Προς το περιεχόμενο

Εμπειρία από το πρόγραμμα αντικατάστασης οθονών iPhone X της Apple.


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Ήρθε λοιπόν ο καιρός να δοκιμάσω κι εγώ μια φορά το service της Apple στην Ελλάδα οπότε θα περιγράψω την εμπειρία μου (καλή ήταν μην τρομάζετε)!

Το iphone X μου λοιπόν μετά από 14 μήνες χρήσης άρχισε να παρουσιάζει μια σημαντική παραμόρφωση στον ήχο του πάνω ηχείου/ακουστικού (στις κλήσεις και στην ανοιχτή ακρόαση/αναπαραγωγή μουσικής) που όσο περνούσε ο καιρός χειροτέρευε. Οπότε έκλεισα ραντεβού με έναν τεχνικό στην Document και πήγα απο εκεί χθες το απόγευμα. Τους περιέγραψα το βασικό πρόβλημα και με την ευκαιρία τους ανέφερα πως κατά καιρούς και σε άσχετες στιγμές (ειδικά όταν έβγαζα τη συσκευή το πρωί από το φορτιστή) το πάνω μέρος της οθόνης, εκεί που είναι τα "αυτάκια", έμοιαζε να μην ανταποκρίνεται σωστά στην αφή για 1-2 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν γινόταν συχνά αλλά θεώρησα σωστό να το αναφέρω μιας και ήμουν στο service.

Ο τεχνικός σύνδεσε αρχικά τη συσκευή με το διαγνωστικό πρόγραμμα ελέγχου της Apple το οποίο αρχικά επιβεβαίωσε το πρόβλημα με το πάνω ηχείο και πριν προχωρήσει περισσότερο του έκανε έναν πρώτο εξωτερικό καθαρισμό (στο "σιτάκι" που έχει το ακουστικό), κάτι που βελτίωσε αισθητά το ηχητικό αποτέλεσμα. Οι επιλογές στη συνέχεια θα ήταν να ανοιχτεί η συσκευή και να καθαριστεί το ηχείο εσωτερικά ή αν το πρόβλημα ήταν hardware να αντικατασταθεί. Στην πρώτη περίπτωση του καθαρισμού θα υπήρχε ένα κόστος κάπου στα 29 ευρώ.

Αφού τους περιέγραψα όμως και τη συμπεριφορά της οθόνης και ενώ στο service δεν μπορέσαμε να δούμε το πρόβλημα στην πράξη, συμπληρώσαμε την περιγραφή  του σε μια ειδική φόρμα της Apple σχετικά με το πρόγραμμα αντικατάστασης οθόνης για τα Χ (που είναι ενεργό μέχρι και 3 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου, άσχετα με την εγγύηση) και αφού έγινε ένας τυπικός έλεγχος με το serial και το IMEI της συσκευής με ενημέρωσαν πως εγκρίθηκε! Μέσα σε 20 λεπτά από την ώρα που έφτασα στο service, μου έδωσαν πίσω τη συσκευή με ολοκαίνουργια οθόνη και μαζί με αυτή και ένα "φρέσκο" πάνω ηχείο μιας και πάνε μαζί! 

Η δουλειά που έγινε από την Document ήταν άψογη (τους εξήγησα και κατάλαβαν πως είμαι παρανοϊκός με τις λεπτομέρειες 😛 ) και η συσκευή παραδόθηκε στην κατάσταση που τους την πήγα χωρίς το παραμικρό σημάδι περιμετρικά της συσκευής στα σημεία που η οθόνη ενώνεται με το σασί. Η νέα οθόνη καλύπτεται σαν ξεχωριστό εξάρτημα με εγγύηση 3 μηνών και από κει και πέρα η συσκευή γενικότερα συνεχίζει να καλύπτεται από το υπόλοιπο της εγγύησης των 2 ετών, μέχρι τον Νοέμβριο του 2019. 

Οπότε τελικά δεν πλήρωσα τίποτα! :)

Tip για το πάνω ηχείο: όπως μου εξήγησε ο τεχνικός το πάνω ηχείο μαζεύει εύκολα σκόνη και άλλες βρωμιές στο σιτάκι που έχει για προστασία και μερικές φορές μπορεί να πιέσει το ηχείο και να παραμορφωθεί ο ήχος. Σε αυτή την περίπτωση αρκεί ένα σχετικά σκληρό βουρτσάκι (μια οδοντόβουρτσα) με το οποίο θα τρίψουμε το ηχείο (χωρίς νερό και οδοντόκρεμα ε... 😛 ). 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...