Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, dpolal είπε

Αν τον προσλάβεις μόνιμα σαν υπάλληλο ή αν είναι αδερφός/σύζυγος/ξάδερφος και μένει και στο διπλανό διαμέρισμα ίσως και να αξίζει. :D

Xa xa xa!! Γιατί η Dell στο διπλανό γραφείο θα είναι;;; :)

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Xa xa xa!! Γιατί η Dell στο διπλανό γραφείο θα είναι;;; :)

NBD (Next Business Day On-site Service) λέγεται και το πληρώνεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όταν ο υπολογιστής είναι βασικό κομμάτι της δουλειάς σου.
https://www.dell.com/downloads/emea/services/ie/en/nbd.pdf

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, dpolal είπε

NBD (Next Business Day On-site Service) λέγεται και το πληρώνεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όταν ο υπολογιστής είναι βασικό κομμάτι της δουλειάς σου.
https://www.dell.com/downloads/emea/services/ie/en/nbd.pdf

ΝΕΧΤ Business Day...Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορείς να έχεις υποστήριξη από ένα συνοικιακό κατάστημα ή συνεργαζόμενο τεχνικό, SAME business day, θα του δώσεις κάτι τις αναλόγως την βλάβη και τέλος... Το σημαντικό βέβαια, είναι να ΜΗΝ βγάλει βλάβη...

  • Like 1
Δημοσ.

αλλαξε τον ssd βαλε κατι τετοιο αφου πρωταρχικο ρολο παιζει η αξιοπιστια σε τετοιο μηχανημα.

https://www.skroutz.gr/s/15914440/Intel-D3-S4510-480GB.html

ο επεξεργαστης ειναι καλος, μη πω κιλερ. λογικα και ενας 9400 κανει την δουλεια του ευκολα. μνημες βαλε 16gb καλυτερα.

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mechpanos είπε

...Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορείς να έχεις υποστήριξη από ένα συνοικιακό κατάστημα ή συνεργαζόμενο τεχνικό, SAME business day, θα του δώσεις κάτι τις αναλόγως την βλάβη και τέλος... Το σημαντικό βέβαια, είναι να ΜΗΝ βγάλει βλάβη...

Καλό είναι να διαβάζουμε ποιό προσεκτικά και να κατανοούμε καλύτερα αυτό που βλέπουμε.
NBD σημαίνει ότι πρώτα θα γίνει τηλεφωνική ή online διερεύνηση της βλάβης και μετά ο τεχνικός που θα έρθει θα κουβαλάει μαζί του το ή τα ανταλλακτικό/ά προκειμένου να επισκευάσει ΕΠΙΤΟΠΟΥ το μηχάνημα και αν δεν το καταφέρει αυτό τότε είναι υποχρεωμένος βάση συμβολαίου να επιστρέψει την μεθεπόμενη και να το επιδιορθώσει ή να το αντικαταστήσει ολόκληρο.

Ποιό συνοικιακό κατάστημα ή τεχνικός μπορούν να κάνουν κάτι παρόμοιο ; Σοβαρολογούμε ;
Πού το είδες να γίνεται να πάμε να ψωνίσουμε και εμείς από εκεί.


 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dpolal είπε

Καλό είναι να διαβάζουμε ποιό προσεκτικά και να κατανοούμε καλύτερα αυτό που βλέπουμε.
NBD σημαίνει ότι πρώτα θα γίνει τηλεφωνική ή online διερεύνηση της βλάβης και μετά ο τεχνικός που θα έρθει θα κουβαλάει μαζί του το ή τα ανταλλακτικό/ά προκειμένου να επισκευάσει ΕΠΙΤΟΠΟΥ το μηχάνημα και αν δεν το καταφέρει αυτό τότε είναι υποχρεωμένος βάση συμβολαίου να επιστρέψει την μεθεπόμενη και να το επιδιορθώσει ή να το αντικαταστήσει ολόκληρο.

 Ποιό συνοικιακό κατάστημα ή τεχνικός μπορούν να κάνουν κάτι παρόμοιο ; Σοβαρολογούμε ;
Πού το είδες να γίνεται να πάμε να ψωνίσουμε και εμείς από εκεί. 


 

Σε πολλά...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Σε πολλά...

Μοιράσου την γνώση φίλε μου, πες και σε μας ένα δύο από αυτά, μην είσαι μοναχοφάης. :)

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dpolal είπε

Μοιράσου την γνώση φίλε μου, πες και σε μας ένα δύο από αυτά, μην είσαι μοναχοφάης. :)

Στην Νέα Σμύρνη που είσαι εσύ δεν ξέρω, θες να σου πω στον Πύργο που ζω εγώ; Μην είσαι είρων... Καλό το Service των εταιρειών αλλά αν υπάρχει συνεργασία με τοπικό κατάστημα δεν τίθεται θέμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, mechpanos είπε

Στην Νέα Σμύρνη που είσαι εσύ δεν ξέρω, θες να σου πω στον Πύργο που ζω εγώ; Μην είσαι είρων... Καλό το Service των εταιρειών αλλά αν υπάρχει συνεργασία με τοπικό κατάστημα δεν τίθεται θέμα.

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κανένα μικρό κατάστημα που να είναι σε θέση να κρατάει στόκ, να του πηγαίνεις το χαλασμένο part και να σου δίνει στο καπάκι άλλο χωρίς τις συνηθισμένες πιποδικαιολογίες περί ελέγχου, προμηθευτή, αντιπροσώπου, εργοστασίου κλπ κλπ κλπ.

Όντως, δεν ξέρω τί κάνετε εσείς στον Πύργο, αλλά εδώ στο ινσόμνια το 90% των θεμάτων που αναφέρονται σε προβλήματα με κάλυψη εγγυήσεων και ταλαιπωρία των καταναλωτών αφορούν «μικρά» συνήθως καταστήματα και σίγουρα δεν προέρχονται από χρήστες που έχουν branded υπολογιστές.

 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, dpolal είπε

Καλό είναι να διαβάζουμε ποιό προσεκτικά και να κατανοούμε καλύτερα αυτό που βλέπουμε.
NBD σημαίνει ότι πρώτα θα γίνει τηλεφωνική ή online διερεύνηση της βλάβης και μετά ο τεχνικός που θα έρθει θα κουβαλάει μαζί του το ή τα ανταλλακτικό/ά προκειμένου να επισκευάσει ΕΠΙΤΟΠΟΥ το μηχάνημα και αν δεν το καταφέρει αυτό τότε είναι υποχρεωμένος βάση συμβολαίου να επιστρέψει την μεθεπόμενη και να το επιδιορθώσει ή να το αντικαταστήσει ολόκληρο.

Ποιό συνοικιακό κατάστημα ή τεχνικός μπορούν να κάνουν κάτι παρόμοιο ; Σοβαρολογούμε ;
Πού το είδες να γίνεται να πάμε να ψωνίσουμε και εμείς από εκεί.


 

Αστον να λέει τις θεωρίες του τσάμπα χαλάς την καρδιά σου, δεν καταλαβαίνει. Η Dell είναι η πιο αξιόπιστη λύση. Κανένα συνοικιακό δεν είναι αξιόπιστη λύση γιατι πολύ απλά δεν έχει στοκ άμεσο κατά πλειοψηφία 

 

5 ώρες πριν, intelrisen είπε

αλλαξε τον ssd βαλε κατι τετοιο αφου πρωταρχικο ρολο παιζει η αξιοπιστια σε τετοιο μηχανημα.

https://www.skroutz.gr/s/15914440/Intel-D3-S4510-480GB.html

ο επεξεργαστης ειναι καλος, μη πω κιλερ. λογικα και ενας 9400 κανει την δουλεια του ευκολα. μνημες βαλε 16gb καλυτερα.

100+ ευρώ για κάποιον Ιντελ SSD??? ΟΤαν μιλάμε για αξιοπιστία σε SSD μιλάμε για Crucial & Samsung με 5 έτη εγγύηση και τιμές φυσιολογικές. Με 112 παίρνεις 1ΤΒ ssd, και με 65€ 500στο

Δημοσ.

θα έχει αντιπροσωπία Dell στο ηράκλειο που είναι; Καλύτερα ας πάει σε κάποιο custom να μην μείνει δεμένος στα dell parts 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Rhamnusia είπε

θα έχει αντιπροσωπία Dell στο ηράκλειο που είναι; Καλύτερα ας πάει σε κάποιο custom να μην μείνει δεμένος στα dell parts 

Ερχεται τεχνικος στον χωρο του με το αναλογο part για να κανει την αλλαγη, αυτος ειναι ο σκοπος του on site, next business day. Σε desktop πες οτι ενα συνοικιακο καταστημα μπορει να φερει μια αλλη μητρικη αν αυτο ειναι το προβλημα -αν εχει στοκ βεβαια- σε laptop απλα δε μπορει να γινει συγκριση. Για να μην μιλαμε για μια μαρκα μονο, αντιστοιηχη υπηρεσια εχουν και αλλοι πχ Lenovo, HP αναλογα με το μοντελο που θα αγοραστει.

Για εργαλειο δουλειας νομιζω δεν αξιζει να μπλεξει καποιος με custom made μηχανημα και να ψαχνει την εγγυηση και το support για το καθε κομματι χωριστα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Αστον να λέει τις θεωρίες του τσάμπα χαλάς την καρδιά σου, δεν καταλαβαίνει. Η Dell είναι η πιο αξιόπιστη λύση. Κανένα συνοικιακό δεν είναι αξιόπιστη λύση γιατι πολύ απλά δεν έχει στοκ άμεσο κατά πλειοψηφία 

100+ ευρώ για κάποιον Ιντελ SSD??? ΟΤαν μιλάμε για αξιοπιστία σε SSD μιλάμε για Crucial & Samsung με 5 έτη εγγύηση και τιμές φυσιολογικές. Με 112 παίρνεις 1ΤΒ ssd, και με 65€ 500στο

οπως δεν ειδες, προτεινα καποιον δισκο της ιντελ οχι απο το consumer. 5 χρονια εγγυηση και 2 εγγραφες την ημερα εχει ο συγκεκριμενος. ληστεια ο συγκεκριμενος σε αυτα τα χρηματα.

Επεξ/σία από intelrisen
Δημοσ.

Όποτε είχα τεχνικό πρόβλημα το έφτιαχνα μόνος μου. 

Μία φορά είχα δηλαδή και άλλαξα τροφοδοτικό που ήταν Turbo-X και μία άλλη κάτι πάστες άλλαξα που είχαν ξεραθεί και ο υπολογιστής ζεσταινόταν πολύ.

Επειδή είναι ένας ο υπολογιστής και η εταιρία βασίζεται πάνω σε αυτόν και δεν θα τον χρησιμοποιεί υπάλληλος αλλά εγώ, θα προχωρήσω σε κάτι σίγουρο. Τα χρήματα που θα δώσω δεν με νοιάζουν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...