LiquidTroll Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Έχω στήσει την μηχανογράφηση όλα οκ, έχω δώσει αναλυτικές οδηγίες σε όλους, και στο τέλος των οδηγιών έχω γράψει τους κωδικους του καθενός. Τους γράφω με bold: Διαφυλάξτε τους κωδικούς σας, μην τους δίνετε σε κανέναν, ούτε στους συναδέλφους σας Πάω μια μέρα στο γραφείο, και βλέπω έγω απο την κεντρική πόρτα, στο καπνιστήριο, να έχει ξέχάσει κάποιος τις αναλυτικές οδηγίες και τους κωδικούς του!! Το κοιτάζω, βλέπω ότι είναι μιας κοπέλας...πάω και την βρίσκω.Ας την ονομάσουμε προβληματικιά για χάρη της ιστορίας. Εγώ: Ρε συ προβληματικιά, τι πράγματα είναι αυτά? Να βρίσκω τους κωδικούς σου στο καπνιστήριο?Έξω στην πόρτα? Βάζει τα κλάμματα.....(!!!) Προβληματικιά: Σε παρακαλώ, μην μου μιλάς τώρα, ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!!! Μένω άναυδος, λέω ΤΙ της είπα και έβαλε τα κλάμματα. Με φωνάζει to αφεντικό, δίπλα του η Personal Assistant, με στραβωμένο υφάκι... Αφεντικό: Κύριε LiquidTroll, δεν έπρεπε να μιλήσετε έτσι στην κυρία Προβληματικιά.....γενικά πρέπει να προσέχετε πως μιλάτε, ειδικά στις κοπέλες!!! Εγώ: Μα ΔΕΝ της είπα τίποτε...ευγενικά της έκανα μια μικρή παρατήρηση..... Personal Assistant: (τσαντισμένα) ΟΧΙ, την κάνατε να κλαίει κύριε Liquid! Απαράδεκτος.....! Εγώ: Μα είχε αφήσει τους κωδικούς της έξω στο καπνιστήριο!!!!!!! Τι ανευθυνότητα είναι αυτή? Personal Assistant: Κύριε Liquid, είστε πολύ υπερβολικός! Τι χρειαζόμαστε τους κωδικούς? 10 άνθρωποι ήμαστε εδώ, δεν μπαίνει άλλος κανένας. Οποιος μπαίνει ή βγαίνει, τον βλέπουμε στην ρεσεψιόν! Αφεντικό: Συμφωνώ και εγώ με αυτό...... Εγώ: Mάλιστα......................τι να πω, πραγματικά δεν ξέρω τι να πω........Αντι να με κυνηγάτε ΕΣΕΙΣ κύριε Αφεντικό για την ασφάλεια, ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΕΓΏ!!!!!!!! ΔΕΝ εχω να πω τίποτε άλλο. Εφόσων για θέματα ΙΤ και ασφάλειας παίρνετε συμβουλές απο την Personal Assistant, εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Φεύγω....... με καλεί η μάνατζερ στο γραφείο της. Manager: Να σου πω, να προσέχεις πως μιλάς με την Προβληματικιά. Έχει πρόβλημα ορμονικό . Κάνει θεραπείες, οπότε με το παραμικρό βάζει τα κλάμματα.....Και εγώ προχτές της είπα κάτι, και έκλαιγε 10 λεπτά...... Εγώ: .......δεν έχω να σχολιάσω τίποτε....δεν έχω να πω τίποτε...να πάω στο γραφείο μου? Φεύγω...... Mπλι μπλι μπλι μπλι.........(Τηλέφωνο η Personal Assistant) Πάω στην ρεσεψιόν. Personal Assistant: Δεν ξέρω τι θα κάνεις, θέλω τους κωδικούς της Assistant μου (στην ρεσεψιόν). Σχολάει πιο νωρίς, οπότε χρειάζομαι να βλέπω τα email της! Επίσης, αν μου ζητήσει ο κ. Αφεντικός ένα αρχείο, να μπορώ να το βρω στο τσακ μπαμ, όχι να ψάχνομαι. Επίσης, ίσως χρειαστώ τους κωδικούς των λογιστών! Εγώ: (στα πρόθυρα φόνου ή αυτοκτονίας) ΚΑΙ ΤΑ SHARES ΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ?????? ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ? Επίσης, τους ρώτησες όλους αυτους ΑΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ? Personal Assistant: έχω εντολή απο τον κ. Αφεντικό. Κάθομαι, φτιάχνω μια υπεύθυνη δήλωση, ότι ο Χρηστης τάδε επιτρέπει να δώσω τους κωδικούς στην τάδε, με τρία πέδία για υπογραφή, ένα του Αφεντικού ένα του χρήστη που θα δώσω τος κωδικούς, ένα για αυτόν που παίρνει τους κωδικούς.Επισημαίνω στην δήλωση ότι ο ΙΤ δεν φέρει καμία ευθύνη!!!!!! Της την δίνω..... Εγώ: Πάρτην, πάρε υπογραφές, και απο κει και πέρα μην μου τα ζαλίζετε..... Personal Assistant: (βάζει τα γέλια) : Σοβαρά τώρα? Θα πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία? Τον πάει στον Αφεντικό, βάζει και αυτός τα γέλια...... Αφεντικό: Μα ήμαστε σοβαροί τώρα κ. Liquid? Για την ιστορία, μετά μου έκανε φασαρία γιατί δεν μπορούσε να κάνει install, όπως θα διαβάσετε εδώ, οπότε τις έδωσα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ, ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ, KAI ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ADMIN! 5 2
