Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά και εγώ είχα σύνδεση με απεριόριστα κινητά/σταθερά Ελλάδα και vdsl (nova 2play+ 23 ευρώ + vdsl 5 ευρώ) στα 28 και κάτι ψιλά για 2 χρόνια και ενώ έληγε το πρόγραμμα μου τέλη Σεπτέμβρη με πήραν αρχές Ιουνίου για ανανέωση και μου πρόσφεραν και εμένα το ίδιο πρόγραμμα με 26,15 το μήνα όπως στον φίλο TS και έχει ενεργοποιηθεί κανονικότατα. Έχει βγει και ο λογαριασμός 2μήνου στα 53,37 αντί για 56,48  που ήταν παλιά. Τώρα γιατί στον ts λένε λάθος δεν ισχύει δεν μπορώ να καταλάβω

  • Like 1
  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ForeignOffice είπε

Να σε καλά αδερφέ μου τα εψαξα ηδη αυτά. Εκανα μια πρωτη κρούση στην ίδια την εταιρία, εαν δεν ευδοκιμήσει θα καταγγειλω τη σύμβαση στην ΕΕΤΤ και θα αποχωρησω κύριος και ασε τον κάθε άσχετο εδώ μέσα να παπαρολογει. Το γρήγορο ίντερνετ μου τι διευκρινησε μετα απο σχετική μου ερώτηση οτι εννοεί το VDSL.

Αδερφέ άλλοι παραπάνω έχουν πει χειρότερα λόγια για το προσωπο μου και δεν μπήκα καν στον κόπο να απαντήσω. Οποτε μάλλον εσύ σαν admin πρεπει να κανεις καλυτερα τη δουλειά σου, δε χαρακτηρισα εγώ κανένα γύφτο... Στην επαφη που είχα σήμερα μαζί τους μου ειπαν οτι έχει γίνει λάθος και αν είναι να επιστρέψω στο παλιό συμβόλαιο ή να δεχτώ το τωρινό με αλλη τιμή απο αυτή που συμφωνήθηκε εξαρχής. Τους είπα οτι θέλω χρονο να το σκεφτώ έχοντας κατα νου οτι πρεπει να κινηθω αναλόγως και με ενημέρωσαν οτι έχω προθεσμία να αποφάσισω έως και τις 24 Ιουλίου. Το ζήτημα στην όλη κατασταση ειναι οτι παρόλο η αρχική υπάλληλος μου ανέφερε ξεκάθαρα το σύνολο των υπηρεσιών στα 26.15 τελική στη συνέχεια απο μονη της πρόσθεσε στην τιμή τα 5.25 του VDSL, τα οποία δεν είχε αναφέρει εξαρχής αλλά αντιθέτως μου επισήμανε πως "πάμε σε τελική τιμή μαζί με VDSL σταθερά κινητά στα 52.30 το δίμηνο" δηλαδή της λέω 26.15 το μηνα και μου απάντησε ναι.

Εγω πληρωνω σκεψου 39 τον μηνα για full pack μαζι με ιντερνετ και απεριοριστα σταθερα και κινητα εντος ελλαδας! Ολα αυτα αφου διαπραγματευτηκα να φυγω και ειχα τα αρχιδια να παω πολυ κοντρα και να το φτασω στο τερμα επειδη δεν ημουν ικανοποιημενος

 Και μου καναν και 3 μηνες δωρο το παγιο των 39 ..Ολα αυτα επειδη τολμησα να παω κοσμοτε.. ;) Γραψτους ολους κανε και γυφτιες αν χρειαστει! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ForeignOffice είπε

Ενημέρωσα και φυσικά δεν το δέχτηκε, αλλά τους είπα οτι όπως καταγράφεται εσείς τη συνομιλία έτσι την καταγραφω και εγώ προς αποφυγή οποιουδήποτε παραπτώματος εκ μέρους τους. Εχει υποθει και αλλες φορες στο ADSL forum η εν λόγω τακτική και απο τον guru του ειδους unboxing specialist.

Η σωστή τακτική των τηλεφωνικών κέντρων όταν τους λες ότι τους καταγράφεις είναι να τερματίζουν την συνομιλία (ευγενικά πάντα). Απορώ πως προχώρησε σε συνομιλία αν και ενημέρωσες για καταγραφή. 

 

2 ώρες πριν, Playstationik είπε

Φιλαρακι αν θες ακουσε με επειδη ξερω τι παιζει! Εχεις δικαιωμα ακυρωσης συμβολαιου εως και 1 μηνα απο την ημερα που το κανες. Ζητα ακυρωση! Και ταυτοχρονα απευθυνσου να κανεις συμβολαιο με αλλη εταιρεια. Η αλλη εταιρεια (πχ κοσμοτε) θα ζητησει τον αριθμο σου απο την νοβα ..τοτε η νοβα θα σε παρει και θα σε ρωτησει γιατι εμεινες δυσαρεστημενος και θα πεις θεςς να φυγεις.. θα προσπαθησουν να σου κανουν καλυτερο συμβολαιο και πιο φθηνα και με +++.. Διπλωματευσου το.. αν δεν εχεις ορεξη να το κανεις αυτο παρε απλα στην νοβα πες οτι βαση νομου εχεις δικαιωμα ακυρωσης εως και ενα μηνα μετα και ζητα ακυρωση. Θα πεις τον λογο και τελος. Αν σου πε απλα η υπαλληλος γρηγορο ιντερνετ δεν σημαινει οτι εννοει το vdsl. Αν ειπε την λεξη vdsl εχεις δικιο αν ομως δεν το πε και απλα εννοηθηκε εχεις αδικο και δεν θα βγαλεις και ακρη. Σε καθε περιπτωση ομως εχεις δικαιωμα ακυρωσης συμβολαιου και επαναπροσδιορισμου!

Το βασικό βέβαια στο παρακάτω είναι να υπογράψεις την νεα αίτηση (πχ στην cosmote) εκτός καταστήματος. Πχ να την κάνεις τηλεφωνικά και να έρθει courier. Αν την κάνεις σε κατάστημα.... δεν θα έχεις δικαίωμα να ακυρώσεις. Ακόμα όμως και εκτός εμπορικού καταστήματος η παραπάνω τακτική είναι λίγο επίφοβη. Αν πχ κάνεις αίτηση σταθερής στην cosmote, συχνά θα ενεργοποιηθείς πριν προλάβεις να ακυρώσεις. Αν κάνεις αίτηση wind ή voda θα ξεμπλέξεις με διαδικασίες ακύρωσης και μπορεί και πάλι να βρεθείς ενεργοποιημένος κάπου που δεν θες. Η καλύτερη λύση είναι να συζητήσεις μαζί τους για να βρείτε μια λύση. Και μετά η όποια καταγγελία

 

Επίσης αυτό με την ακύρωση μέχρι ένα μήνα μετά που το λέει; Γιατί από όσο θυμάμαι το δικαίωμα ακύρωσης σταματάει με την ενεργοποίηση του πακέτου.

2 ώρες πριν, ForeignOffice είπε

Να σε καλά αδερφέ μου τα εψαξα ηδη αυτά. Εκανα μια πρωτη κρούση στην ίδια την εταιρία, εαν δεν ευδοκιμήσει θα καταγγειλω τη σύμβαση στην ΕΕΤΤ και θα αποχωρησω κύριος και ασε τον κάθε άσχετο εδώ μέσα να παπαρολογει. Το γρήγορο ίντερνετ μου τι διευκρινησε μετα απο σχετική μου ερώτηση οτι εννοεί το VDSL.

Αδερφέ άλλοι παραπάνω έχουν πει χειρότερα λόγια για το προσωπο μου και δεν μπήκα καν στον κόπο να απαντήσω. Οποτε μάλλον εσύ σαν admin πρεπει να κανεις καλυτερα τη δουλειά σου, δε χαρακτηρισα εγώ κανένα γύφτο... Στην επαφη που είχα σήμερα μαζί τους μου ειπαν οτι έχει γίνει λάθος και αν είναι να επιστρέψω στο παλιό συμβόλαιο ή να δεχτώ το τωρινό με αλλη τιμή απο αυτή που συμφωνήθηκε εξαρχής. Τους είπα οτι θέλω χρονο να το σκεφτώ έχοντας κατα νου οτι πρεπει να κινηθω αναλόγως και με ενημέρωσαν οτι έχω προθεσμία να αποφάσισω έως και τις 24 Ιουλίου. Το ζήτημα στην όλη κατασταση ειναι οτι παρόλο η αρχική υπάλληλος μου ανέφερε ξεκάθαρα το σύνολο των υπηρεσιών στα 26.15 τελική στη συνέχεια απο μονη της πρόσθεσε στην τιμή τα 5.25 του VDSL, τα οποία δεν είχε αναφέρει εξαρχής αλλά αντιθέτως μου επισήμανε πως "πάμε σε τελική τιμή μαζί με VDSL σταθερά κινητά στα 52.30 το δίμηνο" δηλαδή της λέω 26.15 το μηνα και μου απάντησε ναι.

Τελικά σου είπε ότι το νέο πρόγραμμα είναι με vdsl συγκεκριμένα ή απλά γρήγορο ίντερνετ όπως λες παραπάνω; Αναφέρθηκε σε ταχύτητα πχ; Και ρωτάω γιατί στην σελίδα της nova το "γρηγορο ίντερνετ" είναι και το 24αρι. Γρήγορο και αξιόπιστο όπως λέει συγκεκριμένα.

image.png.ccab2be465261405c8697e347c0ea041.png

Επεξ/σία από fingolfingr
Δημοσ.
8 ώρες πριν, ForeignOffice είπε

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Ανθρώπινο λάθος λέγεται. Μήπως θέλεις να απολυθεί η υπάλληλος που έκανε το λάθος;

Απλά ακύρωσε το.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, guzel είπε

Ανθρώπινο λάθος λέγεται. Μήπως θέλεις να απολυθεί η υπάλληλος που έκανε το λάθος;

Απλά ακύρωσε το.

Έγινε ένα λάθος και νομίζει ότι έχει πιάσει τον ΠΑΠΑ από τα αρ..δια.

ΥΓ. Εγώ, είπα εκμετάλλευσουτο για να πάρεις κάτι, κάτι θα σου δώσουν πλαγίως αλλά δεν μπορείς να απαιτήσεις.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.

Παντως εμενα μου εχει τυχει σε super market να λεει λαθος τιμη η ταμπελα (πιο χαμηλη) και τελικα να δεχονται το λαθος και να το παιρνω στην λαθος τιμη!

μου εχει τυχει 2-3 φορες. Η 1 ηταν για κατι ακριβο. Δεν ξερω αν αυτο ισχυει και στα υπολοιπα..

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Παντως εμενα μου εχει τυχει σε super market να λεει λαθος τιμη η ταμπελα (πιο χαμηλη) και τελικα να δεχονται το λαθος και να το παιρνω στην λαθος τιμη!

μου εχει τυχει 2-3 φορες. Η 1 ηταν για κατι ακριβο. Δεν ξερω αν αυτο ισχυει και στα υπολοιπα..

Σε συνοικιακό η μεγάλο super market ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fingolfingr είπε

Η σωστή τακτική των τηλεφωνικών κέντρων όταν τους λες ότι τους καταγράφεις είναι να τερματίζουν την συνομιλία (ευγενικά πάντα). Απορώ πως προχώρησε σε συνομιλία αν και ενημέρωσες για καταγραφή. 

Το βασικό βέβαια στο παρακάτω είναι να υπογράψεις την νεα αίτηση (πχ στην cosmote) εκτός καταστήματος. Πχ να την κάνεις τηλεφωνικά και να έρθει courier. Αν την κάνεις σε κατάστημα.... δεν θα έχεις δικαίωμα να ακυρώσεις. Ακόμα όμως και εκτός εμπορικού καταστήματος η παραπάνω τακτική είναι λίγο επίφοβη. Αν πχ κάνεις αίτηση σταθερής στην cosmote, συχνά θα ενεργοποιηθείς πριν προλάβεις να ακυρώσεις. Αν κάνεις αίτηση wind ή voda θα ξεμπλέξεις με διαδικασίες ακύρωσης και μπορεί και πάλι να βρεθείς ενεργοποιημένος κάπου που δεν θες. Η καλύτερη λύση είναι να συζητήσεις μαζί τους για να βρείτε μια λύση. Και μετά η όποια καταγγελία

Επίσης αυτό με την ακύρωση μέχρι ένα μήνα μετά που το λέει; Γιατί από όσο θυμάμαι το δικαίωμα ακύρωσης σταματάει με την ενεργοποίηση του πακέτου.

Τελικά σου είπε ότι το νέο πρόγραμμα είναι με vdsl συγκεκριμένα ή απλά γρήγορο ίντερνετ όπως λες παραπάνω; Αναφέρθηκε σε ταχύτητα πχ; Και ρωτάω γιατί στην σελίδα της nova το "γρηγορο ίντερνετ" είναι και το 24αρι. Γρήγορο και αξιόπιστο όπως λέει συγκεκριμένα.

image.png.ccab2be465261405c8697e347c0ea041.png

Μια χαρα μπορεις να σπασεις συμβολαιο εντος καποιο ημερων χωρις ρητρα. Το χω κανει! 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, ForeignOffice είπε

Πριν λιγες μέρες είχα επαφή με μια εκπρόσωπο της Nova με την οποία και συμφώνησα τελική τιμή VDSL απεριόριστα κινητά σταθερά στα 26.15 το μήνα. Χθες με παίρνουν απο nova να με ενημερώσουν οτι έγινε λάθος και οτι η τιμή δε συμπεριλαμβάνει το VDSL το οποίο χρεώνεται extra 5.25 και οτι πρεπει να ελεγχθεί η συνομιλία που είχα με την εκπρόσωπο προκειμενου να επιβεβαιωθεί οτι μου είπε την παραπάνω τιμή με VDSL όπως ισχυριζομουν εγώ. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου ειπαν οτι η συνάδελφός έκανε λάθος και οτι έπρεπε να με είχε ενημερώσει πως χρεώνεται το VDSL, αυτή τοτε μου είχε πει ξεκάθαρα "πάμε σε μια νέα τιμή με τό γρήγορο ίντερνετ -όπως ονομάζει η nova το VDSL- και απεριόριστα σταθερά κινητά στα 26.15 το μηνα", το ανέφερε ξεκάθαρα και έχω και τη συνομιλία καταγεγραμμένη. Εμένα το συμβόλαιο μου λήγει το Δεκέμβριο. Το θέμα είναι πως υποτίθεται οτι ανανεωσαμε το συμβόλαιο για δυο χρόνια πριν λίγες μέρες με την παραπανω τιμή που αναφέρω και σήμερα που με πήραν να μου αναφέρουν οτι έγινε λάθος μου ανέφεραν το παλιό συμβόλαιο. Που μπορω να απευθυνθω ειτε για να διεκδικησω την τιμή που πρότειναν ειτε να φύγω μια και καλη απο αυτή την εταιρία;

Ακριβως το ιδιο ειχα παθει καλοκαιρι του 2017. Απαιτησα να εχω το συμβολαιο στην τιμη που συμφωνησα και υπηρχε ηχογραφηση. Εστειλα μέιλ στη νοβα ζητώντας αριθμο πρωτοκόλου νομιζω για να κανω καταγγελια στον συνήγορο του καταναλωτή. σε λιγες ωρες με ειχαν παρει πισω ζητωντας συγνωμη και οτι το συμβολαιο θα μεινει στα λεφτα που συμφωνησα.

Ανανέωσω πριν μερες για αλλα 2 χρονια. 26.15 ακριβωβως vdsl,απεριοριστα κινητα και σταθερά. Υπάρχει αυτη η τιμη

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Playstationik είπε

Μια χαρα μπορεις να σπασεις συμβολαιο εντος καποιο ημερων χωρις ρητρα. Το χω κανει! 

Δεν λέω κάτι αντίθετο. Αυτό που λέω είναι ότι αν πχ κάνεις ανανέωση σήμερα και ισχύει από 10/8 τότε θα έχεις δικαίωμα ακύρωσης μέχρι τις 9/8. Μέτα την ενεργοποίηση αν θες να φύγεις συνήθως θα υπάρχει ρήτρα.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, bjj-p είπε

Παντως εμενα μου εχει τυχει σε super market να λεει λαθος τιμη η ταμπελα (πιο χαμηλη) και τελικα να δεχονται το λαθος και να το παιρνω στην λαθος τιμη!

μου εχει τυχει 2-3 φορες. Η 1 ηταν για κατι ακριβο. Δεν ξερω αν αυτο ισχυει και στα υπολοιπα..

Ναι αυτό γενικά ισχύει και είναι κάτι ποτ το έχουν προβλέψει απο τα μαγαζιά και σε αποζημιώνουν. αλλά όχι σε υπηρεσίες 24 μηνης διάρκειας. 2ετής χασούρα καμμία επιχείρηση δεν δέχεται.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Ναι αυτό γενικά ισχύει και είναι κάτι ποτ το έχουν προβλέψει απο τα μαγαζιά και σε αποζημιώνουν. αλλά όχι σε υπηρεσίες 24 μηνης διάρκειας. 2ετής χασούρα καμμία επιχείρηση δεν δέχεται.

Δεν θα επρεπε να υπαρχει διαχωρισμος υπηρεσιας-προιοντος, δεν το γνωριζω, απλα κατεθεσα τι μου εχει συμβει. Οπως λεει ομως απο πανω συμφοριτης το εχει κανει οποτε καπου πατησε για να το κανει.

Δημοσ.

To πιο πιθανο ειναι να σε πηραν απο καποιο τηλεφωνικο κεντρο (τριτος εκπρωσοπος) που δεν εχουν πλεον διαθεσιμη αυτη τη προσφορα και σε γυρισαν σε τιμοκαταλογο 23Ε (adsl) + 5,25E (upgrade to vdsl) και λογο οτι δεν ειχαν πλεον διαθεσιμη αυτη την επιλογη δεν θα πληρονοταν η εταιρεια τους την αιτηση απο τη nova. Δεν σε αφορα εσενα αυτο αλλα μαλλον κατι τετοιο θα εχει συμβει. Απο τιμοκαταλογους που εχω δει εχουν τα εξης πακετα πλεον. (Για 2play+ λεω με απεριοριστα σταθερα κ κινητα).

ADSL-23Ε τιμοκαταλογος (για νεες αριθμοδοτησεις) -> 19,90Ε προσφορα (για αλαγη παροχου) -> 16,90Ε πριν λιγο καιρο για οσους αλαζαν απο wind (τελειωσε)

VDSL- 28,25 50αρα

VDSL-43Ε 100αρα.

Παιζουν πλεον με fttc και απο Δεκεμβρη θα εχουν αναλογα την περιοχη και ftth σε 200αρα γραμμη.

  • Like 1
Δημοσ.

Τι καθόμαστε και συζητάμε ρε παιδιά?

-Η εταιρία κάλεσε τον πελάτη για να του πουλήσει ένα προιόν

-Τηλεφωνικά συμφώνησαν και προχώρησε.

-Είδε η εταιρία το λάθος και κάλεσε τον πελάτη να τον ενημερώσει

-Του είπαν πως μπορεί μέχρι τις 24 Ιουλίου είτε να το αρνηθεί είτε να συμφωνήσει με την διαφορά τιμής

Ο ts δεν είναι πουθενά υποχρεωμένος να κάνει κάτι που δεν θέλει. Έχει όλη την ελευθερία να πάει σε άλλη εταιρία χωρίς καμία υποχρέωση!

Που ακριβώς έχει σφάλει η εταιρία και ψάχνουμε και ψυρίζουμε τις τρίχες μας? Τι θέλει ο ts? Να ξεκινήσουμε κίνημα "Δώστε τσάμπα ίντερνετ στον αγαπημένο μας συμφορουμίτη" ? "Έχει λίγο άσχημους τρόπους αλλά είναι γαμώ τα παιδιά και τον αγαπάμε όλοι".......

 

  • Like 2
Δημοσ.

Η εταιρία καλά έκανε και ενημέρωσε πίσω τον (υποψήφιο) πελάτη για το λάθος της υπαλλήλου και το διευκρίνισε. Και σωστά έπραξε, άνθρωποι είμαστε και κάνουμε λάθη.

Γενικότερα τώρα, ΑΝ ο (υποψήφιος) πελάτης έπαιρνε πίσω τηλ. από πλευράς του να ενημερώσει πως δεν συμφωνεί γιατί το κατάλαβε λάθος, πχ νόμιζε πως άκουσε VDSL αντί για ADSL που του προτάθηκε, πιθανότατα..περίπου...μάλλον 2000% τα ανθρώπινα λάθη/κατανόηση/αμφίδρομη δικαιοσύνη θα πήγαιναν περίπατο..... μήπως το μόνο που θα έλεγε ο πάροχος (που έχει υπαλλήλους που είναι άνθρωποι και κάνουν και λάθη... γιατί είναι...άνθρωποι) θα ήταν ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ = ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ και δεν αναγνωρίζουμε τίποτε? Λέω εγώ τώρα...

Δεν παίρνω το μέρος κανενός. Αλλά το να δείχνουμε μονόπλευρη κατανόηση...δείχνει κι άλλα πράγματα...

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...