Προς το περιεχόμενο

Η πρώτη «υβριδική» Lamborghini, Sian, αποδίδει 819hp και έχει «supercapacitor» αντί για μπαταρίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, dakis1991 είπε

όλα καλά όλα αυτα π λές... αλλά για πες μου.. εσύ σε 10 χρόνια αν βάζεις τώρα λεφτά στην άκρη έτσι για να τα έχεις.. περισσότερες πιθανότητες έχεις για Tesla παρά αυτό...

Με αυτή την λογική Πάρε έναν πύραυλο, έργο τέχνης είναι κ αυτό κ πάει σφαίρα :P 

Φιλε μου ειναι αστοχο το παραδειγμα σου.

Το οχημα αυτο δεν απευθυνεται στις μαζες οπως πχ τα τεσλα αλλα σε ενα μικρο ποσοστο που εχει τα χρηματα για να το αγορασει...ειναι σα να λες οτι παρε καλυτερα golf gti αντι για φερραρι που ειναι φθηνοτερο μιας κ τα 2 πανε γρηγορα!

Επιπλεον ειναι δυνατον να συγκρινουμε την τεχνογνωσια που εχει η lambo πανω θεμα αυτοκινητο με αυτη μιας εταιριας που εχει 15 πανω στο αντικειμενο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 11/9/2019 στις 3:58 ΜΜ, NT1G είπε

turbo lag σε κινητήρα χωρίς turbo ;

Ενώ στροφή χωρίς κατέβασμα ταχύτητας έχει λογική.... έρχεσαι με 6 και 250? Ε  θα πατας φρενο θα κατεβαζεις 80 και με 6 θα μπαίνεις.. λογικο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι καθυστερημενοι που αναφερουν την tesla σε αρθρο lamborghini θυμιζουν αυτούς που μιλουσαν για rallye και saxo σε αρθρα για m3.. Ελεος.. 

Και κάτι για το όχημα...Χρωμα καφεδολαδοπρασινο και παλι δε χορταινεις να το κοιτας.. Έργο τέχνης.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Ενώ στροφή χωρίς κατέβασμα ταχύτητας έχει λογική.... έρχεσαι με 6 και 250? Ε  θα πατας φρενο θα κατεβαζεις 80 και με 6 θα μπαίνεις.. λογικο....

...

Όχι άλλα αν πέφτεις στις 2000 στροφές με το φρενάρισμα, είναι στροφές που ένα turbo έχει πολύ ροπή αλλά θα έχει lag μέχρι να φουσκώσει, ή σε ένα ατμοσφαιρικό που θα σε κρεμάσει τελείως, έχεις αυτό να δώσει την απαραίτητη ώθηση και να μην χάσεις χρόνο για αλλαγές. Επίσης ακόμη και αν χρειαστεί να κατεβάσεις πολυ, ειδικά σε ατμοσφαιρικό θα πρέπει να κατεβάσεις τόσο ώστε να είσαι στις 3500+ με αποτέλεσμα σε λίγο να ξαναλλαξεις. Ενώ με αυτό δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τόσες σχέσεις για να βρεθείς τόσο ψηλά...

Άσε που άμα δεν σε βολεύει καμία σχέση για την στροφή τότε την πάτησες. Πχ το δικό μου στα Μέγαρα (turbo) τελευταία στροφή, η 1η πρώτη πολύ κοντή και η 2α πολύ μακρυά. Όποια και να έβαζα έχανα χρόνο. Αν είχα κάτι για να μην κρεμάει η 2α θα ήμουν μια χαρά 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

...

Όχι άλλα αν πέφτεις στις 2000 στροφές με το φρενάρισμα, είναι στροφές που ένα turbo έχει πολύ ροπή αλλά θα έχει lag μέχρι να φουσκώσει, ή σε ένα ατμοσφαιρικό που θα σε κρεμάσει τελείως, έχεις αυτό να δώσει την απαραίτητη ώθηση και να μην χάσεις χρόνο για αλλαγές. Επίσης ακόμη και αν χρειαστεί να κατεβάσεις πολυ, ειδικά σε ατμοσφαιρικό θα πρέπει να κατεβάσεις τόσο ώστε να είσαι στις 3500+ με αποτέλεσμα σε λίγο να ξαναλλαξεις. Ενώ με αυτό δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τόσες σχέσεις για να βρεθείς τόσο ψηλά...

Άσε που άμα δεν σε βολεύει καμία σχέση για την στροφή τότε την πάτησες. Πχ το δικό μου στα Μέγαρα (turbo) τελευταία στροφή, η 1η πρώτη πολύ κοντή και η 2α πολύ μακρυά. Όποια και να έβαζα έχανα χρόνο. Αν είχα κάτι για να μην κρεμάει η 2α θα ήμουν μια χαρά 

Και εσύ πιστεύεις ότι αυτό το αυτοκίνητο θα έχει (μετρήσιμο) turbo lag ή ο "ατμοσφαιρικός" του θα κάνει stall όπως τα μπρίκια που οδηγούμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

...

Όχι άλλα αν πέφτεις στις 2000 στροφές με το φρενάρισμα, είναι στροφές που ένα turbo έχει πολύ ροπή αλλά θα έχει lag μέχρι να φουσκώσει, ή σε ένα ατμοσφαιρικό που θα σε κρεμάσει τελείως, έχεις αυτό να δώσει την απαραίτητη ώθηση και να μην χάσεις χρόνο για αλλαγές. Επίσης ακόμη και αν χρειαστεί να κατεβάσεις πολυ, ειδικά σε ατμοσφαιρικό θα πρέπει να κατεβάσεις τόσο ώστε να είσαι στις 3500+ με αποτέλεσμα σε λίγο να ξαναλλαξεις. Ενώ με αυτό δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τόσες σχέσεις για να βρεθείς τόσο ψηλά...

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχει να κάνει με τον χρόνο αλλαγής ταχυτήτων. Το Lamborghini Aventador κάνει αλλαγές σε 50ms. Το ατού είναι η βελτίωση του throttle respond, να καλύψεις το χρόνο μέχρι να γεμίσει το manifold με αέρα (εάν ήταν turbo, μέχρι να σπουλάρει και το turbo). Επιπρόσθετα έχεις και ποιοτικότερο traction control και ένα σοβαρό punch ροπής με το που πατήσεις το γκάζι. Δεν χρησιμοποιείς ηλεκτροκινητήρα για την ιπποδύναμη άλλα για την ροπή του οπότε οι 35hp δεν είναι αντιπροσωπευτικοί για τη σημασία του.

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Inside X είπε

Και εσύ πιστεύεις ότι αυτό το αυτοκίνητο θα έχει (μετρήσιμο) turbo lag ή ο "ατμοσφαιρικός" του θα κάνει stall όπως τα μπρίκια που οδηγούμε?

Αυτό ακριβώς λέει ότι κάνει όμως ο μηχανισμός που μπήκε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Αυτό ακριβώς λέει ότι κάνει όμως ο μηχανισμός που μπήκε...

A οκ γιατί και εμένα στην wonna-be ferrari μου (fiat coupe 20vt) με την παλιά τουρμπίνα το να πατήσεις γκάζι και να σου σκάσει η ροπή στα μούτρα, δεν είναι κάτι που θα το έλεγα υγιεινό. Ειδικά αν είσαι κουλάδι όπως εγώ.

Αυτό δεν αλλάζει ότι γίνανε τα turbo πολιτισμένα, στα I.X. τουλάχιστον.

Αυτό ως σχόλιο για την εμπειρία σου στην πίστα που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχει να κάνει με τον χρόνο αλλαγής ταχυτήτων. Το Lamborghini Aventador κάνει αλλαγές σε 50ms. Το ατού είναι η βελτίωση του throttle respond, να καλύψεις το χρόνο μέχρι να γεμίσει το manifold με αέρα (εάν ήταν turbo, μέχρι να σπουλάρει και το turbo). Επιπρόσθετα έχεις και ποιοτικότερο traction control και ένα σοβαρό punch ροπής με το που πατήσεις το γκάζι. Δεν χρησιμοποιείς ηλεκτροκινητήρα για την ιπποδύναμη άλλα για την ροπή του οπότε οι 35hp δεν είναι αντιπροσωπευτικοί για τη σημασία του.

 

Μαστορα,αυτες οι παπαριες που συζητατε συμβαινουν σε κωλοφτιαγμενα s3 και λοιπα καγκουραμαξα.Δεν νομιζω οτι το P1 πχ ή μια Chiron ξερουν τι θα πει spoolαρισμα,αυτα πες τα σε κανεναν με φτιαγμενο Evo.Αυτοκινητα της κατηγοριας Lambo δεν ξερουν απο τετοια.Και οποιος συγκρινει Lamborghini με Tesla ειναι ανιδεος,τιποτε αλλο.Δεν αναφερομαι σε εσενα,γενικα το λεω.

 

Οι Lamborghini δεν φημιζονται για την τελικη τους ή για τις απολυτες επιδοσεις,φημιζονται για της πολυτελεια και το κρατημα.Κατεχουν το ρεκορ στο nürburgring αλλα να εχουμε υποψιν οτι τα αφεντικια του VW Group δεν τους αφηνουν ανεξελεγκτους λογω Porsche.Επισης οταν σε ενα συνεδριο πηγαν οι μηχανικοι της Lamborghini και αρχισαν να εξηγουν το ALA,οι των Porsche και AUDI δεν μπορουσαν να πιστεψουν οτι αυτο που ακουνε ειναι αληθεια.Πως ειναι δυνατον να σκεφτηκαν κατι τοσο πρωτοποριακο.Και μου τα συγκρινει ο αλλος με κατι παπαριες με ροδες και μπαταριες ΑΑΑ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, μην ξεχνάτε κιόλας ότι η συγκεκριμένη κατηγορία αμαξιών (χωρίς ταβάνι κόστους), δεν ακολουθεί τους κανόνες των mainstream αμαξιών που πρέπει να βγάλουν κάτι σε μια συγκεκριμένη τιμή. Γι αυτούς, το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το βάρος και η ισορροπία. Εάν μπορούν να ανταλλάξουν 15kg βάρους και μεγαλύτερη ευχέρεια στην κατανομή του, με ένα σύστημα που στοιχίζει 100 000 ευρώ, θα το κάνουν. Απλά δείτε το κιβώτιο του koenigsegg jesko, ή το σύστημα μετάδοσης του Regera

 

10 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Μαστορα,αυτες οι παπαριες που συζητατε συμβαινουν σε κωλοφτιαγμενα s3 και λοιπα καγκουραμαξα.Δεν νομιζω οτι το P1 πχ ή μια Chiron ξερουν τι θα πει spoolαρισμα,αυτα πες τα σε κανεναν με φτιαγμενο Evo.Αυτοκινητα της κατηγοριας Lambo δεν ξερουν απο τετοια.Και οποιος συγκρινει Lamborghini με Tesla ειναι ανιδεος,τιποτε αλλο.Δεν αναφερομαι σε εσενα,γενικα το λεω.

Φυσικά και έχουν turbo lag και μειωμένα throttle response, και σε αρκετές περιπτώσεις σημαντικά λόγω των μεγάλων μηχανών και turbo, και της τεράστιας ποσότητας αέρα που χρειάζονται! Στην P1, το υβριδικό της σύστημα μπήκε αρχικά κυρίως για το turbo lag! Η Chiron για να περιορίσει το turbo lag, χρησιμοποιεί μόνο τα 2 από τα 4 turbo στις χαμηλές στροφές.

https://www.mclaren.com/group/case-studies/case-study-mclaren-p1/

Αναφορά σε κείμενο

However, the McLaren P1™ is far more than a list of impressive numbers.  As important as absolute power is the electric motor’s ability to provide instant torque, filling torque gaps in the power curve to eradicate turbo-lag and create a sharper throttle response.

 

Επεξ/σία από Whargoul
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Whargoul είπε

Παιδιά, μην ξεχνάτε κιόλας ότι η συγκεκριμένη κατηγορία αμαξιών (χωρίς ταβάνι κόστους), δεν ακολουθεί τους κανόνες των mainstream αμαξιών που πρέπει να βγάλουν κάτι σε μια συγκεκριμένη τιμή. Γι αυτούς, το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το βάρος και η ισορροπία. Εάν μπορούν να ανταλλάξουν 15kg βάρους και μεγαλύτερη ευχέρεια στην κατανομή του, με ένα σύστημα που στοιχίζει 100 000 ευρώ, θα το κάνουν. Απλά δείτε το κιβώτιο του koenigsegg jesko, ή το σύστημα μετάδοσης του Regera

 

Φυσικά και έχουν turbo lag και μειωμένα throttle response, και σε αρκετές περιπτώσεις σημαντικά λόγω των μεγάλων μηχανών και turbo, και της τεράστιας ποσότητας αέρα που χρειάζονται! Στην P1, το υβριδικό της σύστημα μπήκε αρχικά κυρίως για το turbo lag! 

https://www.mclaren.com/group/case-studies/case-study-mclaren-p1/

 

Χαιρω πολυ,το τι εκανε ο κατασκευαστης για να εξαφανισει στην ουσια το lag δεν με αφορα,γι αυτο το πληρωνω (χαχαχα,λεμε τωρα).Το αποτελεσμα μετραει,οτι θα πατησω απο 2000 στροφες το γκαζι και μεχρι τον κοφτη θα παω με 903 αλογα,δεν θα εχω lag καθολου.Το ιδιο και η Lambo,επειδη ειναι ατμοσφαιρικη και βαραει 8,500 κοφτη,νομιζεις οτι ειναι σαν το παλιο Typer πχ που περιμενεις να παει 6000 για να ροπιασει?Οχι βεβαια.Πιστευω καταλαβες τι θελω να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Inside X είπε

A οκ γιατί και εμένα στην wonna-be ferrari μου (fiat coupe 20vt) με την παλιά τουρμπίνα το να πατήσεις γκάζι και να σου σκάσει η ροπή στα μούτρα, δεν είναι κάτι που θα το έλεγα υγιεινό. Ειδικά αν είσαι κουλάδι όπως εγώ.

Αυτό δεν αλλάζει ότι γίνανε τα turbo πολιτισμένα, στα I.X. τουλάχιστον.

Αυτό ως σχόλιο για την εμπειρία σου στην πίστα που λες.

Δεν κατάλαβα που θες να καταλήξεις... Ούτε μουλάρι είμαι πάντως, ούτε χεράς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Retromaniac είπε

Δεν κατάλαβα που θες να καταλήξεις... Ούτε μουλάρι είμαι πάντως, ούτε χεράς...

Όχι ρωτάω βρε παιδί μου εσύ που θες να καταλήξεις και η ροή του νήματος δεν βοηθάει προφανώς. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

...

Όχι άλλα αν πέφτεις στις 2000 στροφές με το φρενάρισμα, είναι στροφές που ένα turbo έχει πολύ ροπή αλλά θα έχει lag μέχρι να φουσκώσει, ή σε ένα ατμοσφαιρικό που θα σε κρεμάσει τελείως, έχεις αυτό να δώσει την απαραίτητη ώθηση και να μην χάσεις χρόνο για αλλαγές. Επίσης ακόμη και αν χρειαστεί να κατεβάσεις πολυ, ειδικά σε ατμοσφαιρικό θα πρέπει να κατεβάσεις τόσο ώστε να είσαι στις 3500+ με αποτέλεσμα σε λίγο να ξαναλλαξεις. Ενώ με αυτό δεν χρειάζεται να κατεβάσεις τόσες σχέσεις για να βρεθείς τόσο ψηλά...

Άσε που άμα δεν σε βολεύει καμία σχέση για την στροφή τότε την πάτησες. Πχ το δικό μου στα Μέγαρα (turbo) τελευταία στροφή, η 1η πρώτη πολύ κοντή και η 2α πολύ μακρυά. Όποια και να έβαζα έχανα χρόνο. Αν είχα κάτι για να μην κρεμάει η 2α θα ήμουν μια χαρά 

Μα υπάρχει αμάξι πίστας να πέφτει 2000 με το φρενάρισμα; τα τουρμπατα λίγο δύσκολα να έχουν πολύ ροπή από τις 2000 το ατμοσφαιρικό πως θα σε κρεμάσει φίλε μου; η λύση στο πρόβλημα σου είναι αλλαγή σασμαν.. Στα μεγαρα τελευταία στροφή γιατί μπαίνεις με Πρώτη; τι αμάξι εχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...