Iliaskrs Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, LiquidTroll είπε Έχω στήσει την μηχανογράφηση όλα οκ, έχω δώσει αναλυτικές οδηγίες σε όλους, και στο τέλος των οδηγιών έχω γράψει τους κωδικους του καθενός. Τους γράφω με bold: Διαφυλάξτε τους κωδικούς σας, μην τους δίνετε σε κανέναν, ούτε στους συναδέλφους σας Πάω μια μέρα στο γραφείο, και βλέπω έγω απο την κεντρική πόρτα, στο καπνιστήριο, να έχει ξέχάσει κάποιος τις αναλυτικές οδηγίες και τους κωδικούς του!! Το κοιτάζω, βλέπω ότι είναι μιας κοπέλας...πάω και την βρίσκω.Ας την ονομάσουμε προβληματικιά για χάρη της ιστορίας. Εγώ: Ρε συ προβληματικιά, τι πράγματα είναι αυτά? Να βρίσκω τους κωδικούς σου στο καπνιστήριο?Έξω στην πόρτα? Βάζει τα κλάμματα.....(!!!) Προβληματικιά: Σε παρακαλώ, μην μου μιλάς τώρα, ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!!! Μένω άναυδος, λέω ΤΙ της είπα και έβαλε τα κλάμματα. Με φωνάζει to αφεντικό, δίπλα του η Personal Assistant, με στραβωμένο υφάκι... Αφεντικό: Κύριε LiquidTroll, δεν έπρεπε να μιλήσετε έτσι στην κυρία Προβληματικιά.....γενικά πρέπει να προσέχετε πως μιλάτε, ειδικά στις κοπέλες!!! Εγώ: Μα ΔΕΝ της είπα τίποτε...ευγενικά της έκανα μια μικρή παρατήρηση..... Personal Assistant: (τσαντισμένα) ΟΧΙ, την κάνατε να κλαίει κύριε Liquid! Απαράδεκτος.....! Εγώ: Μα είχε αφήσει τους κωδικούς της έξω στο καπνιστήριο!!!!!!! Τι ανευθυνότητα είναι αυτή? Personal Assistant: Κύριε Liquid, είστε πολύ υπερβολικός! Τι χρειαζόμαστε τους κωδικούς? 10 άνθρωποι ήμαστε εδώ, δεν μπαίνει άλλος κανένας. Οποιος μπαίνει ή βγαίνει, τον βλέπουμε στην ρεσεψιόν! Αφεντικό: Συμφωνώ και εγώ με αυτό...... Εγώ: Mάλιστα......................τι να πω, πραγματικά δεν ξέρω τι να πω........Αντι να με κυνηγάτε ΕΣΕΙΣ κύριε Αφεντικό για την ασφάλεια, ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΕΓΏ!!!!!!!! ΔΕΝ εχω να πω τίποτε άλλο. Εφόσων για θέματα ΙΤ και ασφάλειας παίρνετε συμβουλές απο την Personal Assistant, εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Φεύγω....... με καλεί η μάνατζερ στο γραφείο της. Manager: Να σου πω, να προσέχεις πως μιλάς με την Προβληματικιά. Έχει πρόβλημα ορμονικό . Κάνει θεραπείες, οπότε με το παραμικρό βάζει τα κλάμματα.....Και εγώ προχτές της είπα κάτι, και έκλαιγε 10 λεπτά...... Εγώ: .......δεν έχω να σχολιάσω τίποτε....δεν έχω να πω τίποτε...να πάω στο γραφείο μου? Φεύγω...... Mπλι μπλι μπλι μπλι.........(Τηλέφωνο η Personal Assistant) Πάω στην ρεσεψιόν. Personal Assistant: Δεν ξέρω τι θα κάνεις, θέλω τους κωδικούς της Assistant μου (στην ρεσεψιόν). Σχολάει πιο νωρίς, οπότε χρειάζομαι να βλέπω τα email της! Επίσης, αν μου ζητήσει ο κ. Αφεντικός ένα αρχείο, να μπορώ να το βρω στο τσακ μπαμ, όχι να ψάχνομαι. Επίσης, ίσως χρειαστώ τους κωδικούς των λογιστών! Εγώ: (στα πρόθυρα φόνου ή αυτοκτονίας) ΚΑΙ ΤΑ SHARES ΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ?????? ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ? Επίσης, τους ρώτησες όλους αυτους ΑΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ? Personal Assistant: έχω εντολή απο τον κ. Αφεντικό. Κάθομαι, φτιάχνω μια υπεύθυνη δήλωση, ότι ο Χρηστης τάδε επιτρέπει να δώσω τους κωδικούς στην τάδε, με τρία πέδία για υπογραφή, ένα του Αφεντικού ένα του χρήστη που θα δώσω τος κωδικούς, ένα για αυτόν που παίρνει τους κωδικούς.Επισημαίνω στην δήλωση ότι ο ΙΤ δεν φέρει καμία ευθύνη!!!!!! Της την δίνω..... Εγώ: Πάρτην, πάρε υπογραφές, και απο κει και πέρα μην μου τα ζαλίζετε..... Personal Assistant: (βάζει τα γέλια) : Σοβαρά τώρα? Θα πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία? Τον πάει στον Αφεντικό, βάζει και αυτός τα γέλια...... Αφεντικό: Μα ήμαστε σοβαροί τώρα κ. Liquid? Για την ιστορία, μετά μου έκανε φασαρία γιατί δεν μπορούσε να κάνει install, όπως θα διαβάσετε εδώ, οπότε τις έδωσα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ, ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ, KAI ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ADMIN! ΔΑΦΝΙ - ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ Νοσοκομείο - Χαϊδάρι Λεωφόρος Αθηνών 374, 124 62 Χαϊδάρι Αττικής τηλ:2132054000 Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2019 από Iliaskrs 4 1
Misokatsu64 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, tommybertsen είπε Δεν είχε ίντερνετ ΘΕΟΣ! ΧΑΧΑΧΑΧΑ Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2019 από Misokatsu64
Arkin Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, LiquidTroll είπε Έχω στήσει την μηχανογράφηση όλα οκ, έχω δώσει αναλυτικές οδηγίες σε όλους, και στο τέλος των οδηγιών έχω γράψει τους κωδικους του καθενός. Τους γράφω με bold: Διαφυλάξτε τους κωδικούς σας, μην τους δίνετε σε κανέναν, ούτε στους συναδέλφους σας Πάω μια μέρα στο γραφείο, και βλέπω έγω απο την κεντρική πόρτα, στο καπνιστήριο, να έχει ξέχάσει κάποιος τις αναλυτικές οδηγίες και τους κωδικούς του!! Το κοιτάζω, βλέπω ότι είναι μιας κοπέλας...πάω και την βρίσκω.Ας την ονομάσουμε προβληματικιά για χάρη της ιστορίας. Εγώ: Ρε συ προβληματικιά, τι πράγματα είναι αυτά? Να βρίσκω τους κωδικούς σου στο καπνιστήριο?Έξω στην πόρτα? Βάζει τα κλάμματα.....(!!!) Προβληματικιά: Σε παρακαλώ, μην μου μιλάς τώρα, ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!!! Μένω άναυδος, λέω ΤΙ της είπα και έβαλε τα κλάμματα. Με φωνάζει to αφεντικό, δίπλα του η Personal Assistant, με στραβωμένο υφάκι... Αφεντικό: Κύριε LiquidTroll, δεν έπρεπε να μιλήσετε έτσι στην κυρία Προβληματικιά.....γενικά πρέπει να προσέχετε πως μιλάτε, ειδικά στις κοπέλες!!! Εγώ: Μα ΔΕΝ της είπα τίποτε...ευγενικά της έκανα μια μικρή παρατήρηση..... Personal Assistant: (τσαντισμένα) ΟΧΙ, την κάνατε να κλαίει κύριε Liquid! Απαράδεκτος.....! Εγώ: Μα είχε αφήσει τους κωδικούς της έξω στο καπνιστήριο!!!!!!! Τι ανευθυνότητα είναι αυτή? Personal Assistant: Κύριε Liquid, είστε πολύ υπερβολικός! Τι χρειαζόμαστε τους κωδικούς? 10 άνθρωποι ήμαστε εδώ, δεν μπαίνει άλλος κανένας. Οποιος μπαίνει ή βγαίνει, τον βλέπουμε στην ρεσεψιόν! Αφεντικό: Συμφωνώ και εγώ με αυτό...... Εγώ: Mάλιστα......................τι να πω, πραγματικά δεν ξέρω τι να πω........Αντι να με κυνηγάτε ΕΣΕΙΣ κύριε Αφεντικό για την ασφάλεια, ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΕΓΏ!!!!!!!! ΔΕΝ εχω να πω τίποτε άλλο. Εφόσων για θέματα ΙΤ και ασφάλειας παίρνετε συμβουλές απο την Personal Assistant, εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Φεύγω....... με καλεί η μάνατζερ στο γραφείο της. Manager: Να σου πω, να προσέχεις πως μιλάς με την Προβληματικιά. Έχει πρόβλημα ορμονικό . Κάνει θεραπείες, οπότε με το παραμικρό βάζει τα κλάμματα.....Και εγώ προχτές της είπα κάτι, και έκλαιγε 10 λεπτά...... Εγώ: .......δεν έχω να σχολιάσω τίποτε....δεν έχω να πω τίποτε...να πάω στο γραφείο μου? Φεύγω...... Mπλι μπλι μπλι μπλι.........(Τηλέφωνο η Personal Assistant) Πάω στην ρεσεψιόν. Personal Assistant: Δεν ξέρω τι θα κάνεις, θέλω τους κωδικούς της Assistant μου (στην ρεσεψιόν). Σχολάει πιο νωρίς, οπότε χρειάζομαι να βλέπω τα email της! Επίσης, αν μου ζητήσει ο κ. Αφεντικός ένα αρχείο, να μπορώ να το βρω στο τσακ μπαμ, όχι να ψάχνομαι. Επίσης, ίσως χρειαστώ τους κωδικούς των λογιστών! Εγώ: (στα πρόθυρα φόνου ή αυτοκτονίας) ΚΑΙ ΤΑ SHARES ΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ?????? ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ? Επίσης, τους ρώτησες όλους αυτους ΑΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ? Personal Assistant: έχω εντολή απο τον κ. Αφεντικό. Κάθομαι, φτιάχνω μια υπεύθυνη δήλωση, ότι ο Χρηστης τάδε επιτρέπει να δώσω τους κωδικούς στην τάδε, με τρία πέδία για υπογραφή, ένα του Αφεντικού ένα του χρήστη που θα δώσω τος κωδικούς, ένα για αυτόν που παίρνει τους κωδικούς.Επισημαίνω στην δήλωση ότι ο ΙΤ δεν φέρει καμία ευθύνη!!!!!! Της την δίνω..... Εγώ: Πάρτην, πάρε υπογραφές, και απο κει και πέρα μην μου τα ζαλίζετε..... Personal Assistant: (βάζει τα γέλια) : Σοβαρά τώρα? Θα πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία? Τον πάει στον Αφεντικό, βάζει και αυτός τα γέλια...... Αφεντικό: Μα ήμαστε σοβαροί τώρα κ. Liquid? Για την ιστορία, μετά μου έκανε φασαρία γιατί δεν μπορούσε να κάνει install, όπως θα διαβάσετε εδώ, οπότε τις έδωσα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ, ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ, KAI ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ADMIN!
zx1234r Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, LiquidTroll είπε Έχω στήσει την μηχανογράφηση όλα οκ, έχω δώσει αναλυτικές οδηγίες σε όλους, και στο τέλος των οδηγιών έχω γράψει τους κωδικους του καθενός. Τους γράφω με bold: Διαφυλάξτε τους κωδικούς σας, μην τους δίνετε σε κανέναν, ούτε στους συναδέλφους σας Πάω μια μέρα στο γραφείο, και βλέπω έγω απο την κεντρική πόρτα, στο καπνιστήριο, να έχει ξέχάσει κάποιος τις αναλυτικές οδηγίες και τους κωδικούς του!! Το κοιτάζω, βλέπω ότι είναι μιας κοπέλας...πάω και την βρίσκω.Ας την ονομάσουμε προβληματικιά για χάρη της ιστορίας. Εγώ: Ρε συ προβληματικιά, τι πράγματα είναι αυτά? Να βρίσκω τους κωδικούς σου στο καπνιστήριο?Έξω στην πόρτα? Βάζει τα κλάμματα.....(!!!) Προβληματικιά: Σε παρακαλώ, μην μου μιλάς τώρα, ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ!!! Μένω άναυδος, λέω ΤΙ της είπα και έβαλε τα κλάμματα. Με φωνάζει to αφεντικό, δίπλα του η Personal Assistant, με στραβωμένο υφάκι... Αφεντικό: Κύριε LiquidTroll, δεν έπρεπε να μιλήσετε έτσι στην κυρία Προβληματικιά.....γενικά πρέπει να προσέχετε πως μιλάτε, ειδικά στις κοπέλες!!! Εγώ: Μα ΔΕΝ της είπα τίποτε...ευγενικά της έκανα μια μικρή παρατήρηση..... Personal Assistant: (τσαντισμένα) ΟΧΙ, την κάνατε να κλαίει κύριε Liquid! Απαράδεκτος.....! Εγώ: Μα είχε αφήσει τους κωδικούς της έξω στο καπνιστήριο!!!!!!! Τι ανευθυνότητα είναι αυτή? Personal Assistant: Κύριε Liquid, είστε πολύ υπερβολικός! Τι χρειαζόμαστε τους κωδικούς? 10 άνθρωποι ήμαστε εδώ, δεν μπαίνει άλλος κανένας. Οποιος μπαίνει ή βγαίνει, τον βλέπουμε στην ρεσεψιόν! Αφεντικό: Συμφωνώ και εγώ με αυτό...... Εγώ: Mάλιστα......................τι να πω, πραγματικά δεν ξέρω τι να πω........Αντι να με κυνηγάτε ΕΣΕΙΣ κύριε Αφεντικό για την ασφάλεια, ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΕΓΏ!!!!!!!! ΔΕΝ εχω να πω τίποτε άλλο. Εφόσων για θέματα ΙΤ και ασφάλειας παίρνετε συμβουλές απο την Personal Assistant, εγώ δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Φεύγω....... με καλεί η μάνατζερ στο γραφείο της. Manager: Να σου πω, να προσέχεις πως μιλάς με την Προβληματικιά. Έχει πρόβλημα ορμονικό . Κάνει θεραπείες, οπότε με το παραμικρό βάζει τα κλάμματα.....Και εγώ προχτές της είπα κάτι, και έκλαιγε 10 λεπτά...... Εγώ: .......δεν έχω να σχολιάσω τίποτε....δεν έχω να πω τίποτε...να πάω στο γραφείο μου? Φεύγω...... Mπλι μπλι μπλι μπλι.........(Τηλέφωνο η Personal Assistant) Πάω στην ρεσεψιόν. Personal Assistant: Δεν ξέρω τι θα κάνεις, θέλω τους κωδικούς της Assistant μου (στην ρεσεψιόν). Σχολάει πιο νωρίς, οπότε χρειάζομαι να βλέπω τα email της! Επίσης, αν μου ζητήσει ο κ. Αφεντικός ένα αρχείο, να μπορώ να το βρω στο τσακ μπαμ, όχι να ψάχνομαι. Επίσης, ίσως χρειαστώ τους κωδικούς των λογιστών! Εγώ: (στα πρόθυρα φόνου ή αυτοκτονίας) ΚΑΙ ΤΑ SHARES ΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ?????? ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ? Επίσης, τους ρώτησες όλους αυτους ΑΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ? Personal Assistant: έχω εντολή απο τον κ. Αφεντικό. Κάθομαι, φτιάχνω μια υπεύθυνη δήλωση, ότι ο Χρηστης τάδε επιτρέπει να δώσω τους κωδικούς στην τάδε, με τρία πέδία για υπογραφή, ένα του Αφεντικού ένα του χρήστη που θα δώσω τος κωδικούς, ένα για αυτόν που παίρνει τους κωδικούς.Επισημαίνω στην δήλωση ότι ο ΙΤ δεν φέρει καμία ευθύνη!!!!!! Της την δίνω..... Εγώ: Πάρτην, πάρε υπογραφές, και απο κει και πέρα μην μου τα ζαλίζετε..... Personal Assistant: (βάζει τα γέλια) : Σοβαρά τώρα? Θα πρέπει να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία? Τον πάει στον Αφεντικό, βάζει και αυτός τα γέλια...... Αφεντικό: Μα ήμαστε σοβαροί τώρα κ. Liquid? Για την ιστορία, μετά μου έκανε φασαρία γιατί δεν μπορούσε να κάνει install, όπως θα διαβάσετε εδώ, οπότε τις έδωσα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ, ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ, KAI ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ADMIN! Όταν με το καλό χρειαστεί να γίνει audit στην εταιρία, την έκατσες. Φρόντισε να έχεις φύγει
Oscar_Mike Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 2 ώρες πριν, LiquidTroll είπε Κάθομαι, φτιάχνω μια υπεύθυνη δήλωση, ότι ο Χρηστης τάδε επιτρέπει να δώσω τους κωδικούς στην τάδε, με τρία πέδία για υπογραφή, ένα του Αφεντικού ένα του χρήστη που θα δώσω τος κωδικούς, ένα για αυτόν που παίρνει τους κωδικούς.Επισημαίνω στην δήλωση ότι ο ΙΤ δεν φέρει καμία ευθύνη!!!!!! Σε αγαπώ! 🤣 🤣 🤣
asemnos Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Ειμαι στο ιδιο μαγαζι που περιγραφω εδω. Σκαει τυπος, ελαφρως ρακενδυτος, γυρω στα 55. - Καλημερα γιγαντα - Καλημερα - Μωρε βαλε μου σε παρακαλω εδω περα μια κουταλιτσα καφε για συμπληρωμα (δειχνοντας μου ενα αδειο πλαστικο ποτηρι) - Τι εννοειτε συμπληρωμα; αδειο ειναι το ποτηρι -Ναι ναι θα βαλω εγω λιγο νερο μην αγχωνεσαι Τον λυπηθηκα, του βαζω 1 κουταλια καφε, τον ρωταω αν θελει και 2η, ναι μου λεει, του τη βαζω. Τσουπ, σκαει και το επομενη πρωι, ιδια ιστορια. Συνεχιζεται το σκηνικο για καμποσες μερες, ωσπου ρωταω και μαθαινω οτι ο τυπος εχει κληρονομισει πολλα φραγκα απο τον πατερα του και ειναι ενα ρεμαλι και μισο που περιφερεται στη γειτονια και παρασιτει απο δω κι απο κει... Ερχεται το επομενο πρωι. - Καλημερα (δειχνοντας μου το κυπελλο) - Καλημερα, ξερετε δεν μπορω να το κανω αλλο αυτο καθως εχω εντολη απο τη διευθυνση - Ελα μωρε, μια κουταλια καφες ειναι - Μπορω να σας τον φτιαξω εγω, 1€ κοστιζει σε πλαστικο - Μα δεν μπορεις να μου βαλεις λιγο καφε ρε παιδι μου εδω περα;; - Οχι, εκτος αν τον πληρωσετε - Καλα εσεις θα εχετε προβλημα να ξερεις αν διωχνετε ετσι ΠΕΛΑΤΕΣ 2
ctsiri Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Ας προσθέσω και εγώ το λιθαράκι μου... Αρχές 2000 δούλευα σε έναν από τους τρεις τότε μεγάλους της Πληροφορικής (για τους νεώτερους Altec, Infoquest, Πουλιαδης). Στο service ήταν ένα παλικάρι zen, δεν τον είχαμε ακούσει ποτέ να φωνάζει, ιδιαίτερα προς πελάτη. Φανταστείτε έκπληξη όταν άρχισε να ουρλιάζει, έκλεισε το τηλεφωνο και έφυγε επί τόπου. Ένας πελάτης είχε φέρει laptop με πρόβλημα στη μητρική και δεν είχε συμβατή η αντιπροσωπία οπότε έπρεπε να έρθει από έξω. Έπαιρνε κάθε μέρα να διαμαρτυρηθεί για την καθυστέρηση και να εξηγήσει στο συνάδελφο πόσο μαλάκας είναι που δεν τον εξυπηρετεί άμεσα, μέχρι που τη μοιραία μέρα άρχισε να βρίζει μανάδες, σπίτια και ό,τι άλλο του ήρθε. Ο συνάδελφος λοιπόν πήγε στην εργασία του πελάτη, τον ζήτησε ευγενικά στη reception και όταν κατέβηκε του είπε καλημέρα, είμαι ο μαλάκας και ήρθα να μου γ*σεις το σπίτι. Ο βαρύμαγκας πελάτης άλλαξε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου, άσπρισε και βλέποντας τον άλλο με γυρισμένο το μάτι άρχισε να ζητάει συγγνώμη και τα "σε παρακαλώ, καταλαβαίνεις, ζορίζομαι, δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου"... Περιττό να αναφέρω ότι όταν μαθεύτηκε το σκηνικό στο service ο συνάδελφος απέκτησε status ημίθεου! 9 1
k_w_t Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Παρομοιο περιστατικο με το προηγουμενο που εχει συμβει σε καταστημα μεγαλης αλυσιδας πριν απο 15 χρονια. Ειχαν ενα τεχνικο και το απογευμα συνηθως ελειπε. Ο υποδιευθυντης ειχε γνωσεις τεχνικου(ισως καλυτερες και τον τεχνικο του καταστηματος) οποτε εαν γινοταν κατι εκτακτο αναλαμβανε αυτος. Σκαει τυπας με ενα DVDRW της ASUS.και ζηταει τεχνικο.. Παει ο υποδιευθυντης να τον εξυπηρετησει. ΠΕΛ -Πηρα αυτο απο σας και δεν δουλευει ... Και το πεταει στο πασο του service. Υποδ. -Καλησπερα σας , τωρα σιγουρα δεν θα δουλευει,τελος παντων δωστε μου την αποδειξη σας. ΠΕΛ - Δεν εχω. Υποδ - Δυστυχως δεν μπορω να το παραλαβω χωρις αποδειξη εκτος εαν ειναι τιμολογιο και το βρουμε στο συστημα. ΠΕΛ - Δεν εχω ρε φιλε την εφαγα τι δεν καταλαβαινεις? Υποδ - Δεν μπορω να κανω κατι για αυτο. Πελ - Ρε μαλακα αφου μονο εσεις τα φερνεται αυτα τι μου λες οτι δεν μπορεις να το βρεις? Υποδ - Τα συγκεκριμενα τα κανουν εισαγωγη 5 εταιριες οχι μονο εμεις. (εχει φορτωσει αλλα παραμενει ψυχραιμος) Πελ - Γ@μω το σπιτι ας με το μπουρδελο εδω μεσα (και γενικα πολυ μπινελικι) Ανεβαινει και ο διευθυντης του καταστηματος αφου ακουσε την φασαρια. Σηκωνετε ψυχραιμος ο Υποδιευθυντης λυνει την γραβατα του,βγαζει το ταμπελακι απο το πέτο του . Υποδ - Κυριε διευθυντα παραιτουμαι... Αρπαζει τον πελατη απο το γιακα. Υποδ - Παμε κατω να μου τα ξαναπεις ολα αυτα που μου ειπες.... Ο πελατης εγινε πιο ασπρος απο σελιδα A4. Παιζει να του εφυγαν και λιγα τσισα.. Πελ - Ε,ε, ξερεται τωρα δεν το εννουσα και δεν ειναι κριμα να χασετε την δουλεια σας . Παταει και μια τρεχαλα και εξαφανιζετε. Ο πιο ωραιος της υποθεσης ηταν ο διευθυντης .. παει στο υποδιευθυντη του φοραει την γραβατα και το ταμπελακι και του λεει "Η παραιτηση σας δεν εγινε δεκτη" Βεβαια μετα απο κανενα 6μηνο ο υποδιευθυντης εφυγε ... ενω ο διευθυντης πηγε στα κεντρικα... Επεξ/σία 4 Αυγούστου 2019 από k_w_t 8 1
