Προς το περιεχόμενο

Η Boeing δηλώνει ότι ολοκλήρωσε την αναβάθμιση λογισμικού του 737 Max


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, lelisjr είπε

Αφήνω αυτό εδώ... 

Καλή ιδέα.

Απαιτεί σχεδιασμό αεροσκάφους από το 0 όμως.

Και γενικά υπάρχει το εξής θέμα.

Εάν έχεις χρόνο αντίδρασης και έλεγχο του σκάφους στην βλάβη (πχ Hudson) δεν το χρειάζεσαι.

Εάν δεν έχεις έλεγχο του σκάφους λόγο βλάβης τότε δεν έχει νόημα.

 

 

Και η Airbus έχει ένα παραπλήσιο concept από το 2015 (άλλη χρησιμότητα όμως)

 

Και για δείτε και εδώ....

https://patents.google.com/patent/EP1280699B1/un

 

 

 

 

Επεξ/σία από Todoras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 ώρες πριν, cp5120 είπε

Το αεροπλάνο έχει λάθος ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ (οι κινητήρες ΠΑΝΩ από τα φτερά). Και το ήξεραν. Και προσπαθούν με λογισμικό και αισθητήρες να διορθώσουν το ΛΑΘΟΣ. Αυτά είνα γνωστά και δεν χρειάζεται, όπως γράφουν μερικοί "ξύπνιοι", να είσαι NTSB για να το ξέρεις.

Όσοι για το ποιος πετάει με αυτό, το 50% των αμερικάνων δεν ήξεραν για το πρόβλημα (Αιθιοπία, τι είναι αυτό) και από το υπόλοιπο 50%, το 40% δεν γνωρίζει με ποιο τύπο αεροπλάνου πετάει. Και με DC10 θα πετούσε αρκεί να ήταν 0,01% φθηνότερο το εισιτήριο.

Και ΔΕΝ θα σας δώσω links, να το ψάξετε μόνοι σας...

κινητήρες πάνω από τα φτερά?? Το 737ΜΑΧ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Todoras είπε

Μην μπερδεύετε τα στατιστικά με τις πιθανότητες...

Αυτοκίνητο ή αεροπλάνο και στις 2 περιπτώσεις οι πιθανότητες είναι 50%-50%.

Η θα φτάσεις ή κάτι θα γίνει στην πορεία (οτιδήποτε) και δεν θα φτάσεις....🤨

 

Έχεις λάθος. Τις πιθανότητες δεν τις ξέρει κανένας (δεν είναι ζαριά), οπότε ο μοναδικός τρόπος να εξαχθούν πιθανότητες είναι βάσει στατιστικών στοιχείων έως τώρα. Τώρα για το 50-50 που το έβγαλες δε ξέρω ?!?!?

 

5 ώρες πριν, gdriver είπε

το πρόβλημα σε αυτά τα στατιστικά είναι πως δεν λαμβάνουν υπ'όψη τους τη συχνότητα με την οποία χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σε σχέση με το αεροπλάνο. Αν υπήρχε η δυνατότητα για επί ίσης όροις σύγκριση τα νούμερα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

 

Χωρίς να έχω μπει σε εις βάθος ανάλυση, φαντάζομαι ότι τα συγκεκριμένα νούμερα βγήκαν με βάσει έναν μέσο άνθρωπο που κάνει μια μέση χρήση αυτοκινήτου και αεροπλάνου. Προφανώς δεν αναφέρονται στον ταξιτζή που κάνει 1εκ. χλμ. το χρόνο, ούτε στον πιλότο ή την αεροσυνοδό που κάνει 200 πτήσεις το χρόνο. Τι εννοείς ακριβώς ότι να νούμερα θα ήταν διαφορετικά, είναι παγκοσμίως γνωστό ότι οι οδικές μεταφορές είναι τουλάχιστον 3 τάξεις μεγέθους πιο επικίνδυνες από τις αεροπορικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, bomberb17 είπε

Έχεις λάθος. Τις πιθανότητες δεν τις ξέρει κανένας (δεν είναι ζαριά), οπότε ο μοναδικός τρόπος να εξαχθούν πιθανότητες είναι βάσει στατιστικών στοιχείων έως τώρα. Τώρα για το 50-50 που το έβγαλες δε ξέρω ?!?!?

 

 

Λέμε σχεδόν το ίδιο πράγμα.

Τις πιθανότητες όπως λέμε και οι δύο δεν τις γνωρίζει κανένας γι αυτό και το 50% - 50%.  Το τελικό αποτέλεσμα και εφόσον τις πιθανότητες δεν τις γνωρίζει κανείς πάντα είναι 50%-50%. Ή θα γίνει ή δεν θα γίνει.

Η διαφορά είναι ότι τα στατιστικά αφορούν το παρελθόν και κάτι που έχει ήδη γίνει και έχει ολοκληρωθεί.

Και πχ το να βάλει κάποιος το 737max στον κουβά του ....τα αεροπλάνα είναι το ασφαλέστερο μέσο..... είναι λάθος γιατί απλά είναι νέο αεροπλάνο που δεν έχει πετάξει πολύ ως τώρα και άρα δεν υπάρχουν πολλά στατιστικά στοιχεία γι αυτό.  

Επεξ/σία από Todoras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/5/2019 στις 12:26 ΜΜ, Palp είπε

Έχουν καθηλωθεί άρα αυτό που είδες θα ήταν άλλη έκδοση του 737. Ποια εταιρία ήταν;

Δεν θυμάμαι καθόλου, αλλά το έγραφε στο πλάι του. Υπάρχει κάποια ιστοσελίδα με ιστορικό πτήσεων ανά αεροδρόμιο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Δεν θυμάμαι καθόλου, αλλά το έγραφε στο πλάι του. Υπάρχει κάποια ιστοσελίδα με ιστορικό πτήσεων ανά αεροδρόμιο; 

Μπορείς να δοκιμάσεις το www.flightradar24.com

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Todoras είπε

Λέμε σχεδόν το ίδιο πράγμα.

Τις πιθανότητες όπως λέμε και οι δύο δεν τις γνωρίζει κανένας γι αυτό και το 50% - 50%.  Το τελικό αποτέλεσμα και εφόσον τις πιθανότητες δεν τις γνωρίζει κανείς πάντα είναι 50%-50%. Ή θα γίνει ή δεν θα γίνει.

Η διαφορά είναι ότι τα στατιστικά αφορούν το παρελθόν και κάτι που έχει ήδη γίνει και έχει ολοκληρωθεί.

Και πχ το να βάλει κάποιος το 737max στον κουβά του ....τα αεροπλάνα είναι το ασφαλέστερο μέσο..... είναι λάθος γιατί απλά είναι νέο αεροπλάνο που δεν έχει πετάξει πολύ ως τώρα και άρα δεν υπάρχουν πολλά στατιστικά στοιχεία γι αυτό.  

Όχι δε λέμε το ίδιο. Τι ακριβώς εννοείς με 50-50? Τι θα γίνει στο 50% των περιπτώσεων; Γίνε ακριβής..

Όσο αφορά τα max,  ακόμα και αυτά με τις σχετικά λίγες ώρες πτήσεων έχουν ήδη αποδειχθεί 3 τάξεις μεγέθους ασφαλέστερα από τις οδικές μεταφορές.

Με λίγα λόγια, όποιος φοβάται να μπει σε 737 Max και οδηγάει μηχανάκι για να πάει κάθε μέρα στη δουλειά του κοροιδεύει τον εαυτό του..

Επεξ/σία από bomberb17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bomberb17 είπε

Όχι δε λέμε το ίδιο. Τι ακριβώς εννοείς με 50-50? Τι θα γίνει στο 50% των περιπτώσεων; Γίνε ακριβής..

Όσο αφορά τα max,  ακόμα και αυτά με τις σχετικά λίγες ώρες πτήσεων έχουν ήδη αποδειχθεί 3 τάξεις μεγέθους ασφαλέστερα από τις οδικές μεταφορές.

Με λίγα λόγια, όποιος φοβάται να μπει σε 737 Max και οδηγάει μηχανάκι για να πάει κάθε μέρα στη δουλειά του κοροιδεύει τον εαυτό του..

 

π.χ. θέλεις να πας σε ένα ραντεβού και να είσαι εκεί στις 16:00 ακριβώς - Το τελικό ζητούμενο είναι να είσαι εκεί στις 16:00. Η θα είσαι στις 16:00 ακριβώς ή όχι. 50/50.

Δεν μπορείς να μετρήσεις όλες τις παραμέτρους. Από που αρχίζεις και που σταματάς? Οπότε αν πας στο τελικό ζητούμενο του τι μετράς καταλήγεις πάντα σε 2 ενδεχόμενα: ναι - οχι, 0-1, 50/50.

Το οτιδήποτε μπορεί να γίνει στο να μην τα καταφέρεις ειναι ισο με το οτιδήποτε μπορεί να γίνει και να τα καταφέρεις. 50/50.

Είναι μια βασική έννοια των πιθανοτήτων - όλα καταληγουν τελικά στο κέρμα - κορώνα ή γράμματα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Todoras είπε

π.χ. θέλεις να πας σε ένα ραντεβού και να είσαι εκεί στις 16:00 ακριβώς - Το τελικό ζητούμενο είναι να είσαι εκεί στις 16:00. Η θα είσαι στις 16:00 ακριβώς ή όχι. 50/50.

Δεν μπορείς να μετρήσεις όλες τις παραμέτρους. Από που αρχίζεις και που σταματάς? Οπότε αν πας στο τελικό ζητούμενο του τι μετράς καταλήγεις πάντα σε 2 ενδεχόμενα: ναι - οχι, 0-1, 50/50.

Το οτιδήποτε μπορεί να γίνει στο να μην τα καταφέρεις ειναι ισο με το οτιδήποτε μπορεί να γίνει και να τα καταφέρεις. 50/50.

Είναι μια βασική έννοια των πιθανοτήτων - όλα καταληγουν τελικά στο κέρμα - κορώνα ή γράμματα.

Ωραία κάνε λοιπόν την αναγωγή στο συκεκριμένο πρόβλημα:

Πάει ο Αντώνης Αθήνα->Θεσσαλονίκη  με αεροπλάνο. Ο Βασίλης πάει Αθήνα->Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο. Ποιά εκτιμάς εσύ ότι είναι η πιθανότητα να σκοτωθεί ο Αντώνης συγκριτικά με την πιθανότητα να σκοτωθεί ο Βασίλης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bomberb17 είπε

Ωραία κάνε λοιπόν την αναγωγή στο συκεκριμένο πρόβλημα:

Πάει ο Αντώνης Αθήνα->Θεσσαλονίκη  με αεροπλάνο. Ο Βασίλης πάει Αθήνα->Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο. Ποιά εκτιμάς εσύ ότι είναι η πιθανότητα να σκοτωθεί ο Αντώνης συγκριτικά με την πιθανότητα να σκοτωθεί ο Βασίλης;

Στατιστικά το αυτοκίνητο έχει θέμα.

 

Οι πιθανότητες είναι 50-50 και για τους 2.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Todoras είπε

Στατιστικά το αυτοκίνητο έχει θέμα.

Οι πιθανότητες είναι 50-50 και για τους 2.

Ρώτησα ποια είναι η πιθανότητα που εκτιμάς εσύ.

Την πραγματική πιθανότητα την ξέρει μόνο ο Θεός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Todoras είπε

π.χ. θέλεις να πας σε ένα ραντεβού και να είσαι εκεί στις 16:00 ακριβώς - Το τελικό ζητούμενο είναι να είσαι εκεί στις 16:00. Η θα είσαι στις 16:00 ακριβώς ή όχι. 50/50.

Δεν μπορείς να μετρήσεις όλες τις παραμέτρους. Από που αρχίζεις και που σταματάς? Οπότε αν πας στο τελικό ζητούμενο του τι μετράς καταλήγεις πάντα σε 2 ενδεχόμενα: ναι - οχι, 0-1, 50/50.

Το οτιδήποτε μπορεί να γίνει στο να μην τα καταφέρεις ειναι ισο με το οτιδήποτε μπορεί να γίνει και να τα καταφέρεις. 50/50.

Είναι μια βασική έννοια των πιθανοτήτων - όλα καταληγουν τελικά στο κέρμα - κορώνα ή γράμματα.

50-50 είναι για δύο ενδεχόμενα για τα οποία δεν υπάρχει καμία επιρροή για το ένα ή για το άλλο και ποσοτικά είναι το ίδιο. Όπως το κορωνα γραμματα.

Για να σου δώσω ένα παράδειγμα που ακριβώς κανείς λάθος, αν έχεις ένα ζάρι, σύμφωνα με την λογική σου, το να φέρω 6 ή να φέρω κάτι άλλο είναι 50-50. Είναι γνωστό όμως ότι το ζάρι έχει 6 αριθμούς, άρα η πιθανότητα να φέρει 6 και όχι κάτι άλλο είναι 1/6. Μπορείς να μου πεις που το είδες αυτό ότι όλα ανάγονται σε 50-50; Όλα ανάγονται σε δύο ενδεχόμενα και όχι σε 50-50. Τα 2 ενδεχόμενα δεν έχουν τις ίδιες πιθανότητες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bomberb17 είπε

Ρώτησα ποια είναι η πιθανότητα που εκτιμάς εσύ.

Την πραγματική πιθανότητα την ξέρει μόνο ο Θεός.

 

Η πιθανότητα που εκτιμώ είναι 50% και για τους δύο. Η οοοοοοολα θα πανε καλά και θα ζήσουν. Ή οτιδήποτε θα παει κουkou (πχ ενα αμωνι που γράφει acme) και δεν θα τη βγάλουν καθαρή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Todoras είπε

Η πιθανότητα που εκτιμώ είναι 50% και για τους δύο. Η οοοοοοολα θα πανε καλά και θα ζήσουν. Ή οτιδήποτε θα παει κουkou (πχ ενα αμωνι που γράφει acme) και δεν θα τη βγάλουν καθαρή

Οκ ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...