Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, αγορασα το laptop της dell vostro 3580 που ειχε αναρτηθει στο insomnia ως προσφορα του E-Shop. Σημερα το παρελαβα και διαπιστωσα πως το κουτι του laptop ειναι σφραγισμενο με σελοτειπ απο χερι και οχι σφραγισμενο απο την εταιρεια. Φυσικα επικοινωνησα με το e-Shop για αντικατασταση αν και μου ειπαν πως "αν το ανοιξα να δω αν δουλευει αφου ενα laptop αμα το ανοιξεις φαινεται αν ειναι καινουργιο"  και πως "δεν τα αγοραζουν κατευθειαν απο την dell και μπορει να ειχε ανοιχτει απο τον προμηθευτη" και τελος πως "θα ερθουν να το παρουν αλλα δεν ξερουν αν θα φερουν αλλο οποτε μιλαμε για επιστροφη χρηματων". 

Τι να πω ρε παιδια, ειναι δυνατον να δινεις 500+ ευρω για καινουριο laptop και να σου λενε νταξ μωρε, αμα το ανοιξεις φαινεται αν ειναι καινουριο. 

Φυσικα επικοινωνησα αμεσως μαζι τους χωρις να το ανοιξω. 

Η γνωμη σας;  Σας εχει τυχει; 

Επεξ/σία από SoraKH
Δημοσ.

Ναι πολλές φορές πάει κάποιος  πελάτης σε μαγαζί και επιμένει να το ανοίξει να το δει παρόλο που δεν γίνεται γιατί έχουν αυτοκόλλητο επάνω για αυτούς τους λόγους. Του πελάτη δεν του αρέσει για τον οποιοδήποτε λόγο και δεν το παίρνει. Το μαγαζί το ξανασφραγίζει λοιπόν κάπως έτσι. Εμένα δεν θα με ένοιαζε αρκεί όντως να μην έχει σημάδια χρήσης. Εξάλλου έχεις διετή εγγύηση Dell, δεν σε νοιαζει.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν είναι μεμονωμένο γεγονός θα φανεί και από την αντικατάσταση όπου σίγουρα θα έχουν κάποιο laptop σφραγισμένο να στείλουν, τι στο καλό; Όλο το απόθεμα θα ήθελε να το τσεκάρει ο πελάτης;

 Στο τηλέφωνο πάντως ο ευγενικός υπάλληλος με προετοίμασε, όπως έγραψα, για τα χειρότερα, δηλαδή επιστροφή χρημάτων.

Δημοσ.

Για να μην λεω ο,τι θελω και μπορει να κανω λαθος, παραθετω φωτο απο την σφραγιση του κουτιου οπως μου σταλθηκε:

 

IMG_20190701_204719.jpg

Δημοσ.

φαντάζομαι δεν το έχεις ανοίξει. ο πιο ευκολος τρόπος θα ήταν να δεις τις ώρες λειτουργίας του σκληρού δίσκου.

Στο λαπτοπ της υπογραφής που αγόρασα απο μεγαλη αλυσιδα το 2011 το λαπτοπ δεν ειχε καν αυτοκολλητα ασφαλείας και με ειχαν ενημερώσει οτι έτσι τα φέρνουν. Μερικές μέρες μετά συγγενής αγόρασε παρόμοιο μοντέλο και ήρθε ακριβώς ίδιο με σφραγισμένα σακουλάκια κλπ κλπ. Πιστεύω οτι όντως παίζει ρόλο ο προμηθευτής.

Το ίδιο γίνεται και σε κάρτες γραφικών απο μεγάλες αλυσίδες αλλά και καταστήματα σκρουτζ. Εχω παραλάβει παλιότερα κάρτες ξεσφράγιστες τελείως.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

φαντάζομαι δεν το έχεις ανοίξει. ο πιο ευκολος τρόπος θα ήταν να δεις τις ώρες λειτουργίας του σκληρού δίσκου.

Στο λαπτοπ της υπογραφής που αγόρασα απο μεγαλη αλυσιδα το 2011 το λαπτοπ δεν ειχε καν αυτοκολλητα ασφαλείας και με ειχαν ενημερώσει οτι έτσι τα φέρνουν. Μερικές μέρες μετά συγγενής αγόρασε παρόμοιο μοντέλο και ήρθε ακριβώς ίδιο με σφραγισμένα σακουλάκια κλπ κλπ. Πιστεύω οτι όντως παίζει ρόλο ο προμηθευτής.

Το ίδιο γίνεται και σε κάρτες γραφικών απο μεγάλες αλυσίδες αλλά και καταστήματα σκρουτζ. Εχω παραλάβει παλιότερα κάρτες ξεσφράγιστες τελείως.

Δεν το εχω ανοιξει γιατι φοβαμαι οτι μετα δεν θα το παιρνουν πισω. Το μονο που μου μπηκαν υποψιες αυτη την στιγμη ειναι μηπως το κουτι ειναι διπλο και μεσα εχει αλλο κουτι που περιεχει το laptop. Ωστοσο θα δειξει πως θα παει οταν ξαναμιλησω με το καταστημα. Μου ζητησαν και φωτογραφιες σε email. 

Δημοσ.

Να ξέρεις πάντως η dell απο θέμα εγγυήσεων είναι σπαθί, οπότε απο εκεί πρόβλημα δεν έχεις.

το κουτί απ έξω δεν έχει κανενα λογότυπο dell και τα στοιχεία του λαπτοπ;

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

Να ξέρεις πάντως η dell απο θέμα εγγυήσεων είναι σπαθί, οπότε απο εκεί πρόβλημα δεν έχεις.

το κουτί απ έξω δεν έχει κανενα λογότυπο dell και τα στοιχεία του λαπτοπ;

Ναι εχεις δικιο, γι αυτο επελεξα dell. 

Το κουτι γραφει απεξω τα στοιχεια του λαπτοπ.

Δημοσ.

γνώμη μου είναι πάντως οτι παίζει να ήρθε ασφράγιστο τελείως και απλά να το εκλεισαν γιατι πολλοί απο εμας δεν παίρνουν πράγματα χωρις την ταινία ασφαλείας.

Δες και τι θα σου απαντήσουν αύριο.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου στην περίπτωση του λαπτοπ αναφέρει εγγύηση αντιπροσωπείας ή εγγύηση 2 χρόνια. Τον 1ο χρόνο παρέχεται άμεση αντικατάσταση με καινούριο και τον 2ο χρόνο δωρεάν επισκευή;

Γιατί έτσι τη είχα πατήσει εγώ παλαιότερα και με προβληματικό λάπτοπ σε doa έφαγα άκυρο με την αντιπροσωπία. Ήταν παραεισαγωγη, με εγγύηση μόνο από το eshop. 

Αφού το έχεις εκεί, με το serial number ή service tag,  πάρε ένα τηλ στη dell και επιβεβαίωσε αν σε καλύπτει με την εγγύηση της. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, magdalhnh είπε

Φίλε μου στην περίπτωση του λαπτοπ αναφέρει εγγύηση αντιπροσωπείας ή εγγύηση 2 χρόνια. Τον 1ο χρόνο παρέχεται άμεση αντικατάσταση με καινούριο και τον 2ο χρόνο δωρεάν επισκευή;

Γιατί έτσι τη είχα πατήσει εγώ παλαιότερα και με προβληματικό λάπτοπ σε doa έφαγα άκυρο με την αντιπροσωπία. Ήταν παραεισαγωγη, με εγγύηση μόνο από το eshop. 

Αφού το έχεις εκεί, με το serial number ή service tag,  πάρε ένα τηλ στη dell και επιβεβαίωσε αν σε καλύπτει με την εγγύηση της. 

Ναι, αυτό ακριβώς αναφέρει:

Εγγύηση: 2 χρόνια! Τον 1ο χρόνο παρέχεται άμεση αντικατάσταση με καινούριο και τον 2ο χρόνο δωρεάν επισκευή!

Την βάψαμε δηλαδή;;

EDIT:: Πράγματι το laptop είναι παραεισαγωγής, το S/N δείχνει αγορασμένο από Ρουμανία.

Επεξ/σία από SoraKH

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...