Προς το περιεχόμενο
Ηλεκτροσόκ

Εγγύηση xiaomi redmi 6 από tokinito.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα παρήγγειλα από το συγκεκριμένο κατάστημα (που βρήκα στο skroutz) το Xiaomi Redmi 6 64GB 4GB RAM (δεν το έχω παραλάβει ακόμη).

Με μια τυχαία αναζήτηση ανακάλυψα πως το εν λόγω κατάστημα μου δίνει εγγύηση 1 έτος, όπως φαίνεται στο παραπάνω link.

Όμως στο site https://www.xiaomi-greece.gr/support βλέπω ότι η Info Quest Technologies, κατά την ίδια ο επίσημος διανομέας
της Xiaomi Inc. στην Ελλάδα, δίνει εγγύηση 2 ετών.

Ψάχνοντας στο ίντερνετ ανακαλύπτω ότι αυτή την απορία την έχει κι άλλος κόσμος που παρήγγειλε από καταστήματα του skroutz.

Παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα και ο τηλεφωνητής μου λέει ότι:

στην Ελλάδα δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία της εταιρίας, οπότε όπως η Info Quest Technologies έτσι κι αυτοί είναι καθ' όλα τυπικοί διανομείς,

το κινητό μου θα είναι σίγουρα η ευρωπαϊκή έκδοση της συσκευής,

και αυτοί 2 έτη εγγύηση δίνουν (1 από τον αντιπρόσωπο και 1 από τον διανομέα) και με παρέπεμψε να το επιβεβαιώσω στους όρους χρήσης του site.

Όταν ρώτησα γιατί αυτό δεν αναγράφεται και στη σελίδα του προϊόντος, μου απαντάει ότι έχει γίνει λάθος (όχι και τόσο πειστικά).

Η αλήθεια είναι ότι ψιλοχάθηκα μεταξύ των πληροφοριών οπότε ανοίγω το τόπικ για να θέσω κάποιες ερωτήσεις.

1. Η Info Quest Technologies είναι, εκτός από επίσημος, και αποκλειστικός διανομέας στην Ελλάδα; Δηλαδή το κατάστημα που παρήγγειλα είναι καθ' όλα τυπικό ή όχι;

2. Θα με καλύψουν πλήρως σε κάποια βλάβη κατά το 2ο έτος της εγγύησης;

3. Υπάρχει περίπτωση το κινητό να μην έχει ελληνικά;

4. Οι ρυθμίσεις του κινητού θα είναι αυτές που πρέπει να είναι για χρήση στην Ελλάδα;

Επεξ/σία από Ηλεκτροσόκ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λάθη πληρώνονται πες τούς, όπως εσύ το πληρώνεις στη δική σου δουλειά, έτσι να το πληρώσουν και αυτοί στη δική τους

Επίσης, μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία

  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Πρόσφατα παρήγγειλα από το συγκεκριμένο κατάστημα (που βρήκα στο skroutz) το Xiaomi Redmi 6 64GB 4GB RAM (δεν το έχω παραλάβει ακόμη).

Με μια τυχαία αναζήτηση ανακάλυψα πως το εν λόγω κατάστημα μου δίνει εγγύηση 1 έτος, όπως φαίνεται στο παραπάνω link.

Όμως στο site https://www.xiaomi-greece.gr/support βλέπω ότι η Info Quest Technologies, κατά την ίδια ο επίσημος διανομέας
της Xiaomi Inc. στην Ελλάδα, δίνει εγγύηση 2 ετών.

Ψάχνοντας στο ίντερνετ ανακαλύπτω ότι αυτή την απορία την έχει κι άλλος κόσμος που παρήγγειλε από καταστήματα του skroutz.

Παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα και ο τηλεφωνητής μου λέει ότι:

στην Ελλάδα δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία της εταιρίας, οπότε όπως η Info Quest Technologies έτσι κι αυτοί είναι καθ' όλα τυπικοί διανομείς,

το κινητό μου θα είναι σίγουρα η ευρωπαϊκή έκδοση της συσκευής,

και αυτοί 2 έτη εγγύηση δίνουν (1 από τον αντιπρόσωπο και 1 από τον διανομέα) και με παρέπεμψε να το επιβεβαιώσω στους όρους χρήσης του site.

Όταν ρώτησα γιατί αυτό δεν αναγράφεται και στη σελίδα του προϊόντος, μου απαντάει ότι έχει γίνει λάθος (όχι και τόσο πειστικά).

Η αλήθεια είναι ότι ψιλοχάθηκα μεταξύ των πληροφοριών οπότε ανοίγω το τόπικ για να θέσω κάποιες ερωτήσεις.

1. Η Info Quest Technologies είναι, εκτός από επίσημος, και αποκλειστικός διανομέας στην Ελλάδα; Δηλαδή το κατάστημα που παρήγγειλα είναι καθ' όλα τυπικό ή όχι;

2. Θα με καλύψουν πλήρως σε κάποια βλάβη κατά το 2ο έτος της εγγύησης;

3. Υπάρχει περίπτωση το κινητό να μην έχει ελληνικά;

4. Οι ρυθμίσεις του κινητού θα είναι αυτές που πρέπει να είναι για χρήση στην Ελλάδα;

1) Ναι.

Το κατάστημα δεν είναι επίσημος διανομέας οπότε έχει 1 χρόνο εγγύηση καταστήματος ή 2 χρόνια με δικό του service (όχι όλα).

2)Αν έχει διετή εγγύηση καταστήματος θα σε καλύψει αλλά όχι στην Info Quest αλλά σε τρίτους ή ενδέχεται να το πάνε Κίνα αν δεν έχουν δικό τους service.

3) Ελληνικά θα έχει.

4)Ναι θα είναι.

Επίσης διάβασε και το ποστ για την εγγύηση των Xiaomi 

 

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλησε με συνηγορο ή με ΓΓΚ,η οποια λογικα θα σου πει οτι ναι μεν τα κινητα για αγορα απο Κινα εχουν 1χρονο εγγυηση απο τα εκει καταστηματα(gearbest,bangood κλπ),αλλα οταν ενα καταστημα πουλαει την συσκευη στην Ελλαδα,οφειλει να σε καλυψει το ιδιο με 2χρονια ασχετως του απο που την φερνει την συσκευη.

2 ώρες πριν, Ηλεκτροσόκ είπε

Ψάχνοντας στο ίντερνετ ανακαλύπτω ότι αυτή την απορία την έχει κι άλλος κόσμος που παρήγγειλε από καταστήματα του skroutz.

Δεν υπαρχει καμια πραγματικη απορια.

Ο περισσοτερος κοσμος που αγοραζει απο skroutz Xiaomi συσκευες ή και απο Κινα το κανει καθαρα για την χαμηλοτερη τιμη και δεν τον ενδιαφερει καθολου η εγγυηση(πανε με την νοοτροπια''εμενα δεν θα μου χαλασει'').

 

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.