Προς το περιεχόμενο

Κωτσόβολος & Skroutz


dermitzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Ξεκινάω το παρακάτω θέμα, διότι δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε ένα τόσο μεγάλο κατάστημα, με τόσους χιλιάδες υπαλλήλους και τόσα φυσικά καταστήματα ανά την Ελλάδα, μπορεί να τα κάνει τόσο λάθος. 

Η εμπειρία μου αφορά κυρίως το τηλεφωνικό κέντρο και το support του Κωτσόβολου που δεν έχω συναντήσει χειρότερο. 

Παρακάτω γράφω την αξιολόγηση που άφησα στο Skroutz αλλά για κάποιο λόγο δεν μου την περάσανε:

Αναφορά σε κείμενο

Ότι χειρότερο.
Μη σας παρασύρει ότι είναι μεγάλη εταιρία και με πολλά καταστήματα ανά την Ελλάδα. Έχει το χειρότερο τηλεφωνικό κέντρο και το χειρότερο support που έχω συναντήσει.
Έχω κάνει παραγγελία ένα monitor και το έχω προπληρώσει από τις 17/10 και δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο, κάτι που γνώριζα από την αρχή. Μετά από επικοινωνία μου αναφέρουν ότι θα παραλάβουν τη Δευτέρα 4/11 όπως και έγινε, και μετά από δεύτερη επικοινωνία εκείνη την ημέρα, μου είπαν ότι θα το στείλουν την Τρίτη 5/11. Επικοινωνώ την Τετάρτη 6/11 διότι δεν μου έχει έρθει κάποιο μήνυμα ή mail σχετικά με κάποιο αριθμό αποστολής, και μου λένε ότι θα το στείλουν την Πέμπτη 7/11. Παίρνω τηλέφωνο την Παρασκευή 8/11 και μου λένε το στείλαμε σήμερα αλλά δεν έχουμε αριθμό αποστολής.
Εχθές, Δευτέρα 11/11 παίρνω το πρωί και μου λένε δεν βρίσκουμε ακόμα τον αριθμό αποστολής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα στη μέρα. Μέχρι τις 19:00 δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο και τους παίρνω εγώ και μου λένε ότι υπάρχει ένα θέμα με το σύστημά τους, και μάλλον δεν έχει σταλεί αλλά δεν είναι και σίγουροι και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.
Σήμερα το πρωί, 12/11 τους ξαναπήρα τηλέφωνο και μου λένε ότι πιθανόν να έχει σταλεί από την Παρασκευή 8/11 αλλά δεν βρίσκουν αριθμό αποστολής και θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι αύριο.
Το χειρότερο από όλο αυτό, είναι ότι στα 8 τηλέφωνα που έχω κάνει μαζί τους, έχω μία αναμονή τουλάχιστον 25 λεπτά σε κάθε κλήση, κάνοντάς με μπαλάκι του ping pong από τμήμα σε τμήμα, χωρίς εξηγήσεις. Έχεις μία αναμονή της τάξεως των 10 λεπτών για να περάσεις από μία διαλογή σχετικά με το αν έχεις κάνει παραγγελία τηλεφωνικά ή μέσω internet, που θα μπορούσε να είναι μια επιλογή πατώντας ένα κουμπί. Ρωτάει ένα αυτόματο μήνυμα το κινητό τηλέφωνο που έχεις κάνει την παραγγελία, όμως δεν έχει δουλέψει ούτε μία φορά.
Είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ από κατάστημα στα τελευταία 14 χρόνια που κάνω ηλεκτρονικές αγορές και δεν μπορώ να καταλάβω πώς έχει βαθμολογία στο skroutz 4.1 ενώ έχει 46 θετικές και 77 αρνητικές αξιολογήσεις.

 

Το παράξενο που αναφέρω στο τέλος, ότι παρόλο τις αρνητικές αξιολογήσεις (46/77) στο Skroutz, το κατάστημα αυτό συνεχίζει να έχει 4.1 βαθμολογία παραπλανώντας τους υποψήφιους αγοραστές. Και κάτι τέτοιο έχω παρατηρήσει να συμβαίνει και σε άλλα μεγάλα καταστήματα όπως Media Markt με 42/41 και έχει επίσης 4.1 βαθμολογία

Παρακάτω επισυνάπτω και την απάντηση του Skroutz στην αξιολόγησή μου:

Αναφορά σε κείμενο

Η αξιολόγησή σου για το κατάστημα `Kotsovolos` χρειάζεται επαναδιατύπωση

Γιατί χρειάζεται επαναδιατύπωση;

 

Η αξιολόγησή σου δεν εγκρίνεται προσωρινά διότι, πέραν της περιγραφής των γεγονότων τα οποία ορθώς έχουν αναφερθεί, περιέχει

