Προς το περιεχόμενο

Η Boeing δηλώνει ότι ολοκλήρωσε την αναβάθμιση λογισμικού του 737 Max


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 minutes ago, Ntinaras said:

Οχι, γιατι η επικινδυνοτητα στις πτησεις ειναι κυριως στην απογειωση

E και; Και οι δρόμοι δεν έχουν όλοι την ίδια επικινδυνότητα. Δεν μπορείς να απομονώσεις μια παράμετρο που δεν υφίσταται ποτέ μόνη της. Δεν υπάρχουν πτήσεις χωρίς απογείωση ή χωρίς πλεύση. Σκοπός μου δεν είναι να απογειωθώ ή να προσγειωθώ, είναι να μετακινηθώ από ένα μέρος σ' ένα άλλο. Η μετακίνηση μετράται σε χιλιόμετρα (ή όποια μονάδα θέλεις).
Τέλος πάντων, η άποψή μου είναι, για ένα θέμα που δεν μπορεί να υπάρχει απολύτως αντικειμενική αλήθεια.
Εσύ πώς κάνεις τη σύγκριση; Ανά ταξίδι;
 

Spoiler

 

Type Deaths per billion
Journeys Hours km
Bus 4.3 11.1 0.4
Rail 20 30 0.6
Van 20 60 1.2
Car 40 130 3.1
Foot 40 220 54.2
Water 90 50 2.6
Air 117 30.8 0.05
Pedal cycle 170 550 44.6
Paragliding   970[10]  
Skydiving 7500[11] 75000[12]  
Motorcycle 1640 4840 108.9
Space Shuttle[13] 17000000 70000 6.6

The first two statistics are computed for typical travels for respective forms of transport, so they cannot be used directly to compare risks related to different forms of transport in a particular travel "from A to B".

Aviation industry insurers base their calculations on the deaths per journey statistic while the aviation industry itself generally uses the deaths per kilometer statistic in press releases.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...