Προς το περιεχόμενο

Nikon D3500 Kit (AF-P DX 18-55mm VR)


pavloa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα επειδή και εγώ είμαι σε σκέψη να αγοράσω την Nikon D3500 kit

 https://www.skroutz.gr/s/16254048/Nikon-D3500-Kit-AF-P-DX-18-55mm-VR.html#sku-info

Είμαι ερασιτέχνης και θα πάρω πρώτη φορά τέτοια κάμερα.

Με τον φακό που φοράει AF-P DX 18-55mm VR  Θα μπορώ να βγάζω καλές φώτο ή θα πρέπει να πάω σε άλλον φακό?

Γενικά μπορείτε να μου εξηγήσετε τι διαφορές έχουν οι φακοί?

Εγώ θέλω οταν πηγαίνω διακοπές να βγάζω μερικά τοπία αλλά και πρόσωπα(εμάς) επίσης σε κανέναν γάμο (παντρεύεται ο κολλητός μου) που θα έχει χαμηλό φωτισμό, θα μπορώ να βγάλω  καλές φώτο?

Επεξ/σία από pavloa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα χιλιοστά που αναφέρονται στα στοιχεία κάθε φακού, έχουν να κάνουν με την εστιακή απόσταση , η οποία καθορίζει τη γωνία εύρους του οπτικού πεδίου που βλέπει ο φακός.

Δες εικόνα

types-of-lenses-angle-view-infographic_f

 

Τα νούμερα f , έχουν να κάνουν με το άνοιγμα του διαφράγματος και πόσο πολύ μπορεί να ανοίξει. Όσο μικρότερο το νούμερο π.χ. f/1.4 τόσο πιο ανοιχτό διάφραγμα έχει ο φακός , 

οπότε μπορεί να βγάλει φωτογραφίες σε χαμηλότερο φως 

 

479410_b170ca3e91c54a1d833df76c352be08d~

 

Με το φακό σου, μια χαρά φωτογραφίες μπορείς να βγάλεις. Πολύ ωραία τοπία και πρόσωπα σε φως. Καλό είναι να χρησιμοποιείς και φλας στα πρόσωπα , για να μην έχουν σκιές. Σε χαμηλό φωτισμό , αν είναι κοντά με φλας , θα βγάλεις, αν είναι μακρινά , με χαμηλό φωτισμό πάντα, είναι πιο δύσκολο , αλλά είναι λίγο υπερβολή να πάρεις τώρα φακό , για να βγάλεις φωτογραφίες στο γάμο του φίλου , σε χαμηλό φως . 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η 3500 εχει πολλες δυνατοτητες που θα τις ανακαλυψεις αν ασχοληθεις μαζι της και κανεις πολλα κλικ βελτιωνοντας το αποτελεσμα

ο 18-55 ειναι ενας αποδεκτος φακος για την ενασχοληση σου