Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

έχω ταξιδέψει με 1000,cc έως 200 άλογα αυτοκίνητο μια χαρά πας ταξίδι με λίγα άλογα απλά δεν είναι για τελικές και γρήγορες προσπεράσεις κάθεσε με 100 120 χιλιόμετρα και πας πορεία. Δεν ενοχλείς κανέναν αύτα είναι  χαζομάρες. Άμα είσαι δεξιά μεσαία λωρίδα με 100 120 δεν θα ενοχλήσεις κανέναν.

Και κανένα αμάξι δεν έχει πρόβλημα να πάει ταξίδι άμα είναι σωστά συντηρημένο . 

  • Like 3
  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Με 60 αλογα στην Εθνική είτε κλείνεις την αριστερή λωρίδα είτε πας πίσω απο τα φορτηγά. 80-100 είναι καλά για νέο οδηγό, ούτε να είναι ψοφίμι, ούτε να του δίνει απλόχερα γκάζι. 

Αριστερη λωριδα σε ΕΟ, ειτε εχεις 60 αλογα , ειτε 600, δεν την ακουμπας παρα μονο αν προσπερνας και δεν ειναι διαθεσιμη η μεσαια λωριδα για το σκοπο αυτο.

Και εννοειται οτι το δικαιωμα στη προσπεραση δεν κατοχυρωνεται απο την ιπποδυναμη. Μια χαρα θα προσπερασει και το 60ρι μια νταλικα που παει με 90 . Και αν χρειαστει να βγει αριστερη λωριδα θα το κανει οπως καθε αλλο αυτοκινητο. Και αν δεν εχει δυναμη να επιταχυνει αμεσα, απλουστατα οι πισω θα κανουν υπομονη και θα κρατησουν την νομιμη αποσταση.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
13 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Με 60 αλογα στην Εθνική είτε κλείνεις την αριστερή λωρίδα είτε πας πίσω απο τα φορτηγά. 80-100 είναι καλά για νέο οδηγό, ούτε να είναι ψοφίμι, ούτε να του δίνει απλόχερα γκάζι. 

Μια χαρά περνάς με 60 άλογα, με το ibiza της γυναίκας έχουμε κάνει πολλά ταξίδια 

120-130 άνετα στην εθνική και οικονομικά και με ασφάλεια 

1.2 αμάξι 12ετιας, αλλά συντηρημενο ευλαβικά και χωρίς εκπτώσεις 

 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Μια χαρά περνάς με 60 άλογα, με το ibiza της γυναίκας έχουμε κάνει πολλά ταξίδια 

120-130 άνετα στην εθνική και οικονομικά και με ασφάλεια 

1.2 αμάξι 12ετιας, αλλά συντηρημενο ευλαβικά και χωρίς εκπτώσεις 

 

Δεν εχουν προβλημα τα σωστα συντηρημενα αυτοκινητα με λιγα αλογα, αλλα οι μη  σωστα συντηρημενοι οδηγοι, με λιγα αλογα στο μυαλο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

120-130 άνετα στην εθνική και οικονομικά και με ασφάλεια.

Μόνο στο insomnia το 60 άλογα 150 τελική σε ιδανικές συνθήκες μπορεί να κινηθεί οικονομικά με 130.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, omitziz είπε

Μόνο στο insomnia το 60 άλογα 150 τελική σε ιδανικές συνθήκες μπορεί να κινηθεί οικονομικά με 130.

150 το λες από προσωπική πείρα, από σελίδα με specs ή επειδή σου ήρθε στο κεφάλι να το πεις ;

και όταν λέω οικονομικά δεν εννοώ με 5 λίτρα στα 100, αυτά τα νούμερα δεν υπάρχουν σε αμάξι με βενζίνη, εκτός αν θεωρείς τα 7-7.5 στα 100 κανα τρελό νούμερο για αμάξι που κάνει ένα δυο ταξίδια το χρόνο όποτε πάω πάσο 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, toyo73 είπε

Δεν υπαρχει αργο η γρηγορο αυτοκινητο.Υπαρχει αργος η γρηγορος οδηγος.Ενα αυτοκινητο με λιγα αλογα, μπορει να κινηθει  γρηγορα στα χερια ικανου οδηγου.Ενα αυτοκινητο με πολλα αλογα  ειναι επικυνδυνο-σκοτωστρα στα χερια ανικανου-απειρου οδηγου.Για τον εαυτο του και αλληλους.

Δε νομίζω οτι ειναι απόλυτο αυτο που λες, η αλήθεια ειναι κάπου στη μέση. Ένας καλός οδηγός μπορεί να παρει το maximum απο το χ αυτοκίνητο αλλα αν ειναι «αργό», θα δειξει τα -χαμηλά- όρια του, γρήγορα. 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Δε νομίζω οτι ειναι απόλυτο αυτο που λες, η αλήθεια ειναι κάπου στη μέση. Ένας καλός οδηγός μπορεί να παρει το maximum απο το χ αυτοκίνητο αλλα αν ειναι «αργό», θα δειξει τα -χαμηλά- όρια του, γρήγορα. 

Τα όρια των οχημάτων να ξέρεις είναι στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων πολύ ανώτερα από αυτά των χρηστών τους 

Αν μπεις ποτε συνοδηγός σε κάποιον που τρέχει αγώνες (δε μιλαω για F1 ή WRC) θα καταλάβεις τι εννοώ 😉

 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, margaritagr είπε

Δε νομίζω οτι ειναι απόλυτο αυτο που λες, η αλήθεια ειναι κάπου στη μέση. Ένας καλός οδηγός μπορεί να παρει το maximum απο το χ αυτοκίνητο αλλα αν ειναι «αργό», θα δειξει τα -χαμηλά- όρια του, γρήγορα. 

Δεν παίζει ρόλο μόνο το όχημα αλλά και ο οδηγός , γραμμές που έχει πόσο ξέρει το αυτοκίνητό και φυσικά τι ικανότητες έχει στην γρήγορη οδήγηση. 

Παλιότερα είχα ένα 1100 Citroen  στης στροφές για Δερβενοχώρια ένα Polo 1.2 τούρμπο στης ευθείες μου έριχνε απόσταση στης στροφές ήθελα λίγο γκάζι ακόμη για να τον καβαλήσω.. με 14 άρα ζάντα μαμά αναρτήσεις .Όταν το είχα μετατρέψει  σε vts 600 κιλά αμάξι πήγαινε σφαίρα.  Άμα μπεις πίστα τότε θα καταλάβεις ότι τα όρια που νομίζεις ότι τελείωσαν έχουν κι άλλο κι άλλο μέχρι να σε πετάξει εκτός....

Με το οκταβια τώρα στρίβω τρένο παντού άνετα και χαλαρά 

Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είμαστε στης στροφές είναι τα δύσκολα.

 

  • Like 3
Δημοσ.
8 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Δεν παίζει ρόλο μόνο το όχημα αλλά και ο οδηγός , γραμμές που έχει πόσο ξέρει το αυτοκίνητό και φυσικά τι ικανότητες έχει στην γρήγορη οδήγηση. 

Παλιότερα είχα ένα 1100 Citroen  στης στροφές για Δερβενοχώρια ένα Polo 1.2 τούρμπο στης ευθείες μου έριχνε απόσταση στης στροφές ήθελα λίγο γκάζι ακόμη για να τον καβαλήσω.. με 14 άρα ζάντα μαμά αναρτήσεις .Όταν το είχα μετατρέψει  σε vts 600 κιλά αμάξι πήγαινε σφαίρα.  Άμα μπεις πίστα τότε θα καταλάβεις ότι τα όρια που νομίζεις ότι τελείωσαν έχουν κι άλλο κι άλλο μέχρι να σε πετάξει εκτός....

Με το οκταβια τώρα στρίβω τρένο παντού άνετα και χαλαρά 

Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είμαστε στης στροφές είναι τα δύσκολα.

Όταν ακούς "έφτασα το αμάξι / μηχανάκι" στα όριά του, προφανώς όποιος το λέει εννοεί ότι στην ευθεία της Θήβας ή της Τρίπολης απλά δε πήγαινε άλλο :P

Άμα δε πεις σε πίστα να δεις να σε περνάνε σαν σταματημένο οχήματα μικρότερα από το δικό σου, δε μπορείς να καταλάβεις τι εστί όριο... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο αλλος μας λεει οτι η οδηγικη ικανοτητα κρινεται με βαση το ποιος μπορει να τα παει καλυτερα σε μια κοντρα μεταξυ 2 κουβαδων με 1 ουγκανο οδηγο ο καθε κουβας, πανω σε στροφιλικια σε βουνο. Κι ολα αυτα σε ενα τοπικ που αφορα νεο οδηγο.

Σε οποιαδηποτε πολιτισμενη χωρα θα ειχαν βρει την IP του οι αρχες και θα ειχαν παει σπιτι του να τους παραδωσει την αδεια οδηγησης εφ'ορου ζωης μετα απο αυτο το ποστ. Στην Ελλαδα το 'χουν και καμαρι οτι ειναι επικινδυνοι και κακοι οδηγοι και προσπαθουν την οδηγικη τους νοοτροπια να την περασουν και σαν αποδειξη οδηγικης... ικανοτητας...

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.

Μην μπερδευεις την γρηγορη-σβελτη οδηγηση, με την επικινδυνη.Δεν νομιζω να ποινικοποιειται το στριψιμο του τιμονιου δεξια-αριστερα.Κατι τετοιο  πρεπει να κανεις στις στροφες.Μετα να πατας το γκαζι και το φρενο οταν χρειαζεται, οσο θελεις και οσο μπορεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Μην μπερδευεις την γρηγορη-σβελτη οδηγηση, με την επικινδυνη.Δεν νομιζω να ποινικοποιειται το στριψιμο του τιμονιου δεξια-αριστερα.Κατι τετοιο  πρεπει να κανεις στις στροφες.Μετα να πατας το γκαζι και το φρενο οταν χρειαζεται, οσο θελεις και οσο μπορεις.

Βασικα εσυ μην μπερδευεις την γρηγορη-σβελτη οδηγηση με το:

"στα Δερβενοχωρια μου εφευγε στις ευθειες ενα polo 1.2 turbo αλλα τον εφτανα στις στροφες με το 1100ρι citroen μαμά αναρτησεις και δεν μπορουσα να τον καβαλησω γιατι δεν ειχα λιγο γκαζι ακομα, αλλα μολις το μετετρεψα σε vts φυσαγε".

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Βασικα εσυ μην μπερδευεις το:

"στα Δερβενοχωρια μου εφευγε στις ευθειες ενα polo 1.2 turbo αλλα τον εφτανα στις στροφες με το 1100ρι citroen μαμά αναρτησεις και δεν μπορουσα να τον καβαλησω γιατι δεν ειχα λιγο γκαζι ακομα, αλλα μολις το μετετρεψα σε vts φυσαγε".

με την γρηγορη-σβελτη οδηγηση.

Δεν μιλαω για το συγκεκριμενο αλλα γενικα.Δεν μας ειπε ποσο πηγαινε το Polo.Mπορει στις στροφες να πηγαινε με 40χαω:D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...