Προς το περιεχόμενο

Φροντιστήριο σε 4ο πεδίο από την β λυκείου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας τώρα σε κάτι μέρες που θα ανοίξουν τα σχολεία θα μπω β λυκείου.Γενικα δεν είμαι πολύ καλός μαθητής (έβγαλα 16)αλλά φέτος αν και λίγο αργά σκέφτηκα να το αλλάξω αυτό θα κάνω φροντιστήριο μαθηματικά και έκθεση. Μαθηματικά είχα μέτριους βαθμούς( το θέμα μου είναι η γεωμετρία και όχι η άλγεβρα που δίνω στις πανελλήνιες) αν και θα προσπαθήσω να καλύψω τα κενά μου και έκθεση είχα σχετικά καλούς βαθμούς για την καθηγήτρια που είχαμε αλλά και για την ύλη που έχει η α λυκείου.Πηγαμε λοιπόν σε ένα γνωστό φροντιστήριο και συμφωνήσαμε για μαθηματικά και έκθεση αλλά μας έδωσε την επιλογή να κάνω και προγραμματισμο και οικονομία από ύλη της τρίτης 1ωρα την εβδομάδα για το καθε'να εσείς τι πιστεύετε αξίζει να αρχίσω από τωρα(αυτό που με ανησυχεί είναι ότι εγώ εκεί είναι που περιμένω να γράψω τους δυνατούς βαθμούς γιατί η σχολή που θέλω έχει σχετικά υψηλά μόρια οπότε αυτό αξίζει να αρχίσω από τώρα αυτά τα δύο μαθήματα χαλαρά χαλαρά για την ύλη της τρίτης να μπω στο κλίμα και να κάνουμε και κανένα κεφάλαιο η προλαβαίνω μια χαρά αν αρχίσω το καλοκαίρι και δεν θα πετάξουν χρήματα οι γονείς μου τώρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι η ύλη βγαίνει εύκολα εαν αρχίσει κάνεις να διαβάζει από το καλοκαίρι στο τέλος της Β λυκείου προσηλωμενος όμως. Ωστόσο εαν θες να έχεις παραπάνω άνεση και αν είσαι πιο σίγουρος και γενικα έχετε οικονομική άνεση, είναι καλό να αρχίσεις από τώρα. Αλλά όχι απαραίτητο. Η ύλη πάντως βγαίνει εαν αρχίσεις και σε λίγους μήνες κανονικά. Η απόφαση ειανι δική σου! Καλή επιτυχία όπως και να εχει 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ήμουν στην ίδια θέση με εσένα και επέλεξα να κάνω ΑΟΘ και ΑΕΠΠ από φέτος για να μπω στο κλίμα και να είμαι πιο καλά προετοιμασμένος. Προσωπικά στο προτείνω και πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες