Προς το περιεχόμενο

PUBG LITE


Filippos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To pubg lite για PC ηρθε και στην Ευρωπη και πιο συγκεκριμενα και στην Ελλαδα . Προκειται για μια πιο ''ελαφρια'' εκδοση του γνωστου τιτλου και το βασικο χαρακτηριστικο του ειναι οτι τρεχει ακομη και στα πιο low-end pc με αρκετα χαμηλα specs . Η εκδοση lite ειναι δωρεαν απο τις 10 Οκτωβριου οποτε οποιος επιθυμει ας το κατεβασει ( δωρεαν παντα ) απο το παρακατω λινκ :

https://lite.pubg.com/

 

pubg lite pc.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Federacion είπε

Το μη lite δεν είναι δωρεάν; Σόρρυ είμαι άσχετος.

H κανονική έκδοση κοστίζει 30€ (15€ σε κάποια sales).

Εμένα η ερώτηση μου είναι, είναι η PC Version downgraded ή είναι η mobile έκδοση που την κάνανε port στο PC? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, spahar είπε

H κανονική έκδοση κοστίζει 30€ (15€ σε κάποια sales).

Εμένα η ερώτηση μου είναι, είναι η PC Version downgraded ή είναι η mobile έκδοση που την κάνανε port στο PC? 

Αυτό αν ξέρει κάποιος να διευκρινήσει.... γιατί η Mobile version ειναι crippled γεμάτη με bots

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, spahar είπε

H κανονική έκδοση κοστίζει 30€ (15€ σε κάποια sales).

Εμένα η ερώτηση μου είναι, είναι η PC Version downgraded ή είναι η mobile έκδοση που την κάνανε port στο PC? 

Οχι η εκδοση για κινητα δεν σχετιζεται με την Lite εκδοση για pc 

6 λεπτά πριν, pj2501 είπε

Αυτό αν ξέρει κάποιος να διευκρινήσει.... γιατί η Mobile version ειναι crippled γεμάτη με bots

Αυτο ισχυει αν και στο pc , επειδη το δοκιμασα κιολας το παιχνιδι , εκανα και ενα search σε forum , δεν εχει γνωστοποιηθει κατι περι αναμειξης bot στους κανονικους server

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεμάτο με bots είναι και το Lite δυστυχώς μόνο το 4ν4 αξίζει για ζέσταμα πριν πας και παίξεις το κανονικό PUBG.

Επεξ/σία από tehyoda
  • Like 1