Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, scorpio3 είπε

Δεν βγήκα καθόλου με το ρολόι για να δουλέψω cellular ακόμη φίλε…τι θέμα είχες με την μουσική δεν είχα κάποιο πρόβλημα και με iMessage δεχόμουν μυνηματα κανονικά.

Σε μένα λειτουργεί η αποστολή/λήψη iMessage όσο έχω το κινητό μαζί. Μόλις απομακρυνθώ και ανοίξει αυτόματα η συνδεσιμότητα του ρολογίου μέσω data αυτομάτως τα SMS γίνονται πράσινα (δλδ δεν μπορώ με χρήση δεδομένων να έχω ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω iMessage τουλάχιστον σε όσους έχουν i devices). Επίσης αν και γνωρίζουμε ότι η MultiSIM της Cosmote δεν επιτρέπει λήψη SMS, εντούτοις ενώ προσπαθώ να στείλω κανονικό SMS, ενώ δείχνει να στάλθηκε/παραδόθηκε και πάλι αυτό δε φτάνει ποτέ στον παραλήπτη. 

Ως προς τα AirPods, το ρολόι δεν στέλνει ήχο στα ακουστικά όταν κάνεις κλήση μέσω cellular (χωρίς κινητό κοντά) ή αντίστοιχα όταν στριμάρεις μουσική μέσω cellular. Το έχουν αναφέρει πολλοί χρήστες πριν από εμένα. 

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, ramarg είπε

Σε μένα λειτουργεί η αποστολή/λήψη iMessage όσο έχω το κινητό μαζί. Μόλις απομακρυνθώ και ανοίξει αυτόματα η συνδεσιμότητα του ρολογίου μέσω data αυτομάτως τα SMS γίνονται πράσινα (δλδ δεν μπορώ με χρήση δεδομένων να έχω ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω iMessage τουλάχιστον σε όσους έχουν i devices). Επίσης αν και γνωρίζουμε ότι η MultiSIM της Cosmote δεν επιτρέπει λήψη SMS, εντούτοις ενώ προσπαθώ να στείλω κανονικό SMS, ενώ δείχνει να στάλθηκε/παραδόθηκε και πάλι αυτό δε φτάνει ποτέ στον παραλήπτη. 

Ως προς τα AirPods, το ρολόι δεν στέλνει ήχο στα ακουστικά όταν κάνεις κλήση μέσω cellular (χωρίς κινητό κοντά) ή αντίστοιχα όταν στριμάρεις μουσική μέσω cellular. Το έχουν αναφέρει πολλοί χρήστες πριν από εμένα. 

Εγώ λαμβάνω μηνύματα με cellular κανονικά χωρίς πρόβλημα μόνο δεν μπορώ να στείλω .

Με ακουστικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα συνδέεται άμεσα κ στέλνει ηχο στα ακουστικά κ για κλήση κ για τραγούδια από Apple Music π.χ

Εχω τα AirPods Pro 2 type-c

Δημοσ.
6 minutes ago, scorpio3 said:

Εγώ λαμβάνω μηνύματα με cellular κανονικά χωρίς πρόβλημα μόνο δεν μπορώ να στείλω .

Με ακουστικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα συνδέεται άμεσα κ στέλνει ηχο στα ακουστικά κ για κλήση κ για τραγούδια από Apple Music π.χ

Εχω τα AirPods Pro 2 type-c

Επίσης και εγώ το ίδιο μια χαρά στην λήψη μηνυμάτων και μια χαρά και τα AirPods 4 ANC απο την πρωτη στιγμη που ενεργοποιηθηκε η υπηρεσια και στο Apple Music αλλα και στις κλησεις  (χωρις να εχω κοντα μου το κινητο φυσικά )

  • Like 1
Δημοσ.

Παρατήρησα ότι έχανα κλήσεις. Έκανα το εξής πείραμα:

Έκλεισα bluetooth και wifi σε κινητό και ρολόι, με αποτέλεσμα και τα δύο να είναι ταυτόχρονα συνδεδεμένα στο δίκτυο κινητής, και κάλεσα τον αριθμό μου από άλλη συσκευή. Το κινητό δε χτύπησε ποτέ. Απέρριψα την κλήση από το ρολόι και μου ήρθε μήνυμα κανονικά στο κινητό.

Επανέλαβα τη δοκιμή αρκετές φορές σε άσχετους χρόνους. Το κινητό δεν χτύπησε σε καμία. Αν κινητό και ρολόι είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, τις περισσότερες φορές έρχεται η κλήση. 

21 ώρες πριν, ramarg είπε

Σε μένα λειτουργεί η αποστολή/λήψη iMessage όσο έχω το κινητό μαζί. Μόλις απομακρυνθώ και ανοίξει αυτόματα η συνδεσιμότητα του ρολογίου μέσω data αυτομάτως τα SMS γίνονται πράσινα

Ίσα ίσα θα έπρεπε να μην γίνεται αυτό. Το watch υποτίθεται δεν έχει SMS καθόλου δυνατότητα και το κάνει μέσω κινητού. Τα imessage σε μένα παίζουν κανονικά μέσω δικτύου κινητής στο ρολόι. SMS λαμβάνω μόνο αν το κινητό είναι κάπου μακριά και συνδεδεμένο στο δίκτυο, γιατί τα SMS φεύγουν και έρχονται από το κινητό και μοιράζονται στις συσκευές μέσω icloud. 

Δημοσ.

Μετά από δίμηνη χρήση τα συμπεράσματα είναι τα έξης. Πρόβλημα σύνδεσης του ρολογιού στο δίκτυο μερικές φορές, χρειάζεται ρεσταρτ για να συνδεθεί. Στέλνει ήχο στα ακουστικά στην αρχή, όταν σταματάει να στέλνει ήχο κλήσης τότε πρέπει να βγάλω τα ακουστικά να τα τοποθετήσω στην θήκη και ξανά στα αυτιά για να (ίσως) δουλέψει. Από μένα λοιπόν είναι όχι. Θα σταματήσω την υπηρεσία μόλις τελειώσει η δωρεάν περίοδος. Δεν χρειάζομαι περισσότερα προβλήματα. Το κινητό το παίρνω πάντα μαζί μου γιατί μου αρέσει να φωτογραφίζω. Άρα η επιπλέον υπηρεσία από την πράσινη μου είναι περιττή. (ουλτρα 1 με airpods pro 2 usb c)

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 11/4/2025 στις 5:36 ΜΜ, ramarg είπε

Έχεις κανένας άλλος θέμα με την αποστολή iMessage από το ρολόι όταν είστε χωρίς το κινητό με cellular.? Το ίδιο και με την αποστολή SMS τα οποία ενώ φεύγουν δεν φτάνουν στον παραλήπτη... Έχω ψάξει όλες τις ρυθμίσεις και δεν είναι κάτι λάθος...

Εντάξει τραγικοί... Η υπηρεσία εξελίχθηκε πραγματικά σε λαχείο... Ευτυχώς κατά

Ας καταφέρουμε μετά από ένα μήνα και βάλε… να φύγει αυτό το cosmote αναμονή.. και θα δούμε κ εμείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2025 στις 12:44 ΜΜ, panosk111178 είπε

Από την κόκκινη μάθαμε κανένα νέο έκαναν τίποτα ή ακόμη περιμένουν;

Προ εβδομάδας κατάστημα τους μου πούλησε eSIM για shared data με το συμβόλαιο μου μετά από 3 υπαλλήλους που ενεπλάκησαν στην απορία μου «Πως θα έχω έστω FaceTime στο S9 Cellular αφού δεν υποστηρίζει τηλεφωνικές κλήσεις μέσω Apple Watch το δίκτυο σας?».

Αφού στο ενδιάμεσο είδα και αποείδα ξανά και ξανά το ίδιο

IMG_4532.png.861ddf4d3d426ef5c2c45c70b47053f6.png

μιλώντας με την  υποστήριξη και ξαναματαστήνοντας το ρολόι τελικά βρέθηκε τεχνικός τους που μου είπε αμέσως μόλις με ανέλαβε αφού προηγήθηκαν κάμποσοι άλλοι πριν, «η cellular λειτουργία του Apple Watch δεν είναι συμβατή με το δίκτυο μας, τελεία» και έμεινα παγωτό που κανένας από τα 15 άτομα που συνναλάχθηκα πριν δεν το γνώριζε και μου πουλήσανε και υπηρεσία από πάνω - τράτζικ!!

Δευτέρα επιστρέφεται η άχρηστη eSIM+υπηρεσία sharing αλλά ο χαμένος χρόνος μου όχι…

Επεξ/σία από LostHopes
  • Sad 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, LostHopes είπε

Προ εβδομάδας κατάστημα τους μου πούλησε eSIM για shared data με το συμβόλαιο μου μετά από 3 υπαλλήλους που ενεπλάκησαν στην απορία μου «Πως θα έχω έστω FaceTime στο S9 Cellular αφού δεν υποστηρίζει τηλεφωνικές κλήσεις μέσω Apple Watch το δίκτυο σας?».

Αφού στο ενδιάμεσο είδα και αποείδα ξανά και ξανά το ίδιο

IMG_4532.png.861ddf4d3d426ef5c2c45c70b47053f6.png

μιλώντας με την  υποστήριξη και ξαναματαστήνοντας το ρολόι τελικά βρέθηκε τεχνικός τους που μου είπε αμέσως μόλις με ανέλαβε αφού προηγήθηκαν κάμποσοι άλλοι πριν, «η cellular λειτουργία του Apple Watch δεν είναι συμβατή με το δίκτυο μας, τελεία» και έμεινα παγωτό που κανένας από τα 15 άτομα που συνναλάχθηκα πριν δεν το γνώριζε και μου πουλήσανε και υπηρεσία από πάνω - τράτζικ!!

Δευτέρα επιστρέφεται η άχρηστη eSIM+υπηρεσία sharing αλλά ο χαμένος χρόνος μου όχι…

Δεν είναι ενεργό στο δίκτυο της και ούτε ξέρουν πότε θα είναι και αν θα είναι ποτέ! Εγώ μιας και τελειώνουν τα συμβόλαια Ιούλιο και Αύγουστο μετέφερα τα πρώτα στην COSMOTE και θα μεταφέρω και τα υπόλοιπα μετά γιατί θέλω την λειτουργία και δεν μπορώ να περιμένω πότε θα ξεκινήσει η Vodafone την υποστήριξη. Άλλωστε μου έκαναν προσφορά στην ίδια και μικρότερη τιμή από αυτή που και καλά μου έκαναν τώρα μετά από δύο χρόνια για  να με κρατήσουν έχοντας 4 συμβόλαια και σταθερό και VF TV

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, panosk111178 είπε

Δεν είναι ενεργό στο δίκτυο της και ούτε ξέρουν πότε θα είναι και αν θα είναι ποτέ! Εγώ μιας και τελειώνουν τα συμβόλαια Ιούλιο και Αύγουστο μετέφερα τα πρώτα στην COSMOTE και θα μεταφέρω και τα υπόλοιπα μετά γιατί θέλω την λειτουργία και δεν μπορώ να περιμένω πότε θα ξεκινήσει η Vodafone την υποστήριξη. Άλλωστε μου έκαναν προσφορά στην ίδια και μικρότερη τιμή από αυτή που και καλά μου έκαναν τώρα μετά από δύο χρόνια για  να με κρατήσουν έχοντας 4 συμβόλαια και σταθερό και VF TV

Μάλλον και εγώ θα επιστρέψω στην πράσινη καθώς θέλω να με βρίσκουν και στο περίπτερο για τσίχλες αν πεταχτώ και αφήσω το τηλέφωνο στο αμάξι ένα τετράγωνο πιο πέρα λόγω θεμάτων υγείας στο σπίτι.

Το γελείο είναι ότι πουλάνε στο eshop τους το Ultra που είναι μόνο cellular για outdoor δραστηριότητες όπου η συνδεσιμότητα μπορεί να γίνει θέμα ζωής και θανάτου και όχι απλά μόστρας στο καφέ.

Δηλαδή πουλάνε συσκευή που ΔΕΝ υποστηρίζουν :wacko:

Επεξ/σία από LostHopes
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Απάντησε η Cosmote στην αναφορά που έστειλα στην ΕΕΤΤ μιας και σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα στην προθεσμία που τους δόθηκε ώστε να απαντήσουν. Γελάω ακόμη…

«…Με την ολοκλήρωση του ελέγχου, η Εξυπηρέτηση Πελατών Ομίλου ΟΤΕ θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσετε τη λειτουργία της υπηρεσίας.

Λυπούμαστε για τον προβληματισμό που προέκυψε χωρίς να υπάρχει πρόθεση από την πλευρά μας και θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η εταιρεία μας δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση των αιτημάτων όλων των συνδρομητών. Μεμονωμένα, ωστόσο, ατυχή περιστατικά δεν είναι πάντα εφικτό να αποφευχθούν.»

Και κλείνουν αναφέροντας πως μου έδωσαν τις σχετικές εκπτώσεις στον τελευταίο μου λογαριασμό. Αυτή θεωρούν δηλαδή πως ήταν η υποχρέωση τους, η αποζημίωση και όχι το να ασχοληθεί κάποιος στα σοβαρά με το θέμα μου 2 μήνες μετά! Εννοείται πως δεν θα το αφήσω εδώ… 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, billdanos είπε

Απάντησε η Cosmote στην αναφορά που έστειλα στην ΕΕΤΤ μιας και σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα στην προθεσμία που τους δόθηκε ώστε να απαντήσουν. Γελάω ακόμη…

«…Με την ολοκλήρωση του ελέγχου, η Εξυπηρέτηση Πελατών Ομίλου ΟΤΕ θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσετε τη λειτουργία της υπηρεσίας.

Λυπούμαστε για τον προβληματισμό που προέκυψε χωρίς να υπάρχει πρόθεση από την πλευρά μας και θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η εταιρεία μας δίνει μεγάλη βαρύτητα στην ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση των αιτημάτων όλων των συνδρομητών. Μεμονωμένα, ωστόσο, ατυχή περιστατικά δεν είναι πάντα εφικτό να αποφευχθούν.»

Και κλείνουν αναφέροντας πως μου έδωσαν τις σχετικές εκπτώσεις στον τελευταίο μου λογαριασμό. Αυτή θεωρούν δηλαδή πως ήταν η υποχρέωση τους, η αποζημίωση και όχι το να ασχοληθεί κάποιος στα σοβαρά με το θέμα μου 2 μήνες μετά! Εννοείται πως δεν θα το αφήσω εδώ… 

Γιατί ρε γαμώτο τί πήγε τόσο λάθος... Σε τελική ανάλυση αφού κατάφεραν να σου ενεργοποιήσουν την υπηρεσία ως απλή multi sim από κατάστημα, ας σου περάσουν χειροκίνητα την έκπτωση (στην υπηρεσία που σου πουλάει το φυσικό κατάστημα)... Ζήτα αυτό bill γιατί δε βλέπω αλλιώς να δουλεύει... Ακόμα και αν επιμένουν ότι δε μπορούν, να ξέρεις ότι το τμήμα παραπόνων έχει ευελιξία κινήσεων σε αυτά, να επιμείνεις... Πάρε τηλέφωνο να καταχωρήσεις και παράπονο (με ονόματα υπαλλήλων μέσα και πλήρες ιστορικό) και πίστεψε με θα ασχοληθούν προσωπικά αυτή τη φορά...

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα, 
η αρχική προσπάθεια ενεργοποίησης της υπηρεσίας ήταν 14/04 και έπειτα από 4 κλήσεις στις οποίες άκουγα και εγώ για συστημικά προβλήματα, άλυτα!, είπα σήμερα να ξανά προσπαθήσω. Πέτυχα Τζόκερ! Ο υπάλληλος γνώριζε το θέμα, μου ζήτησε το EID του ρολογιού και πριν καν κλείσουμε το τηλέφωνο μου ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία. Η όλη διαδικασία με τα μηνύματα και τη ψηφιακή υπογραφή συμβολαίου δεν κράτησε 3 λεπτά. Τελικά είναι ποιος θα σηκώσει το τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης. Εύχομαι κάτι ανάλογο για όποιον ταλαιπωρείται ακόμα.

Apple watch ultra 2, στην 11.5
Iphone 15 pro max, στην 18.5
Συμβόλαιο Cosmote Gigamax Unlimited, 3 μήνες δωρεάν, 5,5 ευρώ έπειτα

  • Super Moderators
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, lambros#17 είπε

Καλησπέρα και από εμένα, 
η αρχική προσπάθεια ενεργοποίησης της υπηρεσίας ήταν 14/04 και έπειτα από 4 κλήσεις στις οποίες άκουγα και εγώ για συστημικά προβλήματα, άλυτα!, είπα σήμερα να ξανά προσπαθήσω. Πέτυχα Τζόκερ! Ο υπάλληλος γνώριζε το θέμα, μου ζήτησε το EID του ρολογιού και πριν καν κλείσουμε το τηλέφωνο μου ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία. Η όλη διαδικασία με τα μηνύματα και τη ψηφιακή υπογραφή συμβολαίου δεν κράτησε 3 λεπτά. Τελικά είναι ποιος θα σηκώσει το τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης. Εύχομαι κάτι ανάλογο για όποιον ταλαιπωρείται ακόμα.

Apple watch ultra 2, στην 11.5
Iphone 15 pro max, στην 18.5
Συμβόλαιο Cosmote Gigamax Unlimited, 3 μήνες δωρεάν, 5,5 ευρώ έπειτα

Το ότι μπορούν να στο κάνουν οι ίδιοι το έχουμε συζητήσει ξανά. Μου το είχαν κάνει πριν έναν μήνα και το πήραν πίσω γιατί δεν μπορούσαν να περάσουν την έκπτωση και το πάγιο θα ήταν 27... Εκτος αν κατάλαβαν επιτέλους τη χαζομάρα τους και το διορθωσαν! Θα τους (ξανα) καλέσω το απόγευμα...

Την επιβεβαίωσες την τιμή του παγίου μετά τους 3 πρώτους μήνες?

Update: σήμερα βλέπω πως έφυγε η ένδειξη waiting και έχω πάλι την επιλογή για SetUp! Δεν θα δοκιμάσω ξανά μέχρι να τους καλέσω!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 minutes ago, billdanos said:

Το ότι μπορούν να στο κάνουν οι ίδιοι το έχουμε συζητήσει ξανά. Μου το είχαν κάνει πριν έναν μήνα και το πήραν πίσω γιατί δεν μπορούσαν να περάσουν την έκπτωση και το πάγιο θα ήταν 27... Εκτος αν κατάλαβαν επιτέλους τη χαζομάρα τους και το διορθωσαν! Θα τους (ξανα) καλέσω το απόγευμα...

Την επιβεβαίωσες την τιμή του παγίου μετά τους 3 πρώτους μήνες?

Update: σήμερα βλέπω πως έφυγε η ένδειξη waiting και έχω πάλι την επιλογή για SetUp! Δεν θα δοκιμάσω ξανά μέχρι να τους καλέσω!

στο site της Cosmote λεει  απο 5.5 ευρω το μηνα αλλα δεν βλεπω πουθενα οτι για τα απεριοριστα προγραμματα ειναι 27 . Ισως δεν το βρισκω . Λες να το αλλαξαν και να παρουν πισω τα 27 ευρω ...?

Υ.Γ Άκυρο το αναφέρει στους όρους 

image.png.08f25425aeb80ccf0fafe9d21494b54e.png

 

 

Επεξ/σία από naeg15

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...