kalotina75 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Από fnac.com αργούν οι αποστολές?έχει εμπειρία κάνεις?
Torroan Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Παιδιά μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με μία αγορά που έχω κάνει από Amazon.es? Έχω αγοράσει κάτι in-ear ακουστικά που παρέλαβα προ 2 ημερών. Για κακή μου τύχη βγήκε το επόμενο μοντέλο χθες και θέλω να τα επιστρέψω όπως αναγράφει το Amazon οτι μπορώ ακόμα και αν άλλαξα γνώμη (ειδικά εντός 14 ημερών). Ωστόσο, ενώ παντού διάβαζα πως σου δίνουν prepaid return label. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο όπως με ενημέρωσαν και πρέπει να πληρώσω ο ίδιος την επιστροφή. Μάλιστα, από UPS που ήρθαν μου είπαν το κόστος είναι 99 ευρώ. Έχει κάποιος καμία ιδέα ή εμπειρία να με καθοδηγήσει?
bill_viper Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 15 ώρες πριν, Torroan είπε Παιδιά μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με μία αγορά που έχω κάνει από Amazon.es? Έχω αγοράσει κάτι in-ear ακουστικά που παρέλαβα προ 2 ημερών. Για κακή μου τύχη βγήκε το επόμενο μοντέλο χθες και θέλω να τα επιστρέψω όπως αναγράφει το Amazon οτι μπορώ ακόμα και αν άλλαξα γνώμη (ειδικά εντός 14 ημερών). Ωστόσο, ενώ παντού διάβαζα πως σου δίνουν prepaid return label. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο όπως με ενημέρωσαν και πρέπει να πληρώσω ο ίδιος την επιστροφή. Μάλιστα, από UPS που ήρθαν μου είπαν το κόστος είναι 99 ευρώ. Έχει κάποιος καμία ιδέα ή εμπειρία να με καθοδηγήσει? Σωστά σου είπαν, το prepaid return label ισχύει μόνο για κατοίκους της χώρας του εκάστοτε Amazon. Ήμουν σε παρόμοια περίπτωση προ ημερών στο Ιταλικό Amazon, κι έκανα επιστροφή με δικά μου έξοδα (28.5€) με ΕΛΤΑ tracked. Δε συμφέρει να πας σε κούριερ γιατί το κόστος είναι υπερπολλαπλάσιο!
kalotina75 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Έκανα παραγγελία ένα αντικείμενο απο Γαλλία και μου το στείλανε με chronopost ή εικόνα είναι αυτή.λεει ανά μια μέρα ότι έχει καθυστέρηση 24 ωρών έχει κανείς ιδέα?
aces Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, kalotina75 είπε Έκανα παραγγελία ένα αντικείμενο απο Γαλλία και μου το στείλανε με chronopost ή εικόνα είναι αυτή.λεει ανά μια μέρα ότι έχει καθυστέρηση 24 ωρών έχει κανείς ιδέα? Η chronopost αν δεν έχει αλλάξει κάτι είναι μέλος του dpd group οπότε αυτοί αναλαμβάνουν τη διαχείριση. Ανάλογα τη περιοχή εξυπηρετείται λογικά με την ACS για την παραλαβή όπου υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις κ λόγω εορτών. Αρχικά δοκίμασε να επικοινωνήσεις με την dpd https://www.dpd.gr/gr/about μήπως βρουν που βρίσκεται το δέμα αν δεν έχει αλλάξει κάτι. Αν έχει γίνει αλλαγή θα έρθει με απλό ταχυδρομείο ΕΛΤΑ το πιθανότερο με την ACS όπου συνεργάζεται η dpd (ανάλογα την περιοχή) Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου από aces
mindreader Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Εχω δεματα μεσω UPS απο εξωτερικο. Οπου δεν υπαρχει τοπικο καταστημα UPS, ποια ειναι η ελληνικη συνεργαζομενη courier; Παλιοτερα θυμαμαι ηταν η Γεν.Ταχυδρομικη. Αυτη ειναι και τωρα ή εχει αλλαξει;
bill_viper Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 36 λεπτά πριν, mindreader είπε Εχω δεματα μεσω UPS απο εξωτερικο. Οπου δεν υπαρχει τοπικο καταστημα UPS, ποια ειναι η ελληνικη συνεργαζομενη courier; Παλιοτερα θυμαμαι ηταν η Γεν.Ταχυδρομικη. Αυτη ειναι και τωρα ή εχει αλλαξει; Παραμένει η Γενική. 1
Torroan Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Καλημέρα σας Αντιμετωπίζω το εξής θέμα αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Έχω λάβει κάτι ακουστικά in ear από Amazon Ισπανίας και θέλω να τα επιστρέψω. Το Amazon πολύ καλά μου έχει δώσει return Label να το δώσω στο πιο κοντινό post office. Πάω ΕΛΤΑ και μου λένε δεν μπορούμε να το πάρουμε επειδή έχει μπαταρίες και είναι απαγορευμένο από τις αεροπορικές και δεν θα το δεχτούν αυτές κάτι για το οποίο η Amazon μου έχει δώσει να εκτυπώσω την ανάλογη ένδειξη που αναγράφει UN3481 μαζί με κάτι άλλα και να την κολλήσω από πίσω. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από Torroan
aces Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, Torroan είπε Καλημέρα σας Αντιμετωπίζω το εξής θέμα αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Έχω λάβει κάτι ακουστικά in ear από Amazon Ισπανίας και θέλω να τα επιστρέψω. Το Amazon πολύ καλά μου έχει δώσει return Label να το δώσω στο πιο κοντινό post office. Πάω ΕΛΤΑ και μου λένε δεν μπορούμε να το πάρουμε επειδή έχει μπαταρίες και είναι απαγορευμένο από τις αεροπορικές και δεν θα το δεχτούν αυτές κάτι για το οποίο η Amazon μου έχει δώσει να εκτυπώσω την ανάλογη ένδειξη που αναγράφει UN3481 μαζί με κάτι άλλα και να την κολλήσω από πίσω. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? το επισυναπτεις στο κουτι/δεμα οπως φαινεται στην φωτο, ειναι υποχρεωμενοι να το δεχτουν αλλιως δοκιμασε να μιλησεις με support για εναλλακτικο τροπο αποστολης. https://www.amazon.it/Pacchetti-Imballato-Attrezzatura-Avvertimento-Spedizione/dp/B07B8X4D74 1
Torroan Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, aces είπε το επισυναπτεις στο κουτι/δεμα οπως φαινεται στην φωτο, ειναι υποχρεωμενοι να το δεχτουν αλλιως δοκιμασε να μιλησεις με support για εναλλακτικο τροπο αποστολης. https://www.amazon.it/Pacchetti-Imballato-Attrezzatura-Avvertimento-Spedizione/dp/B07B8X4D74 Ακριβώς αυτό είναι μόνο που από κάτω αναγράφει και το section ii pi 966. Μου λένε ότι θα φάει άκυρο από την αεροπορική χωρίς βέβαια να είναι και σίγουροι.
sakisgri Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Torroan είπε Ακριβώς αυτό είναι μόνο που από κάτω αναγράφει και το section ii pi 966. Μου λένε ότι θα φάει άκυρο από την αεροπορική χωρίς βέβαια να είναι και σίγουροι. Εφόσον δεν είναι σίγουροι, στείλτο και αν φάει άκυρο ενημερώνεις την Amazon με στοιχεία. 1
Larri Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Καλησπέρα..πήρα ένα σποιλερ είχα την εντύπωση ότι είναι γερμανική εταιρεία αλλά τελικά ήταν από Ρουμανία!! magna tuning) λέγεται...εδωσε tracking number με dpd αλλά 20 μέρες δεν ήρθε ακόμα..τους έστειλα email ρώτησαν στην dpd και τους είπαν ότι έχει κολλήσει σε κάποια αποθήκη και θα το ψαξουν..τι μπορώ να κάνω να μην χάσω τα χρήματα μου...πλήρωσα με χρεωστική...
