l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, k_w_t είπε Το παγιο μας στην WIND ειναι κοντα στα 600€ ολα τα σταθερα και τα κινητα της εταιριας. Το κοστος για μισθωμενες γραμμες ειναι ακομα απαγορευτικο για μικρες επιχειρησεις .... Άρα συμφωνείς με ότι σου έγραψα πριν. Με την best effort υπηρεσία δεν έχεις τις αξιώσείς που ζητάς και απλά παρακαλάς να μην κάτσει στραβή. Εάν κάτσει, τότε παίξαμε και χάσαμε. Simple as that. ΥΓ: Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις έαν νιώθουν ότι σε περίπτωση στραβής πρόκειται να χάσουν χρήματα, τότε βάζουν μισθωμένη. Εάν όχι, τότε έχουν backup λύσεις. Τα υπόλοιπα είναι απλά αστεία.
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, l337 είπε Άρα συμφωνείς με ότι σου έγραψα πριν. Με την best effort υπηρεσία δεν έχεις τις αξιώσείς που ζητάς και απλά παρακαλάς να μην κάτσει στραβή. Εάν κάτσει, τότε παίξαμε και χάσαμε. Simple as that. ΥΓ: Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις έαν νιώθουν ότι σε περίπτωση στραβής πρόκειται να χάσουν χρήματα, τότε βάζουν μισθωμένη. Εάν όχι, τότε έχουν backup λύσεις. Τα υπόλοιπα είναι απλά αστεία. Εχεις μια backup λυση για ποσο καιρο...? Οταν ξεκαθαρα ο νομος λεει οτι η βλαβη πρεπει να αποκατασταθει εντος 3 ημερων και εχεις φτασει στις 20 και ακομα περιμενεις. Αντε και χεσε εμας που ειμαστε επαγγελματικος χωρος και πλεον το εχει αναλαβει δικηγορος το θεμα. Στον καθενα ιδιωτη μπορουν ετσι απλα να τον αφηνουν χωρις τηλεφωνο για 1 μηνα επειδη ετσι γουσταρουν ?
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, k_w_t είπε Εχεις μια backup λυση για ποσο καιρο...? Οταν ξεκαθαρα ο νομος λεει οτι η βλαβη πρεπει να αποκατασταθει εντος 3 ημερων και εχεις φτασει στις 20 και ακομα περιμενεις. Αντε και χεσε εμας που ειμαστε επαγγελματικος χωρος και πλεον το εχει αναλαβει δικηγορος το θεμα. Στον καθενα ιδιωτη μπορουν ετσι απλα να τον αφηνουν χωρις τηλεφωνο για 1 μηνα επειδη ετσι γουσταρουν ? Ξαναδιάβασε και κατανόησε καλύτερα τι λένε οι συμβάσεις και ο νόμος. Υπάρχει χάος στο μυαλό σου. ΥΓ: Δεν έχει σημασία αν είσαι επαγγελματικός χώρος ώστε να έχεις ευνοικότερη μεταχείριση. Σημασία έχει το τι πακέτο έχεις και τι πληρώνεις. Και το πακέτο που έχεις στην προκειμένη είναι απλό πακέτο (χωρίς κανένα sla) και θα έχεις την ίδια ακριβώς μεταχείριση με τον πιτσιρικά που καίγεται στα online games. Οπότε μην έχεις αυταπάτες. Εάν θέλεις κάποιος ευνοικότερη μεταχείριση, το δείχνει αγοράζοντας και πληρώνοντας άλλη (πιο ακριβή) υπηρεσία που θα τον καλύπτει στις "άτυχες" στιγμές. ΥΓ2: Εάν δικηγόρος ανέλαβε τέτοιο θέμα, και υπο αυτές τις συνθήκες, θα ήταν συνετό να τον αλλάξετε. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από l337
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, l337 είπε Ξαναδιάβασε και κατανόησε καλύτερα τι λένε οι συμβάσεις και ο νόμος. Ν2867 αρθ.9 παραγραφος 4 ...... Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από k_w_t
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, k_w_t είπε Ν2867 αρθ.9 παραγραφος 4 ...... Θα ήταν χρήσιμο να έβαζες κάτι (κάποιο Νόμο πχ.) που δεν έχει καταργηθεί εδώ και 13 χρόνια... Μάλλον ο δικηγόρος σας δεν σας έχει ενημερώσει σχετικά ή δεν ξέρει τι του γίνεται. Για να σε βοηθήσω (Ν4070/2012).. https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/444ESIA PROSOPIKA DEDOMENA/ÎOMOTHESIA PROSOPIKA DEDOMENA_GREEK/4070_2012.PDF Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από l337
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 5 λεπτά πριν, l337 είπε Θα ήταν χρήσιμο να έβαζες κάτι που δεν έχει καταργηθεί εδώ και 13 χρόνια... Για να σε βοηθήσω (Ν4070/2012).. https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/444ESIA PROSOPIKA DEDOMENA/ÎOMOTHESIA PROSOPIKA DEDOMENA_GREEK/4070_2012.PDF Οκ απο αυτο που μου ποσταρες.. 4. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σε συνεργασία με την Ε.Ε.Τ.Τ. όπου κρίνεται αναγκαίο, αντιμετωπίζει τις ανεπίλυτες διαφορές μεταξύ αφ ενός των καταναλωτών, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και άλλων τελικών χρηστών και αφ ετέρου των επιχειρήσεων παροχής δικτύων ή/ και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, οι οποίες αφορούν τους συμβατικούς όρους ή/ και την εκτέλεση συμβάσεων παροχής των εν λόγω δικτύων ή/και υπηρεσιών όπως προκύπτουν από τον παρόντα νόμο. Με απόφαση των Υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κατόπιν εισήγησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή, καθορίζονται διαφανείς, απλές και μη δαπανηρές εξώδικες διαδικασίες, ώστε να εξασφαλιστεί η αμερόληπτη, δίκαιη και ταχεία επίλυση των ως άνω διαφορών, θεσπίζοντας διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης σε περίπτωση επαρκώς αιτιολογημένων αιτημάτων, βάσει και του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου προστασίας του Καταναλωτή. Στο διάστημα μέχρι την έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης, οι ανεπίλυτες διαφορές που ανακύπτουν αντιμετωπίζονται από το Συνήγορο του Καταναλωτή. Οι καταναλωτές και οι άλλοι τελικοί χρήστες διατηρούν κάθε άλλη δυνατότητα νομικής προστασίας -δικαστικής ή μη- που τους παρέχεται από την έννομη τάξη. Οι παρούσες διατάξεις δε θίγουν τη λειτουργία των γραφείων παραπόνων και την παροχή υπηρεσιών ανοικτής γραμμής που διευκολύνουν την πρόσβαση των καταναλωτών και των άλλων τελικών χρηστών. Οποτε παλι παιζει η λεξη αποζημιωση...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Αποζημίωση από το μηνιαίο πάγιο, όχι κάποιο ποσό (μέσω αγωγής) λόγω διαφυγόντων κερδών λογικά... Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από ThReSh
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, ThReSh είπε Αποζημίωση από το μηνιαίο πάγιο, όχι κάποιο ποσό (μέσω αγωγής) λόγω διαφυγόντων κερδών λογικά... Αυτο ειναι η επιστροφη.... Γιατι προπληρωνεις στην ουσια. Αλλο η αποζημιωση....
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, k_w_t είπε Οκ απο αυτο που μου ποσταρες.. 4. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σε συνεργασία με την Ε.Ε.Τ.Τ. όπου κρίνεται αναγκαίο, αντιμετωπίζει τις ανεπίλυτες διαφορές μεταξύ αφ ενός των καταναλωτών, των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και άλλων τελικών χρηστών και αφ ετέρου των επιχειρήσεων παροχής δικτύων ή/ και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, οι οποίες αφορούν τους συμβατικούς όρους ή/ και την εκτέλεση συμβάσεων παροχής των εν λόγω δικτύων ή/και υπηρεσιών όπως προκύπτουν από τον παρόντα νόμο. Με απόφαση των Υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κατόπιν εισήγησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή, καθορίζονται διαφανείς, απλές και μη δαπανηρές εξώδικες διαδικασίες, ώστε να εξασφαλιστεί η αμερόληπτη, δίκαιη και ταχεία επίλυση των ως άνω διαφορών, θεσπίζοντας διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης σε περίπτωση επαρκώς αιτιολογημένων αιτημάτων, βάσει και του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου προστασίας του Καταναλωτή. Στο διάστημα μέχρι την έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης, οι ανεπίλυτες διαφορές που ανακύπτουν αντιμετωπίζονται από το Συνήγορο του Καταναλωτή. Οι καταναλωτές και οι άλλοι τελικοί χρήστες διατηρούν κάθε άλλη δυνατότητα νομικής προστασίας -δικαστικής ή μη- που τους παρέχεται από την έννομη τάξη. Οι παρούσες διατάξεις δε θίγουν τη λειτουργία των γραφείων παραπόνων και την παροχή υπηρεσιών ανοικτής γραμμής που διευκολύνουν την πρόσβαση των καταναλωτών και των άλλων τελικών χρηστών. Οποτε παλι παιζει η λεξη αποζημιωση... Γι' αυτό έγραφα αρκετά πιο πριν ότι δεν έχεις κατανοήσει τι λέει ο νόμος. Σε best effort υπηρεσία (και σε όποια άλλη υπηρεσία χωρίς sla) η μόνη αποζημίωση που λαμβάνεις είναι η αναλογία του παγίου η οποία γίνεται αυτόματα. Τίποτα άλλο. Και η απαίτηση για κάτι παραπάνω χωρίς sla είναι απλά για γέλια (χωρίς διάθεση να σε θίξω το γράφω). Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από l337
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, l337 είπε Γι' αυτό έγραφα αρκετά πιο πριν ότι δεν έχεις κατανοήσει τι λέει ο νόμος. Σε best effort υπηρεσία (και σε όποια άλλη υπηρεσία χωρίς sla) η μόνη αποζημίωση που λαμβάνεις είναι η αναλογία του παγίου η οποία γίνεται αυτόματα. Τίποτα άλλο. Και η απαίτηση για κάτι παραπάνω χωρίς sla είναι απλά για γέλια (χωρίς διάθεση να σε θίξω το γράφω). Οταν μεγαλο δικηγορικο γραφειο σου λεει οτι εχει ξανακερδισει τετοια υποθεση και πληρωνετε με ποσοστα κατι παραπανω θα ξερει. Εχει φαει ενα κολλημα με τις μισθωμενες γραμμες .... Τις πουλας ?
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, k_w_t είπε Οταν μεγαλο δικηγορικο γραφειο σου λεει οτι εχει ξανακερδισει τετοια υποθεση και πληρωνετε με ποσοστα κατι παραπανω θα ξερει. Όπως νομίζεις. Όλοι έχουν το δικαίωμα στο παραμύθι. 2 λεπτά πριν, k_w_t είπε Εχει φαει ενα κολλημα με τις μισθωμενες γραμμες .... Τις πουλας ? Προσπαθώ να σε βοηθήσω γιατί επικρατεί ένα χάος στο μυαλό σου και αυτό που καταλήγεις να με ρωτήσεις είναι το παραπάνω; Seriously? Τέλος από εμένα εδώ. Κάνε όπως νομίζεις και καλή επιτυχία.
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μόλις τώρα, l337 είπε Όπως νομίζεις. Όλοι έχουν το δικαίωμα στο παραμύθι. Προσπαθώ να σε βοηθήσω γιατί επικρατεί ένα χάος στο μυαλό σου και αυτό που καταλήγεις να με ρωτήσεις είναι το παραπάνω; Seriously? Τέλος από εμένα εδώ. Κάνε όπως νομίζεις και καλή επιτυχία. Οταν λες οτι μονο με μισθωμενη γραμμη δικαιουσαι αποζημιωση τι να υποθεσω..? Η Wind πουλαει ενα πακετο και το ονομαζει business και "υποτιθεται" οτι σε υποστηριζει αλλιως και μιλας με τμημα B2B. Το θεμα ειναι να κερδιθει η μαχη με το τσιφλικι τους οχι γιατι δεν βαζεις μισθωμενη γραμμη. Απο Παρασκευη που θα εχουμε νεα θα σας ενημερωσω.
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, k_w_t είπε Οταν λες οτι μονο με μισθωμενη γραμμη δικαιουσαι αποζημιωση τι να υποθεσω..? Ότι γνωρίζω καλύτερα από εσένα ίσως; 4 λεπτά πριν, k_w_t είπε Η Wind πουλαει ενα πακετο και το ονομαζει business και "υποτιθεται" οτι σε υποστηριζει αλλιως και μιλας με τμημα B2B. Όλοι οι πάροχοι έχουν B2B για τα business και είναι επίσης best effort υπηρεσίες. Οι διαφορές αφορούν άλλα πράγματα και όχι αυτα που ρωτάς (αποζημιώσεις κλπ) και την δική σου περίπτωση. Περισσότερα από εδώ και πέρα θα σου πει το δικηγορικό γραφείο που πληρώνετε. Αν και γνωρίζω το αποτέλεσμα, σου εύχομαι καλή επιτυχία. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από l337
k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, l337 είπε Ότι γνωρίζω καλύτερα από εσένα ίσως; Όλοι οι πάροχοι έχουν B2B και είναι επίσης best effort υπηρεσίες. Οι διαφορές αφορούν άλλα πράγματα και όχι αυτα που ρωτάς και την δική σου περίπτωση. Περισσότερα από εδώ και πέρα θα σου πει το δικηγορικό γραφείο που πληρώνετε. Αν και γνωρίζω το αποτέλεσμα, σου εύχομαι καλή επιτυχία. Μιλας σαν νομικος ή σαν υπαλληλος καποιας εταιριας τηλεπικοινωνιων οτι ξερεις το αποτελεσμα ? Γιατι δεν υπαρχει καποιο νομικο πλαισιο που να ξεχωριζει τις 2 υπηρεσιες μονο τα συμβολαια .....
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, k_w_t είπε Μιλας σαν νομικος ή σαν υπαλληλος καποιας εταιριας τηλεπικοινωνιων οτι ξερεις το αποτελεσμα ? Γιατι δεν υπαρχει καποιο νομικο πλαισιο που να ξεχωριζει τις 2 υπηρεσιες μονο τα συμβολαια ..... Σαν κάποιος που γνωρίζει αυτά που σου έγραψε. (δεν είμαι δικηγόρος) Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από l337
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα