα καλά λοιπόν.ας το ξεχάσετε μη νευριάζετε .έγινε τελείωσε δε πειράζει.καληνύχτα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε

Τελικα την παραγγελια την ακυρωσες; Αν σκοπευεις να παραλαβεις κανονικα, θα πεις τιποτα ή θα το περασεις ετσι;

 

Θα την ακυρώσω το πρωί 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...