Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ηθικα και λογικα, προφανως και πληρωνεις εσυ τα εξοδα μεταφορας και εφοσον ισχυει οτι δεν ειναι κατι λειτουργικο, σου επιστρεφονται τα χρηματα. Αν ηταν το μαγαζι να τα πληρωνει ολα, no questions asked, θα ειχε κλεισει σε 1 μερα...Υπαρχουν πολλοι "περιεργοι" καταναλωτες. Πληρωσε τα τωρα, εφοσον δεν τα πληρωνουν αυτοι, για να κανεις τη δουλεια σου και μετα βλεπεις...

Δημοσ.
Στις 10/7/2019 στις 5:37 ΜΜ, johnieXoX είπε

πως το πλήρωσες το προϊόν? 

το paypal καλύπτει έξοδα επιστροφής.

Με χρεωστική.

 

Στις 10/7/2019 στις 12:49 ΜΜ, sexymwro7 είπε

Ηθικα και λογικα, προφανως και πληρωνεις εσυ τα εξοδα μεταφορας και εφοσον ισχυει οτι δεν ειναι κατι λειτουργικο, σου επιστρεφονται τα χρηματα. Αν ηταν το μαγαζι να τα πληρωνει ολα, no questions asked, θα ειχε κλεισει σε 1 μερα...Υπαρχουν πολλοι "περιεργοι" καταναλωτες. Πληρωσε τα τωρα, εφοσον δεν τα πληρωνουν αυτοι, για να κανεις τη δουλεια σου και μετα βλεπεις...

Επειδή έτυχε να χρειαστεί να ταξιδέψω Αθήνα θα προσπαθήσω να προλάβω να το παραδώσω στο κατάστημα τότε, για να λέιξει το ζήτημα έτσι.

Δημοσ.
Στις 6/7/2019 στις 10:14 ΠΜ, zx1234r είπε

Να στα πληρωσω εγώ? Πόσο είναι με ΕΛΤΑ? 5€?

 

Αυτές τις εξυπνάδες να μην γράφαμε στα topic που χρειάζεται κάποιος βοήθεια, θα κάναμε το Forum έναν καλύτερο τόπο.

 

Ο άνθρωπος μπορεί να βρίσκει κυριότερο να μην πιαστεί κορόιδό και πιθανότατα να μην έχει να κάνει με το οικονομικό κάθε αυτού. Μπήκα και εγώ να μάθω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

  • Like 2
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε

Αυτές τις εξυπνάδες να μην γράφαμε στα topic που χρειάζεται κάποιος βοήθεια, θα κάναμε το Forum έναν καλύτερο τόπο.

Ο άνθρωπος μπορεί να βρίσκει κυριότερο να μην πιαστεί κορόιδό και πιθανότατα να μην έχει να κάνει με το οικονομικό κάθε αυτού. Μπήκα και εγώ να μάθω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Όπως είδες, όλοι προσπαθήσαμε να του πούμε πως ό,τι γράφει ο πωλητής προφανώς είναι λάθος γιατί η νομοθεσία της ΕΕ λέει κάτι αντίθετο. Κάποιοι του έδωσαν και σερβιρισμένο το url που αναφέρει την απάντηση στο ερώτημα του. Εκείνος όμως ο άνθρωπος που αναφέρεις λοιπόν, επιμένει οτι θέλει να εκδικηθεί τον "παράνομο" πωλητή για το λάθος του και απειλεί με καταγγελίες για κάτι που ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει με τον πωλητή για να δει αν ισχύει ή αν είναι λάθος καταχώρηση στο site . Εγώ λοιπόν τέτοιες συμπεριφορές μόνο με γέλιο της αντιμετωπίζω. Εσύ γιατί θίχτηκες δεν καταλαβαίνω.

  • Moderators
Δημοσ.
On 06/07/2019 at 10:44, asking_A_question said:

Δε μπορεί ο καθένας επιδεικτικά να αγονοεί τη νομοθεσία. 

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ακόμα σε ποιά χώρα ζεις.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2019 στις 12:59 ΜΜ, zx1234r είπε

Όπως είδες, όλοι προσπαθήσαμε να του πούμε πως ό,τι γράφει ο πωλητής προφανώς είναι λάθος γιατί η νομοθεσία της ΕΕ λέει κάτι αντίθετο. Κάποιοι του έδωσαν και σερβιρισμένο το url που αναφέρει την απάντηση στο ερώτημα του. Εκείνος όμως ο άνθρωπος που αναφέρεις λοιπόν, επιμένει οτι θέλει να εκδικηθεί τον "παράνομο" πωλητή για το λάθος του και απειλεί με καταγγελίες για κάτι που ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει με τον πωλητή για να δει αν ισχύει ή αν είναι λάθος καταχώρηση στο site . Εγώ λοιπόν τέτοιες συμπεριφορές μόνο με γέλιο της αντιμετωπίζω. Εσύ γιατί θίχτηκες δεν καταλαβαίνω.

 

To ότι απειλώ τον πωλητή με καταγγελία είναι 100% ψευδές και αποκύημα της φαντασίας σου. Ο λόγος για τον οποίο ρώτησα είναι αυτός:

και την ευρωπαϊκή νομοθεσία την ανέφερα ήδη από το πρώτο μου post. Αυτό που ζητούσα ήταν διευκρίνηση και επιβεβαίωση για να είμαι 100% σίγουρος πριν κάνω καταγγελία αν υπήρχε διαφωνία με τον πωλητή. 

Το να θέλω να είμαι απολύτως βέβαιος προκαταβολικά για να μην προβώ σε άστοχη καταγγελία δε νομίζω πως είναι καθόλου κακό. Και τον πωλητή συμφέρει αυτό, αλλά και τον κρατικό μηχανισμό ο οποίος δεν επιβαρύνεται με μία καταγγελία ενώ δεν υπάρχει παράβαση.

Τελικά θα το επιστρέψω στο κατάστημα την επόμενη βδομάδα που θα ταξιδέψω Αθήνα και προφανώς αφού ο πωλητής δεν έφερε καμία αντίρρηση στο να με περιμένει να του το πάω δε θα προβω σε καμία καταγγελία.

edit: Επίσης αναφέρεσαι σε "εκδίκηση". Η εφαρμογή του νόμου σίγουρα δεν αποτελεί εκδίκηση και προφανώς όταν αυτό δε γίνεται με την καλή θέληση του άλλου μέρους η νομική οδός δε νομίζω πως είναι καθόλου αθέμιτη.

 

Στις 12/7/2019 στις 3:07 ΜΜ, Malthador είπε

Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ακόμα σε ποιά χώρα ζεις.

 

Σε αυτό φταίνε και οι καταναλωτές (ή γενικότερα οι πολίτες όταν δε μιλάμε για εμπόριο) που σπάνια διεκδικούν τα νόμιμα κατοχυρωμένα δικαιώματά τους και όταν μιλάμε για πιο σοβαρές υποθέσεις το άκρως βραδυκίνητο δικαστικό σύστημα που πολλές φορές παίρνει χρόνια (ή ακόμα και δεκαετίες) για να τελεσιδικήσει μια υπόθεση.

Επεξ/σία από asking_A_question
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, asking_A_question είπε

To ότι απειλώ τον πωλητή με καταγγελία είναι 100% ψευδές και αποκύημα της φαντασίας σου. Ο λόγος για τον οποίο ρώτησα είναι αυτός:

και την ευρωπαϊκή νομοθεσία την ανέφερα ήδη από το πρώτο μου post. Αυτό που ζητούσα ήταν διευκρίνηση και επιβεβαίωση για να είμαι 100% σίγουρος πριν κάνω καταγγελία αν υπήρχε διαφωνία με τον πωλητή. 

Το να θέλω να είμαι απολύτως βέβαιος προκαταβολικά για να μην προβώ σε άστοχη καταγγελία δε νομίζω πως είναι καθόλου κακό. Και τον πωλητή συμφέρει αυτό, αλλά και τον κρατικό μηχανισμό ο οποίος δεν επιβαρύνεται με μία καταγγελία ενώ δεν υπάρχει παράβαση.

Τελικά θα το επιστρέψω στο κατάστημα την επόμενη βδομάδα που θα ταξιδέψω Αθήνα και προφανώς αφού ο πωλητής δεν έφερε καμία αντίρρηση στο να με περιμένει να του το πάω δε θα προβω σε καμία καταγγελία.

edit: Επίσης αναφέρεσαι σε "εκδίκηση". Η εφαρμογή του νόμου σίγουρα δεν αποτελεί εκδίκηση και προφανώς όταν αυτό δε γίνεται με την καλή θέληση του άλλου μέρους η νομική οδός δε νομίζω πως είναι καθόλου αθέμιτη.

Σε αυτό φταίνε και οι καταναλωτές (ή γενικότερα οι πολίτες όταν δε μιλάμε για εμπόριο) που σπάνια διεκδικούν τα νόμιμα κατοχυρωμένα δικαιώματά τους και όταν μιλάμε για πιο σοβαρές υποθέσεις το άκρως βραδυκίνητο δικαστικό σύστημα που πολλές φορές παίρνει χρόνια (ή ακόμα και δεκαετίες) για να τελεσιδικήσει μια υπόθεση.

Καλά ντε μια κουβέντα είπαμε.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Καλά ντε μια κουβέντα είπαμε.

Κι εγώ απλά για διευκρίνηση απάντησα.

Μη νομίζεις ότι το πήρα προσωπικά. Πολύ σπάνια δίνω σημασία, ό,τι  και να λένε για μένα.

Στο θέμα της εκδίκησης όμως διαφωνώ απόλυτα. Είναι υποχρεωσή μας να προβαίνουμε σε καταγγελίες όταν γίνονται παραβάσης, μήπως ποτέ αλλάξει τίποτα σε αυτή τη χώρα που όλα υπολειτουργούν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...