Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλημερα σε ολους, πριν απο 12 περιπου μηνες εκανα αιτηση στην cyta νεου τηλεφωνικου αριθμου για double play vdsl 30 ολα καλα ενεργοποιηθηκε η γραμμη με συμβολαιο 2 ετων, και σε γενικες γραμμες ημουν αρκετα ευχαριστημενος,πριν μηνες μεταφερθηκαμε και στην vodafone λογο της εξαγορας της cyta. πριν απο 15-18 μερες αρχισαν να σκαβουν μπροστα απο το σπιτι μας και απ οτι εμαθα ηταν συνεργειο του οτε...σε 2 μερες ολοκληρωσαν τις εργασιες τους και εφυγαν αλλα απο εκεινη την ημερα δεν λειτουργουσε ουτε το τηλεφωνο ουτε ειχαμε ιντερνετ .... δηλωσα βλαβη ηρθε σε 3 μερες τεχνικος το τσεκαρε και μου ειπε οτι υπαρχει καποιο προβλημα λογο των εργασιων που εγιναν θα δηλωσει βλαβη στο δευτεροβαθμιο για να δουν πως μπορει να λυθει εντωμεταξυ θα κανει και καποιες ρυθμισεις ωστε να εχουμε προσωρινα τηλεφωνο και ιντερνετ με μια ταχυτητα 8-10 mbps αν και θα εχουμε πολλες αποσυνδεσεις οπως και οντως ετσι ειναι.... την επομενη μερα με καλουν απο το δευτεροβαθμιο  τμημα μου λενε οτι αποφασισαν για να λυθει η βλαβη που εχω να περασουν  οπτικη ινα σε καποιο τμημα της γραμμης γιατι υπαρχει προβλημα με τον χαλκο στην εγκατασταση και κατι τετοια που ουτε τα πολυκαταλαβα..... τεσπα τους ευχαριστησα για το ενδιαφερον και ειπα να προχωρησουν αμεσα στην επιλυση της βλαβης.... μετα απο 2 ωρες με καλουν απο το εμπορικο τμημα με απαιτηση να ανανεωσω το συμβολαιο μου για αλλα 2 χρονια επειδη θα μου αποκαταστησουν την βλαβη... τους εξηγησα πως δεν ζηταω κατι επιπλεον ουτε αναβαθμιση ταχυτητας θελω ουτε τιποτα ζηταω αυτα που ειχα και δεν θελω να ανανεωσω προς το παρον συμβολαιο αφου εχει ακομα και περιπου 10 μηνες ακομα περιθωριο... ορθα κοφτα μου ειπαν πως αν δεν ανανεωσω δεν μπορει να γινει επιλυση της βλαβης και τελος, πραγματικα απο τοτε και εδω και δεκα μερες δεν εχει γινει τιποτα η γραμμη δεν λειτουργει φυσιολογικα τηλεφωνο καθημερινα και ο ενας με πεταει στον αλλον λεγοντας μου παλι πως με καλεσαν απο το εμπορικο δεν ανανεωσα και γι αυτο κολλησε το θεμα... εχουν δικαιωμα να μου αρνηθουν επιλυση βλαβης αν δεν ανανεωσω? τι ενεργειες πρεπει να κανω απο δω και περα?

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, marioslefk είπε

Kαλημερα σε ολους, πριν απο 12 περιπου μηνες εκανα αιτηση στην cyta νεου τηλεφωνικου αριθμου για double play vdsl 30 ολα καλα ενεργοποιηθηκε η γραμμη με συμβολαιο 2 ετων, και σε γενικες γραμμες ημουν αρκετα ευχαριστημενος,πριν μηνες μεταφερθηκαμε και στην vodafone λογο της εξαγορας της cyta. πριν απο 15-18 μερες αρχισαν να σκαβουν μπροστα απο το σπιτι μας και απ οτι εμαθα ηταν συνεργειο του οτε...σε 2 μερες ολοκληρωσαν τις εργασιες τους και εφυγαν αλλα απο εκεινη την ημερα δεν λειτουργουσε ουτε το τηλεφωνο ουτε ειχαμε ιντερνετ .... δηλωσα βλαβη ηρθε σε 3 μερες τεχνικος το τσεκαρε και μου ειπε οτι υπαρχει καποιο προβλημα λογο των εργασιων που εγιναν θα δηλωσει βλαβη στο δευτεροβαθμιο για να δουν πως μπορει να λυθει εντωμεταξυ θα κανει και καποιες ρυθμισεις ωστε να εχουμε προσωρινα τηλεφωνο και ιντερνετ με μια ταχυτητα 8-10 mbps αν και θα εχουμε πολλες αποσυνδεσεις οπως και οντως ετσι ειναι.... την επομενη μερα με καλουν απο το δευτεροβαθμιο  τμημα μου λενε οτι αποφασισαν για να λυθει η βλαβη που εχω να περασουν  οπτικη ινα σε καποιο τμημα της γραμμης γιατι υπαρχει προβλημα με τον χαλκο στην εγκατασταση και κατι τετοια που ουτε τα πολυκαταλαβα..... τεσπα τους ευχαριστησα για το ενδιαφερον και ειπα να προχωρησουν αμεσα στην επιλυση της βλαβης.... μετα απο 2 ωρες με καλουν απο το εμπορικο τμημα με απαιτηση να ανανεωσω το συμβολαιο μου για αλλα 2 χρονια επειδη θα μου αποκαταστησουν την βλαβη... τους εξηγησα πως δεν ζηταω κατι επιπλεον ουτε αναβαθμιση ταχυτητας θελω ουτε τιποτα ζηταω αυτα που ειχα και δεν θελω να ανανεωσω προς το παρον συμβολαιο αφου εχει ακομα και περιπου 10 μηνες ακομα περιθωριο... ορθα κοφτα μου ειπαν πως αν δεν ανανεωσω δεν μπορει να γινει επιλυση της βλαβης και τελος, πραγματικα απο τοτε και εδω και δεκα μερες δεν εχει γινει τιποτα η γραμμη δεν λειτουργει φυσιολογικα τηλεφωνο καθημερινα και ο ενας με πεταει στον αλλον λεγοντας μου παλι πως με καλεσαν απο το εμπορικο δεν ανανεωσα και γι αυτο κολλησε το θεμα... εχουν δικαιωμα να μου αρνηθουν επιλυση βλαβης αν δεν ανανεωσω? τι ενεργειες πρεπει να κανω απο δω και περα?

όπως λέει και ο @slk200gr , καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Ανέφερε ότι στην ουσία έτσι σε εκβιάζουν. Επιπρόσθετα, μια καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ δεν βλάπτει. Ρίξε μια ματιά στον κώδικα δεοντολογίας της Ε.Ε.Τ.Τ.

Δημοσ.

Προφανως ολες οι κλησεις καταγραφονται σωστα;, Εγω θα επαιρνα τηλεφωνο στην vodafone και θα ρωτουσα για την προσφορα προωρης ανανεωσης που ειπαν και να μου πουν απο που εγινε  το τηλεφωνο. αν εγινε απο τα κεντρικα ή απο εξωτερικο συνεργατη.

αφου λοιπον μαθαινα απο που ηταν θα εκανα αιτημα για απομαγνητοφωνηση της συνομιλιας κατευθειαν με αιτιολογια να κατατεθει για να γινει καταγγελια περι εκβιασμου... Να δεις για ποτε στο φτιαχνουν μετα.

Δημοσ.

Από την στιγμή που  η γραμμή έχει πρόβλημα πρέπει να αποκαταστήσουν το πρόβλημα, το οποίο δεν σχετίζεται με την δέσμευσή σου. Αν κάνεις ανανέωση θα σε έχουν λίγο πιο δεμένο. Προσωπική μου άποψη, γράφεις ένα ωραίο mail προς Vodafone αναφέροντας να σου επιδιορθώσουν την βλάβη. Περιμένεις καμιά εβδομάδα και αν δεν σου έχουν απαντήσει καταγγελία ΕΕΤΤ αναφέροντας τα ίδια. Στην ΕΕΤΤ θα απαντήσουν και θα το κοινοποιήσουν και σε εσένα. Και μετά θα ζητήσεις και πίστωση ποσού για τις μέρες που είχες πρόβλημα και δεν σου παρείχαν τις υπηρεσίες που είχατε συμφωνήσει.

Δημοσ.

Ειναι απιστευτο αυτο που γινεται καλεσα και σημερα ακριβως η ιδια απαντηση ειστε σε επεξεργασια κανενα νεοτερο..... σκεφτομαι οτι δεν εχει νοημα να χασω αλλο χρονο γιατι εμφανως με κοροιδευουν ειναι ηδη παρα πολλες ημερες το θεμα και η καταγγελεια συμβασεως μαλλον ειναι μονοδρομος.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...