  • εκφράσεις που δύνανται να χαρακτηρισθούν ως εικασίες και δεν αφορούν την εξυπηρέτηση του καταστήματος ( που θα μπορούσε να είναι μια επιλογή πατώντας ένα κουμπί / Ρωτάει ένα αυτόματο μήνυμα το κινητό τηλέφωνο που έχεις κάνει την παραγγελία, όμως δεν έχει δουλέψει ούτε μία φορά.)
  • εκφράσεις που δύνανται να χαρακτηρισθούν ειρωνικές (κάνοντάς με μπαλάκι του ping pong από τμήμα σε τμήμα, χωρίς εξηγήσεις)
  • εκφράσεις που δεν περιγράφουν την εξυπηρέτηση του καταστήματος και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατόν να αποτελέσουν μέρος της αξιολόγησης (και δεν μπορώ να καταλάβω πώς έχει βαθμολογία στο skroutz 4.1 ενώ έχει 46 θετικές και 77 αρνητικές αξιολογήσεις.)
  • εκφράσεις που αποδίδουν δόλο στο κατάστημα (Ότι χειρότερο. Μη σας παρασύρει ότι είναι μεγάλη εταιρία και με πολλά καταστήματα ανά την Ελλάδα. Έχει το χειρότερο τηλεφωνικό κέντρο και το χειρότερο support που έχω συναντήσει.)

 

Παρακολουθεί κάποιος από το Skroutz το insomnia ώστε να δώσει μία απάντηση στα παραπάνω;

Επεξ/σία από dermitzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Ότι χειρότερο έχω ποτέ αντιμετωπίσει 3 φορές.

 

Την πρώτη ήταν το πρώτο λοκνάτουν, τους έδωσα δικαιολογία, δεν ήταν προετοιμασμένοι.. την δεύτερη ήταν το δεύτερο λοκντάουν λέω, εντάξει, ακόμα δεν έχουν προσαρμοστεί. Έπεσα στην παγίδα των 30ευρων δωροεπιταγών και ξαναπήρα.. περίμενα 3 μήνες για ένα πλυντήριο. ήρθε λάθος. Έκαναν άλλο ένα μήνα να το αντικαταστήσουν. Α ΠΑ ΡΑ ΔΕ ΚΤΟΙ σε όλα τα επιπεδα, έλεγαν θα σας καλέσουμε δεν καλούσαν ποτέ, για να κάνεις παράπονα σε"""συνδέανε"" και αναμονή 1 ώρα και έκλεινε.

Τώρα έχοντας πάλι δωροεπιταγή 30 ευρώ πήρα μια σόμπα. Περιμένω 3 εβδομάδες, και τους παίρνω τηλέφωνο (τους έπαιρνα κάθε μέρα) και ξαφνικά μου λένε "το προιον δεν είναι διαθέσιμο" από το πουθενά!

Δεν έχουν καμία διαδικασία για παράπονα, καμία εξυπηρέτηση πελατών, η γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να πρέπει να κινηθεί μια ομάδα ανθρώπων νομικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Μιά απο τα ίδια ...

Αξιολόγησή μου στο Skroutz ... 
Όταν λέτε ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο σε 24 ώρες, τι ακριβώς εννοείτε: Κάναμε παραγγελία με αριθμό 10999 653728 στις 20/4/21. Είναι σήμερα 29/4/21 και καμία παραγγελία δεν έχουμε λάβει. Εκτός τούτου, δεν υπήρχε από πλευράς σας καμία ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία μας και την πορεία της. Αντ' αυτού έχουμε ακούσει πολλές άκυρες δικαιολογίες περί λάθος καταχώρησης της διεύθυνσής μας στο σύστημά σας λ.χ. και άλλες τόσες επιβεβαιώσεις ότι η παραγγελία μας θα φύγει εντός της ημέρας. Θεωρούμε την συμπεριφορά αυτή απαράδεκτη. Σας επισημαίνουμε ότι το εν λόγω προϊόν προορίζεται για την κόρη μας που σπουδάζει στην Αθήνα, όπου και θα επιστρέψει σε λίγες ημέρες. Καταλαβαίνετε ότι θα βρεθούμε σε εξαιρετικά άβολη -τουλάχιστον- θέση, αν χρειαστεί να επιβαρυνθούμε με επιπλέον έξοδα αποστολής για να της στείλουμε το προϊόν εκ νέου στην Αθήνα.  Σε κάθε περίπτωση, ζητούμε ΑΜΕΣΗ ενημέρωση σχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει και με την πορεία της παραγγελίας μας. Λυπούμαστε πολύ που αναγκαστήκαμε να ασκήσουμε αυτήν την κριτική, αλλά δεν μας αφήσατε κανένα περιθώριο.
 

Μόλις τώρα, fasolasi2 είπε

Μιά απο τα ίδια ...

Αξιολόγησή μου στο Skroutz ... 
Όταν λέτε ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο σε 24 ώρες, τι ακριβώς εννοείτε: Κάναμε παραγγελία με αριθμό 10999 653728 στις 20/4/21. Είναι σήμερα 29/4/21 και καμία παραγγελία δεν έχουμε λάβει. Εκτός τούτου, δεν υπήρχε από πλευράς σας καμία ενημέρωση σχετικά με την παραγγελία μας και την πορεία της. Αντ' αυτού έχουμε ακούσει πολλές άκυρες δικαιολογίες περί λάθος καταχώρησης της διεύθυνσής μας στο σύστημά σας λ.χ. και άλλες τόσες επιβεβαιώσεις ότι η παραγγελία μας θα φύγει εντός της ημέρας. Θεωρούμε την συμπεριφορά αυτή απαράδεκτη. Σας επισημαίνουμε ότι το εν λόγω προϊόν προορίζεται για την κόρη μας που σπουδάζει στην Αθήνα, όπου και θα επιστρέψει σε λίγες ημέρες. Καταλαβαίνετε ότι θα βρεθούμε σε εξαιρετικά άβολη -τουλάχιστον- θέση, αν χρειαστεί να επιβαρυνθούμε με επιπλέον έξοδα αποστολής για να της στείλουμε το προϊόν εκ νέου στην Αθήνα.  Σε κάθε περίπτωση, ζητούμε ΑΜΕΣΗ ενημέρωση σχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει και με την πορεία της παραγγελίας μας. Λυπούμαστε πολύ που αναγκαστήκαμε να ασκήσουμε αυτήν την κριτική, αλλά δεν μας αφήσατε κανένα περιθώριο.
 

Το Skroutz πάντως διόρθωσε τα αστέρια του Kotsovolos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Ότι χειρότερο υπάρχει στην ελληνική αγορά. Παραγγείλαμε 1 πλυντήριο και μια κουζίνα. Η κουζίνα δεν ήταν έτοιμοπαραδοτη κάτι που ξέραμε εξ αρχής το πλυντήριο όμως ήταν και ζητήσαμε να μας τα φέρουν ένα ένα.

Τετάρτη 27/10/21 δέχομαι κληση ότι θα παραδοθεί το πλυντήριο την Παρασκευή 29/10/21 στο διάστημα 16:00-18:00 όλα καλά μέχρι εδώ τώρα ξεκινάνε τα ωραία. Την Παρασκευή το πρωί δέχομαι ένα μήνυμα ότι η παραγγελία θα καθυστέρηση περίπου 2 ώρες. Μετά από αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο πάνω από μία ώρα ενώ κάθε φορά έλεγε στο μήνυμα αναμονή 5-10 λεπτά δεν κατάφερα να μιλήσω. Μπαίνω στο live chat που έχουνε κ με ενημερώνει μια κοπέλα εκεί ότι θα γίνει η παράδοση κανονικά. 21:00 παρά το βράδυ με περνει η ίδια κοπέλα κ μου λέει ότι τελικά δεν θα γίνει η παράδοση σήμερα γιατί....ποιος ξέρει άραγε γιατί και με διαβεβαιώνει ότι θα γίνει την επόμενη μέρα στις 30/10/21 δηλαδή και τα 2 προϊόντα. Οκ τις λέω καλώς. Ένα 5 Ώρο από την ζωή μου χαμένο για να περιμένω τον Κωτσόβολο. Την επόμενη μέρα περιμένω να έρθουν τα πράγματα αλλά δεν με είχαν ενημέρωση το 2 Ώρο που θα έρθει. Μπαίνω ξανά στο live chat για να μάθω τη ώρα περίπου θα έρθουν κ μου λέει εκεί η κοπέλα ότι δεν είναι για σήμερα η παράδοση αλλά για 2/11 ενώ η προηγούμενη μου είχε διασφάλιση ότι θα γίνει στις 30/10. Εντέλει ακυρωσαμε την παραγγελία γιατί οι άνθρωποι εκεί παίζουν με την αξιοπρέπεια σου και την ηθική σου. Σε κοροϊδεύουν κανονικά για να πάρουν τα λεφτά σου. Ποτέ ξανά και τίποτα από το κο....μαγαζο.

Αν θέλετε να πάρετε κάτι παιδιά πάρτε το από άλλο κατάστημα που θα εκτιμήσουν πολύ περισσότερο τα χρήματα που θέλετε να τους δώσετε. Στον Κωτσόβολο μάλλον δεν έχουν ανάγκη από λεφτά για αυτό και δεν σε υπολογιζουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...