Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε Nokia 7 Plus


worsteamever

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Είμαι κάτοχος του εν λόγω κινητού, και τις τελευταίες εβδομάδες η οθόνη του κινητού παγώνει. Εφόσον κλειδώσω και ξεκλειδώσω το κινητό το πρόβλημα λύνεται αμέσως. Επίσης, μπορεί να συμβεί είναι μόλις ανοίξω το κινητό, είτε ενώ το χρησιμοποιώ ήδη. Πριν λίγες ημέρες δοκίμασα και ένα hard reset και για κανά δυο ημέρες φαινόταν να είχε στρώσει, αλλά πάλι τα ίδια.

Έχει παρουσιαστεί σε άλλον αυτό το πρόβλημα; Είπα να ρωτήσω πριν το στείλω για service.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Μήπως έβαλες κάποιο application που το επηρέασε μετα το reset?

Δεν εγκατέστησα κάτι το ιδιαίτερο. Ίσα ίσα που δεν εγκατέστησα όλες τις εφαρμογές που είχα πριν το reset. Μάλιστα, σήμερα απεγκατέστησα και τις εφαρμογές του facebook και του outlook γιατί πρόσεξα ότι μου κολλούσε πιο συχνά σε αυτές. Μάλλον βέβαια να ήταν εντελώς τυχαίο, γιατί μου κόλλησε και πάλι μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Μήπως έχει θέμα τότε. Αν έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν.

Ευχαριστώ, αυτό θα κάνω γιατί έχει ακόμη εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάνε μια εκκαθάριση στον Launcher μπας και στρώσει, αλλιώς άλλαξε Launcher μπας και είναι εκεί το πρόβλημα.

Αν δεις ότι συνεχίζει τότε το πας Service.

 

Επεξ/σία από saruman123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Κάνε μια εκκαθάριση στον Launcher μπας και στρώσει, αλλιώς άλλαξε Launcher μπας και είναι εκεί το πρόβλημα.

Αν δεις ότι συνεχίζει τότε το πας Service.

Δοκίμασα και άλλο launcher αλλά έκανε τα ίδια. Δυστυχώς...

Όχι τίποτα άλλο, αλλά ξενέρωσα. Πριν από αυτό είχα ένα meizu m2 note για 3 χρόνια και του είχα αλλάξει τα φώτα. Ήταν σκυλί όμως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, worsteamever είπε

Δοκίμασα και άλλο launcher αλλά έκανε τα ίδια. Δυστυχώς...

Κατάλαβα.

Τώρα το κακό είναι ότι η το πας TS Solutions( πρώην Arvato) ή σε κάποιον Γερμανό γιατί η Nokia δεν έχει επίσημη αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Κατάλαβα.

Τώρα το κακό είναι ότι η το πας TS Solutions( πρώην Arvato) ή σε κάποιον Γερμανό γιατί η Nokia δεν έχει επίσημη αντιπροσωπεία.

Την TS solution έλεγα να την αποφύγω. Έχει η nokia μέσα στο site της μια διαδικασία αποστολής και σκεφτόμουν να την ακολουθήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Δεν την γνωρίζω.

Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τα Nokia Care που μπορείς να το πας και εκεί.

Μέσω του site της Nokia συμπληρώνεις διάφορα πράγματα που ζητάνε  και μέσω της DHL που συνεργάζονται το στέλνεις απευθείας Ουγγαρία. Ήδη το ξεκίνησα και μου εστάλη αμέσως e-mail  με την ετικέτα αποστολής.  Τώρα πρέπει να πάω σε καταστημα της DHL. Θα δείξει...  Επειδή όμως έχω ακούσει πολλά αρνητικα για την TS προτίμησα αυτή τη λύση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, worsteamever είπε

Μέσω του site της Nokia συμπληρώνεις διάφορα πράγματα που ζητάνε  και μέσω της DHL που συνεργάζονται το στέλνεις απευθείας Ουγγαρία. Ήδη το ξεκίνησα και μου εστάλη αμέσως e-mail  με την ετικέτα αποστολής.  Τώρα πρέπει να πάω σε καταστημα της DHL. Θα δείξει...  Επειδή όμως έχω ακούσει πολλά αρνητικα για την TS προτίμησα αυτή τη λύση. 

Ααα καλή φάση.

Ναι η TS είναι άστα να πάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Γενικά η Nokia στο Service δεν έχει ακουστεί να έχει θέματα. Πιστεύω πως θα σε εξυπηρετήσουν κια γρήγορα. Καλή τύχη.

Σε ευχαριστώ.  Έτσι νομίζω και εγώ.  Λογικά θα ξεμπερδέψω πιο γρήγορα από ότι με την TS. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπα να ενημερώσω το post για τα αποτελέσματα. Το τηλέφωνο το παρέδωσα στη μεταφορική στις 09/10 το απόγευμα και χθες 15/10 το παρέλαβα. Επίσης, συνεχώς μου έστελναν ενημερωτικά e-mails.

Πολύ γρήγορη ανταπόκριση, αλλά με απογοητευτικά αποτελέσματα. Στο χαρτί που είχαν μέσα στο κουτί αποστολής έγραψαν ότι το πρόβλημα ήταν software και έκαναν αναβάθμιση. Φυσικά απογοητεύτηκα, αρχικά γιατί δεν πίστευα ότι ήταν θέμα software και κατά δεύτερον γιατί το έστειλα έξω πιστεύοντας ότι θα έχω καλύτερα αποτελέσματα.

Όπως καταλαβαίνετε, το τηλέφωνο και σήμερα που ξεκίνησα πάλι να το δουλεύω παρουσιάζει και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Κρίμα για τη nokia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...