xKoctakizGR Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Έχω στην κατοχή μου ένα πληκτρολόγιο της corsair k70 rgb το οποίο όπως αποδείχθηκε είναι ελαττωματικό. Το αγόρασα το καλοκαίρι που πέρασε οπότε με καλύπτει η εγγύηση. Μίλησα με το support και μου έδωσαν έγκριση στο να το επιστρέψω σε αυτούς και να μου στείλουν καινούριο. Έχω τη διεύθυνση αποστολής η οποία είναι στην Ολλανδία. Από 'τι κατάλαβα το κόστος αποστολής πρέπει να το χρεωθώ εγώ. Κάνοντας μια μικρή προσπάθεια (να το στείλω με ups) μου βγάζει γύρω στα 50-70 ευρώ να το στείλω. Γνωρίζει κάποιος κάτι ή έχει ασχοληθεί με αυτούς ώστε να ξέρει να με βιηθήσει; Ευχαριστώ!
coolerman Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Μόνο με ελτά(το ποιό χαμηλό κόστος για τέτοια αποστολή)
xKoctakizGR Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 50 λεπτά πριν, coolerman είπε Μόνο με ελτά(το ποιό χαμηλό κόστος για τέτοια αποστολή) 40 λεπτά πριν, mkp είπε με ελτά είναι το φτηνότερο Επειδή είμαι τελείως άσχετος έριξα μια ματιά στο site και λέει για Α' ή Β' προτεραιότητα. Τι θα προτιμούσατε σε αυτή την περίπτωση;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, xKoctakizGR είπε Επειδή είμαι τελείως άσχετος έριξα μια ματιά στο site και λέει για Α' ή Β' προτεραιότητα. Τι θα προτιμούσατε σε αυτή την περίπτωση; Κλαψου λίγο ότι έχεις ζόρια, έδωσες τόσα λεφτά για να πάρεις ένα top πληκτρολόγιο και κατά 99%θα σου δώσουν να εκτύπωσης shipping label θα πάρεις τηλέφωνο dhl και απλά θα έρθουν να παραλάβουν χωρίς να δώσεις κάτι έξτρα αλλιώς όπως είπαν παραπάνω συστημένο ελτα Άλλη λύση είναι advanced rma (δεν ξέρω αν το υποστηρίζουν ακόμα) όπου δίνεις μια κάρτα κάνουν δέσμευση ένα ποσό (κοντά στην αξία του αντικειμένου) σου στέλνουν νέο πληκτρολόγιο και μόλις παραλάβεις δίνεις το παλιό-προβληματικό στο courier Επεξ/σία 3 Απριλίου 2019 από Inuyasha