LiquidTroll Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2019 Στο meeting room, είναι ο κ.Αφεντικός και 4 περιφεριεακοι( που πανε στα μαγαζιά του για να οργανώσουνε). Χίνεται χαμός! Φωνές το αφεντικό, δεν μπορουσαμε να δουλέψουμε απο τις φωνές. Τελειώνει το meeting, βγάινουν έξω για τσιγάρο. Βγαίνω και εγώ κάποια στιγμη, και βλέπω 3 κοπέλες να κλαίνει και ο άντρας, ο 4ος, να γαμωσταυρίζει. Εγώ: Τι πάθατε ρε παιδιά? Μια κοπέλα: Τι να πάθουμε? Εμένα προσωπικά μου έθεσε, στα 13 μαγαζιά που εχω,να κάνουμε τζίρο 13 εκατομμύρια(!!!) αυτό τον μήνα! Εγώ: Τι πράγμα???? Και πόσο κάνει κάθε μαγαζί τζίρο συνήθως? Μια κοπέλα: εεεε εξαρτάται......300-400 χιλιάδες το πολύ. Δηλαδή αν πιάσουμε 400.000 είναι κατόρθωμα, Εγώ: Και πως θα τα πιασετε??? Μια κοπέλα: ΔΕΝ θα τα πιάσουμε, θα μας μαζέψει, θα μας γαμωσταυρίσει, οπότε ξέρουμε απο τώρα το αποτέλεσμα. Εγώ: δεν του είπατε ότι αυτό είναι αδύνατο και παράλογο? Μια κοπέλα: Επι 3 ωρες αυτό του εξηγούμε, και μας έλεγε ότι "Πρέπει να ανεβάσουμε τον πήχυ", πρέπει να βγαίνει ένα πολύ καλό κέρδος.Οπότε οφείλουμε να βάλουμε τα δυνατά μας, γιατί απλά θα μας απολύσει, όπως έκανε με τους 4 προηγούμενους. Εγώ: Καλα, απο πότε είστε εδώ? Κοπελιά: 1,5 μήνα πριν απο σένα! Πάω να ρωτήσω κάτι άσχετο τον Αφεντικό, τον βλέπω να διαβάζει ένα βιβλίο τόμο, " Strategic management for risk marketing "(ενδεικτικός τιτλος), και απο κάτω "Harvard University" Φευγει, το ανοίγω, αρζίω να το διαβάζω..... ΕΓΩ (συγκλονισμένος) Τι λεεεεεεεε ρεεεεεεε φιλεεε......φοβερα πράγματα γράφει εδω μέσα....Αν δουλεύεις σαν CEO στην Coca Cola ή στην Apple, βεβαια.....! Τώρα εξηγουνται όλα, ο τύπος είναι νάρκισσος, νομιζει ότι είναι ο ξαδερφός του Ραχιντ Ελ Γαμαω! 3 1
FilipposMD Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Εντάξει, στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης ήμουν εγώ, αλλά μια που το θέμα έχει επεκταθεί, παίρνω αφορμή να το γράψω μια που είδα διάφορα για πελάτες που βρίζουν. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος και δεν μπορώ καθόλου τους τσακωμούς. Αρρωσταίνω. Τέλος πάντων, πριν χρόνια είχε χαλάσει το κινητό και το είχα δώσει για service (το είχαν στείλει στην αντιπροσωπεία). Περνούσαν οι μέρες, δε γινόταν τίποτα, ξαναρωτούσα, μου έλεγαν τα κλασικά "σε 3 μέρες", μετά "σε άλλες δυο μέρες" κτλ. Έχει περάσει κανένας μήνας, οπότε παίρνω απηυδισμένος τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της αντιπροσωπείας. Το σηκώνει μια κοπέλα, της λέω το πρόβλημα και μετά το εξής "κοιτάξτε, ξέρω ότι εσείς προσωπικά δε φταίτε, γι' αυτό γράψτε παρακαλώ ότι ο πελάτης πήρε και έβριζε και ωρυόταν γιατί αυτό θέλω να κάνω στην πραγματικότητα". Μετά από μια σιωπή λίγων δευτερολέπτων, η κοπέλα μου είπε μάλιστα, θα το σημειώσω. Δεν ξέρω τι έκανε, αλλά την επόμενη με πήραν από την αντιπροσωπεία ότι είναι έτοιμο! Το έχω κάνει άλλες 2-3 φορές από τότε και πετυχαίνει! Για τον Liquid νιώθω μεγάλη αλληλεγγύη. Κάποτε δούλευα κι εγώ για κάποιον με παρόμοιο προφίλ. Πλουσιόπαιδο που νόμιζε ότι τα πράγματα γίνονται με μαγικό τρόπο, άσχετος από τεχνολογία και με αυτοπεποίθηση ότι είναι μέγας μάνατζερ. Όχι σε βαθμό παράνοιας όπως του Liquid βέβαια. Μια φορά του είχε μπει η ιδέα να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που να βάζεις αποτελέσματα προληπτικών εξετάσεων και να σου βγάζει μια έκθεση για το τι πρέπει να κάνεις, τι κίνδυνο αντιμετωπίζεις και τέτοια. ΟΚ, όλα καλά, μας μαζεύει και μας το λέει. Η λεπτομέρεια; Εμείς ήμασταν 4-5 άτομα γιατροί, βιολόγοι και ψυχολόγοι και κανένας ΙΤ/προγραμματιστής. Πάλεψα εκεί με το Excel και κάτι τέτοια, αλλά δεν γίνονται έτσι αυτά. Αφού λοιπόν του έλεγα συνέχεια ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς σοβαρή επένδυση, βαρέθηκε τη γκρίνια μου και έφερε έναν εξωτερικό σύμβουλο ΙΤ που χρέωνε σε μια μέρα όσα έπαιρνα εγώ σε 2 βδομάδες. Τα εξήγησα στον σύμβουλο, του είπε ακριβώς τα ίδια, τσέπωσε και 2-3 χιλιαρικάκια κι έφυγε. 10 χρόνια μετά και απ'ό,τι μαθαίνω ακόμα φτιάχνεται το αυτοματοποιημένο σύστημα. Ζουν ανάμεσά μας! 3
sensai Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 περιμένω πως και πως τη μέρα που ο κύριος LiquidTroll θα εκπαιδεύσει τον καινούργιο ΙΤ 1
panosno1com Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, FilipposMD είπε Εντάξει, στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πελάτης ήμουν εγώ, αλλά μια που το θέμα έχει επεκταθεί, παίρνω αφορμή να το γράψω μια που είδα διάφορα για πελάτες που βρίζουν. Γενικά είμαι ήρεμος άνθρωπος και δεν μπορώ καθόλου τους τσακωμούς. Αρρωσταίνω. Τέλος πάντων, πριν χρόνια είχε χαλάσει το κινητό και το είχα δώσει για service (το είχαν στείλει στην αντιπροσωπεία). Περνούσαν οι μέρες, δε γινόταν τίποτα, ξαναρωτούσα, μου έλεγαν τα κλασικά "σε 3 μέρες", μετά "σε άλλες δυο μέρες" κτλ. Έχει περάσει κανένας μήνας, οπότε παίρνω απηυδισμένος τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της αντιπροσωπείας. Το σηκώνει μια κοπέλα, της λέω το πρόβλημα και μετά το εξής "κοιτάξτε, ξέρω ότι εσείς προσωπικά δε φταίτε, γι' αυτό γράψτε παρακαλώ ότι ο πελάτης πήρε και έβριζε και ωρυόταν γιατί αυτό θέλω να κάνω στην πραγματικότητα". Μετά από μια σιωπή λίγων δευτερολέπτων, η κοπέλα μου είπε μάλιστα, θα το σημειώσω. Δεν ξέρω τι έκανε, αλλά την επόμενη με πήραν από την αντιπροσωπεία ότι είναι έτοιμο! Το έχω κάνει άλλες 2-3 φορές από τότε και πετυχαίνει! Για τον Liquid νιώθω μεγάλη αλληλεγγύη. Κάποτε δούλευα κι εγώ για κάποιον με παρόμοιο προφίλ. Πλουσιόπαιδο που νόμιζε ότι τα πράγματα γίνονται με μαγικό τρόπο, άσχετος από τεχνολογία και με αυτοπεποίθηση ότι είναι μέγας μάνατζερ. Όχι σε βαθμό παράνοιας όπως του Liquid βέβαια. Μια φορά του είχε μπει η ιδέα να φτιάξει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που να βάζεις αποτελέσματα προληπτικών εξετάσεων και να σου βγάζει μια έκθεση για το τι πρέπει να κάνεις, τι κίνδυνο αντιμετωπίζεις και τέτοια. ΟΚ, όλα καλά, μας μαζεύει και μας το λέει. Η λεπτομέρεια; Εμείς ήμασταν 4-5 άτομα γιατροί, βιολόγοι και ψυχολόγοι και κανένας ΙΤ/προγραμματιστής. Πάλεψα εκεί με το Excel και κάτι τέτοια, αλλά δεν γίνονται έτσι αυτά. Αφού λοιπόν του έλεγα συνέχεια ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς σοβαρή επένδυση, βαρέθηκε τη γκρίνια μου και έφερε έναν εξωτερικό σύμβουλο ΙΤ που χρέωνε σε μια μέρα όσα έπαιρνα εγώ σε 2 βδομάδες. Τα εξήγησα στον σύμβουλο, του είπε ακριβώς τα ίδια, τσέπωσε και 2-3 χιλιαρικάκια κι έφυγε. 10 χρόνια μετά και απ'ό,τι μαθαίνω ακόμα φτιάχνεται το αυτοματοποιημένο σύστημα. Ζουν ανάμεσά μας! Το χει αναλαβει ο κυριος Παναγιώτης γι αυτο!
tutuyo Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 12 ώρες πριν, asemnos είπε - Οχι, εκτος αν τον πληρωσετε - Καλα εσεις θα εχετε προβλημα να ξερεις αν διωχνετε ετσι ΠΕΛΑΤΕΣ ωαχαχαχααχχαχα χτυπιεμαι!
gregory22 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2019 Δεν ξέρω για εσάς παιδιά αλλά το συγκεκριμένο topic είναι μάκραν το καλύτερο στη σελίδα! καθημερινά κάνω refresh να δω καμιά νέα ιστορία τρέλας....τρέλας που ζούμε όλοι μαζί στο ίδιο καζάνι!!! 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις