Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα θέλω να κάνω μία ανώνυμη καταγγελία σε ένα κατάστημα που δεν διαθέτει ως οφείλει pos. Το ερώτημά μου είναι αν η αρμόδια υπηρεσία στην οποία θα κάνω τηλεφωνικά την καταγγελία  μπορεί να καταγράψει τον αριθμό του τηλεφώνου μου μέσω της αναγνώρισης κλήσεων και να τον δώσει μετά στον ιδιοκτήτη του καταστήματος.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 7
  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

δε βρίσκω ιδιαίτερο νόημα σε αυτό.

Απλά μην αγοράζεις από το συγκεκριμένο κατάστημα. Αν το κάνουν πολλοί τότε θα αλλάξει συμπεριφορά ο καταστηματάρχης,

Κι ακόμα καλύτερα, για να πιάσει το νόημα, πήγαινε και αγόρασε αρκετά πράγματα (άδειασε το κατάστημα) κι όταν πας στο ταμείο βγάλε κάρτα. Αν σου πει δεν έχω pos τα αφήνεις και φεύγεις

  • Like 6
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kleo1 είπε

δε βρίσκω ιδιαίτερο νόημα σε αυτό.

Απλά μην αγοράζεις από το συγκεκριμένο κατάστημα. Αν το κάνουν πολλοί τότε θα αλλάξει συμπεριφορά ο καταστηματάρχης,

Κι ακόμα καλύτερα, για να πιάσει το νόημα, πήγαινε και αγόρασε αρκετά πράγματα (άδειασε το κατάστημα) κι όταν πας στο ταμείο βγάλε κάρτα. Αν σου πει δεν έχω pos τα αφήνεις και φεύγεις

Φίλε μου για μικρή καφετέρια πρόκειται  μέσα στην Αθήνα και έχω σπαστεί γιατί είχε ενημέρωση μέσω χαρτιού ότι έχει pos ενώ δεν έχει και έψαχνα να βρω atm να σηκώσω μετρητά για αυτό θέλω να την φάει την καταγγελία. Το ερώτημά μου όμως είναι άλλο. Ο υπάλληλος στην αρμόδια υπηρεσία θα καταγράψει σε περίπτωση ανώνυμης καταγγελίας το τηλέφωνό μου από την αναγνώριση κλήσεων και αν το κάνει μπορεί μετά να το δώσει στον ιδιοκτήτη του καταστήματος;

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 3
Δημοσ.

Κάτι μπακατέλες τηλέφωνα έχουν οι υπηρεσίες. Είναι πολύ high tech η αναγνώριση κλήσης.

Στην τελική πάρε με απόκρυψη ή τράβα σε καρτοτηλέφωνο.

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, lab_user είπε

Φίλε μου για μικρή καφετέρια πρόκειται  μέσα στην Αθήνα και έχω σπαστεί γιατί είχε ενημέρωση μέσω χαρτιού ότι έχει pos ενώ δεν έχει και έψαχνα να βρω atm να σηκώσω μετρητά για αυτό θέλω να την φάει την καταγγελία. Το ερώτημά μου όμως είναι άλλο. Ο υπάλληλος στην αρμόδια υπηρεσία θα καταγράψει σε περίπτωση ανώνυμης καταγγελίας το τηλέφωνό μου από την αναγνώριση κλήσεων και αν το κάνει μπορεί μετά να το δώσει στον ιδιοκτήτη του καταστήματος; 

και αντί να πας να πιεις αλλού τον καφέ σου κοιτάς πώς θα κάνεις ζημιά σε έναν μικρο επαγγελματία και πιθανόν πώς θα διεκδικήσεις χρήματα λες και σου προκάλεσε κάποια βλάβη.

 

 

  • Like 10
  • Thanks 3
  • Confused 5
  • Sad 5
Δημοσ.

Μονο αυτο εχει μεινει για τον μεσο ελευθερο επαγγελματια στην χωρα μας,απο την μια να εχει νταβατζη το κρατος και απο την αλλη να δεχεται καταγγελιες

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες, καταλαβαίνω πως το λέτε... αλλά η δικαιοσύνη είναι τυφλή κ ο νόμος είναι νόμος κ πρέπει να ισχύει το ίδιο για όλους (στην προκειμένη περίπτωση για καταστήματα μαζικής εστίασης). Δεν κρίνω το δίκαιο η άδικο της νομοθεσίας εδώ... αλλά το ότι βάσει νόμου πρέπει να διαθέτει τερματικό μηχάνημα αποδοχής χρεωστικών/πιστωτικών καρτών. Οι υπόλοιποι (μικροί επιχειρηματίες) που εγκατέστησαν δλδ είναι ηλίθιοι???

 

Στην τελική, ας ψάξει στην αγορά να βρει την χρυσή τομή μεταξύ κόστους απόκτησης (νόμιζω η viva υπο προϋποθέσεις τα δείνει δωρεάν) κ χαμηλότερων προμηθειών .

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, TechnoState είπε

Παίδες, καταλαβαίνω πως το λέτε... αλλά η δικαιοσύνη είναι τυφλή κ ο νόμος είναι νόμος κ πρέπει να ισχύει το ίδιο για όλους (στην προκειμένη περίπτωση για καταστήματα μαζικής εστίασης). Δεν κρίνω το δίκαιο η άδικο της νομοθεσίας εδώ... αλλά το ότι βάσει νόμου πρέπει να διαθέτει τερματικό μηχάνημα αποδοχής χρεωστικών/πιστωτικών καρτών. Οι υπόλοιποι (μικροί επιχειρηματίες) που εγκατέστησαν δλδ είναι ηλίθιοι???

Στην τελική, ας ψάξει στην αγορά να βρει την χρυσή τομή μεταξύ κόστους απόκτησης (νόμιζω η viva υπο προϋποθέσεις τα δείνει δωρεάν) κ χαμηλότερων προμηθειών .

μακρια απο βιβα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, zanskou είπε

και αντί να πας να πιεις αλλού τον καφέ σου κοιτάς πώς θα κάνεις ζημιά σε έναν μικρο επαγγελματία και πιθανόν πώς θα διεκδικήσεις χρήματα λες και σου προκάλεσε κάποια βλάβη.

Απλα επρεπε να σηκωθει να φυγει χωρις να πληρωσει.

  • Like 5
Δημοσ.

Γενικα ειμαι υπερ των καταγγελιων οταν προκειται για παρανομιες που βλαπτουν την κοινωνια, παρολο που εγω προσωπικα δυστυχως ειμαι ωχαδερφιστης και δεν θα κανω κινηση (πχ να καταγγειλω καθηγητη που λαδωνεται ή ιδιοκτητη σκυλου που το κακομεταχειριζει, κλπ). Τους χαιρομαι αυτους που ξεβολευτονται για ρομαντικους λογους και εκνευριζομαι με τριτους που τους λεν ρουφιανους.

 

Αλλα τωρα πηρες τοσο προσωπικα την απουσια pos ενος καταστηματαρχη;

Αν δεν εκανε καμια απατη το βρισκω υπερβολικο και ανουσιο.

Let it go.

Στην τελικη ο νομος δεν θα επρεπε να υπαρχει καν. Οποιος δεν εχει pos να τον τιμωρησει ο καταναλωτης ως πελατης, αρκει.

Οποτε βασει νομου το δικαιωμα το εχεις, την ηθικη υποχρεωση οχι

 

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Απλα επρεπε να σηκωθει να φυγει χωρις να πληρωσει.

Ναι για να καταληξει με σπασμενα μουτρα

Ας κανει καταγγελια και οτι βρεξει ας κατεβασει

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, TechnoState είπε

Παίδες, καταλαβαίνω πως το λέτε... αλλά η δικαιοσύνη είναι τυφλή κ ο νόμος είναι νόμος κ πρέπει να ισχύει το ίδιο για όλους (στην προκειμένη περίπτωση για καταστήματα μαζικής εστίασης). Δεν κρίνω το δίκαιο η άδικο της νομοθεσίας εδώ... αλλά το ότι βάσει νόμου πρέπει να διαθέτει τερματικό μηχάνημα αποδοχής χρεωστικών/πιστωτικών καρτών. Οι υπόλοιποι (μικροί επιχειρηματίες) που εγκατέστησαν δλδ είναι ηλίθιοι???

Στην τελική, ας ψάξει στην αγορά να βρει την χρυσή τομή μεταξύ κόστους απόκτησης (νόμιζω η viva υπο προϋποθέσεις τα δείνει δωρεάν) κ χαμηλότερων προμηθειών .

H viva πουλαγε την εποχη που δεν δηλωνες υποχρεωτικα επαγγελματικο λογαριασμο...

Εβαζε ο καταχρεωμενος στις τραπεζες,εφορια,ΕΦΚΑ κτλ ενα pos  που τα λεφτα πηγαιναν σε λογαριασμο τριτου.. 

Τωρα κοπηκε αυτο εξαφανιστηκε και  η viva

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, sezebo είπε

Ναι για να καταληξει με σπασμενα μουτρα

Ας κανει καταγγελια και οτι βρεξει ας κατεβασει

Θα τον δειρει ο καφετζης?

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 minutes ago, zanskou said:

και αντί να πας να πιεις αλλού τον καφέ σου κοιτάς πώς θα κάνεις ζημιά σε έναν μικρο επαγγελματία και πιθανόν πώς θα διεκδικήσεις χρήματα λες και σου προκάλεσε κάποια βλάβη.

 

11 minutes ago, tsifotis said:

Αλλα τωρα πηρες τοσο προσωπικα την απουσια pos ενος καταστηματαρχη;

Θα συμφωνούσα αν δεν είχε χαρτί που έλεγε ότι είχε POS, πράγμα που είδε ο TS όταν μπήκε στο μαγαζί. 

Τώρα μην μου πεις ότι φταίει ο πελάτης που δεν ρώτησε αν πράγματι έχει POS το κατάστημα ή επειδή δεν είχε μετρητά πάνω του.

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Θα τον δειρει ο καφετζης?

μαλλον ξεχασες τι ειχε συμβει, ο τυπας αυτος δεν πηρε αποδειξη και σηκώθηκε να φυγει. Οταν φευγεις χωρις να πληρωσεις ΣΑΝ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ μπορεις να περιμενεις τα ΠΑΝΤΑ.

 

Επεξ/σία από sezebo
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...