sakisgri Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, Larri είπε Καλησπέρα..πήρα ένα σποιλερ είχα την εντύπωση ότι είναι γερμανική εταιρεία αλλά τελικά ήταν από Ρουμανία!! magna tuning) λέγεται...εδωσε tracking number με dpd αλλά 20 μέρες δεν ήρθε ακόμα..τους έστειλα email ρώτησαν στην dpd και τους είπαν ότι έχει κολλήσει σε κάποια αποθήκη και θα το ψαξουν..τι μπορώ να κάνω να μην χάσω τα χρήματα μου...πλήρωσα με χρεωστική... Καλησπέρα, Λίγο που το κοίταξα εδώ https://www.trustpilot.com/review/www.magnatuning.com δεν γράφει κανείς ότι δεν παρέλαβε ποτέ. Ογκώδης η και βαριά δέματα σχεδόν πάντα έχουν καθυστέρηση. Η DPD συνεργάζεται με την ACS στην Ελλάδα. Βάλε το tracking number εδώ https://parcelsapp.com/ για να δεις την πορεία η αν θα έχεις next tracking number (λογικά με το ίδιο θα παραλάβεις), επίσης θα δεις και την ACS όταν φτάσει Ελλάδα το δέμα και το παραλάβει. Σε περίπτωση που δεν παραλάβεις, κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στη τράπεζα στέλνοντας την παραγγελία, τα εμαιλ και να φαίνεται και το tracking number και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω, αλλά θα πάρει από 1 έως 2 μήνες να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Είδα έχει πληρωμή με paypal, θα ήταν προτιμότερο να πλήρωνες με paypal γιατί σε περίπτωση που γίνει οποιαδήποτε στραβή από την paypal θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω πολύ πιο γρήγορα. Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου από sakisgri 1
Aloperitin Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τι εννοεί ο "ποιητής"? Θα σου δώσει η τράπεζα πίσω τα λεφτά επειδή πχ δεν εστείλε το μαγαζί ένα προϊόν η επειδή είναι μαμόγιο ο πωλητης? ΥΓ: αγορές από Ρουμανία?!! Στο σάιτ έχουν πειπαλ βλέπω αλλά δεν δέχονται για κάποιους λόγους. ...αναξιοπιστοι φαινονται.. Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω..η dpd πχ που δεν σηκώνει ποτέ!!! τηλέφωνο έχει διευθύνοντα σύμβουλο ? Έχει διοικητικό συμβούλιο? Το αποδέχονται να μην υπάρχει επικοινωνία της εταιρείας με τον έξω κόσμο? Ποιος τους πληρώνει? Η μητρική είναι ευχαριστημένη η δεν ασχολείται με τεταρτοκοσμικά κράτη..το χειρότερο όμως είναι ότι τις παραδόσεις της τις κανει acs! που τουλάχιστον στο εσωτερικό είναι στον πάτο, δεν έχει τη δυνατότητα να παραδίδει ομαλά τα δέματα...εδώ ο ceo δεν τα βλέπει αυτά? Γιατί δεν ζητάει προσωπικο? Μόνο τον παχυλό μισθό ξέρει να παίρνει...?κρατάνε τα δέματα για πολλές μεερεεες στα τοπικά καταστήματα ασκαναριστα και στο τέλος στα στέλνουν σε ένα locker και σου λένε πήγαινε πάρτο εσύ...αυτό είναι η κανονικότητα?δεν έπρεπε να υπάρχουν εποπτικές αρχές? Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από Aloperitin
