Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα τις γνώμες /γνώσεις σας σχετικά με το θέμα που με απασχολεί καθώς μόνη μου δεν έβγαλα άκρη. Το πρόβλημα μου είναι το εξής.. Είμαι επαγγελματίας πωλητρια σε λαϊκές αγορές. Κάθε φορά που πουλάω το εμπόρευμα μου πάντα διπλό τσεκάρω τα ρέστα και τα δίνω επιβεβαιωνοντας στον πελάτη πόσα μου έδωσε και πόσα έδωσα πίσω μαζί με τα προϊόντα και την απόδειξη αγοράς. Παρόλα αυτά, κατά αραιά  διαστήματα, υπάρχουν πελάτες, κατά 99% ηλικιωμένοι, οι οποίοι έρχονται μετά από μια εβδομάδα και ισχυρίζονται ότι τους έδωσα λιγότερα ρέστα! Αυτό συμβαίνει γενικότερα στις λαϊκές, είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά όλοι οι έμποροι.  Κυρίως έχει τύχει πχ να μου λένε ότι είχαν δώσει 50ρικο αντί για 20ρικο ή ότι έδωσαν το σωστό Χαρτονόμισμα που θυμάμαι κι εγώ αλλά τους έδωσα 5,10 ή 20€ λιγότερα με την απαίτηση να τα πάρουν πίσω. Το πιθανότερο είναι φαντάζομαι να μη να το κάνουν εκ του πονηρου, να τα έχουν ξοδέψει κάπου αλλού στη λαϊκή, να τα έχασαν ή ακόμα να μην θυμοταν με τι χρήματα έφυγαν από το σπίτι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω ότι έχω δίκιο, αλλά από την άλλη αν κάθε μέρα τυχαίνει ένας τέτοιος παππούς κι εγώ δίνω διπλά ρέστα για να μην χάσω τον πελάτη ή για να αποφύγω να γίνει φασαρία, μετά το μεροκάματο πάει. Υπάρχει λοιπόν κάποια αντιστοιχη νομοθεσία για αυτήν την περίπτωση? Κάτι που βάσει νόμου να με απαλλάσσει από αυτές τις απαιτήσεις εφόσον ο πελάτης έχει φύγει από την λαϊκή, έχει πάει σπίτι και έρχεται  μερες μετά κάνοντας τέτοιες εικασίες /κατηγορίες? 

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

κάποτε τα αρχαία έτη που ήμουν πωλητής σε μια αποθήκη ηλεκτρολογικού υλικού υπήρχε το ίδιο φαινόμενο αλλά έμαθα το κόλπο του περιπτερά. Όταν μου έδιναν χαρτονόμισμα στο χέρι έλεγα π.χ  ''1.000 δραχμές''. Εννοώ το έλεγα για να το ακούσουν. Και τέλος τα ''λάθος ρέστα''. 
Κάνε το ίδιο. Όταν σου δίνουν χαρτονόμισμα θα λες του γέρου ''50 ευρώ''. Αν ξεχνάει δεν θα ξεχάσει κι αν θέλει να κλέψει, θα ντραπεί. 

Δημοσ.

Νομίζω το λογικό είναι να μην τους αποζημιώνεις ώστε να μην μπαίνεις μέσα. Κανείς δεν μπορεί να αποδείξει αυτό που ισχυρίζεται, και στην περίπτωση σου που είναι παπούδες που μπορεί να το έχουν χάσει λίγο η ευθύνη βαραίνει τους ίδιους. Δεν πιστεύω ψάχνοντας κάποιο νόμο ότι θα καταφέρεις κάτι. Τι θα τους λες δηλαδή, ότι σύμφωνα με τον νόμο ταδε κλπ. Πάλι θα τον χάσεις τον πελάτη. Υποθέτω ότι υπάρχουν και αυτά στο παιχνίδι.

5 λεπτά πριν, Conna_cha είπε

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα τις γνώμες /γνώσεις σας σχετικά με το θέμα που με απασχολεί καθώς μόνη μου δεν έβγαλα άκρη. Το πρόβλημα μου είναι το εξής.. Είμαι επαγγελματίας πωλητρια σε λαϊκές αγορές. Κάθε φορά που πουλάω το εμπόρευμα μου πάντα διπλό τσεκάρω τα ρέστα και τα δίνω επιβεβαιωνοντας στον πελάτη πόσα μου έδωσε και πόσα έδωσα πίσω μαζί με τα προϊόντα και την απόδειξη αγοράς. Παρόλα αυτά, κατά αραιά  διαστήματα, υπάρχουν πελάτες, κατά 99% ηλικιωμένοι, οι οποίοι έρχονται μετά από μια εβδομάδα και ισχυρίζονται ότι τους έδωσα λιγότερα ρέστα! Αυτό συμβαίνει γενικότερα στις λαϊκές, είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά όλοι οι έμποροι.  Κυρίως έχει τύχει πχ να μου λένε ότι είχαν δώσει 50ρικο αντί για 20ρικο ή ότι έδωσαν το σωστό Χαρτονόμισμα που θυμάμαι κι εγώ αλλά τους έδωσα 5,10 ή 20€ λιγότερα με την απαίτηση να τα πάρουν πίσω. Το πιθανότερο είναι φαντάζομαι να μη να το κάνουν εκ του πονηρου, να τα έχουν ξοδέψει κάπου αλλού στη λαϊκή, να τα έχασαν ή ακόμα να μην θυμοταν με τι χρήματα έφυγαν από το σπίτι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω ότι έχω δίκιο, αλλά από την άλλη αν κάθε μέρα τυχαίνει ένας τέτοιος παππούς κι εγώ δίνω διπλά ρέστα για να μην χάσω τον πελάτη ή για να αποφύγω να γίνει φασαρία, μετά το μεροκάματο πάει. Υπάρχει λοιπόν κάποια αντιστοιχη νομοθεσία για αυτήν την περίπτωση? Κάτι που βάσει νόμου να με απαλλάσσει από αυτές τις απαιτήσεις εφόσον ο πελάτης έχει φύγει από την λαϊκή, έχει πάει σπίτι και έρχεται  μερες μετά κάνοντας τέτοιες εικασίες /κατηγορίες? 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι η αλήθεια είναι δυστυχώς ότι υπάρχουν και είναι και σχετικά συχνό φαινόμενο. Το πρόβλημα είναι ότι αν τους καρφωθει στο κεφάλι επιμένουν, ενώ επειδή οι λαϊκές που πάω είναι κυρίως σε χωριά, με προβληματιζει το ότι μπορεί ο ένας παππούς να πει μια βλακεια στον άλλον και κάπως έτσι να ξεκινήσει δυσφημιση σε βάρος μου. Έχω ακούσει πολλά τέτοια τρελά και δυστυχώς εκτός του ότι είναι επιβλαβη για το επάγγελμα μου, ταυτόχρονα με στεναχωρουν, αφού βλέπω ότι οι παππούδες όντως πιστεύουν ότι θα μπορούσα να τους δώσω λάθος ρέστα ακόμα κι επίτηδες για να τους φάω τη σύνταξη. Αυτό το κομμάτι, το ψυχολογικό, είναι που μου τη σπάει περισσότερο. 

Επεξ/σία από Conna_cha
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ότι είμαστε γέροι - LOL- δεν σημαίνει ούτε ότι είμαστε αθώοι, ούτε ότι είμαστε ηλίθιοι. Θέλω να πω δηλαδή ότι όπως λες ότι μπορεί να ξεκινήσει μια φήμη, η πιο πιθανή φήμη να μεταδοθεί είναι ότι σε κλέβουν εύκολα στα ρέστα. :lol:
Ακολούθησε την συμβουλή μου και θα δεις ότι θα τους ακυρώσεις αμέσως. Κοίτα τον στα μάτια και πες του ''20 ευρώ''. Μετά ότι πονηρό έχει στο μυαλό του θα το ξεχάσει! (εκτός αν είσαι όμορφη αλλά τέσπα) :devil:

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Conna_cha είπε

Παιδιά καλησπέρα. Θα ήθελα τις γνώμες /γνώσεις σας σχετικά με το θέμα που με απασχολεί καθώς μόνη μου δεν έβγαλα άκρη. Το πρόβλημα μου είναι το εξής.. Είμαι επαγγελματίας πωλητρια σε λαϊκές αγορές. Κάθε φορά που πουλάω το εμπόρευμα μου πάντα διπλό τσεκάρω τα ρέστα και τα δίνω επιβεβαιωνοντας στον πελάτη πόσα μου έδωσε και πόσα έδωσα πίσω μαζί με τα προϊόντα και την απόδειξη αγοράς. Παρόλα αυτά, κατά αραιά  διαστήματα, υπάρχουν πελάτες, κατά 99% ηλικιωμένοι, οι οποίοι έρχονται μετά από μια εβδομάδα και ισχυρίζονται ότι τους έδωσα λιγότερα ρέστα! Αυτό συμβαίνει γενικότερα στις λαϊκές, είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συχνά πυκνά όλοι οι έμποροι.  Κυρίως έχει τύχει πχ να μου λένε ότι είχαν δώσει 50ρικο αντί για 20ρικο ή ότι έδωσαν το σωστό Χαρτονόμισμα που θυμάμαι κι εγώ αλλά τους έδωσα 5,10 ή 20€ λιγότερα με την απαίτηση να τα πάρουν πίσω. Το πιθανότερο είναι φαντάζομαι να μη να το κάνουν εκ του πονηρου, να τα έχουν ξοδέψει κάπου αλλού στη λαϊκή, να τα έχασαν ή ακόμα να μην θυμοταν με τι χρήματα έφυγαν από το σπίτι. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξω ότι έχω δίκιο, αλλά από την άλλη αν κάθε μέρα τυχαίνει ένας τέτοιος παππούς κι εγώ δίνω διπλά ρέστα για να μην χάσω τον πελάτη ή για να αποφύγω να γίνει φασαρία, μετά το μεροκάματο πάει. Υπάρχει λοιπόν κάποια αντιστοιχη νομοθεσία για αυτήν την περίπτωση? Κάτι που βάσει νόμου να με απαλλάσσει από αυτές τις απαιτήσεις εφόσον ο πελάτης έχει φύγει από την λαϊκή, έχει πάει σπίτι και έρχεται  μερες μετά κάνοντας τέτοιες εικασίες /κατηγορίες? 

Υπάρχει νόμος και λέει: μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται

  • Like 18
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Βαλε Pos

Έχω pos.Αυτο δεν έχει να κάνει όμως. Μιλάω για αυτούς που επιλέγουν να ψωνισουν με μετρητά (οι περισσότεροι στις λαϊκές) 

40 λεπτά πριν, sezebo είπε

Υπάρχει νόμος και λέει: μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται

Υπάρχει όντως αυτό σαν νομοθεσία? Το έχω ακούσει και νομίζω πως το έχω διαβάσει σε τράπεζες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι νομοθεσία ή απλά κανονισμός της επιχείρησης. Η αλήθεια είναι ότι έψαξα αρκετά online αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό σε νομοθεσία. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Conna_cha είπε

Έχω pos.Αυτο δεν έχει να κάνει όμως. Μιλάω για αυτούς που επιλέγουν να ψωνισουν με μετρητά (οι περισσότεροι στις λαϊκές) 

Υπάρχει όντως αυτό σαν νομοθεσία? Το έχω ακούσει και νομίζω πως το έχω διαβάσει σε τράπεζες αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι νομοθεσία ή απλά κανονισμός της επιχείρησης. Η αλήθεια είναι ότι έψαξα αρκετά online αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό σε νομοθεσία. 

ηταν αστειο :P

 

επρεπε να τους λες εσυ να πληρωνουν με καρτα

Δημοσ.

Κρατάς στο αριστερό σου χέρι τα λεφτά που σου δίνουν και με το δεξί δίνεις τα ρέστα, δεν αφήνεις τα λεφτά στο ταμείο μέχρι να τσεκάρει ο πελάτης τα ρέστα.Και να σου πει ότι σου έδωσε τόσα εσύ θα του δείξεις τι σου έχει δώσει.Είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, εγώ αυτό έκανα πάντα γιατί και εγώ είχα πρόβλημα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, agamoi-thytai είπε

Πάρε μια κάμερα που έχει μιακρη οθόνη και στήριξε τη κάπου να βλέπει ταμείο. 

Δεν θα ξανά ενοχλήσει κανείς

Καλή ιδέα αλλά μάλλον δύσκολη η εγκατάσταση, ειδικά σε ύπαιθρο χώρο. Δεν ξέρω επίσης  αν είναι νόμιμο να βάλω κάμερα εφόσον ουσιαστικά ο χώρος δεν μου ανήκει, δεν είναι κατάστημα. 

Δημοσ.

Οπως ειπε κι ενας φιλος παραπανω καμερα θα ηταν μια καλη λυση. Επειδη ειναι ομως λιγο δυσκολο φανταζομαι να εγκαταστησεις καμερες κλπ εγω θα προτεινα κατι λιγο πιο απλο. Υπαρχουν κατι gadget οπως γυαλια,στυλο,κρεμαστρες,κορνιζες κλπ με 15 ευρω με ενσωματωμενη καμερα κ μπαταρια που καταγραφουν για 5-6 ωρες. Βαλτη καπου που να καταγραφει τις συναλλαγες διπλα στο ταμειο και οταν χρειαστει ψαχνεις και τη βρισκεις. Δεν ξερω κατα ποσο ειναι τραβηγμενο η παρανομο αλλα δε νομιζω να ειναι κακο και δεν το κανεις εκ του πονηρου.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...