Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό το thread είναι κατ'αρχάς ο πόνος μου, και εν συνεχεία αναζήτηση συμβουλών από γνώστες ή παθόντες 

Πριν από 2 μέρες ξεκίνησα από Μοντπελιέ ένα ταξίδι 17 ωρών με flixbus, με προορισμό το Μόναχο, όπου κάνω το erasmus μου. 
Το ταξίδι περιελάμβανε 6-7 ενδιάμεσες στάσεις από τη στιγμή που ανέβηκα, μέχρι την τερματική που ήταν το Μόναχο.

Φτάνοντας λοιπόν με τα πολλά, βλέπω οτι η βαλίτσα μου λείπει. Η βαλίτσα είχε πάνω ένα αυτοκόλλητο που μας είχε δώσει ο οδηγός κατά την επιβίβαση, με αριθμό xxxxx6
Αντ'αυτής, υπάρχει μία βαλίτσα ξεχασμένη στο λεωφορείο με sticker xxxxx5
Οι βαλίτσες ήταν αρκετά διαφορετικές, οπότε όσο περίεργη σύμπτωση μου φαίνεται η xxxxx5 να ξεχάστηκε και η xxxxx6 να εκλάπη, τόσο περίεργο μου φαίνεται να τις μπέρδεψε κάποιος. Παρ'όλα αυτά διάβασα online για σκηνικά που ο οδηγός αρνήθηκε να ξανανοίξει την πόρτα των αποσκευών και να έχουν μείνει βαλίτσες μέσα επειδή ο άλλος ξεχάστηκε να τη ζητήσει, οπότε ίσως κάτι αντίστοιχο έγινε μετά το μπέρδεμα. 

Πηγαίνω λοιπόν στο info point της flixbus και λέω παρακαλώ να βρούμε τους προηγούμενους που επιβηβάστηκαν και να τους ενημερώσουμε οτι η βαλίτσα που πιθανώς τους ανήκει (γιατί δε γίνεται πάνω από 3 άτομα σερί στο flixbus να ανέβηκαν χωρίς βαλίτσα), οτι η βαλίτσα τους έχει παραδοθεί εδώ, και τι έχουν κάνει τη δική μου σε περίπτωση που τν πήραν. Μου είπαν οτι δε μπορούν να επικοινωνήσουν και να μιλήσω με το customer support που μπορεί. To customer support μου είπε οτι δε μπορεί να επικοινωνήσει, και αφού έχω συμπληρώσει το lost and found form να είμαι ήρεμος πως ό,τι μπορεί να γίνει θα γίνει (αγνοώντας το οτι με τόσα claims θα πάρει βδομάδα/ες να εξεταστεί το δικό μου, ενώ έχω περιορίσει σε 3-4 άτομα που είναι πολύ πιθανό να έκαναν λάθος με τις αποσκευές). Κατόπιν το δήλωσα την ίδια μέρα στην αστυνομία Μονάχου.

Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής:

1. Σε περίπτωση που δε βρεθεί η βαλίτσα, οι όροι λένε οτι δικαιούμαι αποζημίωση και από όσο έχω δει ζητάνε αποδείξεις αγοράς από τα προϊόντα που είχες μέσα. Ευτυχώς λόγω ηλεκτρονικών αγορών έχω αρκετές. Ξέρει κανείς πόσο πιθανό είναι να κάνουν αμφισβήτηση περιεχομένων και να σου δώσουν το κατώτατο επιτρεπτό ποσό; Και πόσο είναι το ποσό αυτό; Το ποσό που είχα περίπου συνολικά σε αντικείμενα ήταν 200 ευρώ+ (μόνο ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ κλπ. Καμία ηλεκτρονική συσκευή αξίας ευτυχώς). Περιπου τα 100 μπορώ να τα δικαιολογήσω με αποδείξεις.

2. Μέσα στη βαλίτσα είχα -βλακωδώς- τα κλειδιά της εστίας μου, η οποία προς το παρόν μου έδωσε αντικλείδι, αλλά ζητάει 160 ευρώ για αλλαγή αφαλού. Πόσο πιθανό είναι να μου τα δώσει η flixbus; 
Ή πώς μπορώ να το αποφύγω (διάβασα συγκεκριμένη δικαστική απόφαση στη Γερμανία που αφαίρεσε από τον ενοικιαστή την υποχρέωση να πληρώσει για αλλαγή κλειδαριάς μετά από κλοπή, αλλά δεν ξέρω αν το να τους πάω κόντρα και να τους δείξω δικαστικές αποφάσεις είναι καλύτερη από το να πάω ζητώντας κατανόηση και λογική σκέψη)

Η ερώτηση αφορά άτομα που γνωρίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις πελατών/εταιριών και άτομα που έχουν παρόμοια εμπειρία με τη flixbus ή αντίστοιχη εταιρία λεωφορείων. Παρακαλώ λίγη κατανόηση στα σχόλια, γιατί 400 ευρώ ζημιά για φοιτητή που -γι αυτό το εξάμηνο- δεν έχει εισόδημα, είνα μεγάλο ψυχολογικό και πρακτικό πλήγμα. 
 

Δημοσ.

Φίλε μου σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να μπλέξω με την Flixbus. 

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να διαβάσεις εδώ το τί δικαιούσε 

https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/bus-and-coach/index_en.htm

Εδώ ειναι αναλυτικά ο νομος:https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=LEGISSUM:tr0050

---

Η Flixbus ειναι κωλοεταιρα, αγενεις οδηγοί, καθολου επαγγελματιες. Το να κλαπουν βαλίτσες ειναι υπερβολικά συχνό φαινόμενο.

  • Like 3
Δημοσ.

+1 για το πόσο χάλια εταιρεία είναι η Flixbus.

Πραγματικά πρέπει να προσλαμβάνουν τον κατιμά των υποψηφίων, διότι τέτοιες συμπεριφορές δύσκολα συναντάς αλλού.

Επίσης και οργανωτικά η εταιρεία είναι χάλια, δύο φορές σε ταξίδι από Μόναχο το λεωφορείο δεν εμφανίστηκε καν...

Καλή τύχη, αν και δεν πρέπει να περιμένεις και πολλά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, salazar1991 είπε

Πριν κάτι μήνες περίμενα ενα φλιξ στην Γάνδη. Λίγο πριν έρθει το δικό μου με προορισμό την Ολλανδία, ήρθε ένα άλλο που πήγαινε Λιλ. Το πιστεύετε ή όχι αφότου μπήκαν οι επιβάτες το λεωφορείο αναχώρησε με ανοιχτό(!!) τον χώρο των αποσκευών. 
Όπως είπε και το παιδί από πάνω μιλάμε για εταιρία της πλάκας με οδηγούς που δεν ξέρουν που πατάνε και που βρίσκονται.
Καλή τύχη στον φίλο με την χαμένη βαλίτσα

Γατακια. Το ΚΤΕΛ μια φορα ειχε αναχωρησει με ανθρωπο μεσα στο χωρο των αποσκευων.

Δημοσ.

Παιδιά το ξέρω οτι είναι της πλάκας δυστυχώς. Απλά περίμενα οτι θα είναι σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών, όχι ασφαλείας αντικειμενων.
Anyway, έχω δει τον ΕΥρωπαϊκό νόμο, ξέρω τι δικαιούμαι. Αυτό που δεν έχω βρει είναι
α. Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης (παρά μόνο το μέγιστο)
β. Πώς πρέπει να αποδείξω ποια προϊόντα ήταν μέσα στη βαλίτσα μου. Ξέρω οτι για την αξία τους πρέπει να προσκομίσω αποδείξεις αγοράς, αλλά ακόμη και φωτό από τη βαλίτσα να είχα τραβήξει, δε θα φαίνονταν όλα τα αντικείμενα που έχει μέσα προφανώς για να αποδείξω ακριβώς τι είχε μέσα.

Δημοσ.

Της πλάκας αλλά δεν μας χαλάει που με 5-10 ευρώ πας ολόκληρο ταξίδι. Χαχαχα. Πέρα από την πλάκα, ελπίζω να έχει αίσιο τέλος η ιστορία. 

Δημοσ.

Εγώ δεν είχα τύχη πάντως με απώλεια ακριβών δερμάτινων γαντιών σε λεωφορείο της φλιξ το δεκέμβριο στη Γερμανία. Έκανα κανονικά το κλέημ και μου ήρθε σε 1-2 μήνες "σόρρυ δε βρήκαμε κάτι".

Όταν είναι μπάχαλο μία εταιρεία που έχει αποκλειστικό σκοπό το μειωμένο κόστος, αυτά συμβαίνουν. Κι εκτός αυτού, είναι εξαιρετικά μικρό ρισκο για τον κάθε κακομοίρη λωποδυτάκο να μπει μέσα με φθηνό εισιτήριο μήπως και τσεπώσει τίποτα (όπως έγινε με την περίπτωσή μου και μάλλον με τη δική σου).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ετσι να τα τρωνε μια χαρα οι Γερμανοι

στο τριπ αντβιζορ εχει 2,4 βαθμολογια απο τους ταξιδιωτες. ξερεις που μπλεκεις, για να γλιτωσεις λιγα ευρω, τωρα θα τρεχεις και πισω δε θα παρεις τπτ - η θα παρεις ψιχουλα αφου θα σου εχουν εχουν βγαλει την πιστη

Επεξ/σία από MariaLog
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, giannis_al είπε

Παιδιά το ξέρω οτι είναι της πλάκας δυστυχώς. Απλά περίμενα οτι θα είναι σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών, όχι ασφαλείας αντικειμενων.
Anyway, έχω δει τον ΕΥρωπαϊκό νόμο, ξέρω τι δικαιούμαι. Αυτό που δεν έχω βρει είναι
α. Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης (παρά μόνο το μέγιστο)
β. Πώς πρέπει να αποδείξω ποια προϊόντα ήταν μέσα στη βαλίτσα μου. Ξέρω οτι για την αξία τους πρέπει να προσκομίσω αποδείξεις αγοράς, αλλά ακόμη και φωτό από τη βαλίτσα να είχα τραβήξει, δε θα φαίνονταν όλα τα αντικείμενα που έχει μέσα προφανώς για να αποδείξω ακριβώς τι είχε μέσα.

Δυστυχώς δύσκολα μπορείς να αποδείξεις ότι είχες αυτά τα πράγματα μέσα στην βαλίτσα. Δύσκολα έως ακατόρθωτα

Επεξ/σία από flienky
Δημοσ.
7 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Εγώ δεν είχα τύχη πάντως με απώλεια ακριβών δερμάτινων γαντιών σε λεωφορείο της φλιξ το δεκέμβριο στη Γερμανία. Έκανα κανονικά το κλέημ και μου ήρθε σε 1-2 μήνες "σόρρυ δε βρήκαμε κάτι".

Όταν είναι μπάχαλο μία εταιρεία που έχει αποκλειστικό σκοπό το μειωμένο κόστος, αυτά συμβαίνουν. Κι εκτός αυτού, είναι εξαιρετικά μικρό ρισκο για τον κάθε κακομοίρη λωποδυτάκο να μπει μέσα με φθηνό εισιτήριο μήπως και τσεπώσει τίποτα (όπως έγινε με την περίπτωσή μου και μάλλον με τη δική σου).

Ζήτησες compensation και στο αρνήθηκαν; Ή μετά το "sorry δε βρήκαμε κάτι" το άφησες;

Δυστυχώς ισχύει αυτό, ιδίως το πόσο "πολύτιμος" είναι ο πελατης όταν βασίζονται στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα των πελατών βάσει κόστους, ιδίως στην εξυπηρέτηση του after sales. Ελπίζω όμως σε ένα honest mistake κάποιου ή οτι μετά από μεγάλη πίεση θα καταφέρω να πάρω -έστω κάποια- αποζημίωση. 

5 ώρες πριν, MariaLog είπε

ετσι να τα τρωνε μια χαρα οι Γερμανοι

στο τριπ αντβιζορ εχει 2,4 βαθμολογια απο τους ταξιδιωτες. ξερεις που μπλεκεις, για να γλιτωσεις λιγα ευρω, τωρα θα τρεχεις και πισω δε θα παρεις τπτ - η θα παρεις ψιχουλα αφου θα σου εχουν εχουν βγαλει την πιστη

Λες και πανευρωπαϊκά τα διεθνή δρομολόγια γίνονται από οικογενειακές επιχειρήσεις και αν δεν τα πάρει η flixbus και τα πάρει η ouibus στη Γαλλία αλλάζει το παραμικρό... 
Όπως είπα, περίμενα κακή εξυπηρέτηση όπως είχα και άλλη φορά, ίσως καθυστέρηση, αλλά όχι απώλεια. Όπως και να'χει όμως, δε νομίζω οτι μία τέτοια τοποθέτηση βοηθάει με οποιονδήποτε τρόπο τη συζήτηση. 

3 ώρες πριν, flienky είπε

Δυστυχώς δύσκολα μπορείς να αποδείξεις ότι είχες αυτά τα πράγματα μέσα στην βαλίτσα. Δύσκολα έως ακατόρθωτα

Το ξέρω οτι είναι δύσκολο να το αποδείξω. Το ερώτημά μου είναι κατά πόσο θα μου το ζητήσουν, ή αν δώσω τις αποδείξεις αγοράς θα μου δώσουν όντως το compensation (ή έστω μέρος του). 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...