sakisgri Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Aloperitin είπε Τι εννοεί ο "ποιητής"? Θα σου δώσει η τράπεζα πίσω τα λεφτά επειδή πχ δεν εστείλε το μαγαζί ένα προϊόν η επειδή είναι μαμόγιο ο πωλητης? Μια χαρά τα γράφει ο "ποιητής" Όταν πληρώνεις με οποιαδήποτε κάρτα Visa/Mastercard έχεις ασφάλεια αγορών. Και ναι αν ο πωλητής είναι μαμόγιο πάλι παίρνεις τα χρήματα πίσω (αρκεί να το αποδείξεις). Έχει συμβεί πολλές φορές και στην Ελλάδα, ένα παράδειγμα το κατάστημα JMC δες εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/826906-κατάστημα-jmc-tech/page/54/ Από την άλλη αν πληρώσεις με τραπεζική κατάθεση, είσαι μόνος σου, δεν σε καλύπτει η τράπεζα. Σε αυτή την περίπτωση αν συμφέρει βάζεις δικηγόρο, και αν βγάλεις άκρη. 3 ώρες πριν, Aloperitin είπε ΥΓ: αγορές από Ρουμανία?!! Στο σάιτ έχουν πειπαλ βλέπω αλλά δεν δέχονται για κάποιους λόγους. ...αναξιοπιστοι φαινονται.. Πολλές φορές κάποια καταστήματα έχουν Paypal αλλά μόνο για το εσωτερικό της χώρας, όχι για το εξωτερικό. Επίσης ακόμα και στην Ελλάδα έχω δει καταστήματα που να είναι full αξιόπιστα να έχουν paypal άλλα για κάποιο λόγο να μη σου δίνει την επιλογή. Ίσως να το έχουν από κάποιο ποσό και πάνω, δεν ξέρω. Δες στο trustpilot αν είναι αξιόπιστο το κατάστημα. Η βάλε το κατάστημα στο Google με την λεξη trustpilot η και review από πίσω. Στον φίλο πάνω που πρότεινα να πλήρωνε με Paypal στο magnatuning έκανα λάθος, είδα μετά δεν δέχονται Paypal για το εξωτερικό, πιο συγκεκριμένα γράφουν: PayPal is the most known alternative online payment method. Extra buyer''s protection is also offered by PayPal. Currencies accepted are EUR and USD. For this payment type the maximum accepted amount is 1000 EUR or equivalent. Because of the PayPal regulations, we cannot accept PayPal payments for export orders. 3 ώρες πριν, Aloperitin είπε Εγώ άλλο θέλω να ρωτήσω..η dpd πχ που δεν σηκώνει ποτέ!!! τηλέφωνο έχει διευθύνοντα σύμβουλο ? Έχει διοικητικό συμβούλιο? Το αποδέχονται να μην υπάρχει επικοινωνία της εταιρείας με τον έξω κόσμο? Ποιος τους πληρώνει? Η μητρική είναι ευχαριστημένη η δεν ασχολείται με τεταρτοκοσμικά κράτη..το χειρότερο όμως είναι ότι τις παραδόσεις της τις κανει acs! που τουλάχιστον στο εσωτερικό είναι στον πάτο, δεν έχει τη δυνατότητα να παραδίδει ομαλά τα δέματα...εδώ ο ceo δεν τα βλέπει αυτά? Γιατί δεν ζητάει προσωπικο? Μόνο τον παχυλό μισθό ξέρει να παίρνει...?κρατάνε τα δέματα για πολλές μεερεεες στα τοπικά καταστήματα ασκαναριστα και στο τέλος στα στέλνουν σε ένα locker και σου λένε πήγαινε πάρτο εσύ...αυτό είναι η κανονικότητα?δεν έπρεπε να υπάρχουν εποπτικές αρχές? Στείλε email στην DPD εκεί απαντάνε. Η ACS στην πόλη μου είναι μακράν η καλύτερη courier και με διαφορά. Σήμερα παραλαμβάνει το δέμα και αύριο το έχω εγώ, παραδίδει και απογεύματα και Σαββάτο, και στέλνουν μήνυμα στο Viber περίπου τι ώρα θα περάσουν. Το κάθε κατάστημα είναι διαφορετικό. Όσο για το locker πολλές φορές αυτή είναι η συμφωνία που έχουν με το κατάστημα η μπορεί να πέρασαν, δεν σε βρήκαν σπίτι και το άφησαν σε locker. Επεξ/σία 26 Ιανουαρίου από sakisgri
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα