petradakkiii Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Καλησπερα εχω συνδεδεμενους 2 λογαριαζμους στο ονομα μου παω απο των Νουμερο 1 να στειλω στο νουμερο 2 και δεν με αφηνει!!!! Ουτε να φορτίσω καρτα καρτα σας εχει τυχει τιποτα τετιο εσας? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wired_1 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 21 0484 8484 Εξυπηρετηση πελατων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fastnq2 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Τρωει σκαλωματα συχνα δοκιμασε ξανα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Πως να μας τύχει τέτοιο πρόβλημα;Όλοι οι λογαριασμοί είναι άδειοι...αυτά είναι προβλήματα-πολυτέλειες για λίγους! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2019 Ειναι ενεργοί και οι δύο λογαριασμοί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα , όσοι έχετε web banking στην Εθνική , όταν κάνετε login στο καινούριο interface πλεόν της τράπεζας , σας αναγκάζει να γράψετε 2 φορές όνομα χρήστη και κωδικό ή μόνο σε εμένα το κάνει; Δηλαδή την πρώτη φορά που γράφω όνομα χρήστη και κωδικό , πατώντας το κουμπί Συνέχεια καθαρίζει και τα 2 πεδία και πρέπει να τα ξαναγράψω από την αρχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Οχι μια φορα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fastnq2 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 34 λεπτά πριν, tarantules είπε Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα , όσοι έχετε web banking στην Εθνική , όταν κάνετε login στο καινούριο interface πλεόν της τράπεζας , σας αναγκάζει να γράψετε 2 φορές όνομα χρήστη και κωδικό ή μόνο σε εμένα το κάνει; Δηλαδή την πρώτη φορά που γράφω όνομα χρήστη και κωδικό , πατώντας το κουμπί Συνέχεια καθαρίζει και τα 2 πεδία και πρέπει να τα ξαναγράψω από την αρχή. Μια φορα αλλα εχουν παρα πολλα ατομα το ιδιο προβλημα .Στη σελιδα της εθνικης στο φβ το αναφερουν συνεχεια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akisdom Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Κι εμένα δυο φορές το ζητά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Κι εμένα 2. Και μερικές φορές όταν θέλω να πληρώσω δεν στέλνει τον κωδικό στο κινητό αμέσως αλλά μόλις λήξει το 2λεπτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgeγ Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 53 λεπτά πριν, Xacti είπε Κι εμένα 2. Και μερικές φορές όταν θέλω να πληρώσω δεν στέλνει τον κωδικό στο κινητό αμέσως αλλά μόλις λήξει το 2λεπτο. εμενα αργουσε πολυ να μου στειλει στο gmail το i bank alert οταν χρησιμοποιουσα για πληρωμη την καρτα υπεθετα πως ηταν καποια δυσλειτουργια της τραπεζας ή του gmail και δεν ειχα ασχοληθει ως δια μαγειας (δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει η αλλαγη κινητου με τον χρονο παραδοσης εισερχομενων gmail) τωρα που αλλαξα κινητο μια χαρα ερχονται αμεσως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ifaist Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2019 Δεν εχω και δεν ειχα κανενα απο τα παραπανω προβληματα... Το μονο που μου ελαχε : ειναι δημιουργησα και προσθεσα λεφτα σε μια Virtual prepaid mastercard την οποια δεν με αφηνε να χρησιμοποιήσω.. Σκαλωσε το συστημα , σκαλωσα και εγω και ειχα αυτο το θεμα πολυ καιρο 4-5 μηνες. Τελικα την αποφορτισα, την διεγραψα και εκανα αλλη και τα παντα λειτουργησαν. (την ηθελα για aliexpress.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GaGaS_Thess Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 εγω εχω αλλο προβλημα . οταν κανω κινησεις στον λογαριασμο μεσω του app ( πληρωμη ρευματος , τηλεφωνου κτλπ ) μου ερχεται ειδοποιηση για την εξερχομενη πληρωμη . Οταν εχω εισερχομενη πληρωμη ( μισθοδοσια πχ ) δεν μου ερχεται μηνυμα . Ειναι ενεργοποιημενη η επιλογη απο το menu . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2019 Σε μενα ερχεται κανονικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
v-tidus Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2019 Στις 7/10/2019 στις 6:39 ΜΜ, petradakkiii είπε Καλησπερα εχω συνδεδεμενους 2 λογαριαζμους στο ονομα μου παω απο των Νουμερο 1 να στειλω στο νουμερο 2 και δεν με αφηνει!!!! Ουτε να φορτίσω καρτα καρτα σας εχει τυχει τιποτα τετιο εσας? Μήπως αντί να επιλέξεις ΛογαριαΣμό, επιλέγεις λογαριαΖμό και για αυτό δε δουλεύει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα