Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Απλά σήμερα τους πήρα τηλέφωνο για να μου δώσουν τον αριθμό πρωτοκολλου για το θέμα μου ώστε να μπορώ να συμπληρώσω και ολο το ιστορικό στη φόρμα της ΕΕΤΤ. Ενώ μιλάμε από την 1/4 και αφου σπασαμε το οικογενειακό, δοκίμασα και μετά στις 9/4 τη διαδικασία με το ίδιο αποτέλεσμα (waiting). Παρόλα αυτά και ενώ απο τις 9 και μετά μιλάμε κάθε  μέρα που το στέλνουν με "προτεραιότητα", μου είπαν σήμερα που ζήτησα τον αριθμό αιτήματος πως αυτό ανοίχτηκε στις ...15/4...

πηρα και εγω ξανα και ζητησα αριθμο αιτήματος για να υποβάλλω παράπονο στην εεττ...για να δουμε θα ιδρωσει το αυτι τους ???

 

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Απλά σήμερα τους πήρα τηλέφωνο για να μου δώσουν τον αριθμό πρωτοκολλου για το θέμα μου ώστε να μπορώ να συμπληρώσω και ολο το ιστορικό στη φόρμα της ΕΕΤΤ. Ενώ μιλάμε από την 1/4 και αφου σπασαμε το οικογενειακό, δοκίμασα και μετά στις 9/4 τη διαδικασία με το ίδιο αποτέλεσμα (waiting). Παρόλα αυτά και ενώ απο τις 9 και μετά μιλάμε κάθε  μέρα που το στέλνουν με "προτεραιότητα", μου είπαν σήμερα που ζήτησα τον αριθμό αιτήματος πως αυτό ανοίχτηκε στις ...15/4...

Κρίμα πραγματικά να αδιαφορούν σε τέτοιο βαθμό και να αναγκάζουν τον πελάτη σε άλλες ενέργειες... Αυτό δηλώνει ασέβεια προς τους συνδρομητές (και ειδικά αυτούς που αφήνουν λεφτά κάθε μήνα σε ακριβά συμβόλαια με 24+ μήνες δέσμευση)... Το γεγονός ότι σου πρότειναν αλλαγές χωρίς να λυθεί το πρόβλημα είναι ενδεικτικό της κατάστασης... 

Στο μεταξύ μπορείς να μας πεις αν βγήκε λογαρισμός και φαίνεται λογιστικά η χρέωση της MultiSIM.? Πρακτικά δε θα πληρώνεις κάτι γιατί στο αντιλογίζει στην έκπτωση, αλλά θα είναι τραγικό να εμφανίζεται η υπηρεσία στο λογαριασμό ενώ δεν λειτουργεί η υπηρεσία και είναι σε κατάσταση waiting... Μετά θα χρειάζεται πραγματικό κυνήγι, όχι γιατί χρεώθηκες αλλά γιατί συστημικά χάνεις το trial ενόσω η υπηρεσία δε λειτουργεί...

Επεξ/σία από ramarg
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ramarg είπε

Κρίμα πραγματικά να αδιαφορούν σε τέτοιο βαθμό και να αναγκάζουν τον πελάτη σε άλλες ενέργειες... Αυτό δηλώνει ασέβεια προς τους συνδρομητές (και ειδικά αυτούς που αφήνουν λεφτά κάθε μήνα σε ακριβά συμβόλαια με 24+ μήνες δέσμευση)... Το γεγονός ότι σου πρότειναν αλλαγές χωρίς να λυθεί το πρόβλημα είναι ενδεικτικό της κατάστασης... 

Στο μεταξύ μπορείς να μας πεις αν βγήκε λογαρισμός και φαίνεται λογιστικά η χρέωση της MultiSIM.? Πρακτικά δε θα πληρώνεις κάτι γιατί στο αντιλογίζει στην έκπτωση, αλλά θα είναι τραγικό να εμφανίζεται η υπηρεσία στο λογαριασμό ενώ δεν λειτουργεί η υπηρεσία και είναι σε κατάσταση waiting... Μετά θα χρειάζεται πραγματικό κυνήγι, όχι γιατί χρεώθηκες αλλά γιατί συστημικά χάνεις το trial ενόσω η υπηρεσία δε λειτουργεί...

Όχι δεν φαίνεται πουθενά ενεργοποιημένη multisim στο συμβόλαιό μου...

Δημοσ.
18 hours ago, ramarg said:

Ξέρω θα σου φανεί υπερβολικό, αλλά πήγαινε πίσω από την σελίδα 95 και μετά και διάβασε μέχρι την 117. Θα δεις πώς όσα προβλήματα αντιμετωπίζεις τα έχουν οι περισσότεροι από 1 Απριλίου... Έχουμε άτομα που το κυνήγησαν φουλ με αλλεπάλληλες επικοινωνίες, δηλώσεις βλαβών, επισκέψεις στο κατάστημα, αλλαγές συμβολαίων, και ακόμα λύση δεν δόθηκε.. Διάβασε τις προηγούμενες σελίδες δεν χάνεις τίποτα, ίσως μάλιστα να βοηθηθείς και να το ξεκολλήσεις (μερικοί το κατάφεραν).

Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι πώς να το ξεκολλήσουν. Αυτό συμβαίνει.. Είναι ξεκάθαρο πρόβλημα του server που διαχειρίζεται/ενεργοποιεί τις άυλες κάρτες (τα έχω αναλύσει σε υπερβολικό βαθμό από την σελίδα 95 και μετά).

Λογικό να εξοργιστείς. Αλλά καταγγελία της σύμβασης στην κύρια σύνδεση δεν μπορείς να κάνεις, επειδή μία πρόσθετη υπηρεσία (εκτός του συμβολαίου) δεν λειτουργεί. Συν τοις άλλοις δόθηκε δωρεάν για 3 μήνες και δεν χρεώθηκες κάτι για να  ζητήσεις επιστροφή ούτε έχεις δυσλειτουργία στην κύρια σύνδεση για να γλιτώσεις την ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Περιμένετε μετά το Πάσχα να το κοιτάξουν (τώρα δε νομίζω να ασχοληθεί κανείς).

Το σωστό είναι να ισχύει αυτό καθολικά (μπορεί να έχω συμβόλαιο αλλά δε βρίσκω λογικό τον αποκλεισμό χρηστών από μία τόσο χρήσιμη υπηρεσία επειδή έχουν καρτοκινητό/καρτοσυμβόλαιο). Σε τελική ανάλυση κάποιος που έχει περιορισμένο όγκο χρήσης στα πακέτα που πληρώνει, θα μοιράζεται τον ίδιο όγκο στο ρολόι. Δεν τίθεται θέμα κινδύνου/κατάχρησης του δικτύου για συνδέσεις που έχουν  1 2 5 10 άντε 20 gb...
 

Θα σου απαντήσω για τη δική μου εμπειρία. Ναι συνδέεται με το κινητό δίκτυο (μόλις φύγω μακριά από το κινητό ή το απενεργοποιήσω). Τα AirPods συνδέονται, αλλά δεν ακούω ήχο στις κλήσεις όσο χρησιμοποιώ Cellular Connectivity (άρα επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα). Η σύνδεση παραμένει stable, δεν βγαίνει εκτός υπηρεσίας καθόλου (το πολύ πολύ σε κλειστό χώρο να πέσει η μπάρα του σήματος). Η μπαταρία τα πάει καλά, γιατί το ρολόι κάνει σωστή διαχείριση και εναλλαγή σε 4G μόνο όταν πρέπει... Αμιγώς σε 4G αναφέρθηκα πριν μέρες σε περίπτωση που έτυχε να φύγω με 15% μπαταρία από το σπίτι, και με low power mode & 4G όλα ανοιχτά, μου έβγαλε 3 περίπου ώρες καλής χρήσης (χωρίς μείωση φωτεινότητας, χωρίς να μου κόψει ειδοποιήσεις, αλλά και χωρίς καταγραφή προπόνησης). Αγχωνόμουν όσο το έβλεπα να πέφτει 10 8 6 4 αλλά σίγουρα αξιοποιούσε σωστά το ελάχιστο απόθεμα ενέργειας (εντυπωσιάστηκα). Αν φύγεις με 100% γεμάτο ρολόι το πρωί, δεν υπάρχει περίπτωση να σε προδώσει μέσα στη μέσα, εκτός αν λείπεις πάνω από 12 ώρες από το σπίτι... 

Όχι δεν παίζει κανένα ρόλο (παρόλο που η υποστήριξη λέει το αντίθετο --> ενόσω διαρκεί το σφάλμα μην αλλάξετε κάρτες θα τα κάνετε χειρότερα).

Η δική μου εκτίμηση (δεσμεύτηκε η Vodafone να το λανσάρει εντός 3 μηνών). Άλλωστε η Apple για λόγους ανταγωνισμού θέλει 2 εταιρίες στο παιχνίδι της υπηρεσίας. Επομένως μόλις θα περάσει η δοκιμαστική περίοδος και αρχίσει η Cosmote να χρεώνει την υπηρεσία σε μηνιαία βάση, τότε θα μπει στο παιχνίδι η VF. Για την ώρα έμειναν πίσω στην εξέλιξη τεχνικών υποδομών που χρειάζονται για να υποστηριχθεί η υπηρεσία... Επίσης είναι πιθανό να πάρει αναβολή το όλο εγχείρημα μέχρι το τέλος του χρόνου (αν δεν τους βγει τόσο γρήγορα όσο υπολογίζουν).

Για το συμβόλαιο που πληρώνεις το λες ή για το κόστος της υπηρεσίας στο ρολόι ?

Εγγύηση,? Γιατί.? Πρώτη φορά το ακούω αυτό...

εγω πηρα τηλ στο 13888 το φθηνοτερο πακετο που μ εδωσαν συμβολαιο βγαινει στα 19μισο + 5 ευρω με την υπηρεσια παμε 24 για 2.5gb ιντερνετ ποου ειναι λιγο,  αν πας σε 5gb η τιμη φτανει 28 ευρω απο 24 γενικα δεν συμφερει νομιζω απο το φοιτητικο καρτοκινητο που εχω kekw

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, georpapas είπε

εγω πηρα τηλ στο 13888 το φθηνοτερο πακετο που μ εδωσαν συμβολαιο βγαινει στα 19μισο + 5 ευρω με την υπηρεσια παμε 24 για 2.5gb ιντερνετ ποου ειναι λιγο,  αν πας σε 5gb η τιμη φτανει 28 ευρω απο 24 γενικα δεν συμφερει νομιζω απο το φοιτητικο καρτοκινητο που εχω kekw

Εάν υπήρχε υποστήριξη της υπηρεσίας στο NEO θα γινόταν πάταγος... Στο φθηνότερο πακέτο δίνει Απεριόριστα Λεπτά, 2000SMS, και 7GB internet + 7GB αν πληρώνεις με Payzy = σύνολο 14GB με 16€/μήνα (άρα το φθηνότερο πακέτο θα έβγαινε 21 ευρώ μαζί με την υπηρεσία. Και αν πάλι θέλεις κάτι παραπάνω έχεις αντίστοιχα 20GB (10+10) ή 40GB (20+20) με 19€ ή 24€/μήνα αντίστοιχα (σε σχέση με τα φθηνά Gigamax συμβόλαια δηλάδη στο ΝΕΟ έχεις πολύ περισσότερα GB, πολύ λιγότερα λεφτά ανά μήνα, και χωρίς δέσμευση). Δεν ξέρουν από marketing ή απλά επιδιώκουν την δέσμευση παρά να αυξήσουν συνδρομητές...

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.

Γενικα παμε σε 10αρι ; Απο γερμανο με πιστωτικη για το 15% επιστροφη θα κραταει μπαταρια ή μηπως βρουμε κανα ultra 1 να κανουμε δουλιτσα; Τι λετε εσεις;

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, georpapas said:

Γενικα παμε σε 10αρι ; Απο γερμανο με πιστωτικη για το 15% επιστροφη θα κραταει μπαταρια ή μηπως βρουμε κανα ultra 1 να κανουμε δουλιτσα; Τι λετε εσεις;

Το 10άρι (42mm) Apple Watch, σε μία ώρα προπόνησης (τρέξιμο έξω) ακούγοντας Spotify και όλα "ανοιχτα", καταναλώνει περίπου 30 με 35% μπαταρία (ξεκίνησα τη μέρα με 96% κάπου στις 10.30 και στο τέλος είχα κάτω από 10% όταν μπήκα σπίτι το βράδυ μετά τις 11), οπότε θα έλεγα ότι βγάζει οριακά μία μέρα χρήσης με προπόνηση μέσα. Μίλησα και περίπου 15 λεπτά μέσω του ρολογιού σε standalone 4G mode, χωρίς το κινητό κοντά, μετά την προπόνηση. Συνολικά, το ρολόι ήταν σε 4G standalone mode για λιγότερο από 2 ώρες. Το έχω λιγότερο από εβδομάδα, οπότε δεν ξέρω αν η αυτονομία θα βελτιωθεί με τον καιρό, αλλά γενικά είμαι ικανοποιημένος. Με όλα ενεργά (εκτός από το Siri detection), καταναλώνει περίπου 2% την ώρα όταν βρίσκεται σε εμβέλεια κινητού.

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, gianso said:

Το 10άρι (42mm) Apple Watch, σε μία ώρα προπόνησης (τρέξιμο έξω) ακούγοντας Spotify και όλα "ανοιχτα", καταναλώνει περίπου 30 με 35% μπαταρία (ξεκίνησα τη μέρα με 96% κάπου στις 10.30 και στο τέλος είχα κάτω από 10% όταν μπήκα σπίτι το βράδυ μετά τις 11), οπότε θα έλεγα ότι βγάζει οριακά μία μέρα χρήσης με προπόνηση μέσα. Μίλησα και περίπου 15 λεπτά μέσω του ρολογιού σε standalone 4G mode, χωρίς το κινητό κοντά, μετά την προπόνηση. Συνολικά, το ρολόι ήταν σε 4G standalone mode για λιγότερο από 2 ώρες. Το έχω λιγότερο από εβδομάδα, οπότε δεν ξέρω αν η αυτονομία θα βελτιωθεί με τον καιρό, αλλά γενικά είμαι ικανοποιημένος. Με όλα ενεργά (εκτός από το Siri detection), καταναλώνει περίπου 2% την ώρα όταν βρίσκεται σε εμβέλεια κινητού.

Γενικα είμαι άτομο που λογικά δεν θα εχω τ κινητό καπου αφημενο για μερες ή πχ για 8+ ωρες ειμαι αναμεσα σε ultra 1 το οποιο δεν ξερω που μπορω να βρω σε καλη τιμη και εννοειται εχουν καποιες διαφορες οσο αναφορα τσιπ κ μπαταρια δεν ξερω τι ειναι βαλιου.

Δημοσ.

Εμένα βγήκε λογαριασμός όπου φαίνεται η multisim green κανονικά. Με έκπτωση φυσικά ολόκληρο το ποσό όπως διαφημίζουν. Απλώς να αναφέρω ότι είναι ακόμη στο waiting 15 μέρες μετά..

Δημοσ.
5 ώρες πριν, georpapas είπε

Γενικα παμε σε 10αρι ; Απο γερμανο με πιστωτικη για το 15% επιστροφη θα κραταει μπαταρια ή μηπως βρουμε κανα ultra 1 να κανουμε δουλιτσα; Τι λετε εσεις;

Εγώ θα πήγαινα κατευθείαν σε ultra 2 και αυτό έχω όταν είχα το 9 βαρέθηκα να το φορτίζω κάθε μιάμιση μέρα χωρίς να έχει 4G με 4G θα θέλει κάθε μέρα. Το ultra 2 με βόλεψε φόρτιση κατά 3 με 3,5 μέρες όλα ανοιχτά. Βέβαια το 10 είναι ποιο elegant για να το φοράς έξω από εκεί και πέρα αν δεν μπορείς να το φτάσεις οικονομικά γιατί έχει διαφορά πήγαινε στο 10 θα το προτιμούσα από ένα μεταχειρισμένο ultra 1

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, panosk111178 είπε

Εγώ θα πήγαινα κατευθείαν σε ultra 2 και αυτό έχω όταν είχα το 9 βαρέθηκα να το φορτίζω κάθε μιάμιση μέρα χωρίς να έχει 4G με 4G θα θέλει κάθε μέρα. Το ultra 2 με βόλεψε φόρτιση κατά 3 με 3,5 μέρες όλα ανοιχτά. Βέβαια το 10 είναι ποιο elegant για να το φοράς έξω από εκεί και πέρα αν δεν μπορείς να το φτάσεις οικονομικά γιατί έχει διαφορά πήγαινε στο 10 θα το προτιμούσα από ένα μεταχειρισμένο ultra 1

Επειδή και εγώ έχω το ultra 2 και με νορμαλ χρήση μου βγάζει 2 μέρες, θες να μου πεις τι στο καλό κάνω λαθος και μου κρατάει τοσο λίγο; 3 μέρες δεν έβγαλε ποτέ. Το φορτιζω για παράδειγμα στις 3 το μεσημέρι της Δευτέρας καθ στις 3 το μεσημέρι της Τετάρτης ειναι στο 25 με 30% οπότε το φορτίζω και πάλι. Έχεις κλείσει κάτι που καταναλώνει πολύ μπαταρία ή κάνω κατι λάθος εγώ. Υπ όψιν εχω κλειστή τη συνεχη μέτρηση οξυγόνου και οι δυο μέρες που λέω ειναι χωρίς να βάλω κάποια προπόνηση ενδιάμεσα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bartse είπε

Εμένα βγήκε λογαριασμός όπου φαίνεται η multisim green κανονικά. Με έκπτωση φυσικά ολόκληρο το ποσό όπως διαφημίζουν. Απλώς να αναφέρω ότι είναι ακόμη στο waiting 15 μέρες μετά..

@billdanos Άρα συμβαίνει αυτό που φαντάστηκα... Λογιστικά η υπηρεσία περνάει στο λογαριασμό παρόλο που δεν ενεργοποιήθηκε εν τοις πράγμασοι... Επιβεβαιώστε το και εσείς όταν βγει λογαριασμός... Αν συμβαίνει σε όλους θα είναι πραγματικά απαράδεκτο... Άντε για την ώρα τρέχει το trial και χάνεις μόνο αυτό, μετά τί γίνεται... Θα χρεώνεται χωρίς να λειτουργεί...

28 λεπτά πριν, panosk111178 είπε

Εγώ θα πήγαινα κατευθείαν σε ultra 2 και αυτό έχω όταν είχα το 9 βαρέθηκα να το φορτίζω κάθε μιάμιση μέρα χωρίς να έχει 4G με 4G θα θέλει κάθε μέρα. Το ultra 2 με βόλεψε φόρτιση κατά 3 με 3,5 μέρες όλα ανοιχτά. Βέβαια το 10 είναι ποιο elegant για να το φοράς έξω από εκεί και πέρα αν δεν μπορείς να το φτάσεις οικονομικά γιατί έχει διαφορά πήγαινε στο 10 θα το προτιμούσα από ένα μεταχειρισμένο ultra 1

7 λεπτά πριν, Ignat77 είπε

Επειδή και εγώ έχω το ultra 2 και με νορμαλ χρήση μου βγάζει 2 μέρες, θες να μου πεις τι στο καλό κάνω λαθος και μου κρατάει τοσο λίγο; 3 μέρες δεν έβγαλε ποτέ. Το φορτιζω για παράδειγμα στις 3 το μεσημέρι της Δευτέρας καθ στις 3 το μεσημέρι της Τετάρτης ειναι στο 25 με 30% οπότε το φορτίζω και πάλι. Έχεις κλείσει κάτι που καταναλώνει πολύ μπαταρία ή κάνω κατι λάθος εγώ. Υπ όψιν εχω κλειστή τη συνεχη μέτρηση οξυγόνου και οι δυο μέρες που λέω ειναι χωρίς να βάλω κάποια προπόνηση ενδιάμεσα

Το Ultra 2 έχει εκπληκτική αυτονομία... Χαίρομαι που έκανα το ΤΕΡΑΣΤΙΟ άλμα από Series 2 και πήγα σε αυτό... 

Δημοσ.

18η ημερα και ειμαστε αναμονη.Την εκανα την καταγγελια στην ΕΕΤΤ μπας και ξυπνησουν λιγο.... παντως αυτο που παρατηρησα ειναι οτι βγαζοντας την sim και τοποθετοντας την παλι πισω με το που σε αφηνει να κανεις απο την αρχη διαμορφωση κινητου δικτυου σε οποιοδηποτε wifi ειτε ειναι vodafone ειτε nova moy petaei " η συνδεση απετυχε χαθηκε η συνδεση στον διακομιστη. δοκιμαστε ξανα αργοτερα" οταν κλεισεις wifi και ενεργοποιησεις data σε αφηνει να προχωρησεις ασχετος εαν σε εμενα στο τελος μου λεει οτι υπαρχει αιτημα σε εξελιξη...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, έχει τύχει σε κάποιον αυτό;

(πήγα να το ενεργοποιήσω μέσω του Watch app και δεν έχω εταιρικό κινητό)

 

IMG_1346.png

Επεξ/σία από ziggywas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...