Προς το περιεχόμενο

Η πρώτη «υβριδική» Lamborghini, Sian, αποδίδει 819hp και έχει «supercapacitor» αντί για μπαταρίες


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

 

Χαιρω πολυ,το τι εκανε ο κατασκευαστης για να εξαφανισει στην ουσια το lag δεν με αφορα,γι αυτο το πληρωνω (χαχαχα,λεμε τωρα).Το αποτελεσμα μετραει,οτι θα πατησω απο 2000 στροφες το γκαζι και μεχρι τον κοφτη θα παω με 903 αλογα,δεν θα εχω lag καθολου.Το ιδιο και η Lambo,επειδη ειναι ατμοσφαιρικη και βαραει 8,500 κοφτη,νομιζεις οτι ειναι σαν το παλιο Typer πχ που περιμενεις να παει 6000 για να ροπιασει?Οχι βεβαια.Πιστευω καταλαβες τι θελω να πω.

 

Ε, αφού αυτό κάνει ο κατασκευαστής, για να σου δώσει το αποτέλεσμα που θες. Δεν εμφανίζουν lag (δεν σημαίνει πως το μοτέρ δεν έχει), επειδή καλύπτουν το lag με "κόλπα". Στην P1 με πλήρως υβριδικό σύστημα, στη Chiron απενεργοποιόντας 2 turbo και στέλνοντας τη ροή σε στα άλλα 2. Και αυτό στην Lamborghini ένας τρόπος για να βελτιώσουν την απόκριση είναι. 

 

+ Μην συγχύζεις την ροπή που μπορεί να βάλει ένας κινητήρας με την καθυστέρηση μέχρι να βγει αυτή η ροπή. Δεν έχει να κάνει με το πόσο ροπάτος είναι ένας κινητήρας, εάν βγάζει 200Nm ή 1500Nm στις 2000 στροφές. Έχει να κάνει με το πότε μπορεί να δώσει τη "θεωρητική" ροπή για τις συγκεκριμένες στροφές σε σχέση με το πότε την απαίτησες (πότε πάτησες το γκάζι)! Αυτή η καθυστέρηση είναι αναγκαστική λόγω του σχεδιασμού της μηχανής. 1) είναι το turbo lag, μέχρι να spoolarei το turbo, και στη συνέχεια  ο χρόνος που χρειάζεται να πιεστεί όλος ο αέρας μέσα στο intercooler, σωληνώσεις και manifold, και 2) Το  ίδιο το manifold καθώς πρέπει να γεμίσει με αέρα όταν πατήσεις το γκάζι, αφού από την πεταλούδα μέχρι τις βαλβίδες μεσολαβεί μια Α απόσταση που πρέπει να διανυθεί και ένας Β όγκος αέρα που πρέπει να γεμίσει.

 

+ Tα παλιά type R, έπρεπε να πάν 6000rpm για να ανοίξουν τα vtec.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Ducatista είπε

Μα υπάρχει αμάξι πίστας να πέφτει 2000 με το φρενάρισμα; τα τουρμπατα λίγο δύσκολα να έχουν πολύ ροπή από τις 2000 το ατμοσφαιρικό πως θα σε κρεμάσει φίλε μου; η λύση στο πρόβλημα σου είναι αλλαγή σασμαν.. Στα μεγαρα τελευταία στροφή γιατί μπαίνεις με Πρώτη; τι αμάξι εχεις;

Seat Leon, 1.8 tsi με δεύτερα που πιάνει 110 χιλιόμετρα, δυστυχώς. Είναι ανάμεσα από 2 και τρίτη ενός "κανονικου" σε κλιμάκωση κιβωτίου. Ναι δεν είναι για πίστα. Απλά το έφερα σαν παράδειγμα πως μπορεί να τύχει να μην σε εξυπηρετεί καμία σχέση. Αν έμενα φούσκωνε κατευθείαν χαμηλά, παρότι έχει k03 που δεν λαγκαρει πολύ, δεν θα με κρεμάτε. Τώρα πρέπει να αλλάξω κιβώτιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Seat Leon, 1.8 tsi με δεύτερα που πιάνει 110 χιλιόμετρα, δυστυχώς. Είναι ανάμεσα από 2 και τρίτη ενός "κανονικου" σε κλιμάκωση κιβωτίου. Ναι δεν είναι για πίστα. Απλά το έφερα σαν παράδειγμα πως μπορεί να τύχει να μην σε εξυπηρετεί καμία σχέση. Αν έμενα φούσκωνε κατευθείαν χαμηλά, παρότι έχει k03 που δεν λαγκαρει πολύ, δεν θα με κρεμάτε. Τώρα πρέπει να αλλάξω κιβώτιο.

μαλλον απλωνει πολυ... βεβαια δεν θα κρεμαει με το τουρμπο  δεν μπαινεις ντριφτ? η τελευταια στροφη δεν ειναι και τοσο μικρη... θα ελεγα ανετα εχεις την δευτερα σπασμενη εκει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/9/2019 στις 3:29 ΜΜ, dakis1991 είπε

Tesla δεν είναι... το κόστος της θα είναι 1000πλάσιο 

Πάμε στον Elon !

Next

Και να μπορουσες να παρεις lambo, εχουν ηδη πουληθει ολες, so...

Next

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/9/2019 στις 3:39 ΜΜ, GrigM είπε

Καλα ας μπορουσε η Tesla να φτιαξει τετοια εργα τεχνης και τεχνολογιας.

Σου λεει για τεχνολογιες ανωτερες της συμβατικης μπαταριας που χρησιμοποιουν οι αλλοι, σε ενα ελαφρυ σπορ οχημα που εσυ, εγω και δισ. κοσμου μονο σε φωτογραφιες θα μπορεσουμε να δουμε, ποσο μαλλον αγγιξουμε.

Θαυμασε το οποτε και αστο να περασει.

Καλη η tesla, αλλα μην το παρακανουμε.

 Με την μικρη διαφορα οτι δεν ειναι αμοιγως ηλεκτρικο, και με την ακομα μικροτερη οπου ο supercapacitor φεξε μου ειναι ψηλοαχρηστος σε ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο για την χρηση που εχει στην "Siann". Οταν δουμε ηλεκτροκινητη Lambo τοτε να το επαναφερουμε παλι το θεμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...