Προς το περιεχόμενο

Εμπαιγμός (?) απο μεγαλη αλυσιδα.


xgol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον, στο ψητό. 

15/02 επικοινωνώ με την τηλεφωνική υποστηριξη μεγαλης αλυσιδας ηλεκτρονικων ειδών, για να επιβεβαιώσω πως το ultrabook των 1200€ είναι οντως διαθέσιμο, οπως αλλωστε φαινοταν (και φαινεται ακομα) στο site. Μετα τη διαβεβαιωση πως θα το εχω σε 2-4 εργασιμες και πως είναι διαθεσιμο, πληρώνω με κάρτα ώστε να το εχω το συντομότερο δυνατόν. 

Προτιμησα τη συγκεκριμενη αλυσιδα και οχι γνωστο skroutzομαγαζο, γιατί το χρειαζόμουν σε οριζοντα 1ας εβδομαδας (οπως και τονισα πολλες φορες πριν πραγγειλω).

Μου ερχεται mail επιβεβαιωσης με αναμενομενη παραδοση 19-21/02.

Ολα καλα ως εδώ. 

Φτάνει η 21η, ούτε φωνη ουτε ακροαση.

Ξανατηλεφωνω και μου λενε πως πρεπει να στείλω προσωπικά μου έγγραφα, ωστε να ξεκολλησει η παραγγελία!!!

Στην ερωτηση μου, γιατι δε πηραν τηλεφωνο να με ενημερώσουν, μου απαντησαν με αυθαδεια πως η πολιτικη τους είναι να στέλνουν mail και να τσεκαρω τα spam μου!!!!!!

Τωρα πως γίνεται η επιβεβαιωση να έρχεται κανονικά και το mail που ζητανε παραπανω στοιχεια να παει στα σπαμ (κατι που μου επιβεβαιωσαν αργοτερα πως συμβαινει γενικοτερα) και να μην ενδιαφερονται να παρουν ενα τηλεφωνο, εγώ δε μπορω να το κατανοήσω. Τα 1200€ βέβαια κρατημένα. 

Αφου λοιπον επιβεβαιωνω τη διαθεσιμοτητα του, λεω αι στα κομμάτια θα παω σε φυσικο κατάστημα για να βγαλω άκρη. 

Εκει τα κοριτσια εκαναν οτι μπορουσαν, εδειξαν να αγανακτουν και οι ιδιες με την κατασταση (σε καποια φαση επρεπε να μιλαω και εγω και αυτες ταυτοχρονα με τα κεντρικα), εστειλαν τα στοιχεια μου και γενικοτερα εκαναν οτι μπορούσαν. Αντε ας παραλαβω ελεγα, χαλαλι η ταλαιπωρία. 

Ωσπου χτες έρχεται νεο mail απο την εταιρεία  πως δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα (!!!!!!!!!!!!!!!!) και πως θα ενημερωθω ΟΤΑΝ μάθουν πότε και ΑΝ θα γίνει διαθέσιμο το λαπτοπ απο τον προμηθευτή!!!!!!

ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ! ΤΙ ΔΙΑΛΟ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΑΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ???

Επειδη η κοροιδια έχει ομως και τα ορια της, και δε μπορει καποιος να εμπαίζει τον κοσμο, δειχνοντας τετοια ασυνεπεια, χωρις κυρωσεις, θα ηθελα να ξερω σε ποια βηματα θα μπορουσα να προχωρήσω. 

Υ.Γ. Το προιον προφανως και εμφανιζεται ακομα ως διαθεσιμο..

Επεξ/σία από xgol
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

προφανως απαιτας τα λεφτα σου πισω, μιλαμε για γελοιοτητες....

απο αμαζον με ταχυμεταφορα εντος 5 ημερων θα το χες παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, forgotten είπε

προφανως απαιτας τα λεφτα σου πισω, μιλαμε για γελοιοτητες....

απο αμαζον με ταχυμεταφορα εντος 5 ημερων θα το χες παντως.

Το προβλημα ειναι πως 

1. Χανω το 20% επιστροφή. 

2. Χάνω την προσφορά απο το you που ηταν 170€ κάτω. 

3. Ουτως ή αλλως χανω τις προθεσμιες που το χρειαζόμουν. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, xgol είπε

Το προβλημα ειναι πως 

1. Χανω το 20% επιστροφή. 

2. Χάνω την προσφορά απο το you που ηταν 170€ κάτω. 

3. Ουτως ή αλλως χανω τις προθεσμιες που το χρειαζόμουν. 

προφανως ομως χανεις και τον χρονο σου ,εαν και εφοσον ,ποιος σε βεβαιωνει οτι αν παθει κατι δεν θα βρεθεις στην ιδια θεση? τουλαχιστο εγω με το αμαζον σε λαπτοπ αγορασμενο 9 μηνων οταν χαλασε η οθονη μου παν να το στειλω πισω και μου στειλανε αλλλο καινουργιο... θα το βρεις αυτο απο τετοια αλυσιδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια θέματα είχα κι εγώ με Βολοκώτσο. Είχα παραγγείλει ελέω 20% επιστροφή τηλεφωνικά μία φωτογραφική μηχανή και ένα φούρνο μικροκυμάτων. Πάω Πέμπτη στο κατάστημα επειδή έχουν έρθει τα πράγματα ζητάω τιμολόγιο τη μηχανή και απόδειξη το φούρνο. Μου λέει πρέπει να πάρουμε τα κεντρικά να αλλάξουν τον τρόπο πληρωμής από απόδειξη σε τιμολόγιο, εντωμεταξύ εγώ στο τηλ. δεν έχω συνεννοηθεί κάτι και ούτε με ρώτησαν πως θέλω να κοπεί. Μετά από αναμονή μισής ώρας της λέω μα τι γραφειοκρατία είναι αυτή για να κόψετε ένα παραστατικό; Μην ξεχάσω να αναφέρω πως η μηχανή έκανε 360€ και πάω το απόγευμα και την βλέπω 400€, του το ανέφερα μήπως προθυμοποιούνταν και μου έκοβαν τα 40€, αλλά δεν τα έκοψαν. Πάω τελικά Παρασκευή να παραλάβω, δεν έχουν διευθετήσει το θέμα με το τιμολόγιο και βγαίνει ο διευθυντής να με εξυπηρετήσει, έξαλλος εγώ. Βρίσκει άκρη τελικά ο διευθυντής και μου λέει οκ τιμολόγιο και απόδειξη. Λέω επιτέλους. Πάνε στην αποθήκη να μου φέρουν τα πράγματα και έρχονται έξω και μου λένε ότι ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ. Μιλάμε για μεγάλους καραγκιόζηδες, με τους υπαλλήλους να ψελλίζουν ότι όλο βλακείες κάνουν αυτοί στο τηλεφωνικό κέντρο. Τελικά πήγα σε σκρουτζομάγαζο που μου είπε ότι θα στην δώσω και σε τιμή black friday την μηχανή γιατί την είχε πάει και αυτός 400€ και τελικά στα ίδια λεφτά 324€ πήρα και τσαντούλα και κάρτα μνήμης. Αυτά που λέγοταν πριν 3-4 χρόνια για τα σκρουτζομαγαζα ότι και καλά είναι παραεισαγωγής κτλ ήταν μεγάλες βλακείες και είχαν σκοπό να δικαιολογήσουν τις υψηλές τιμές των αλυσίδων, πράγμα που φαίνεται τώρα καθώς πουλάνε τα πράγματα αυτά πολύ κοντά στην ελάχιστη του σκρουτζ. Όσο για εσένα φίλε επειδή καταλαβαίνω θες αποζημίωση, στο ξεκαθαρίζω δεν θα πάρεις από τώρα τίποτα, ακόμα και αν τα έχεις καταγεγραμμένα σε email. Μπορείς να κάνεις μία καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Για εμένα πάρε τα λεφτά πίσω και πήγαινε αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο θα ηταν να λεμε και το ονομα του μαγαζιου για προστασια των αλλων . Υπαρχουν σχετικα θεματα για αλλα μαγαζια .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
13 minutes ago, Γιάννης Platano said:

Καλο θα ηταν να λεμε και το ονομα του μαγαζιου για προστασια των αλλων . Υπαρχουν σχετικα θεματα για αλλα μαγαζια .

Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλευρά, δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί και πιθανόν να μην είναι και ο κανόνας για όλους τους άλλους πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος. 

Δεν είμαστε ...λαϊκό δικαστήριο! :) 

  • Like 9
  • Confused 6
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, billdanos είπε

Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλευρά, δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί και πιθανόν να μην είναι και ο κανόνας για όλους τους άλλους πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος. 

Δεν είμαστε ...λαϊκό δικαστήριο! :) 

Σιγουρα δεν εχω σκοπό να δυσφημισω κανεναν, και σκοπιμως παρελειψα το ονομα της αλυσιδας, ωστόσο θα ηταν χρήσιμο για μενα αν ειχα διαβασει παρομοια "προσωπικη ιστορια", ωστε να μην εμπιστευτώ τη διαθεσιμοτητα που μου λέγαν. 

Τωρα σχετικα με την απαντηση της εταιρίας (που πολυ θα την ηθελα) τα γεγονοτα ειναι πως εχω πληρωμένο προιον απο τις 15/02, δεν εχω λαπτοπ στα χερια μου, δεν ξερω πότε και αν θα το εχω, εχω χασει τις προθεσμιες που το χρειαζόμουν & οποιαδηποτε αλλη προσφορα υπήρχε σε ultrabook που να με ενδιαφέρει και πως στη σελιδα τους εμφανιζεται το προιον ακομα διαθεσιμο.

Τι απο τα παραπανω αποτελει προσωπική κρίση/εμπαθεια - ωστε να κινδυνευει να μετατραπεί σε λαϊκό δικαστήριο το παρόν τοπικ - και οχι αδιαμφισβητητο γεγονός? 

Επεξ/σία από xgol
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα τα πραγματα:

Ηθελα ενα μιξερ. Media Market 420. O Τσαμπας 300. Το παιρνω απο τον τσαμπα. Παω media. Ρωταω γιατι τετοια διαφορα? Και μου απαντανε: Και πως θα πληρωθουν κυριε ολες οι εγκαταστασεις?

Αυτο προ 5ετιας. Γ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, billdanos είπε

Καλό θα ήταν να ΜΗΝ λέμε και το όνομα του μαγαζιού, ειδικά για περιπτώσεις που ακόμη εκκρεμούν. Το να γράψει κάποιος μια προσωπική του ιστορία, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα απάντησης από την άλλη πλευρά, δεν είναι και το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί και πιθανόν να μην είναι και ο κανόνας για όλους τους άλλους πελάτες του συγκεκριμένου καταστήματος. 

Δεν είμαστε ...λαϊκό δικαστήριο! :) 

Σαφεσαστα και όχι αλλα υπαρχουν κι αλλα θεματα με ονομα μαγαζιου και παραπονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή την ιστορία πρώτη φορά την ξανακούω! Και εμένα δεν μου έχει τύχει ποτέ... oh wait.. Δυστυχώς παιδιά μέσα στην κατάντιά μας εδώ πέρα, πρέπει να διπλο-τριπλοτσεκάρουμε μόνοι μας για τις διαθεσιμότητες. Έχω καταντήσει να παίρνω τηλέφωνο και να ρωτάω... "Εδώ λέει οτι το έχετε, το έχετε? Το έχει όντως ο αντιπρόσωπος? Θα το στείλει όντως σε 2 μέρες?" κ.λ.π. κ.λ.π. 

Δεν θυμάμαι πιο site έβλεπα πρόσφατα που παρήγγειλα κάτι καλώδια και μου έβγαλε μήνυμα να πάρω τηλέφωνο (να πάρω εγώ τηλέφωνο!) για να επιβεβαιώσω την διαθεσιμότητα! Καταλαβαίνεται για τι θράσος μιλάμε έχουν αποκτήσει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, xgol είπε

Τωρα σχετικα με την απαντηση της εταιρίας (που πολυ θα την ηθελα) τα γεγονοτα ειναι πως εχω πληρωμένο προιον απο τις 15/02, δεν εχω λαπτοπ στα χερια μου, δεν ξερω πότε και αν θα το εχω, εχω χασει τις προθεσμιες που το χρειαζόμουν & οποιαδηποτε αλλη προσφορα υπήρχε σε ultrabook που να με ενδιαφέρει και πως στη σελιδα τους εμφανιζεται το προιον ακομα διαθεσιμο.

Mισο λεπτό. Από τη στιγμη που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ενω αυτοι δειχνουν πως ακομα και τωρα, το προιον ειναι διαθέσιμο, γιατι απλώς δεν ζητάς τα χρηματά σου πίσω;

Γιατί απλά δε τους ξεκαθαρίζεις πως εφοσον δεν έλαβα προιόν θέλω επιστροφή χρημάτων; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pontez2 είπε

Mισο λεπτό. Από τη στιγμη που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ενω αυτοι δειχνουν πως ακομα και τωρα, το προιον ειναι διαθέσιμο, γιατι απλώς δεν ζητάς τα χρηματά σου πίσω;

Γιατί απλά δε τους ξεκαθαρίζεις πως εφοσον δεν έλαβα προιόν θέλω επιστροφή χρημάτων; 

Διαβασε το 2ο μηνυμα μου.

4 λεπτά πριν, Stamer είπε

Αυτή την ιστορία πρώτη φορά την ξανακούω! Και εμένα δεν μου έχει τύχει ποτέ... oh wait.. Δυστυχώς παιδιά μέσα στην κατάντιά μας εδώ πέρα, πρέπει να διπλο-τριπλοτσεκάρουμε μόνοι μας για τις διαθεσιμότητες. Έχω καταντήσει να παίρνω τηλέφωνο και να ρωτάω... "Εδώ λέει οτι το έχετε, το έχετε? Το έχει όντως ο αντιπρόσωπος? Θα το στείλει όντως σε 2 μέρες?" κ.λ.π. κ.λ.π. 

Δεν θυμάμαι πιο site έβλεπα πρόσφατα που παρήγγειλα κάτι καλώδια και μου έβγαλε μήνυμα να πάρω τηλέφωνο (να πάρω εγώ τηλέφωνο!) για να επιβεβαιώσω την διαθεσιμότητα! Καταλαβαίνεται για τι θράσος μιλάμε έχουν αποκτήσει!

Ναι, και εγω επικοινωνησα με την εταιρία για να ελεγξω τη διαθεσιμοτητα ΠΡΙΝ παραγγείλω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, xgol είπε

Διαβασε το 2ο μηνυμα μου.

Nαι το ειδα αυτο.

Χάνεις το 20% της επιστροφής για πιο λόγο? Αφου δεν έχουν το προιόν. Αγόρασες κάτι που δεν υπάρχει. 

Τα άλλα δύο που γράφεις ειναι προσωπικό σου θέμα, εσύ αποφασίζεις, αλλά το πρώτο μου φαίνεται εντελως παράλογο και παράνομο βασικά. Να σου κάνουν κράτηση επειδη ακυρωνεις συναλλαγή που ποτέ δεν έγινε; Μηπως κάτι δεν κατάλαβα σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...