Green Dragon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Καλημέρα σε όλους. Προχθές το απόγευμα 24 Ιουλίου έκανα μια παραγγελία στο Amazon Italy. Ήθελα να αγοράσω ένα kit μνημών για laptop, ddr4 ( 2x8 )gb. Από λάθος και επειδή δεν γνωρίζω Ιταλικά, παρήγγειλα την ίδια μνήμη ddr4, αλλά 1 dimm των 16gb. Δύο ώρες αργότερα κατάλαβα το λάθος και έκανα cancel order. Αρνήθηκαν να ακυρώσουν την παραγγελία με την δικαιολογία ότι έχει εκτελεσθεί. Την ίδια στιγμή εγώ έβλεπα ότι είναι στο στάδιο της επεξεργασίας. Είχαν πάρει και τα χρήματα από την κάρτα. Έκανα πάλι cancel order και η απάντηση ήταν πάλι αρνητική. Ξέρω ότι την πάτησα, οπότε η ερώτηση μου είναι τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα. Να παραλάβω το πακέτο ή να ζητήσω από την μεταφορική κατευθείαν επιστροφή. Γίνεται αυτό; Τι με συμβουλεύετε με βάση την εμπειρία σας; Ευχαριστώ. Υ.Γ Σήμερα το πρωί 26 Ιουλίου που το τσέκαρα, έχει αλλάξει η κατάσταση. Εμφανίζονται να αποστέλλονται σήμερα. Είναι προφανές ότι προχτές με κορόιδευαν.
zx1234r Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Δεν τίθεται θέμα κοροϊδίας. Όταν το παραλάβεις απλά πες τους ότι το στέλνεις πίσω γιατί δεν σε ικανοποιεί και θες refund Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από zx1234r 1
Green Dragon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 31 λεπτά πριν, zx1234r είπε Δεν τίθεται θέμα κοροϊδίας. Όταν το παραλάβεις απλά πες τους ότι το στέλνεις πίσω γιατί δεν σε ικανοποιεί και θες refund Μιλάω για κοροϊδία, γιατί 2 ώρες μετά την παραγγελία μου έδιναν την δυνατότητα να την ακυρώσω. Και 24 ώρες αργότερα πάλι στο site τους υπήρχε η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, όπως και έκανα από την πρώτη στιγμή. Αλλά φαίνεται ότι η δυνατότητα αυτή υπήρχε μόνο θεωρητικά.
zx1234r Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 15 λεπτά πριν, Green Dragon είπε Μιλάω για κοροϊδία, γιατί 2 ώρες μετά την παραγγελία μου έδιναν την δυνατότητα να την ακυρώσω. Και 24 ώρες αργότερα πάλι στο site τους υπήρχε η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, όπως και έκανα από την πρώτη στιγμή. Αλλά φαίνεται ότι η δυνατότητα αυτή υπήρχε μόνο θεωρητικά. Γιατί αισθάνεσαι την ανάγκη να τρολλάρεις;;; Εκτός αν είναι χιούμορ, οπότε μπράβο! Πολύ δυνατό. Ίσως ο πωλητής δεν είναι το Amazon και είναι κάποιος τρίτος. Εκεί δεν ισχύει ότι κανονικά θα ίσχυε για αγορές από το Amazon 1
Green Dragon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, zx1234r είπε Ίσως ο πωλητής δεν είναι το Amazon και είναι κάποιος τρίτος. Εκεί δεν ισχύει ότι κανονικά θα ίσχυε για αγορές από το Amazon Καταλαβαίνω. Αν όντως είναι κάποιος τρίτος, ισχύει η δυνατότητα επιστροφής και refund?
zx1234r Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 7 λεπτά πριν, Green Dragon είπε Καταλαβαίνω. Αν όντως είναι κάποιος τρίτος, ισχύει η δυνατότητα επιστροφής και refund? Μίλα με την εξυπηρέτηση του Amazon. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Το πρώτο που πρέπει να ελέγξεις είναι από ποιον αγόρασες τη μνήμη: από το Amazon ή από κάποιον πωλητή που εκτελεί τις παραγγελίες που δέχεται μέσω Amazon. Αν ισχύει το δεύτερο, πρέπει να δεις τι πολιτική εφαρμόζει ο συγκεκριμένος πωλητής. Για να το διαπιστώσεις, πηγαίνεις στις παραγγελίες σου: εκεί θα εμφανίζεται και η συγκεκριμένη, βλέπεις τι θα σου γράφει εκεί. Θεωρητικά, κάθε τρίτος πωλητής πρέπει να προσφέρει δυνατότητα επιστροφής του πλήρους ποσού, κτλ., όπως η Amazon, αλλά οι όροι και οι προϋποθέσεις εμφανίζονται μέσα από το προφίλ του πωλητή. Υ.Γ. Το ξέρω πως δεν βοηθάω, αλλά αυτά τα πράγματα τα κοιτάζουμε πριν παραγγείλουμε και δύο φορές όταν παραγγέλνουμε από site σε γλώσσα που δεν γνωρίζουμε. 1
Green Dragon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Έχεις δίκιο @Snoob. Πρώτη φορά χρησιμοποίησα το amazon it, χρησιμοποιώντας το google translate, αλλά δεν τα κατάφερα καλά. Σαν πωλητής εμφανίζεται: Πωλείται από: Amazon EU SarL Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από Green Dragon
Super Moderators Snoob Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Ακόμη καλύτερα, τότε, αφού δεν μπλέκεις με τρίτους. Ο σύνδεσμος της παραγγελίας σου πρέπει να αναφέρει το πώς γίνεται η επιστροφή του προϊόντος και η πίστωση του ποσού. Κάθε αντικείμενο, πριν το παραγγείλεις, εμφανίζει στα δεξιά από ποιον πωλείται και αποστέλλεται: στη δική σου περίπτωση, επομένως, έγραφε "venduto e spedito da Amazon". Η αλήθεια είναι πως δεν έχω επιχειρήσει στα Amazon που χρησιμοποιώ (δεν έχει τύχει να πάρω κάτι από Ιταλία) άμεσα ακύρωση παραγγελίας, για να διαπιστώσω τι θα μου πουν. Λογικά, πάντως, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα να στείλεις πίσω το πακέτο και να σου πιστώσουν το ποσό που έδωσες. 1
mclein² Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) δε θα τους συνεφερε να μην το στειλουν εξ'αρχης αντι να μπαινουν σε διαδικασια στειλε - λαβε κλπ ; Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2019 από mclein² 1
Green Dragon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 3 λεπτά πριν, mclein² είπε δε θα τους συνεφερε να μην το στειλουν εξ'αρχης αντι να μπαινουν σε διαδικασια στειλε - λαβε κλπ ; Δεν καταλαβαίνω γιατί ακολούθησαν αυτή τη διαδικασία. Εμένα σίγουρα πάντως με έβαλε σε μπελά. 1
musicbill84 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Αρχικά τσέκαρε αν το laptop σου δέχεται στο ένα slot την 16gb, μπορεί να μην χρειαστεί να την επιστρέψεις. Αν πρόλαβαν να τραβήξουν τα χρήματα και ανέθεσαν την αποστολή σε κούριερ, ναι, μπορεί να μην πρόλαβαν να την ακυρώσουν. Για την επιστροφή του προιόντος υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που θα ακολουθήσεις. Όταν παραλάβεις ανοίγει στην παραγγελία σου μια επιλογή για επιστροφή του προιόντος, εκεί επιλέγεις τον λόγο και έπειτα τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων. Στο τελικό στάδιο θα σου βγάλει ότι το προιόν είναι προς επιστροφή και θα σου βγάλει κάποια χαρτιά για να πακετάρεις το δέμα και να το στείλεις στην αποθήκη τους. Όταν το παραλάβουν και το επιβεβαιώσουν με τον λογαριασμό σου, θα σου πιστώσουν τα χρήματα και τα έξοδα αποστολής. 1
Material_Defender_1032 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Tα logistics του Amazon είναι λίγο περίεργα γιατί υπάρχουν αρκετά στάδια μέχρι την αποστολή (και εμένα μου έχει τύχει σχετική περίπτωση όπου ήθελα να κάνω κάποια αλλαγή στο order αλλά δεν το πρόλαβα πριν γίνει dispatched), το support τους είναι αρκετά καλό έως άριστο σε θέματα after-sales, εφόσον όντως δεν σε καλύπτει το προϊόν θα τους στείλεις email (έχουν και chat αλλά είναι μόνο στα Ιταλικά) για να τους το στείλεις πίσω και θα πάρεις τα χρήματα σου. Προσωπικά δεν είχα σχεδόν ποτέ θέματα με το support του amazon (και είμαι πελάτης από το 2002 με αγορές σχεδόν από όλα τα regional amazon sites). 1
Green Dragon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 9 λεπτά πριν, musicbill84 είπε Αρχικά τσέκαρε αν το laptop σου δέχεται στο ένα slot την 16gb, μπορεί να μην χρειαστεί να την επιστρέψεις. Δεν ξέρω αν δέχεται 16gb, αλλά προτιμάω να πάρω 2 x 8 gb για να έχω το dual channel. Σε ευχαριστώ για τις λεπτομερείς οδηγίες.
Stamer Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, Green Dragon είπε Καταλαβαίνω. Αν όντως είναι κάποιος τρίτος, ισχύει η δυνατότητα επιστροφής και refund? Σίγουρα θα έχει, εξ ορισμού από τον νόμο έτσι κι αλλιώς (στην ΕΕ τουλάχιστον). Απλά δεν ξέρω κι εγώ να σου πω τι θα ήταν πιο γρήγορο... Να το πάρεις και να ζητήσεις μετά refund ή να το αφήσεις να πάει πίσω? Λογικά το να το αφήσεις μόνο του να πάει πίσω θα κάνει περισσότερο καιρό ενώ το να ζητήσεις refund κλπ κλπ θα χρειάζεται περισσότερες ενέργειες απο μεριάς σου. Δυστυχώς... 45 λεπτά πριν, mclein² είπε δε θα τους συνεφερε να μην το στειλουν εξ'αρχης αντι να μπαινουν σε διαδικασια στειλε - λαβε κλπ ; Είναι γραφιοκρατικό το θέμα καθαρά. Όταν αναλαμβάνει το κάθε department, μετά δεν ασχολείται (και πιθανόν να ήταν και χρονοβόρο/κοστοβόρο) το ένα department με το άλλο για τέτοιες καταστάσεις. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα