Προς το περιεχόμενο

image processing matlab


thedurutian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

Κατ' αρχάς να αναφέρω ότι είμαι άσχετος με το matlab αλλά θέλω να πιστεύω ότι αυτό που θέλω να κάνω δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις.

Το πρόβλημά μου είναι το εξής: Έχω μια φωτογραφία ενός εργαστηριακού δοκιμίου το οποίο έχει διαστάσεις στον "πραγματικό κόσμο" 4cm (y axis)* 8 cm (x axis) και οι ψηφιακές τις διαστάσεις είναι 2445Χ1218 pixels.

Θέλω λοιπόν σε πρώτη φάση με κάποιο τρόπο να αντιστοιχίσω τα pixels σε πραγματικές συντεταγμένες χ,y  και σε δεύτερη φάση να προσαρμόζω το καρτεσιανό σύστημα συντεταγμενων επιλέγοντας 2, 3 σημεία για να παίρνω νέες συντεταγμένες στο matlab με σκοπό να τις εισάγω στο μετρητή που χρησιμοποιώ επειδή δεν είναι δυνατό όπως καταλαβαίνετε το δοκίμιο να παραμένει πάντα στην ίδια θέση στην πειραματική διάταξη. Πειράζοντας τα tools στο tab plots  του Matlab δεν κατάφερα να κάνω κάτι και με τον κώδικα λόγω έλλειψης εξοικείωσης δεν το έχω.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός και ευχαριστώ όποιον μπει στο κόπο να μου απαντήσει εκ των προτέρων .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.

Έχεις κάτι μεταβλητό; κουνιεται η κάμερα ή το δοκιμιο; Αλλάζει ο αριθμός των pixels; Θες να διορθώσεις την παραμόρφωση του φακου;

Αν απαντησες όχι στα παραπάνω ερωτήματα, βρες το dx και dy (η απόσταση μεταξύ δύο διαδοχικών πιξελ) και θα έχεις ακριβώς ότι ζητάς, πολλαπλασιάζοντας το dwhatever με τη θέση του πιξελ.

 2.

Το παρακάτω δεν είναι κατανοητό.

On 20/02/2019 at 16:04, thedurutian said:

να παίρνω νέες συντεταγμένες στο matlab με σκοπό να τις εισάγω στο μετρητή που χρησιμοποιώ

3.

Ο φακος σου είναι πολύ σπάνιος να έχει περισσότερα πιξελς στη μικρότερη διάσταση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/2/2019 στις 11:04 ΜΜ, thedurutian είπε

Καλησπέρα,

Κατ' αρχάς να αναφέρω ότι είμαι άσχετος με το matlab αλλά θέλω να πιστεύω ότι αυτό που θέλω να κάνω δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις.