k_w_t Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, l337 είπε Σαν κάποιος που γνωρίζει αυτά που σου έγραψε. Υπαλληλος - Τεχνικος σε εταιρια τηλεπικοινωνιων δηλαδη ? Τελος παντων ο ιδιοκτητης της εταιριας το εχει παρει πεισματικα και θα το κυνηγησει μεχρι τελους.. Οχι για τα λεφτα αλλα για το γαμωτο ... Τα έχει πάρει γιατί ο πωλητής του έλεγε για "ιδιόκτητο δίκτυο της WIND" και όταν έμαθε ότι η βλάβη οφείλετε στο ΟΤΕ τρελάθηκε...
l337 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, k_w_t είπε Υπαλληλος - Τεχνικος σε εταιρια τηλεπικοινωνιων δηλαδη ? Όχι ακριβώς αλλά δεν θα ήθελα να αναφέρω δημόσια ούτε που δουλεύω ούτε ποια είναι η θέση/ρόλος μου εκεί. Δεν θα είχα πρόβλημα να σου απαντήσω με pm αλλά δεν βρίσκω και που θα σε βοηθήσει κάτι τέτοιο. Αν χρειαστείς πάντως κάτι τώρα ή αργότερα, στείλε μου pm, γιατί το ξεχειλώσαμε το νήμα. (δεν πουλάω μισθωμένες, μην αγχώνεσαι ) Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2019 από l337
Salvation81 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, k_w_t είπε Υπαλληλος - Τεχνικος σε εταιρια τηλεπικοινωνιων δηλαδη ? Τελος παντων ο ιδιοκτητης της εταιριας το εχει παρει πεισματικα και θα το κυνηγησει μεχρι τελους.. Οχι για τα λεφτα αλλα για το γαμωτο ... Τα έχει πάρει γιατί ο πωλητής του έλεγε για "ιδιόκτητο δίκτυο της WIND" και όταν έμαθε ότι η βλάβη οφείλετε στο ΟΤΕ τρελάθηκε... Ιδιοκτητο δικτυο στην Ελλαδα εχει μονο ο ΟΤΕ. Ολοι οι αλλοι παροχοι μισθωνουν το δικτυο αυτο και εχουν μερικα χιλιομετρα δικων τους γραμμων (οπτικες ινες κυριως) στην καλυτερη. Σταγονα στον Ωκεανο με λιγα λογια. Απο εκει και περα ο φιλος απο πανω εχει δικιο, εχετε δικαιωμα σε αποζημιωση του ποσου που σας χρεωνει η Wind μηνιαιως και τιποτα παραπανω (βαση της συμβασης που υπογραψατε παντα). 1
bill2015 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Κάντε απλά υπομονή Επίσης να έχεις στην άκρη ότι μπορεί να μην υπάρχουν άλλα ζευγη διαθέσιμα Σε αυτά τα θέματα η εεττ και ο συνήγορος του καταναλωτή ειναι αυτοί που ασχολούνται δικηγόρο από όσο ξέρω βάζουν μεγάλες εταιρίες με πακέτα πανάκριβα με υπηρεσίες extra δλδ ανοίγει βλάβη και πρέπει να την φτιάξουν την ίδια μέρα
k_w_t Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, bill2015 είπε Κάντε απλά υπομονή Επίσης να έχεις στην άκρη ότι μπορεί να μην υπάρχουν άλλα ζευγη διαθέσιμα Σε αυτά τα θέματα η εεττ και ο συνήγορος του καταναλωτή ειναι αυτοί που ασχολούνται δικηγόρο από όσο ξέρω βάζουν μεγάλες εταιρίες με πακέτα πανάκριβα με υπηρεσίες extra δλδ ανοίγει βλάβη και πρέπει να την φτιάξουν την ίδια μέρα Αυτο με τα ζευγη μας εχει τρελανει. 6 χρονια ειχαμε κανονικα τηλεφωνια και internet και τωρα μαγικα εξαφανιστηκε το ζευγος μας.. (το εβαλαν σε αλλο βασικα)
bill2015 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι να σου βάλουν νεο ζεύγος απλά υπάρχει μια μικρή περίπτωση να μην υπάρχουν άλλες γραμμές ελεύθερες Κάπο νέο από αυτούς δεν είχες ; Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2019 από bill2015
k_w_t Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 9 ώρες πριν, bill2015 είπε Το θέμα είναι να σου βάλουν νεο ζεύγος απλά υπάρχει μια μικρή περίπτωση να μην υπάρχουν άλλες γραμμές ελεύθερες Κάπο νέο από αυτούς δεν είχες ; 26/7 ερχονται σε συνδιαστικο ραντεβου ΟΤΕ-WIND οποτε θα εχουμε πληρη αναφορα και απο τους 2 1
bill2015 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Ελπίζω να μην γίνει σαν τη δικιά μου business γραμμή στη vodafone ήρθε σμρ ο τεχνικός με σύνδεσε το ιντερνετ ενω έπρεπε να ήταν vdsl 50 είναι 24 για την ακρίβεια 16.3 Η τηλεφωνία είναι νεκρή Μετά απο αυτό το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για οτε Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2019 από bill2015
k_w_t Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 17 λεπτά πριν, bill2015 είπε Ελπίζω να μην γίνει σαν τη δικιά μου business γραμμή στη vodafone ήρθε σμρ ο τεχνικός με σύνδεσε το ιντερνετ ενω έπρεπε να ήταν vdsl 50 είναι 24 για την ακρίβεια 16.3 Η τηλεφωνία είναι νεκρή Μετά απο αυτό το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για οτε Η μοναδικη λυση ειναι να διαχωριστει ο ΟΤΕ οπως εγινε με την ΔΕΗ - ΔΕΔΔΗΕ. Αλλη εταιρια που παρεχει υπηρησιες τηλεφωνιας - διαδικτυου και αλλος ο διαχειριστης των γραμμων . Oσο υπαρχει παροχος απο τον οποιο νοικιαζουν οι υπολοιποι θα τα εχουμε αυτα. Στην ουσια χεστηκε ο ΟΤΕ να φτιαξει την βλαβη της WIND της NOVA και της Vodafone. Ξερει οτι θα σου σπασουν στο τελος τα νευρα και θα γυρισεις σε αυτους... 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 20 minutes ago, k_w_t said: Η μοναδικη λυση ειναι να διαχωριστει ο ΟΤΕ οπως εγινε με την ΔΕΗ - ΔΕΔΔΗΕ. Πολύ αργά γι' αυτό. 2
l337 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2019 1 ώρα πριν, ThReSh είπε Πολύ αργά γι' αυτό. Σχεδόν 20 χρόνια. 1
aGka8l Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 πες του να στο γυρίσουν σε VOIP να μοιραστείς 1 πόλο από το απερχόμενο εσυ και 1 πόλο ο καινούριος Συνδρομητής που έκατσε στη γραμμή σου Yπομονή να δείς τι θα γινει αύριο
bill2015 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2019 χαχαχα σωστος και αν δεν βολευει βαλτε voip με 2 γραμμές και να μοιράζεστε τη γραμμή
poulinos Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 On 23/07/2019 at 18:43, k_w_t said: Εχεις μια backup λυση για ποσο καιρο...? Οταν ξεκαθαρα ο νομος λεει οτι η βλαβη πρεπει να αποκατασταθει εντος 3 ημερων και εχεις φτασει στις 20 και ακομα περιμενεις. Αντε και χεσε εμας που ειμαστε επαγγελματικος χωρος και πλεον το εχει αναλαβει δικηγορος το θεμα. Στον καθενα ιδιωτη μπορουν ετσι απλα να τον αφηνουν χωρις τηλεφωνο για 1 μηνα επειδη ετσι γουσταρουν ? 3 ημερες να φτιαχτει η βλαβη.χαχα.εδω γελαμε.εχω δει 10 ημερα 15 ημερα.καλωδιακες μετα απο 20 μερες να φτιαχνονται. ουτε καν καθολικος παροχος δεν ειναι ο οτε πλεον. κατα τα αλλα εταιρεια που προνοει εχει παντα και backup με δευτερο χαλκο ή ακομα καλυτερα με δευτερη τεχνολογια.αμα επαιρναν αποζημιωσεις οσοι ηταν με βλαβη πανω απο 3 ημερες οι παροχοι και ταυτοχρονα ο οτε αφου οι χαλκοι ειναι δικοι του θα ειχαν κλεισει. On 24/07/2019 at 21:38, bill2015 said: Ελπίζω να μην γίνει σαν τη δικιά μου business γραμμή στη vodafone ήρθε σμρ ο τεχνικός με σύνδεσε το ιντερνετ ενω έπρεπε να ήταν vdsl 50 είναι 24 για την ακρίβεια 16.3 Η τηλεφωνία είναι νεκρή Μετά απο αυτό το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για οτε οτι εχεις πακετο business adsl δεν κανει καμια διαφορα στο θεμα βλαβης απο μια οικιακη adsl. το μονο που εχεις ειναι ενα καλυτερο support και ενα priority εναντι των οικιακων στο να ερθει ο τεχνικος ή καισ σε καποιες περιπτωσεις να σου δωσουν κανα 4g για οσο διαρκει η βλαβη.δεν εχεις οπως σωστα ειπωθηκε καμια σχεση με χρηστη μισθωμενου αλλο τοσο μισθωμενου με sla 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα