Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Είναι λίγο περίεργο να παραπονιόμαστε για δυσκολία σε post-game content σε έναν τίτλο από μια εταιρία που φημίζεται για τη δυσκολία των παιχνιδιών που φτιάχνει. Ακόμα και τα "unfair" στοιχεία που αναφέρονται, δεν είναι κάτι καινούργιο. Το DLC του Bloodborne ήταν απίστευτα δύσκολο, το ίδιο και το DLC του Dark Souls. Στην τελική, βάλτε ένα trainer, δεν ξέρω, αν τόσο πολύ θέλετε να παίξετε το παιχνίδι και δυσκολεύεστε. Το παράπονο περί δυσκολίας το βρίσκω τελείως, ας το πω ευγενικά, ανούσιο.

Δεν το έχω τελειώσει ακόμα (πρέπει να είμαι κάπου στο 70-80%), αλλά μέχρι στιγμής ναι μεν είναι αισθητά δυσκολότερο από το vanilla αλλά όχι απάλευτο. Στην αρχή όπως αναφέρθηκε μέχρι να βρεις μπόλικα blessings από τα fragments τα mobs κόβουν τρελό damage και θα σου κακοφανεί. Και εγώ στον πρώτο knight στο mausoleum έχασα 4-5 φορές μέχρι να τον φάω χωρίς summon γιατί κάθε attack του ήταν κοντά 70-80% ζωή με 60 vigor και veterans set lol. Μετά βέβαια υπάρχουν συγκεκριμένα Bosses που θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα χωρίς summons γιατί είναι τέρμα aggro και σε κυνηγάνε με συνεχόμενα attacks. Μπορεί να χρειαστεί να κάνεις και 7-8 επιτυχημένα roll στη σειρά μέχρι να έχεις άνοιγμα για ένα και μόνο attack... Και poise break σε αυτά τα bosses με moonveil (που έφαγε nerf) μπορεί να χρειαστούν και 7-8 weapon arts σε αντίθεση με το vanilla game τους το έσπαγες με 2-3 lol, Από την άλλη το vanilla game είχε broken shit και χρειαζόταν σίγουρα γερό bump η δυσκολία όπως και έγινε.

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν έκανα respec σε backhand blades γιατί το πρόβλημα με το 1 handed great katana ήταν το καθαρά το dps το οποίο εξαρτιόταν κυρίως στο skill που χρησιμοποιούσα το οποίο σε πολλά απο τα cheat bosses του τελευταίου μέρους του παιχνιδιού απλά είναι άχρηστο γιατί δεν έχεις το χρόνο να τους χτυπήσεις.

Τα bosses που κόλλησα έπεσαν σε 4-5 tries μετά το respec και ο Messmer έπεσε στο 2η προσπάθεια. Τον ξεφτίλισα κανονικά αν και ήμουν λίγο τυχερός γιατί στο τέλος είχα 1% life και zero flasks. Αλλα τα έφαγα όλα τα bosses χωρίς guides summons και μαγεια.

Ολα καλά μέχρι που μπήκα για πρώτη φορά στη 2η φάση του τελευταίου boss.

hysterical-laughter.gif

Καλά πλάκα μας κάνουν μάλλον.....🤣

Προσπάθησα για μια ώρα και δεν....

Παραλίγο να το κάνω uninstall σε κάποια φάση.

Αύριο θα προσπαθήσω ξανά με καθαρό μυαλό αλλα αυτή τη φορά με όλα τα όπλα. Story NPCs, Mimic κλπ..

Δεν θα το κάνω αυτό στον εαυτο μου. Δεν υπάρχει περίπτωση...

 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιστρέφω για να επιβεβαιώσω με κάποια νούμερα τη βελτίωση στην αίσθηση χειρισμού και στη δραματική μείωση του input lag όταν ενεργοποίησα frame cap από το nvidia control panel με βάση κάποια λινκς που έστειλε ο φίλος @xtrmsnpr. Δεν ξέρω αν είναι θέμα amd cpu που δεν την παλεύει, nvidia gfx ή του παιχνιδιού, αλλά το πρόβλημα είναι υπαρκτό και ευτυχώς λύνεται σε μεγάλο βαθμό.

No FPS limit. Βλέπουμε πολύ υψηλά CPU 1% busy times (και το cpu single core usage έφτανε 80%)

er-no-cap.jpg.ca903175f6d3b814862bc39ce711a154.jpg

 

Με FPS limit στα 58 (όλα τα άλλα ίδια), το cpu busy time πέφτει δραματικά και το input lag σχεδόν εξαφανίζεται (max single core usage 40%).

er-cap-58.jpg.c487753b64a2c4f1b90a1276a66a6ffe.jpg

Μπορεί τα avg και min fps να φαίνονται ίδια στα 2 γραφήματα, αλλά η αίσθηση στα inputs είναι πολύ διαφορετική. Αυτό φαίνεται να αποτυπώνεται στο 1% cpu busy. Nα πω εδώ ότι τα ίδια αποτελέσματα πήρα σε όλες τις αναλύσεις από 720p ως 4κ.  Πιστεύω πως και άλλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα, δε μπορεί να είμαι ο μόνος. Ίσως είναι πιο αναίσθητοι στο delay τι να πω..

Επεξ/σία από akisk
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχοντας κράξει την From Software το Χειμώνα για το 40αρι , οφείλω τώρα να πω ένα τεράστιο μπράβο σε αυτή την εταιρεία για το απίστευτο dlc που μας χάρισε. Σχεδόνο ολόκληρο παιχνίδι μας έδωσε. Εμένα προσωπικά μου πήρε 30  ώρες για να το τερματίσω και τώρα κάθομαι και ψάχνω τι έχασα. Πραγματικά μπραβο .

Ευχομαι ανάλογη συνέχεια και στα μελλοντικά παιχνιδια της και προς Θεου η δυσκολια να μην πέσει.Ισα ισα θελουμε τη δυσκολια του dlc και ακόμα πιο πολύ

  • Like 2
Δημοσ.

Οι παρατηρήσεις δυσκολίας στο εκάστοτε παιχνίδι ειναι καθαρά υποκειμενικές. Ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά αναλόγως το skill , την ηλικία , τον χρόνο που διαθέτει για να παίζει και πολλά άλλα. Βέβαια όλα τα σχόλια ειναι ευπρόσδεκτα, ελευθερία του λόγου έχουμε άλλωστε.

Η γνώμη μου ειναι οτι το Elden Ring το θεωρώ το ευκολότερο παιχνίδι souls like που έχω παίξει. (εχω τελειώσει το Nioh 2 , depths 30 level κάμποσες φορές). Οσο αναφορά το difficulty του DLC ειναι κάτι που η FS εκανε σε κάθε παιχνίδι της, εβγαζε δηλαδή δύσκολα DLCs (κάπως πρεπει να κρατήσει το ενδιαφέρον). Στην προκειμένη περίπτωση του Elden σου έδωσε την επιλογή να μαζευεις items ( skudatree ), να usareis spirits , να κάνεις respecs . level up μεχρις ωτου καταφέρεις να προχωρήσεις. Δεν το θεωρώ υπερβολικό. Τα παραπάνω σχόλια τα βρίσκω ευστοχα πάντως, ο κόσμος εχει μάθει να γκρινιάζει. 

Μην παρεξηγηθείτε , καθαρά την γνώμη μου λεω.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι γνώμη, είναι γεγονός ότι το Elden Ring είναι το πιο εύκολο παιχνίδι τους, όπως είναι γεγονός ότι τα DLC τους είναι επίτηδες πολύ πιο δύσκολα από το κύριο παιχνίδι, γιατί έτσι είναι το end-game content γενικά. Αλλιώς, ποιο το νόημα των νέων εχθρών και εξοπλισμού; Anyways, στο διαδίκτυο είμαστε, το να παρεξηγηθεί κάποιος είναι αστείο. Αν κάποιος είναι τόσο ευαίσθητος, καλό είναι να μην παίρνει μέρος σε forums, chatrooms, comment sections, κλπ.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν χρησιμοποιεις summons, spirit ashes και coop το παιχνιδι ειναι παρα πολυ βατο.

Αν το παιξεις solo, τα μποσακια ηταν οντως challening . Φανταστικο εξπανσιον οπως και να επιλεξει καποιος να το παιξει

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το endgame περιεχόμενο πάντα πρέπει να πηγαίνει ανάλογα σε δυσκολία/balance με το ίδιο το κεντρικό παιχνίδι, μιας και μιλάμε για Single player end game μεν, αλλά όχι new game+ δε.

To dlc του bloodborne ήταν όντως πολύ δύσκολο, αλλά και το ίδιο το Bloodborne δεν είναι εύκολο σαν παιχνίδι.

Στο Elden Ring όμως φαίνεται να ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Δηλαδή εύκολο(σχετικά)κεντρικό παιχνίδι, με αρκετά δύσκολο dlc, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει θέμα Balance, και μάλλον γιαυτό και η ίδια η εταιρεία βγάζει το ένα patch πίσω από το άλλο.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δηλαδή εύκολο(σχετικά)κεντρικό παιχνίδι, με αρκετά δύσκολο dlc, πράγμα που δείχνει ότι υπάρχει θέμα Balance, και μάλλον γιαυτό και η ίδια η εταιρεία βγάζει το ένα patch πίσω από το άλλο.

Εύκολο για αυτούς που μπαίνουν στην διαδικασία να εξευρενήσουν και να ακολουθήσουν τον "σωστό" δρόμο. Το ίδιο ισχύει και για το DLC. Αμφιβάλλω να είναι τυχαίο που το 1/5 μονο έχει τελειώσει το main game, το ίδιο περίπου ισχύει και στο πρώτο Dark Souls για παράδειγμα, λίγο πιο χαμηλό όμως. Εδώ το 66% δεν μπορεί να access το DLC γιατί δεν έχει νικήσει τον Mohg. :P

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αν και δεν έχω φτάσει ακόμα στο dlc το base game είναι αρκετά βατό με ελάχιστες εξαιρέσεις. Οπότε μια αύξηση της δυσκολίας για το endgame dlc είναι καλή και ευπρόσδεκτη. Αρκεί να γίνεται με έξυπνο τρόπο, όχι απλά increase hp/dmg and call it a day.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Αμφιβάλλω να είναι τυχαίο που το 1/5 μονο έχει τελειώσει το main game

27% έχουν τελειώσει το main game βασικά ή τέλος πάντων έχουν δει το ένα τέλος

image.png.68ce0949515e4307279086f194cb4603.png

Για να δούμε σε σύγκριση το Witcher 3 9χρόνια μετά.

image.png.cff26ee062644d0b521687f42ef63e75.png

image.png.439cb6701a50af88756ff49352eb7225.png

Αν υπολογίσουμε πόσο μεγάλες πωλήσεις έκανε το Elden Ring, το λές και επίτευγμα να το έχουν ολοκληρώσει τόσοι πολλοί το Elden, ακόμα και σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια της From.

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστός, κοιτούσα το Elden Lord achievement και ναι, σίγουρα το λες επίτευγμα και για αυτό πιστεύω η From "ρίχνει" την δυσκολία, λόγο του κοινού που έχει μαζέψει, καθώς όπως είπα το game είναι πια "mainstream".

Δημοσ.

Ναι αλλά το κοινό που έχει μαζέψει τις έφερε και ρεκόρ πωλήσεων και εσόδων σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της.

Ισως σε αυτό να έπαιξε ρόλο και η Bandai Namco, να τους είπε δηλαδή να το κάνουν πιο προσβάσιμο για παραπάνω πωλήσεις.

Από την άλλη όταν μαζεύεις τόσο μεγάλο κόσμο, λογικό και αναμενόμενο να υπάρχει παραπάνω κριτική και να κακοφαίνονται κάποια πράγματα παραπάνω, από την απουσία achievements και dlss/Fsr και τα κλειδωμένα 60fps, μέχρι τα 40ευρώ για dlc και την αυξημένη δυσκολία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...