Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλιευμενο από το Facebook, κυκλοφορεί το εξής ενδιαφέρον, επώνυμα από τον χρήστη @Τασος Ιατρού 

 

Βοήθησε στην επιτυχία της αποτυχίας του φετινού Black Friday...

'Εχοντας υπάρξει 15 χρόνια στο κλάδο της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών από τα οποία τα 12 σε θέση στελέχους εταιρείας/καταστήματος ή διευθυντική θα ήθελα να σας παραθέσω την άποψη μου για το ποια είναι πραγματικά η B.F. για την ελληνική αγορά...

1) Είναι τα συνεχόμενα 12ωρα που θα δουλέψουν όλοι οι υπάλληλοι των καταστημάτων από πωλητές μέχρι διευθυντές των 1000€ αυτή την εβδομάδα. Αυτό δεν είναι προαιρετικό είναι υποχρεωτικό από τα μεγάλα στελέχη των εταιρειών και σε πολλές περιπτώσεις με διαλείμματα μηδενικά ή των 10-20 λεπτών

2) Είναι οι δήθεν μεγάλες προσφορές ειδικά σε προιοντα τεχνολογίας τα οποία τα περισσότερα βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων ή στην ευρύτερη αγορά πάνω από ένα χρόνο άρα είναι παλαίοτερα μοντέλα ( όχι κακά προιόντα ) . Από σήμερα ήδη παίζει σε όλη την αγορά προιον τεχνολογίας ( tablet ) με σταθερή τιμή από όλους τους retailer : από 169€ μόνο 129€ . Μόνο που το συγκεκριμένο προιον είναι διετίας άρα κάτι ξεπερασμένο για την τωρινή αγορά και τεχνολογία .

3) Είναι η συμφωνία μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπόρων και ο καθορισμός των τιμών για όλη την εβδομάδα που έρχεται. Αυτό είναι μία συμφωνία κυρίων στην οποία επιχειρείτε η χειραγώγηση του καταναλωτικού κοινού για το μέγεθος των τιμών . Καμία εταιρεία λιανικής δεν θα σπάσει κάποια τιμή πχ PlayStation 4 στα 149€ , Samsung κινητά του τελευταίου τριμήνου με έκπτωση 40% , iPhone X στο -40% κτλ. Όταν γράφω σπάσει εννοώ να βγει ξαφνικά αύριο το πρωι με τηλεοπτικό ή Χ εταιρεία λιανικής που μόλις εξαγοράστηκε από μεγάλο Έλληνα retailer ή ο Ψ μεγάλος retailer θυγατρική μεγάλης αλυσίδας αγγλικων συμφερόντων και να παίξει τις παραπάνω τιμές έστω και για τα απόθεματα που έχει τώρα στα καταστήματα της χωρίς να έχει την άδεια του προμηθευτή γιατί απλά σπάει την δουλειά που στήνεται όλη την χρονιά στην ελληνική αγορά.

4) Οι προσφορές αυτές θα βγουν σε ακόμα καλύτερες τιμές αν το καταναλωτικό κοινό απορίψει το φαινόμενο αυτού του B.F. που στήνεται για τέταρτη χρονιά φέτος. Ο λόγος είναι γιατί τα καταστήματα έχουν στοκάρει ένα Α απόθεμα που υπολογίζουν να πουλήσουν άμεσα. Αν δεν πουληθεί θα χρειαστεί να το ρευστοποιήσουν άμεσα με τον κίνδυνο της πλήρης απαξίωσης. Πέραν αυτού χρειάζονται άμεσα μετρητά για να πληρώσουν τους προμηθευτές τους.

5) Είναι η κοροιδια στο καταναλωτικό κοινό για τις δήθεν προσφορές οπου παρακολουθούνται οι πωλήσεις ανα δέκα λεπτά και με ένα τηλέφωνημα από τα κεντρικά των εταιρειών αποσύρονταί τα προιοντα από τα ράφια γράφοντας " ΕΞΑΝΤΛΗΘΗ " για να πουληθούν μετά από δέκα μέρες στην αρχική τιμή και με καλύτερη κερδοφορία για τις επιχειρήσεις λιανικής καθώς έχουν αγοράσει σε καλύτερες τιμές λόγω μεγάλων παραγγελίων . Αυτό το έχω ζήσει προσωπικά να συμβαίνει στα τρία προηγούμενα B.F. 2016-17-18.

6) Είναι η κοροίδια που ξεκίνησε από χθες σε προσφορές τηλεοράσεων στο -50% μόνο που όλες αυτές οι προσφορές είναι για τηλεοράσεις άνω των 55 ιντσών όπου έχουν εξαρχής μεγάλα περιθώρια κέρδους. Η μόνη εταιρεία που διαφημίζει 32αρα από 149€ στα 89€ και η μάρκα είναι άγνωστη στο ευρη κοινό δεν πρόκειται να έχει παραπάνω από 500 τεμάχια σε όλο το δίκτυο με τα μικρά μαγαζία να έχουν 3-6 τεμάχια και τα μεγάλα 15-25 . Η εταιρεία αυτή είναι η γνωστή ελληνική εταιρεία που εξαγόρασε πρόσφατα μεγάλη αλυσιδά ηλεκτρικων ειδών γερμανικών συμφερόντων.

7) Είναι η κοροϊδία να πουλάνε προιοντα με έκπτωση 40 κ 50 % σε κατηγορίες όπως φραπεδιέρες των 20€ , βιβλία των 16€ , παιχνίδια για παιχνιδομηχανές των 40 κ 50€ καθώς αυτές οι κατηγορίες έχουν ούτως ή άλλως κέρδος τόσο όσο η έκπτωση αλλά ποντάρουν να αγοράσουμε ή να μας πιέσουν οι πωλητές να πάρουμε και το κάτι παραπάνω δημιουργώντας μία πώληση με ένα ικανοποιητικό μεικτό κέρδος.

8) Είναι η κοροιδία να πουλάνε προιοντα με έκπτωση 40 κ 50 % σε κατηγορίες όπως φραπεδιέρες των 20€ , βιβλία των 16€ , παιχνίδια για παιχνιδομηχανές των 40 κ 50€ καθώς αυτές οι κατηγορίες έχουν ούτως ή άλλως κέρδος τόσο όσο η έκπτωση αλλά ποντάρουν να αγοράσουμε ή να μας πιέσουν οι πωλητές να πάρουμε και το κάτι παραπάνω δημιουργώντας μία πώληση με ένα ικανοποιητικό μεικτό κέρδος. Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικά βιώματα γνωρίζοντας εσωτερικά πως λειτουργούν μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής και όχι αποκυήματα της φαντασίας μου . Σκοπός της δημοσίευσης αυτής είναι η αφύπνιση του καταναλωτικού κοινού όχι από μίσος στις μεγάλες επιχειρήσεις αλλά από ενδιαφέρον για να μάθει το καταναλωτικό κοινό την παραπλάνηση που δέχεται.Παρακαλώ πολύ κοινοποιήστε το συγκεκριμένο μήνυμα να διαδοθεί σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο κοινό .

Επεξ/σία από Federacion
  • Like 11
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...