Προς το περιεχόμενο

Πανελλήνιες στα 22 ταυτόχρονα με σχολή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα είμαι 3ετης φοιτητής σε Σχολή φιλολογίας..ωστόσο το όνειρο μου είναι η αστυνομία..αξιωματικων κυρίως .πιστεύεται συνδυάζεται διάβασμα και σχολή; και επίσης θα ήθελα να ρωτήσω με φροντιστήριο στα Αρχαία θα βοηθηθω για τις πανελλήνιες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

μα θα πρέπει να ξεγραφτείς απο τη φιλολογια αν μπεις αστυφυλάκων. οποτε αν προτιμας να γίνεις αστυνομικος, γιατι δεν διαβαζεις μονο για τις πανελληνιες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Αφου εχεις στοχο αστυνομια γιατι να ασχοληθεις με τη σχολη; Αν σκεφτεσαι μηπως αποτυχης δώσε τα μισα μαθηματα

Πιστεύεις ότι με διάβασμα από τα Χριστούγεννα θα πιάσω 16500; Μόνο τα Αρχαία λίγο τρομάζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Vtsola είπε

Πιστεύεις ότι με διάβασμα από τα Χριστούγεννα θα πιάσω 16500; Μόνο τα Αρχαία λίγο τρομάζουν

Αν διαβάσεις με σωστο τροπο ισως ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 ώρες πριν, Vtsola είπε

Πιστεύεις ότι με διάβασμα από τα Χριστούγεννα θα πιάσω 16500; Μόνο τα Αρχαία λίγο τρομάζουν

αν ειναι κατι που το θες και ασχοληθεις αποκλειστικά με αυτο και αθληματα τοτε πιστευω μπορεις και παραπανω απο 16500

αμα ξεκινησεις τις αναβολες ή "μηπως να διαβασω και για τη σχολη" γνωμη μου ειναι πως θα το χασεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, ParhsG είπε

Αφου εχεις στοχο αστυνομια γιατι να ασχοληθεις με τη σχολη; Αν σκεφτεσαι μηπως αποτυχης δώσε τα μισα μαθηματα

 

13 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

αν ειναι κατι που το θες και ασχοληθεις αποκλειστικά με αυτο και αθληματα τοτε πιστευω μπορεις και παραπανω απο 16500

αμα ξεκινησεις τις αναβολες ή "μηπως να διαβασω και για τη σχολη" γνωμη μου ειναι πως θα το χασεις