Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προσωπικά, να είναι σε σημείο που να μπορώ να αφήσω το αυτοκίνητο για 5 λεπτά χωρίς να εμποδίζω τη κυκλοφορία - Καλά αν έχει παρκινγκ θα κάνει παπάδες το μαγαζί.
Ευχάριστο και ευδιάθετο προσωπικό = αυτό είναι και ανάλογο της δικής σου συμπεριφοράς σαν εργοδότης βέβαια.
Να'ναι καθαρό και μαζεμένο το μαγαζί, και ο πάγκος που φτιάχνουν τον καφέ. Αυτό στο λέω γιατί τελευταία φορά που πήρα απο Γρηγόρη, είδα τον πάγκο τους και ήθελα να ακυρώσω την παραγγελία μου.
Ποιότητα καφέ + έμπειρο καφετζή.
Η τιμή έρχεται τελευταία, για 10c 20c παραπάνω δεν χάθηκε και ο κόσμος, αν το αξίζει.

  • Like 2
Δημοσ.

Από μένα:

1 -ποιότητα/γευστικό αποτέλεσμα, αν δεν πίνεται όλα τ'άλλα δεν έχουν νόημα

2 -καθαριότητα/υγιεινή καταστήματος

3- ευγένεια προσωπικού

4 -τοποθεσία, προφανώς το πάρκινγκ είναι προτέρημα

5 -νορμάλ τιμές συγκριτικά με τα άλλα καφέ κοντά σου

 

Κάνε και αυτό που προτείνει ο @zx1234r

 

 

Δημοσ.

1. Καλός καφές (από χαρμάνι μέχρι αυτόν που τον κάνει)

2. Τιμή 

3. Προσφορές (happy hour, με δέκα καφέδες δώρο ο εντεκατος, μπισκοτακι/νερό δωρεάν)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινά?

  • Ξέρω απο καλό καφέ και έχω ασχοληθεί αρκετά με τη σωστή διαδικασία παραγωγής espresso. Εκτιμώ λοιπόν κάποιον ο οποίος την ακολουθεί σωστά και έχει ωραίο τελικό αποτέλεσμα.
  • Φυσικά η τιμή παίζει μεγάλο ρόλο
  • Αν είμαι με αυτοκίνητο, φυσικά θα προτιμήσω μαγαζί που μπορώ να παρκάρω 5 λεπτά. 
  • 'Ασχημο ή όχι για μερικούς, αν το μαγαζί έχει ωραίες κοπέλες να φτιάχνουν καφέ το προτιμά ο κόσμος απο μαγαζί που έχει νταγλαράδες μπουχέσες να φτιάχνουν τον ίδιο καφε. Οι κοπέλες λόγω του επιπλέον κόσμου και μεγαλύτερου τζίορυ, είναι σαν να δουλέυουν τσάμπα για το μαγαζί. Για να ξεκαθαρίσω, κοπέλες όχι για να κάνεις παιχνίδι. Δεν πας σε κωλόμπαρο. Απλά είναι ωραίο να βλέπεις κάτι όμορφο τυχαίες στιγμές τις ημέρας. Αν έχεις 2 ίδια μαγαζιά με ωραίες και άσχημες παρουσίες , ποιο θα επιλέξεις ? Μάλλον το 1ο.
  • Στο υποσυνείδητο, παίζει αρκετά η εμφάνιση του μαγαζιού. Άλλο να μου φτιάξουν καφέ σε μια ταβέρνα και άλλο σε ενα μαγαζί με φοβερή διακόσμηση.  Τα Starbucks γιατί πουλάνε 2 πλή τιμή? Σου πουλάνε εκτός του καφέ και μια ωραία ιστορία να διηγηθείς φεύγοντας απο το μαγαζί. Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση. 
  • Τέλος, οι περισσότεροι που δεν ανήκουν σε franchise φτιάχνουν σάπιο καφέ. Για αυτό προτιμώ να πηγαίνω σε franchise γιατί ξέρω, όπου και αν βρεθώ στην Ελλάδα, θα πιω την ίδια ποιότητα καφέ και όχι καφέ που θα αποφασίσει ο καταστηματάρχης αν είναι καλός ή οχι ανάλογα με την υποκειμενική του άποψη.
Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δεν πίνω καφέ. Ενίοτε αγοράζω έναν φρέντο κρέμα μαστίχα ντεκαφεινέ με σόγια, γλυκό με ζαχαρίνη. Αλλά θα πω ένα πράγμα που στην ουσία κρίνει την επιτυχία μίας επιχείρησης και κάνει την διαφορά ακόμα και ανάμεσα σε τεράστιες πολυεθνικές. ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ. Είναι αυτό που οι έλληνες απεικονίζουν σε μία έκφραση: "Το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι του".

Όταν λέμε κουλτούρα εννοούμε την φιλοσοφία, την ενέργεια που μεταφέρεις εσύ ο ίδιος ο owner, ο ceo, ο manager, ο προϊστάμενος ή οποιοσδήποτε είναι ο τίτλος σου. Όταν διαχειρίζεσαι ανθρώπους, η κουλτούρα σου είναι αυτή που θα καθορίσει το ΚΛΙΜΑ, την ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ όλων των μελών της επιχείρησης και θα δείξει την επιτυχία ή την αποτυχία. Αν τα παιδιά που έχεις είναι εξωστρεφή και δημιουργικά και εσύ ο ίδιος τεμπέλης και καιροσκόπος, τότε η ομάδα σου θα αρχίσει να φθίνει και θα ακολουθήσουν και οι πελάτες.

Επεξ/σία από zx1234r
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.

1) Σίγουρα να μου αρέσει ο καφές

2) Η τιμή πάνω κάτω ίδια θα είναι οπότε αδιάφορο

3)αν ειναι στο δρόμο μου και με βολέυει

4) το προσωπικό

5)να μπορώ να σταματήσω με το αυτοκίνητο

δεν τα έχω βάλει σε σειρά προτεραίοτητας αλλά όπως τα σκέφτηκα

Δημοσ.

Καλησπερα,

Οπως θα εχεις συμπερανει απο τα προηγουμενα posts, η τοποθεσια ειναι το σημαντικοτερο θεμα στο στρατηγικο σου σχεδιο. Διαφορετικα θα "χτισεις" τη λογικη του μαγαζιου σου αν εισαι διπλα σε μια δημοσια υπηρεσια απο οτι απεναντι σε ενα μετρο η σε μια περιοχη με πολλες εταιρειες.

Απο εκει και περα, η καθαριοτητα και φιλικοτητα του προσωπικου για εμενα ειναι βασικο. Προτιμω να πληρωσω καποια χρηματα παραπανω(οχι ομως και εξωφρενικα παραπανω) και να ξεκινω τη μερα μου σε ενα φιλικο περιβαλλον. 

Η προσφορες καλες ειναι, αν και γενικοτερα θεωρω οτι αποδιδει καλυτερα το marketing του προσωπικου κερασματος(καταληγει να ειναι το ιδιο με τη προσφορα).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναλογα με την πελατεια που θες να προσελκυσεις. Αν θες να προσελκυσεις:

1. φοιτητες και γενικα νεους, κοιτας να εχεις ανταγωνιστικη τιμη και προσφορες.

2. μεσες ηλικιες, δωσε μεγαλη βαση στην ποιοτητα του καφε, στα μηχανηματα και το barista σου.

3. μεγαλες ηλικιες και κυριως αντρες, απλα εχε μια ωραια κοπελιτσα για φτιαχνει τους καφεδες...

 

Γενικα με το συνδυασμο και των τριων θα εισαι ποπα, απλα ενα πραγμα που εχω παρατηρησει στη Λαρισα, οπου και ζω: Αν πας και ανοιξεις μαγαζι διπλα σε καφετερια με πελατεια και εχεις τον καφε ιδια ή υψηλοτερη τιμη, προφανως μεσα σε 3 μηνες το πολυ θα το κλεισεις το μαγαζι, εκτος και αν προσφερεις κατι εξαιρετικο. Αν δε σε παιρνει να προσφερει κατι ανταγωνιστικο, παρατα το καλυτερα...

Επεξ/σία από sexymwro7
  • Like 1
Δημοσ.

1) Τοποθεσία. Κάνω άνετα ως και 2-3 χιλιόμετρα παραπάνω (αλλάζω γειτονιά δηλαδή) αρκεί να έχει χώρο για parking. Για τους γνώστες, από τότε που άνοιξε το 4all στα Κωνσταντινοπολίτικα με έχει χάσει η Λαμπράκη. 

2) Νερό. Ειδικά σε περίοδο καλοκαιριού εκτιμάται δεόντως. Και επειδή πάντα προσθέτω στον καφέ, παίζει σημαντικό ρόλο για μένα.

3) Όλα τα άλλα μαζί. Αν εξαιρέσω τα Island και τα coffeebrands, στις λοιπές αλυσίδες οι εργαζόμενοι κάνουν τα πάντα. Είναι ταμείο, κουβαλούν νερά, ανεφοδιάζουν ράφια και μετά μπαίνουν και σου κάνουν καφέ. Με ότι συνεπάγεται αυτό σε καθαριότητα, όρεξη και ποιότητα. Η ευγένεια δεν είναι dealbraker, απλά δεν θα παιχτεί tip. Ποτέ από mikel. Οι τιμές παίζουν στο 40λεπτο διαφορά για fredo espresso μεγάλο οπότε ούτε αυτό είναι dealbraker αρκεί να πληρούνται τα κριτήρια 1 & 2.  

Δημοσ.

Αν κρίνω από μαγαζιά franchise που έπαιρνα καφέ έρχεται στο μυαλό μου τα everest που είναι ο ορισμός της αρπακτης και του ορισμού του βάζω κάποιον απλά να περνει τις παραγγελίες. Κάθε βδομάδα που άλλαζαν προσωπικό ευχόμουν να ξέρει να φτιάχνει καφέ αλλά δυστυχώς στις ευχές εμένα. Ο κόσμος θέλει ένα χαμόγελο και μια ζεστή καλημέρα/καλησπερα και ποσότητα στον καφέ του και λογική τιμή. Μια κοπέλα μόνο άξιζε στα everest η Μαρία που ήταν ένα σεβαστό διάστημα εκεί και τα είχε και τα τρία και ο λόγος που πήγαινα. Δεν είναι γκομενικο το θέμα απλά ήξερε  τι πίνω χωρίς να της πω και ότι λέγαμε δύο κουβέντες πριν αρχίσει το 8ωρο της δουλειάς με ένα σούπερ καφέ που τον έκανε τούρμπο. Την μέρα που μου είπε ότι φεύγει της λέω Μαρία εύχομαι το καλύτερο για σένα και σίγουρα καφέ σαν τον δικό σου δεν θα βρω και μου απάντησε τουλάχιστον κάποιος εκτίμησε αυτό που προσέφερα αφού δεν το έκανε ο εργοδότης. Ρε εργοδοτακια πάρτε άτομα με όρεξη ευγένεια θέληση και καλά παιδιά και δεν θα χάσετε καφέ θα μάθουν να κάνουν αν έχουν τα παραπάνω. 

  • Like 5
Δημοσ.

1. Το πρώτο πράγμα που θα με κάνει να σταματήσω να πάρω καφέ, είναι η εμφάνιση του μαγαζιού. Να βγάζει μια ποιότητα.. μη δείχνει φθηνιάρικο.. αν πληρεί το κριτήριο αυτό, θα κάνω μια δοκιμή.

2. από κει και πέρα, για να με κρατήσει, θα πρέπει να έχει ωραίο καφέ. έχουν βγει τόσα ωραία καφέ τελευταία, που πλέον η πρόσβαση σε καλό καφέ δεν είναι τόσο δύσκολη..

(παράδειγμα και για τα δύο παραπάνω είναι τα coffee berry)

3. το ζεστό κουλούρι είναι μεγάλο συν (με προϋποθέση φυσικά πως ο καφές είναι καλός)

4. η εξυπηρέτηση, από τη στιγμή που το προϊόν είναι καλό, προσωπικά δε με νοιάζει. απλά ευγενικοί να είναι και γρήγοροι.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγώ είμαι πακετας και με νοιάζει μόνο να πληρώνει το αφεντικό στην ώρα του και να είναι ευγενικός απέναντι μου,τίποτε άλλο...οι καφέδες δεν με νοιάζουν νεροζουμια είναι έτσι κι αλλιώς,ο καθένας κρατάει από έναν στο χέρι του λες και είναι κομπολόι!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Πάντως πολύ επιχείρημα και σκέψη για ένα προϊόν 2€......

Οι βασικες αρχες του επιχειρειν εχουν εφαρμογη σε ολες τις προσπαθειες και μελετες ανεξαρτητως απο την τελικη αξια του αγαθου η υπηρεσιας που προσφερεται. Αυτο αν θελεις να επιτυχεις.

  • Like 4
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...